Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2018-05-24 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak odpowiedzi na pisma, niekompetentne osoby w punktach obsługi klienta, wypowiedzenie umowy jest utrudniane przez pracowników UPC. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~k.. / 2018-05-24 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wielu latach korzystania z usług UPC złożyłam rezygnację. Głównym powodem była wysokość abonamentu. Kilkakrotnie próbowałam dowiadywać się o możliwość zmniejszenia liczby kanałów, czy prędkości internetu lecz byłam zbywana. W końcu konsultant poinformował mnie,że takie oferty są tylko dla nowych klientów. Firma UPC stałych klientów traktuje poniżej krytyki i zupełnie nie zależy jej na ich utrzymaniu. W nawiasie mówiąc, jeśli chciałabym podpisać umowę po wygaśnięciu poprzedniej muszę odczekać miesiąc. Przecież trzeba ukarać klienta za to, że nie chce płacić zawyżonego abonamentu.
    ZaletyRzadko występujące problemy techniczne w działaniu TV i internetu.
    WadyWysokość abonamentu, Jakość obsługi klientów przez konsultantów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~fiz / 2018-05-22 17:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie ma o czym mówic. Po Prostu nic nie działa. Internet - najniższe parametry, nie zalezy od tego ile płacisz!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marek / 2018-05-22 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo pisemnego potwierdzenia o rezygnacji, wysyłają wezwanie do zapłaty z groźbą o wpisanie do rejestru dłużników, czy czyta to jakiś prokurator, to nękanie uczciwych ludzi !!!! halooo prokuratura do pracy !!!!
    Zaletybrak
    Wadyszkoda gadać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~maks / 2018-05-19 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    miałem mieć wizytę techników zadzwonili że samochód im sie popsuł i nie przyjadą ( w warszawie mają 1 auto ??)
    miesiąc ciszy dzwoni konsultant, przeprasza ze nie doszło do instalacji obiecuje że teraz to bedzie priorytet i co ? kolejna sobota siedzę w domu i czekam i nic...
    nie polecę nikomu ich usług bo traktują klienta jak zło konieczne
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2018-05-16 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zakładać ten badziew u mnie w domu. Czekałem w umówionym dniu i nie przyszli. Zadzwonili na drugi dzień informując mnie że za godzinę będzie monter. Tyle że ja byłem w pracy... Skoro tak zlewają klienta przed podpisaniem umowy to co się musi dziać po jej podpisaniu?!!!!!
    Zaletynie poznałem
    WadyTotalne olewanie klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~jack / 2018-05-15 15:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem jakieś 15 lat klientem UPC .Bywało różnie .Ale to co mi sie przytrafiło wprawiło mnie we wściekłosc Zaczołmi zanikac sygnał w tel ,myslalem ze to ruter.Po obejrzeniu wtyczki tel którą sie podłacza do rutera zauważyłem że jeden z przewodów w tej przeżroczysyej wtyczce jest luzny Dzwonie do konsultanta z działu twchnicznego i słyszę ze to nie ich sprzet i mam to sam naprawic .Widocznie ich sprzet jest niazawodny i niema prawa sie zużyć.
    NIE ICH SPRZET ? wszystko montowali ICH monterzy z ICH kable ,wtyczki i wszystko nawet otwory wiercili ONI A paniusia wmawia mi ze to nie prawda ze kłamie ŻE MONTERZY NAWET NIE MAJĄ TAKIEGO SPRZĘTU!! .A po chwili mówi ze mogą to naprawić ale odpłatnie .TO JA SIE PYTAM. SKĄD NAGLE WEZMĄ ODPOWIEDNI SPRZET ? KONSULTANTKA NIEMA ZIELONEGO POJECIA ALBO TAK JĄ WYSZKOLILI

    ZaletyDLA , NIEWYMAGAJĄCEGO KLIENTA MOŻE BYĆ
    MiejscowośćRUMIA ,GDYNIA
  • ~Mario / 2018-05-14 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nonstop jakieś awarie, co chwile brak programów i neta
    WadyWszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćŻORY
  • ~zid / 2018-05-14 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, jakość usługi na niskim poziomie, internet ciągle przerywa, notorycznie obniżają prędkość. Kontakt z obsługą klienta fatalny. Odradzam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arek / 2018-05-14 10:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem ani abonamentem UPS już prawie rok i nie było jeszcze w tym czasie ani jednego miesiąca beż problemów z tv i internetem. Miałem już wymienionych dekoder 2 razy a mimo to bardzo często z powodu jakiś awarii nie mogę korzystać ani z tv ani z netu. Płacić oczywiście muszę zawsze za cały miesiąc. Wcześniej miałem 20 lat tv z cyfry+ poźniej z nc+ i nigdy nie miałem tego typu problemów. Stanowczo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo częsta awaryjność i przerwy w dostawie internetu i tv
    MiejscowośćChorzów
  • ~Irwineq / 2018-05-08 19:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem tak oszuści, internet miał być mega szybki i duzy zasieg po czym w drugim pokoju ledwo co łapał a szybkosc internetu zapewniaja tylko na kablu nie obejmuje normalnego zasiegu. Nie polecam
    ZaletyW sumie to chyba nic
    WadyOj za duzo wymieniac, co chwile jakies rozlaczenia zawieszania spadki
    MiejscowośćWrocław
  • ~KAF4R / 2018-05-08 02:02
    Ocena: 1.00 / 5
    żenująca firma, oszuści i krętacze, usiłowali ze mnie idiotę zrobić że pingi rzędu 5000 ms to wina brudnego wiatraczka w obudowie PC, kpina w żywe oczy, sprawa otarła się o UKE i dopiero wtedy rozwiazali umowę przed czasem na moją korzyść. omijać szerokim łukiem tych naciągaczy! obecnie korzystam z Vectry od ponad roku i nie ma żadnych problemów
    Zaletyżadnych
    Wadypodejście do klienta jak do tępego bydła
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Jakub / 2018-05-06 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Armagedon to za mało.
