dublowanie kanałów TV daje radość UPC w ofercie np. 150 kanałów a faktycznie masz 75 kanałów. Niedoskonałość dekodera Horizon - kilkakrotne resetowanie urządzenia w ciągu miesiąca. Częste zawieszanie się internetu. Gdy wpuszczasz serwis do domu, pozamykaj drzwi innych pokoi. Ruter wg instalatora ma zasięg 30 mtr, zaś fakty są takie, w innym pokoju przy zamkniętych drzwiach odległości 8 mtr sygnał zanika (drzwi nie są siatka Faradaya !!!!). Niekompetencja pracujących w dziale klienta w Szczecinie wręcz powalająca. Dokumenty złożone w połowie listopada 2017 roku jeszcze nie dotarły do biura w Katowicach (dziś mamy 29 stycznia 2018. Wnioski: tak działająca firma nie ma szans na utrzymanie klienta, dlatego też należy przypuszczać, że wpisane opinie przez klientów na tej stronie są tylko przelewaniem swoich żalów frustrowanych działalnością UPC, zaś UPC zauważy to dopiero gdy pozostanie im tylko 4 klientów i to bezpłatnych (dyrekcja tej firmy) Zaletydublowanie kanałów TV - miodzio z benzynką, po roku korzystania podnoszą opłaty - reklamacja to wciskanie kitu, że tak było uzgodnione podczas rozmowy tfn. Przy rozwiązaniu umowy bądź gotowy na dodatkowe "NIESPODZIEWANE OPŁATY".
Wadyopieszałość pracowników w Szczecinie, niekompetencja tychże, jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony UPC są przerzucane na klienta. Opryskliwość na info-lini. Nieadekwatna cena do usługi.
MiejscowośćSzczecin