Od paru lat używamy UPC sporadycznie pojawiały sie problemy, wiadomo kazdemu może sie zdarzyć Ale od dłuższego czasu jest po prostu dramat. Internet działa jak ślimak albo po prostu znika. Infolinia zaleca w tym momencie wykonać ich test asystenta (ciekawe jak w momencie braku uslugi :) w skrocie idioci) płatność za 250mb/s dostarczony 50mb chwilami ale zazwyczaj Brak połączenia
ZaletyBrak
WadySzybkość połączenia
Awaryjność
Obsługa klienta
MiejscowośćGdańsk
~jo_oj / 2018-04-29 03:10
Ocena: 4.75 / 5
Od ponad 1 roku wszystko ok. Zero awarii. Prędkość zgodna z deklarowaną.
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Autumn81702 / 2018-04-26 20:25
Ocena: 4.00 / 5
Drugi miesiąc z UPC i póki co podtrzymuję opinię sprzed 2 miesięcy. Transfer niemalże na poziomie takim jak na papierze (prawie 240 Mb/s, na papierze 250 Mb/s). Awarii brak, z helpdesku nie musiałem aktualnie korzystać więc daję ocenę 3/5 (nie chcę oceniać ani pozytywnie, ani negatywnie).
Dokładne parametry DL/UP zmierzone Speedtestem: 238,58/19,19 Mb/s. Ping 8ms.
http://www.speedtest.net/result/7261191399.png
ZaletyParametry;
Stabilność.
WadyTak jak poprzednio - niektórych może odstraszać cena.
MiejscowośćWarszawa
~JACEK / 2018-04-25 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Witam jestem w szponach upc od paru lat ale od 14 miesięcy jest po prosu DRAMAT . Nie ma żadnych parametrów które zamówiłem . Telewizja ,,pikseluje,, a internet to po prostu dziadostwo , niech nikt nie da się wrobić w takie GÓWNO ZWANE upc . JACEK Z LUBLINA
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
MiejscowośćLublin
~NK / 2018-04-20 15:12
Ocena: 1.75 / 5
Internet zacina się co chwilę, non stop trzeba resetować modem, filmy się nie ładują, a czasem w ogóle internetu nie ma. Tragedia.
WadyBrak internetu, bardzo wolny
MiejscowośćKraków
~Jacek już nie korzystam z UPC / 2018-04-20 13:11
Ocena: 1.75 / 5
UPC to nie jest solidna firma. Proszę sobie poszukać innej bez problemu znajdziecie Państwo inne uczciwe firmy. Internet często się psuje nie spełnia założonych kryteriów. DO firmy się łatwo nie dodzwonisz bo dzwonią tam wszyscy niezadowoleni. Na dodatek umowa jest wielką pułapką. NIE POLECAM UPC !!!
Na dodatek z Twojego modemu internet jest udostępniany innym użytkownikom, a Ty płacisz za prąd.
Zaletyzalety? czasem internet działał, ale nie zawsze
Wadybardzo słaba komunikacja z BOK a będziesz tam musiał często dzwonić.
MiejscowośćKraków
~kamil / 2018-04-19 15:59
Ocena: 1.00 / 5
niestety masakra, powinni do sadu pozwac te firme za te walki z klientami
Miejscowośćgdansk
~Artur / 2018-04-15 01:25
Ocena: 2.75 / 5
Warszawa Bemowo.
Od tygodnia nie działa internet w nocy. Od ostatniej dużej "naprawy" ...
Dziwne, w dzień działa w nocy nie.
WadyNIE DZIAŁ INTERNET W NOCY
MiejscowośćWarszawa
~Ania / 2018-04-14 00:29
Ocena: 1.25 / 5
Żenada gorszej tv nie ma a internet chalo gdzie nawet opinii nie mogę dołączyć bo się zawiesxs a co bez imienia się boicie opinii
E
ZaletyZero
WadyWszystkie
MiejscowośćZielona Góra
~juliaa096 / 2018-04-13 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Witam, nie polecam UPC!!! Obsługa telefoniczna fatalna, osoby odbierające telefony są niekompetentne, nic nie wiedzą, przełączają od jednej osoby do drugiej, są nie mili, opryskliwi! Nie szanują klienta! Jakość obrazu bardzo słaba, co po chwilę się zacina! Po prostu żenada..
ZaletyPan monter był bardzo miły i uprzejmy
WadyCałe mnóstwo
~Kasia / 2018-04-12 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Wciąż coraz gorzej .......dlaczego?????? Ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zmienił mi szybkość z 10 mb na 60mb i po co? = dzisiejszy wynik speed testu to 44 i 1,6
Na całe szczęście nie jest to moje narzędzie pracy !!!!! ALE od czasu do czasu sprawdzam pocztę,wysyłam wiadomości lub chce sprawdzić rozkład jazdy lub zasięgnąć informacji czy zrobić przelew.....tylko tyle! a czas oczekiwania na cokolwiek to jakaś masakra!!!!
Od pewnego czasu zauważam taką ,,prawidłowość,,że w dniach 9-14 każdego miesiąca działanie internetu jest koszmarnie wolne!!!!
