Bardzo słaby zasięg WI-Fi nie obejmuje 65metrowego mieszkania poraszka wcześniejsza firna PLEY 100 procent lepsza
Zaletyobsługa klienta
Wadyzasięg wi-fi w domu tragedia
MiejscowośćLublin os czechów
~Kuba / 2018-03-20 18:17
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia. Ciagle coś jest nie tak a załatwienie czego kolwiek na infolinii to totalna porażka. Nie dość że czeka się pół dni na połączenie z konsultantem to za każdym razem ma się wrażenie że rozmawia się z osoba która jest w pracy pierwszy dzień. Zdecydowanie nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~Jacek Kowalski / 2018-03-20 12:21
Ocena: 1.50 / 5
Firma upc to nieporozumienie jak macie mozliwosc unikajcie i bierzcie vectre itp tylko nie upc. Bedziecie załować.
WadyNaliczanie wymyslonych kar.
Odcieli kablówke i tak naliczaja opłaty.
upc to nieporozumienie.
MiejscowośćWarszawa
~Slawek / 2018-03-17 20:37
Ocena: 4.00 / 5
Dobry stosunek ceny do jakości bardzo miła opsługa
ZaletyDobry stosunek ceny do jakości
WadyBez wad
MiejscowośćKraków
~qubabos / 2018-03-16 19:44
Ocena: 2.25 / 5
syf:
W rejonie ulicy **** obserwujemy ograniczenia jakości dostarczanych Państwu usług
- Internet
- Telefon stacjonarny
Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności.
W związku z jakością usług internetu i tv oraz restartami modemu otrzymałem odpowiedź od działu technicznego, że :
"Dziękuję za cierpliwość.
Oprogramowanie modemu nie ma związku z w/w restartami. Odpowiada za nie wspomniana przez Pana degradacja w rejonie.
Wspomniana degradacja to problem z okablowaniem w Pana budynku. Rozwiązanie tego problemu przewidziane jest na 30 maja."
Zaletybrak
Wadywszystko co jest zawarte w pakiecie nie działa tak jak powinno :)
MiejscowośćWarszawa
~DjE / 2018-03-14 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem UPC od ponad roku i w przeciagu tego czasu byłem średnio zadowolony ze wzgledu na długie logowanie się modemu i częste padanie sieci do tego remote desktop nie działa i używam internetu z telefonu. Pare dni temu okazało się, ze ostatnia faktura wylądowała w spamie i zalegałem z płatnością 2 tyg. Tego samego dnia otrzymałem smsa przypominającego o zaległości z płatnością. Oczywiscie zapłaciłem niezwłocznie przelewem. Najlepsze jest to że w kolejnym dniu zablokowali mi internet na 3 dni ze względu na brak płatności. Pracuję zdalnie i korzystam z internetu na telefonie. dzisiaj jest 4 dzień a internetu dalej nie mam. Brak powiadomień smasem ze jest faktura tylko wysyłają wiadomość jak jest zaległosc a potem blokują. Telewizja także porażka ciągle zmienia mi się kolejnośc kanałów i bardzo często są blokowane.
ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!
WadyTA CAŁA FIRMA TO JEDNA WIELKA WADA
MiejscowośćWarszawa
~jurek / 2018-03-12 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Centrum Warszawy, internet zrywający co pare sekund i transfery o modemowej prędkości to norma, S Y F
MiejscowośćWarszawa
~KAZDAN63 / 2018-03-10 20:50
Ocena: 4.50 / 5
UPC FIBER POWER 250 Mb/s - za 49 zł/mies. (od 01.08.2017r.) . Awaria modemu po 34 dniach wymiana na nowy w ciągu ~4h od chwili zgłoszenia awarii (godz. 10) . Gdyby było 300/30 Mb/s , a PING był jednocyfrowy , to byłby to dla mnie internet "idealny" .