    Miałem nadzieje się ich pozbyć ale niestety umowa jest na matkę a ta naiwna podpisała (Bo durna sąsiadka powiedziała że przy zmianie operatora będą kłóć ściany by podpiąć nowy modem.)kolejną niby większy transfer z początku było lepiej ale teraz norma internet na raty.
    A ja z tymi niedouczonymi oszustami muszę się dalej męczyć.
    Ps kumpel ma neta od konkurencji i u niego śmiga bez problemu od strony upc zawsze info że to mój komp jest zje...
    ZaletyBrak ewentualnie TV
    Wadywszystko no może TV sie lekko broni
  • ~Dawid / 2018-05-04 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Poziom obslugi klienta to dno totalne. Dwa dni probowalem zglosic brak internetu. Gdy w koncu mi sie udalo kazano mi czekac tydzien(!!!) na przyjazd technika. Kpina z klienta i oszustwo poniewaz za ow tydzien rowniez musze zaplacic. Zdecydowanie odradzam. Nie wiem jak jest u konkurencji ale gorzej byc chyba nie moze...
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~sniper / 2018-05-01 19:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. 250Mb na każdym speedteście wychodzi ok 20 Mb. NIE POLECAM>
    Zaletybrak
    WadyInternet UPC to jedna wada
    MiejscowośćTychy
  • ~Zoenek / 2018-04-30 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, chyba najgorsza z możliwych obsług klienta- zadzwoniłam na infolinię i po długim wyczekiwaniu, kiedy odebrano telefon to i tak nie uzyskałam żadnej pomocy. Powiedziano mi, że mam sobie sprawdzić połączenie kabla z modemem i jeśli to wina modemu to pomogą, a jak nie to nie. Dodatkowo kto normalny musiałby co chwile zmieniać sobie kanał z internetem, żeby ping wrócił do normy (chociaż i tak to się nie dzieje)? Zasięg znośnego internetu jest tak mały, że trzeba by było siedzieć ze swoim sprzętem metr od modemu, jeśli chciałoby się skorzystać z internetu
    ZaletyBrak zalet
    WadyInfolinia to dno takie samo jak ich internet
    MiejscowośćŻory
  • ~Kain / 2018-04-29 13:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Od paru lat używamy UPC sporadycznie pojawiały sie problemy, wiadomo kazdemu może sie zdarzyć Ale od dłuższego czasu jest po prostu dramat. Internet działa jak ślimak albo po prostu znika. Infolinia zaleca w tym momencie wykonać ich test asystenta (ciekawe jak w momencie braku uslugi :) w skrocie idioci) płatność za 250mb/s dostarczony 50mb chwilami ale zazwyczaj Brak połączenia
    ZaletyBrak
    WadySzybkość połączenia
    Awaryjność
    Obsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~jo_oj / 2018-04-29 03:10
    Ocena: 4.75 / 5
    Od ponad 1 roku wszystko ok. Zero awarii. Prędkość zgodna z deklarowaną.
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Autumn81702 / 2018-04-26 20:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Drugi miesiąc z UPC i póki co podtrzymuję opinię sprzed 2 miesięcy. Transfer niemalże na poziomie takim jak na papierze (prawie 240 Mb/s, na papierze 250 Mb/s). Awarii brak, z helpdesku nie musiałem aktualnie korzystać więc daję ocenę 3/5 (nie chcę oceniać ani pozytywnie, ani negatywnie).
    Dokładne parametry DL/UP zmierzone Speedtestem: 238,58/19,19 Mb/s. Ping 8ms.
    http://www.speedtest.net/result/7261191399.png
    ZaletyParametry;
    Stabilność.
    WadyTak jak poprzednio - niektórych może odstraszać cena.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JACEK / 2018-04-25 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem w szponach upc od paru lat ale od 14 miesięcy jest po prosu DRAMAT . Nie ma żadnych parametrów które zamówiłem . Telewizja ,,pikseluje,, a internet to po prostu dziadostwo , niech nikt nie da się wrobić w takie GÓWNO ZWANE upc . JACEK Z LUBLINA
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016