Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rosomak / 2018-02-14 19:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Moja opinia związana jest z instalatorem...Wiem że oni nie są pracownikami U,P,C .Są z firmy zewnętrznej która jest związana z operatorem...To w jaki sposób się zachowywał i instalował mnie nowy dekoder i ruter to zachowanie chamskie i nieodpowiedzialne..Robił /// instalował//// z łaska..Tłumaczył jak by to nie należało do jego obowiązku...Na pytanie odpowiadał tak lub nie i że nie ma czasu ..Był nie grzeczny i nie uczynny ..Proszę Was aby wybieraliście ludzi odpowiednich..Nie tylko fachowców ale ludzi kulturalnych ..Oni maja obowiązek wszystko wytłumaczyć a nie mówić że nie mają czasu..W Innym wypadku ..ja odbiorca , też nie będę miał czasu na wykupienie nowego ,waszego pakietu...I /// wypiszę się z kablówki///Sorry za skróty i grafomanie...
    Zaletyw miarę dobry pakiet.
    Wadydrogo i mało zniżek dla stałych odbiorców.
    MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA
  • ~kicia96 / 2018-02-10 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma UPC ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta.
    ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni
    Wadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~M / 2018-02-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Po kilku latach korzystania z samego Internetu podpisałam umowę na TV z Internetem. Szybka instalacja oraz (niewiadomo czemu) wymiana sprawnego routera na nowy - ponoć lepszy. I zaczęły się problemy. Horizon przynajmniej raz dziennie wyłączał się i wyłączał telewizor. Zarzucano nam że to wina telewizora, ale nie jest to prawdą, gdyż działał bez zarzutu do czasu podłączenia Horizona. Restarty nie pomogły. Rezygnacja z TV.

    Nowy router - ConnectBox miał być lepszy, lepszy zasięg, a więc i prędkość. Rzeczywiście jest 40Mbit z 60 Mbit za które płacę. Co więcej (!), połączenie internetowe zrywa się co parę minut, w rezultacie są przerwy w oglądaniu filmu czy prowadzeniu rozmowy Skype - jest to niedopuszczalne. Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, ale od zmiany routera, coraz więcej problemów. Pomoce strony techników UPC (infolinia i czat):
    1) restart routera - zero poprawy
    2) zdalna naprawa - rezultat? Uszkodzenie łączności i brak Internetu przez ponad 1 godz.
    3) próby zmiany kanału Wi-Fi za pomocą Wifi Analyzer - aplikacja zawsze pokazuje że kanał z którego korzystam jest zły, próba zmiany na inny, ponoć korzystniejszy, nie przynosi rezultatów. Każdy kolejny kanał jest zły, przerwy w połączeniu nadal występują. Przypominam że przy poprzednim modemie nie było takich problemów. Prędkość była słabsza 35-40Mbit z obiecanych 60Mbit, to prawda, ale połączenie było zawsze stabilne.