https://photos.app.goo.gl/FB7QtBjadelggCBG3
Jak widać na zrzutach obrazu z dwóch komputerów z W7 PRO x64 i W10 PRO x64 dostawca wywiązuje się z obiecanych parametrów downloadu i uploadu niezależnie od pory dnia . Przede wszystkim należy na komputerze czy laptopie wyłączyć wszystkie opcje systemowe dotyczące oszczędzania energii dla kart LAN , WI-FI i USB jak i opcje z tym związane w zaawansowanych właściwościach tych kart . W BIOS-ie należy wyłączyć np. INTEL SPEEDSTEP TECHNOLOGY . Należy wyłączyć usługę Pomoc IP i odinstalować zbędne karty . Całe to "oszczędzanie" energii robi więcej szkody niż pożytku . Przewód RJ-45 powinien być oryginalny (CAT6) . Jeżeli chodzi o WI-FI zwłaszcza w przypadkach FIBER POWER 250 lub 500 powinniśmy dysponować odpowiednią kartą np. TP-LINK ARCHER T9E 1,9 Gb/s (600+1300) . Należy przyjąć , że tak naprawdę w realnych warunkach (zakłócenia) dostępne będzie 50-60% przepustowości karty w zakresie 2,4GHz lub 5GHz . Router powinien być umieszczony na wysokości ~1,5m . Siła sygnału powinna być na poziomie -45dBm lub lepszym (10m) . Tylko wtedy gdy anteny modemu i karty WI-FI będą się widzieć bez przeszkód , wówczas możemy liczyć na uzyskanie pełnej prędkości (PING +2ms) ! Karta WI-FI 450 Mb/s to obecnie stanowczo za mało ! Za nim zaczniemy zrzucać winę na dostawcę internetu (UPC) warto sprawdzić , czy posiadany przez nas sprzęt spełnia określone parametry techniczne .
ZaletyCena
WadyCzas logowania modemu do sieci (3,5min !)
MiejscowośćRZESZÓW
~Hubert / 2018-03-10 19:39
Ocena: 5.00 / 5
Jak dla mnie 5/5 żadnych problemów, gdy potrzebowałem zmienić protokół na ipv4 wszystko zajęło może z 5 min prędkości zawsze ponad to co w umowie (100mb/s) cena bardzo spoko przez półtora roku zero wiekszych problemów. Raz nie było Internetu nie wiadomo czego ale wystarczył reset routera od upc i wszystko działało dalej.
ZaletyJak dla mnie cena
Obsługa klienta
Stałe prędkości
Stabilność
WadyJak dla mnie jedna wpadka to zbyt mało na wady
MiejscowośćWarszawa
~Kekemon / 2018-03-09 16:30
Ocena: 1.25 / 5
Awaria 2 razy za 4 dni, czekamy technika 3 dni, super obsługa klienta - „resetuj router, resetuj router, po naszej stronie wszystko jest ok”. Weekend bez internetu, zero pomocy, ten ISP to strata czasu i pieniędzy
ZaletyŻadnych
WadySerwis
Obsługa klienta
Częste awarii
Oferty
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolona / 2018-03-06 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Maja klentow gdzieś.Od pol roku zgłaszam awarię.Do dnia dzisiejszego echo.Dzwonię i zglaszam awarie i nic.Nie Plecam ????Zacznijcie dbac o klientów bo za chwilę wszyscy odejdą
ZaletyŻadne
WadySame wady
MiejscowośćGniezno
~OSZUKANA PRZEZ UPC, JA PŁACĘ A ONI SIE / 2018-03-05 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam. Z ,,cudownym" UPC mam same problemy.Średnio 2-3 razy w tygodniu dzwonie do szanownej firmy i jestem olewana. Nie wysłuchają mnie do końca a już przełączają do kolejnego konsultanta i tak w kółko. Miałam podpisaną z nimi umowę i po dwóch latach nie wiem co mnie skusiło zdecydowałam się za namową mądrej pracownicy na HORIZON, bo zapewniała, że wszystko będzie działało wspaniale ale moja głupota, że się skusiłam. Co innego mówią i oferują podczas rozmowy telefonicznej a co innego jest w umowie drobnym druczkiem, a później ściemniają , że żaden konsultant nic takiego nie mówił, na reklamacje odpisują po 30 dniach, mimo, że mają wypunktowane pytania, na które żądam odpowiedzi odpisują stałą regułką nie mającą nic wspólnego z reklamacją. Na chwilę obecną sprawa przeciwko UPC jest przekazana do Rzecznika Praw Konsumenta ze względu na to jak mnie oszukali i jak mnie olewają. Ja muszę płacić rachunki regularnie, a oni nie wywiązują się z umowy w ogóle
S Z C Z E R Z E O D R A D Z A M I M A M N A D Z I E J Ę, Ż E J U Ż N I K O G O N I E O S Z U K A J Ą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyOSZUSTWO I NIEKOMPETENCJA ORAZ ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA
MiejscowośćKRAKOW
~Marcin Z / 2018-03-05 12:14
Ocena: 1.50 / 5
ODRADZAM!!!!
