Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NK / 2018-04-20 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zacina się co chwilę, non stop trzeba resetować modem, filmy się nie ładują, a czasem w ogóle internetu nie ma. Tragedia.
    WadyBrak internetu, bardzo wolny
    MiejscowośćKraków
  • ~Jacek już nie korzystam z UPC / 2018-04-20 13:11
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC to nie jest solidna firma. Proszę sobie poszukać innej bez problemu znajdziecie Państwo inne uczciwe firmy. Internet często się psuje nie spełnia założonych kryteriów. DO firmy się łatwo nie dodzwonisz bo dzwonią tam wszyscy niezadowoleni. Na dodatek umowa jest wielką pułapką. NIE POLECAM UPC !!!

    Na dodatek z Twojego modemu internet jest udostępniany innym użytkownikom, a Ty płacisz za prąd.
    Zaletyzalety? czasem internet działał, ale nie zawsze
    Wadybardzo słaba komunikacja z BOK a będziesz tam musiał często dzwonić.
    MiejscowośćKraków
  • ~kamil / 2018-04-19 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety masakra, powinni do sadu pozwac te firme za te walki z klientami
    Miejscowośćgdansk
  • ~Artur / 2018-04-15 01:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Warszawa Bemowo.
    Od tygodnia nie działa internet w nocy. Od ostatniej dużej "naprawy" ...
    Dziwne, w dzień działa w nocy nie.
    WadyNIE DZIAŁ INTERNET W NOCY
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2018-04-14 00:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada gorszej tv nie ma a internet chalo gdzie nawet opinii nie mogę dołączyć bo się zawiesxs a co bez imienia się boicie opinii
    E
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~juliaa096 / 2018-04-13 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nie polecam UPC!!! Obsługa telefoniczna fatalna, osoby odbierające telefony są niekompetentne, nic nie wiedzą, przełączają od jednej osoby do drugiej, są nie mili, opryskliwi! Nie szanują klienta! Jakość obrazu bardzo słaba, co po chwilę się zacina! Po prostu żenada..
    ZaletyPan monter był bardzo miły i uprzejmy
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Kasia / 2018-04-12 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciąż coraz gorzej .......dlaczego?????? Ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zmienił mi szybkość z 10 mb na 60mb i po co? = dzisiejszy wynik speed testu to 44 i 1,6
    Na całe szczęście nie jest to moje narzędzie pracy !!!!! ALE od czasu do czasu sprawdzam pocztę,wysyłam wiadomości lub chce sprawdzić rozkład jazdy lub zasięgnąć informacji czy zrobić przelew.....tylko tyle! a czas oczekiwania na cokolwiek to jakaś masakra!!!!

    Od pewnego czasu zauważam taką ,,prawidłowość,,że w dniach 9-14 każdego miesiąca działanie internetu jest koszmarnie wolne!!!!

    Zaletytakie sobie
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Małgosia / 2018-04-12 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca mam internet 500mb, to jakaś totalna porażka!!! Ściąganie do 20 porywach 25mb. Na infolinii dowiedziałam się,że to jest internet dobry dla firm, gdzie maja porządny sprzęt. To po co go sprzedają klientom indywidualnym. Mam utworzone drugie konto dostępu , które miało być szybsze, a ściąganie wynosi do 29 mb czasem 35mb. Dowiedziałam się że aby korzystać z 300mb internetu murze połączyć laptopa bezpośrednio kablem z laptopem, albo kupić i podłączyć do laptopa dodatkowy odbiór wifi czy coś takiego.

    Miałam 200 mb internet i żałuje że dałam się namówić to ten chłam
    MiejscowośćSopot
  • ~Eda / 2018-04-11 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno, umowa wypowiedziana do końca miesiąca , nawet nie ma połowy a ciągle wyłącza się tv , żenada
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dana / 2018-04-08 17:56
    Ocena: 2.00 / 5

    Jest mi niezmiernie przykro, że postanowiłam zakupić u Państwa usługi telekomunikacyjne, tj. telewizję + multiroom + internet. 16 marca br. zamówiłam wyżej wymienione usługi UPC i po 3 dniach, tj. 19 marca br. pojawił się instalator i od tego dnia zaczęły się problemy. Zacznijmy od tego, że Państwa pracownik był niesamowicie bezczelny i niesympatyczny, nie wspominając o jego braku profesjonalizmu i wiedzy, na temat tego, co robi. Montując multiroom popsuł telewizor, do którego miał być podłączony. Po jego wyjściu zgłosiłam całą sprawę na infolinię i zostałam poinformowana, że w ciągu 48h ktoś się do mnie odezwie. Niestety nikt tego nie uczynił. Następnie zadzwoniłam 21.03.18 próbując uzyskać informację, co w takiej sytuacji zrobić i jak otrzymać rekompensatę za zniszczenia, których dokonał Państwa pracownik, gdyż nikt nie wykonał żadnego kroku, żeby sytuację wyjaśnić czy chociażby przeprosić za zniszczenie ściany i zepsucie telewizora. W związku z czym ponowiłam próbę kontaktu i wykonałam telefon do firmy UPC w okolicy 3-4 kwietnia br., aby ponownie wyegzekwować zajęcie się moją sprawą i tym razem otrzymałam informację, iż rozpatrzenie skargi zajmuje 30 dni, a Pani która ze mną rozmawiała nie miała dostępu do wglądu w moją sprawę, jak twierdziła bynajmniej, więc teraz spróbuję swoich sił na Facebooku, aby inni klienci mogli zobaczyć jak traktujecie swoich nowych klientów. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco: telewizor nie działa, multiroomu brak, wielka dziura w ścianie( do wglądu zdjęcie).