    Technik, który przyszedł odebrać sprzęt po rezygnacji z samej telewizji, odmówił naprawy Internetu. Opryskliwie stwierdził, że nie po to przyszedł, kazał podpisać odbiór sprzętu i wyszedł.
    ZaletyZalety były przed zmianą routera na ConnectBox
    WadyConnect Box
    Opryskliwa obsługa
    Zero pomocy ze strony pracowników infolinii
    Chaos informacyjny podczas podpisywania i rezygnacji z umowy
    MiejscowośćMielec
  • ~Barbara / 2018-02-05 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisałam wcześniej moją opinię o UPC, ale otrzymałam wiadomość, że "została usunięta ze względu na daj, że użyłam samych dużych liter". Też napisaliście, że "taki tekst jest słabiej czytelny". W powyższym, nad ramką, pouczeniu nie znalazłam najmniejszej wzmianki, jakoby było to zabronione. Ja napisałam tak właśnie, aby druk był większy, bardziej czytelny, nawet dla kogoś słabiej widzacego. Uważam więc, że usunięcie to było nieuzasadnione, tendencyjne. Ale - ok.
    Pisze więc ponownie: w firmie UPC niektórzy pracownicy są nieuczciwi. Jesienią ub.roku usiłowali mi ponownie naliczyć opłatę za zainstalowanie Internetu, choć korzystam z tej usługi od czerwca 2014 r. Gdyby nie interwencja syna, oszustwo to pewnie udało by się im - bo "emerytka, to łatwy łup"?!?
    2-ga sprawa: ponad tydzień temu okazało się, że ktoś z instalatorów UPC bezprawnie podłączył ich kabel do kabla anteny zbiorczej TV na dachu. Pojawiły się duże zakłócenia w odbiorze telewizyjnym - w efekcie konserwator odłączył mnie od anteny "dopuki UPC nie poprawi swej instalacji". W efekcie cały weekend nie miałam telewizji, a potem jeszcze przez 3 dni trwała moja z pracownikami wojna - uparcie twierdzili, że mieli do tego prawo!!! Dopiero w czwartek wreszcie przyszedł instalator UPC i poprawił to należycie. W rezultacie antenę TV podlaczono mi dopiero w piątek!!!
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwości niektórych pracowników.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ryszrd / 2018-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.


    WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznych
    MiejscowośćKraków
  • ~Zawiedziony / 2018-02-03 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa Klienta. Namawiając na ofertę potrafią się skontaktować. Obiecują przesłać wzór umowę i zapominają. Od tygodnia kontaktuję się z Konsultantem wskazanym podczas rejsstracji i ustalania oferty.
    Dzwonie tydzień.
    - w poniedziałek ma oddzwonić za 20 minut
    - we wtorek proszę o kontakt przez czas - mają mnie wiadomo gdzie
    - w piątek puszczają mi nwrwy - onietnica, ze zostawią kontakt
    - dzwonie dzisiaj (w sobote) Przekazana sprawa mailowo
    Kontaktu brak.

    Nie mam jeszcze usług, a już mam ich dość.
    W poniedziałek trzeba będzie poeksalować problem wyżej, bo jestem Klientem, który nie lubi, jak ma się go w d......
    ZaletyNa razie zalet nie widzę
    WadyZwodzenie, brak kontaktu, już nie wiem jak mam sie dodzwonić do wskazanego konsultanta.
  • ~Łukasz / 2018-02-03 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragedia, wieczorami nie chodzi praktycznie wcale, na infolinii zalecaja rozlaczac inpodlaczac so skutku. Pomaga na minute- dwie. A potem to samo. Tragedia!
  • ~Michał / 2018-02-02 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM UPC! Dzwonią naciągają na jakieś pseudo oferty!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągają na jakieś TV, chwalą że 700 filmów a tam większość płatne!
    MiejscowośćKraków
  • ~Mi / 2018-02-01 12:17
    Ocena: 3.75 / 5
    NIE POLECAM USŁUG UPC