Po zakończeniu umowy, podniesiono mi prędkość internetu do maksymalnej, tak że płaciłem ponad 80zł miesięcznie. Router ledwo działa i gubi zasięg w odległości >5m. Po paru miesiącach zadzwoniłem z pytaniem dlaczego tyle płacę. Pan mi uprzejmie powiedział że przesłali mi wiadomość o zmianie prędkośći na maila - maila zalozonego automatycznie w serwisie upc.pl Chcę się zalogować i przeczytać - okazuje się że moje konto nie istnieje. Pan z infolini przesłał mi kopie na moją prywatną skrzynkę. Mail brzmiał: "Podnosimy twoją prędkość internetu do 300Mb/s za darmo!" To jest kpina! To samo podobno robią z telewizją, włączają dodatkowe pakiety, naliczają opłaty, cyrk. Po całym zajściu musiałem dopłacić kilkadziesiąt złotych kary bo czegoś tam nie zapłaciłem.
Pomimo tego że internet jest drogi, często korzystam ze swojego telefonu jako router gdyż po prostu działa zdecydowanie lepiej. Ostatni rachunek wynosi 111 zł. Na prawdę szczerze odradzam.
~SET / 2018-03-04 17:41
Ocena: 3.00 / 5
Brak nowych ofert traktowanie starych klientów jak ZŁO konieczne
Zaletyw miarę niezawodny
Wadycena prędkość
MiejscowośćLeszno
~Autumn81702 / 2018-02-28 10:22
Ocena: 4.00 / 5
Po przygodach z poprzednim ISP przyszła pora na jego zmianę. Miałem do wyboru N(i)etię która ze względu na jakość świadczonych usług odpadła na starcie, do tego jeszcze jest "pomarańcza", lokalny ISP o którym w sumie nic konkretnego nie wiadomo, no i właśnie UPC z którego zdecydowałem się skorzystać - tym bardziej że oferowali "światłowód". Zdecydowałem się tylko na sam internet, bez żadnych dodatków typu telefon (nie mam potrzeby korzystania) czy telewizja (umowa z konkurencją). Ponadto zdecydowałem się na umowę bez zobowiązania, żeby w przypadku gdybym jednak nie był zadowolony z internetu nie płacił niebotycznych (podobno mowa o kwocie nawet 5000 złotych) kar za przedwczesne rozwiązanie umowy.
Póki co to jedyny problem jaki miałem to... brak możliwości rejestracji w "Moim UPC", gdzie problem ten został rozwiązany w błyskawiczny sposób.
Oprócz tego - bardzo szybkie łącze (na papierze 250 Mb/s, praktyka to przedział średnio 235-240 Mb/s).
Fakt faktem, że cena co niektórych może odstraszać (80 złotych miesięcznie), jednak nie ma co ukrywać - u poprzedniego ISP płaciłem 9 dych za szwankujący internet 10 Mb/s i telefon stacjonarny który w ogóle nie był używany; ponadto kwota ta była często "z hakiem".
