Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2018-05-06 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Armagedon to za mało.
    Miałem nadzieje się ich pozbyć ale niestety umowa jest na matkę a ta naiwna podpisała (Bo durna sąsiadka powiedziała że przy zmianie operatora będą kłóć ściany by podpiąć nowy modem.)kolejną niby większy transfer z początku było lepiej ale teraz norma internet na raty.
    A ja z tymi niedouczonymi oszustami muszę się dalej męczyć.
    Ps kumpel ma neta od konkurencji i u niego śmiga bez problemu od strony upc zawsze info że to mój komp jest zje...
    ZaletyBrak ewentualnie TV
    Wadywszystko no może TV sie lekko broni
  • ~Dawid / 2018-05-04 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Poziom obslugi klienta to dno totalne. Dwa dni probowalem zglosic brak internetu. Gdy w koncu mi sie udalo kazano mi czekac tydzien(!!!) na przyjazd technika. Kpina z klienta i oszustwo poniewaz za ow tydzien rowniez musze zaplacic. Zdecydowanie odradzam. Nie wiem jak jest u konkurencji ale gorzej byc chyba nie moze...
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~sniper / 2018-05-01 19:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. 250Mb na każdym speedteście wychodzi ok 20 Mb. NIE POLECAM>
    Zaletybrak
    WadyInternet UPC to jedna wada
    MiejscowośćTychy
  • ~Zoenek / 2018-04-30 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, chyba najgorsza z możliwych obsług klienta- zadzwoniłam na infolinię i po długim wyczekiwaniu, kiedy odebrano telefon to i tak nie uzyskałam żadnej pomocy. Powiedziano mi, że mam sobie sprawdzić połączenie kabla z modemem i jeśli to wina modemu to pomogą, a jak nie to nie. Dodatkowo kto normalny musiałby co chwile zmieniać sobie kanał z internetem, żeby ping wrócił do normy (chociaż i tak to się nie dzieje)? Zasięg znośnego internetu jest tak mały, że trzeba by było siedzieć ze swoim sprzętem metr od modemu, jeśli chciałoby się skorzystać z internetu
    ZaletyBrak zalet
    WadyInfolinia to dno takie samo jak ich internet
    MiejscowośćŻory
  • ~Kain / 2018-04-29 13:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Od paru lat używamy UPC sporadycznie pojawiały sie problemy, wiadomo kazdemu może sie zdarzyć Ale od dłuższego czasu jest po prostu dramat. Internet działa jak ślimak albo po prostu znika. Infolinia zaleca w tym momencie wykonać ich test asystenta (ciekawe jak w momencie braku uslugi :) w skrocie idioci) płatność za 250mb/s dostarczony 50mb chwilami ale zazwyczaj Brak połączenia
    ZaletyBrak
    WadySzybkość połączenia
    Awaryjność
    Obsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~jo_oj / 2018-04-29 03:10
    Ocena: 4.75 / 5
    Od ponad 1 roku wszystko ok. Zero awarii. Prędkość zgodna z deklarowaną.
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Autumn81702 / 2018-04-26 20:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Drugi miesiąc z UPC i póki co podtrzymuję opinię sprzed 2 miesięcy. Transfer niemalże na poziomie takim jak na papierze (prawie 240 Mb/s, na papierze 250 Mb/s). Awarii brak, z helpdesku nie musiałem aktualnie korzystać więc daję ocenę 3/5 (nie chcę oceniać ani pozytywnie, ani negatywnie).
    Dokładne parametry DL/UP zmierzone Speedtestem: 238,58/19,19 Mb/s. Ping 8ms.
    http://www.speedtest.net/result/7261191399.png
    ZaletyParametry;
    Stabilność.
    WadyTak jak poprzednio - niektórych może odstraszać cena.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JACEK / 2018-04-25 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem w szponach upc od paru lat ale od 14 miesięcy jest po prosu DRAMAT . Nie ma żadnych parametrów które zamówiłem . Telewizja ,,pikseluje,, a internet to po prostu dziadostwo , niech nikt nie da się wrobić w takie GÓWNO ZWANE upc . JACEK Z LUBLINA
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    MiejscowośćLublin
  • ~NK / 2018-04-20 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zacina się co chwilę, non stop trzeba resetować modem, filmy się nie ładują, a czasem w ogóle internetu nie ma. Tragedia.
    WadyBrak internetu, bardzo wolny
    MiejscowośćKraków
  • ~Jacek już nie korzystam z UPC / 2018-04-20 13:11
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC to nie jest solidna firma. Proszę sobie poszukać innej bez problemu znajdziecie Państwo inne uczciwe firmy. Internet często się psuje nie spełnia założonych kryteriów. DO firmy się łatwo nie dodzwonisz bo dzwonią tam wszyscy niezadowoleni. Na dodatek umowa jest wielką pułapką. NIE POLECAM UPC !!!