    Korzystaliśmy wiele lat. Podczas przeprowadzki musimy wypowiedzieć umowę - KARA 2300 PLN. W nowym miejscu nie mamy dostępu do infrastruktury UPC i temat się zamyka.
    ODRADZAM
    MiejscowośćSkawina
  • ~shaahs / 2018-01-30 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas problem z dekoderem horizon, brak zasięgu wi - fi
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z dekoderem, internet do dupy
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Andrzej / 2018-01-29 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    dublowanie kanałów TV daje radość UPC w ofercie np. 150 kanałów a faktycznie masz 75 kanałów. Niedoskonałość dekodera Horizon - kilkakrotne resetowanie urządzenia w ciągu miesiąca. Częste zawieszanie się internetu. Gdy wpuszczasz serwis do domu, pozamykaj drzwi innych pokoi. Ruter wg instalatora ma zasięg 30 mtr, zaś fakty są takie, w innym pokoju przy zamkniętych drzwiach odległości 8 mtr sygnał zanika (drzwi nie są siatka Faradaya !!!!). Niekompetencja pracujących w dziale klienta w Szczecinie wręcz powalająca. Dokumenty złożone w połowie listopada 2017 roku jeszcze nie dotarły do biura w Katowicach (dziś mamy 29 stycznia 2018. Wnioski: tak działająca firma nie ma szans na utrzymanie klienta, dlatego też należy przypuszczać, że wpisane opinie przez klientów na tej stronie są tylko przelewaniem swoich żalów frustrowanych działalnością UPC, zaś UPC zauważy to dopiero gdy pozostanie im tylko 4 klientów i to bezpłatnych (dyrekcja tej firmy)
    Zaletydublowanie kanałów TV - miodzio z benzynką, po roku korzystania podnoszą opłaty - reklamacja to wciskanie kitu, że tak było uzgodnione podczas rozmowy tfn. Przy rozwiązaniu umowy bądź gotowy na dodatkowe "NIESPODZIEWANE OPŁATY".
    Wadyopieszałość pracowników w Szczecinie, niekompetencja tychże, jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony UPC są przerzucane na klienta. Opryskliwość na info-lini. Nieadekwatna cena do usługi.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jacek / 2018-01-28 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem UPC już od paru dobrych lat i coraz bardziej przekonuje się do zmiany w usługach telewizyjnych i internetowych. Place 125zł miesięcznie za Internet+Telewizor i co???... Oferta telewizyjna KICHA Internet ( w niedzielę wieczór nie ma szans na oglądanie filmu z neta)!!!! Żal żal żal!!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~Maria / 2018-01-25 11:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka, dobra i dogodna usługa. Uczciwe i świetne warunki. Pracownicy w szybkim tempie pomagają i nie robią żadnych problemów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sławomir / 2018-01-21 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
    ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
    monopolista więc nie mam gdzie przejść do
    innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
    UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
    około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
    Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste pikselowanie TV
    Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
    Bardzo wysokie rachunki za abonament
    Serwis płatny
    Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
    Brak możliwości zmniejszenia abonamentu

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Leszek / 2018-01-19 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!!
    WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    MiejscowośćPłock
  • ~Długi. D / 2018-01-18 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Rafał / 2018-01-16 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet z UPC posiadm od kilku lat, działa przeciętnie - raz lepiej raz gorzej. Problem jest kiedy działa gorzej bo wtedy trzeba zgłosić awarię w telefonicznym biurze obsługi klienta. W tym przypadku podejście do klienta niestety jest mierne - obsługa niekompetentna albo mają niesamowity bałagan w przepływie informacji miedzy przyjmującymi zgłoszenia a technikami albo coś innego tam szwankuje. Efekt jest taki że awarię internetu trwającą 7 (!) dni zgłaszać trzeba było 3-krotnie. Za każdym razem informacja że zgłoszenie zostało przyjęte i technik pojawi się o określonej porze dnia - niestety nie pojawił się. BOK nie umiał wytłumaczyć dlaczego. Jakość usług przeciętna ale obsługa techniczna fatalna. NIE POLECAM.
    Wadysłaba obsługa klienta
    słaby serwis
    MiejscowośćKraków
  • ~Kam / 2018-01-14 19:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Muszę przyznać, że na początku byłem zadowolony z internetu, ale teraz uważam, że internet jest po prostu słaby. Ma niestabilne połączenie, często trzeba go resetować a ponad to czasami nie da się z nim połączyć.
    ZaletyCena
    WadyNiestabilne połączenie, problemy z połączeniem
    MiejscowośćŻory
  • ~Jacek / 2018-01-14 06:26
    Ocena: 2.50 / 5
    W moim przypadku na montaż czekałem 8 dni,po tym czasie monter przyszedł podłączyć internet praktycznie nie przygotowany. I stwierdził że teraz tego nie zrobi tylko za kolejny tydzień,nie podał konkretnej przyczyny dlaczego. I to właśnie mnie zirytowało.
    ZaletyInternetowe biuro obsługi Super
    WadyMonter,totalna katastrofa
    MiejscowośćBolesławiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016