Zaletytakie sobie
Wadymnóstwo
MiejscowośćGdańsk
~Małgosia / 2018-04-12 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca mam internet 500mb, to jakaś totalna porażka!!! Ściąganie do 20 porywach 25mb. Na infolinii dowiedziałam się,że to jest internet dobry dla firm, gdzie maja porządny sprzęt. To po co go sprzedają klientom indywidualnym. Mam utworzone drugie konto dostępu , które miało być szybsze, a ściąganie wynosi do 29 mb czasem 35mb. Dowiedziałam się że aby korzystać z 300mb internetu murze połączyć laptopa bezpośrednio kablem z laptopem, albo kupić i podłączyć do laptopa dodatkowy odbiór wifi czy coś takiego.
Miałam 200 mb internet i żałuje że dałam się namówić to ten chłam
MiejscowośćSopot
~Eda / 2018-04-11 22:33
Ocena: 1.75 / 5
Dno, umowa wypowiedziana do końca miesiąca , nawet nie ma połowy a ciągle wyłącza się tv , żenada
ZaletyZero
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Dana / 2018-04-08 17:56
Ocena: 2.00 / 5
Jest mi niezmiernie przykro, że postanowiłam zakupić u Państwa usługi telekomunikacyjne, tj. telewizję + multiroom + internet. 16 marca br. zamówiłam wyżej wymienione usługi UPC i po 3 dniach, tj. 19 marca br. pojawił się instalator i od tego dnia zaczęły się problemy. Zacznijmy od tego, że Państwa pracownik był niesamowicie bezczelny i niesympatyczny, nie wspominając o jego braku profesjonalizmu i wiedzy, na temat tego, co robi. Montując multiroom popsuł telewizor, do którego miał być podłączony. Po jego wyjściu zgłosiłam całą sprawę na infolinię i zostałam poinformowana, że w ciągu 48h ktoś się do mnie odezwie. Niestety nikt tego nie uczynił. Następnie zadzwoniłam 21.03.18 próbując uzyskać informację, co w takiej sytuacji zrobić i jak otrzymać rekompensatę za zniszczenia, których dokonał Państwa pracownik, gdyż nikt nie wykonał żadnego kroku, żeby sytuację wyjaśnić czy chociażby przeprosić za zniszczenie ściany i zepsucie telewizora. W związku z czym ponowiłam próbę kontaktu i wykonałam telefon do firmy UPC w okolicy 3-4 kwietnia br., aby ponownie wyegzekwować zajęcie się moją sprawą i tym razem otrzymałam informację, iż rozpatrzenie skargi zajmuje 30 dni, a Pani która ze mną rozmawiała nie miała dostępu do wglądu w moją sprawę, jak twierdziła bynajmniej, więc teraz spróbuję swoich sił na Facebooku, aby inni klienci mogli zobaczyć jak traktujecie swoich nowych klientów. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco: telewizor nie działa, multiroomu brak, wielka dziura w ścianie( do wglądu zdjęcie).
Z poważaniem D. K.
MiejscowośćBydgoszcz
~Willy Wonka / 2018-04-08 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni nie mam internetu ani telewizji. Ja tracę kasę bo nie mogę pracować, a konsultanci mają to za przeproszeniem między pośladkami. Zdecydowanie odradzam korzystania z tego dostawcy usług internetowych. Parę miesięcy temu był wymieniany connect box, bo się popsuł sam z siebie, chyba dziś znów problem w tym (niesamowicie nowoczesnym) pudełku.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta ma klienta gdzieś.
Prędkość słaba, płacę za 150 mb/s mam około 70.
Co 2-3 miesiące trzeba wzywać technika, bo nie działa router.
MiejscowośćWarszawa
~Marzena / 2018-04-06 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, beznadziejny. Zapłaciłam za usługę a i tak muszę odebrać w punkcie osobiście. Kuriera nie było, tylko dostałam SMS że nie było nikogo w domu. Oszustwo. Nikomu nie polecam
MiejscowośćWarszawa
~pyrcius / 2018-04-06 09:38
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
Wadybrak stałego podłączenia
ciągłe awarie
długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
MiejscowośćKraków
~Raziel / 2018-04-03 14:14
Ocena: 1.25 / 5
Płacę 69 zł/MSC za internet a tak naprawdę na tym gównie nic nie da się zrobić. Ani na ps4 ani na pc. Grając w CS:go ping początkowo wacha się między 30 - 50 po czym skacze do 600-700 stoi tak przed ok 30s. Po czym wraca do normy i po chwili powtórka. Miałem tak w dwóch mieszkaniach i osobiście odradzam tą bandę złodziei.
Zalety0 zalet
MiejscowośćGdańsk
~lij / 2018-03-27 11:13
Ocena: 1.00 / 5
wolny, po wykupieniu szybszej transmisji mam wrażenie że nawet działa gorzej
MiejscowośćWarszawa
~tayson82 / 2018-03-26 20:46
Ocena: 2.00 / 5
Zakup internetu 500 to jakiś żart pan co podłączał zniszczył mi kontakt nie posprzątał po sobie i ukrywał całą prawdę o prędkości internetu która wynosi ping 17 pobieranie 29 wysyłanie 23 masakra !!!!