    Na dodatek z Twojego modemu internet jest udostępniany innym użytkownikom, a Ty płacisz za prąd.
    Zaletyzalety? czasem internet działał, ale nie zawsze
    Wadybardzo słaba komunikacja z BOK a będziesz tam musiał często dzwonić.
    MiejscowośćKraków
  • ~kamil / 2018-04-19 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety masakra, powinni do sadu pozwac te firme za te walki z klientami
    Miejscowośćgdansk
  • ~Artur / 2018-04-15 01:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Warszawa Bemowo.
    Od tygodnia nie działa internet w nocy. Od ostatniej dużej "naprawy" ...
    Dziwne, w dzień działa w nocy nie.
    WadyNIE DZIAŁ INTERNET W NOCY
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2018-04-14 00:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada gorszej tv nie ma a internet chalo gdzie nawet opinii nie mogę dołączyć bo się zawiesxs a co bez imienia się boicie opinii
    E
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~juliaa096 / 2018-04-13 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nie polecam UPC!!! Obsługa telefoniczna fatalna, osoby odbierające telefony są niekompetentne, nic nie wiedzą, przełączają od jednej osoby do drugiej, są nie mili, opryskliwi! Nie szanują klienta! Jakość obrazu bardzo słaba, co po chwilę się zacina! Po prostu żenada..
    ZaletyPan monter był bardzo miły i uprzejmy
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Kasia / 2018-04-12 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciąż coraz gorzej .......dlaczego?????? Ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zmienił mi szybkość z 10 mb na 60mb i po co? = dzisiejszy wynik speed testu to 44 i 1,6
    Na całe szczęście nie jest to moje narzędzie pracy !!!!! ALE od czasu do czasu sprawdzam pocztę,wysyłam wiadomości lub chce sprawdzić rozkład jazdy lub zasięgnąć informacji czy zrobić przelew.....tylko tyle! a czas oczekiwania na cokolwiek to jakaś masakra!!!!

    Od pewnego czasu zauważam taką ,,prawidłowość,,że w dniach 9-14 każdego miesiąca działanie internetu jest koszmarnie wolne!!!!

    Zaletytakie sobie
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Małgosia / 2018-04-12 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca mam internet 500mb, to jakaś totalna porażka!!! Ściąganie do 20 porywach 25mb. Na infolinii dowiedziałam się,że to jest internet dobry dla firm, gdzie maja porządny sprzęt. To po co go sprzedają klientom indywidualnym. Mam utworzone drugie konto dostępu , które miało być szybsze, a ściąganie wynosi do 29 mb czasem 35mb. Dowiedziałam się że aby korzystać z 300mb internetu murze połączyć laptopa bezpośrednio kablem z laptopem, albo kupić i podłączyć do laptopa dodatkowy odbiór wifi czy coś takiego.

    Miałam 200 mb internet i żałuje że dałam się namówić to ten chłam
    MiejscowośćSopot
  • ~Eda / 2018-04-11 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno, umowa wypowiedziana do końca miesiąca , nawet nie ma połowy a ciągle wyłącza się tv , żenada
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dana / 2018-04-08 17:56
    Ocena: 2.00 / 5

    Jest mi niezmiernie przykro, że postanowiłam zakupić u Państwa usługi telekomunikacyjne, tj. telewizję + multiroom + internet. 16 marca br. zamówiłam wyżej wymienione usługi UPC i po 3 dniach, tj. 19 marca br. pojawił się instalator i od tego dnia zaczęły się problemy. Zacznijmy od tego, że Państwa pracownik był niesamowicie bezczelny i niesympatyczny, nie wspominając o jego braku profesjonalizmu i wiedzy, na temat tego, co robi. Montując multiroom popsuł telewizor, do którego miał być podłączony. Po jego wyjściu zgłosiłam całą sprawę na infolinię i zostałam poinformowana, że w ciągu 48h ktoś się do mnie odezwie. Niestety nikt tego nie uczynił. Następnie zadzwoniłam 21.03.18 próbując uzyskać informację, co w takiej sytuacji zrobić i jak otrzymać rekompensatę za zniszczenia, których dokonał Państwa pracownik, gdyż nikt nie wykonał żadnego kroku, żeby sytuację wyjaśnić czy chociażby przeprosić za zniszczenie ściany i zepsucie telewizora. W związku z czym ponowiłam próbę kontaktu i wykonałam telefon do firmy UPC w okolicy 3-4 kwietnia br., aby ponownie wyegzekwować zajęcie się moją sprawą i tym razem otrzymałam informację, iż rozpatrzenie skargi zajmuje 30 dni, a Pani która ze mną rozmawiała nie miała dostępu do wglądu w moją sprawę, jak twierdziła bynajmniej, więc teraz spróbuję swoich sił na Facebooku, aby inni klienci mogli zobaczyć jak traktujecie swoich nowych klientów. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco: telewizor nie działa, multiroomu brak, wielka dziura w ścianie( do wglądu zdjęcie).

    Z poważaniem D. K.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Willy Wonka / 2018-04-08 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch dni nie mam internetu ani telewizji. Ja tracę kasę bo nie mogę pracować, a konsultanci mają to za przeproszeniem między pośladkami. Zdecydowanie odradzam korzystania z tego dostawcy usług internetowych. Parę miesięcy temu był wymieniany connect box, bo się popsuł sam z siebie, chyba dziś znów problem w tym (niesamowicie nowoczesnym) pudełku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta ma klienta gdzieś.
    Prędkość słaba, płacę za 150 mb/s mam około 70.
    Co 2-3 miesiące trzeba wzywać technika, bo nie działa router.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marzena / 2018-04-06 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, beznadziejny. Zapłaciłam za usługę a i tak muszę odebrać w punkcie osobiście. Kuriera nie było, tylko dostałam SMS że nie było nikogo w domu. Oszustwo. Nikomu nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2677
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319