    Z poważaniem D. K.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Willy Wonka / 2018-04-08 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch dni nie mam internetu ani telewizji. Ja tracę kasę bo nie mogę pracować, a konsultanci mają to za przeproszeniem między pośladkami. Zdecydowanie odradzam korzystania z tego dostawcy usług internetowych. Parę miesięcy temu był wymieniany connect box, bo się popsuł sam z siebie, chyba dziś znów problem w tym (niesamowicie nowoczesnym) pudełku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta ma klienta gdzieś.
    Prędkość słaba, płacę za 150 mb/s mam około 70.
    Co 2-3 miesiące trzeba wzywać technika, bo nie działa router.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marzena / 2018-04-06 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, beznadziejny. Zapłaciłam za usługę a i tak muszę odebrać w punkcie osobiście. Kuriera nie było, tylko dostałam SMS że nie było nikogo w domu. Oszustwo. Nikomu nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~pyrcius / 2018-04-06 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
    Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
    Wadybrak stałego podłączenia
    ciągłe awarie
    długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
    MiejscowośćKraków
  • ~Raziel / 2018-04-03 14:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę 69 zł/MSC za internet a tak naprawdę na tym gównie nic nie da się zrobić. Ani na ps4 ani na pc. Grając w CS:go ping początkowo wacha się między 30 - 50 po czym skacze do 600-700 stoi tak przed ok 30s. Po czym wraca do normy i po chwili powtórka. Miałem tak w dwóch mieszkaniach i osobiście odradzam tą bandę złodziei.
    Zalety0 zalet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lij / 2018-03-27 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wolny, po wykupieniu szybszej transmisji mam wrażenie że nawet działa gorzej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tayson82 / 2018-03-26 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakup internetu 500 to jakiś żart pan co podłączał zniszczył mi kontakt nie posprzątał po sobie i ukrywał całą prawdę o prędkości internetu która wynosi ping 17 pobieranie 29 wysyłanie 23 masakra !!!!
    Zaletybrak
    Wadysame brak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jacek / 2018-03-25 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaznaczone żeby nie używać agresywnego języka. Trudno się powstrzymać. Od 17 listopada 2017 czternastokrotnie rozmawiałem z tzw. konsultantami. Z konieczności. Trzeba mieć anielską cierpliwość aby doczekać się na głos z drugiej strony (rzekomo wszyscy są zajęci). Chodziło o prostą sprawę, zwykła i prosta cesja. I to przerosło pseudo konsultantów. Stwierdzam, że w 60% osoby które tam pracują to zwykli naciągacze, ludzie bez kompetencji. Wyjątek stanowią dwie panie i jeden pan którzy potraktowali moją sprawę normalnie. Do dania dzisiejszego myślałem, że największym naciągaczem jest T-mobile, myliłem się UPC bije ich na głowę.
  • ~Ania / 2018-03-24 11:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Umowę z UPC podpisałam 19.03.18 roku.Pracownik ,który był u mnie 3 dni wcześniej bardzo zachwalał usługi.Jako,że kończyła mi się umowa z poprzednim dostawcą,a oferta wydawała mi się korzystna zdecydowałam się.I to był mój błąd.Dekoder reaguje z opóźnieniem.Internet,który miał być szybki i bezprzewodowy nie jest taki ani taki.Raz jest,raz nie.Umowa,która miała być dostarczona do Vectry (poprzedni dostawca) nie została dostarczona i moja mama (bo na nią była umowa) poszła ze sprzętem (dekoder i pilot) na marne.Nie wspomnę o dodzwonieniu się na infolinię,czeka się długo na jakąkolwiek informację.Generalnie jestem rozżalona bo liczyłam na wysoką jakość usług a mam co mam.Nie polecam !
    ZaletyPracownicy-gaduły,którzy przekonać umieją !
    WadyNiknący internet,wolny dekoder,słaby kontakt,nieszczerość co do usług !
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Wojtek / 2018-03-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo agresywna polityka wobec klienta, wbrew pozorom bardzo drogi usługodawca. Przy przeniesieniu numeru z TPSA do UPC przenieśli o jeden dzień za wcześnie, zapłaciłem karę za zerwanie umowy z TPSA a UPC mimo dokumentów z telekomunikacji mówiących i ich błędzie WYPARLI SIĘ.
    UWAGA NA KŁAMCÓW.
    ZaletyBez dokumentów zameldowania można włączyć usługi na jakiś adres..
    WadyInformacje o nowych usługach i promocjach podawanych przez kontakt telefoniczny (UPC telefonuje) usiłują wałczyć bez zgody odbiorcy.
  • ~Pozdrawiam dostawce UPC / 2018-03-23 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet drogi jak na wydajność, gdy jest połączenie z routerem przez kabel jest wszystko w normie. Problemy zaczynają się przy połączeniu bezprzewodowym. Szkoda nerwów.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016