Póki co UPC ma u mnie dobrą ocenę, po kilku miesiącach zobaczę jak to będzie wyglądało faktycznie.
ZaletyPrędkość łącza.
Stabilność - póki co żadnych poważnych awarii.
Helpdesk - opisany problem z rejestracją, który został szybko rozwiązany.
WadyCo niektórym może nie podobać się cena.
MiejscowośćWarszawa
~Ewelka / 2018-02-25 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Co miesiąc, żeby zalogować się do ebooka trzeba zmieniać hasło. Ich strona to w ogóle porażka totalna. Abonament drozyzna, internet wcale nie taki dobry, bardzo często przy robieniu testów wskazuje, że nie ma prędkości, za którą płacimy. Nie polecam!!!
MiejscowośćLublin
~iruloid / 2018-02-22 16:34
Ocena: 3.00 / 5
brak zniżek dla stałych klientów, za wymianę starego dekodera na nowszy podnoszą stawkę abonamentu, przecież to firmie powinno zależeć na zadowoleniu klienta. Firma w dalszym ciągu myśli że jest monopolistą na rynku. umowy na 24 miesiące to jakaś kpina.
Zaletyinternet szybki, bez awarii
Wadydrogi abonament, wymiana dekodera płatna
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Gal Anonim / 2018-02-22 02:09
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, beznadziejna obsługa w punkcie jak i przez telefon. Robicie z ludzi idiotów i odsyłacie do kolejnych konsultantów i tak bez zmian. Nie polecam! 3 Lata i brak wymiany sprzętu na nowy który jest wadliwy.
ZaletyBRAK!
MiejscowośćWarszawa
~Wkurzona / 2018-02-17 00:59
Ocena: 1.50 / 5
Mam UPC od miliona lat bo do bloku jesy tylko to albo netia no i juz tak zostalo...
WadyBrak znizek dla stakych klientow!
Router z dekoderem to jakas kpina. Dekoder sie zacina (wiec net tez)
Kazego miesiaca odlaczaja kolejne kanaly
Nie dostajesz tego za co placisz
DROOOGOOOO
Zdecydowanie odradzam.
A jesli juz ktos ma i chce zostac to zobaczcie czy nie taniej wam wyjdzie rozwiazac umowe i na nowo podpisac bo wtedy beda znizki i jakies lepsze ofert (tak jak u mnie) ale wcoaz drogo i beznadziejnie.
Odradzam!!!
MiejscowośćWarszawa
~Ela / 2018-02-16 21:08
Ocena: 1.50 / 5
Mieszkam w Warszawie. Od około 4 lat korzystałam z usług UPC - internet. Cena wysoka - 72 złote za 120mB/s. Okazuje się, że po jakimś czasie zwiększają stawkę miesięczną o 2 złote - niby nic, ale jest to napisane drobnym drukiem i nikt o tym nie wspomina przy zakupie pakietu. Jakość - beznadziejna. Wtedy, gdy Internet jest mi potrzebny, to zawodzi, przerywa i muszę korzystać z Internetu w smartfonie. Korzystam wieczorami i podejrzewam, że jest to związane z przeciążeniem sieci. Poinformowałam konsultanta UPC telefonicznie. Zaoferował mi zdalny reset routera, co oczywiście nic nie dało (router wygląda jakby miał co najmniej 10 lat). Nikt nie zaoferował wymiany routera na nowy.
Jestem zawiedziona tą firmą - zdzierają kasę za usługi, które nie istnieją (muszę korzystać ze smartfona generując kolejne koszty). 31 stycznia wypowiedziałam umowę i każdego kolejnego dnia, a szczególnie dzisiaj jakość połączenia internetowego potwierdza tylko, że dobrze zrobiłam.
ZaletyTEORETYCZNA prędkość łącza
Wadypraktyczna prędkość łącza, zacinanie się internetu, znacznie wygórowana cena w stosunku do jakości, olewanie klientów