strona 119 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »
-
~Adam / 2018-06-25 08:50Ocena: 1.00 / 5
Reklamują że mają internet światłowodowy a to jest kit, oszukują, to jest zwykły kabel zwykły sygnal który jest przydatny na zakłucenia i przerwy przy nadawaniu. OSZUKUJĄ swiadomie i tyle. -
-
~Guest / 2018-06-23 14:40Ocena: 4.25 / 5
Denerwują mnie osoby piszące negatywne opinie na temat tego internetu. Większość z nich to osoby korzystające głównie z Wi-Fi z routera, a nie bezpośrednio z kabla. No właśnie, Wi-Fi.
Internet bezprzewodowy ma tą wadę, że jest bardzo podatny na różne zakłucenia.
Wystarczy, że sąsiad włączy mikrofalę, a wtedy prędkość internetu znacznie spada.
Pobna rzecz się dzieje, gdy router i urządzenie z nim połączone dzieli ściana. Jeszcze gorzej jest z sufitem.
Jest jeszcze jedna rzecz, o której trzeba wspomnieć szczególnie, jeśli mieszkamy w bloku. Internet bezprzewodowy jest przesyłany na różnych kanałach. W bloku zazwyczaj wszyscy mieszkańcy na różnych piętrach korzystają z routera Wi-Fi, co powoduje "zapchanie" poszczególnych kanałów. Gdy kilka routerów nadaje na tych samych kanałach, prędkość internetu spada, a nawet dochodzi do przerwania sygnału.
Rozwiązanie jest bardzo proste: wystarczy pobrać aplikację "Wi-Fi Analyzer", sprawdzić, który kanał jest najmniej "zapchany", i ustawić router tak, aby nadawał na tym kanale (zazwyczaj jest to na stronie administratora, w ustawieniach zaawansowanych -
~Xxx / 2018-06-20 20:54Ocena: 2.50 / 5
Problemy z logowaniem na stronę internetową, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują. WadyProblemy z logowaniem, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikująMiejscowośćChorzow -
~Andrzej / 2018-06-20 16:35Ocena: 2.50 / 5
Byłem klientem UPC przez bodaj 9 lat, po tym czasie nadszedł czas na zmianę operatora i tu pojawiły się schody. Proces rezygnacji w UPC jest zaplanowany tak aby to klientowi maksymalnie utrudnić. Niby można przez www ale trzeba najpierw zadzwonić (czytaj - czekać przy durnowatej muzyczce 10 minut na połączenie), niby jest to opisane w regulaminie (ale nie akurat w tym który był pod formularzem rezygnacji tylko w innym miejscu. Jak na firmę która powinna dbać o klienta i zadbać o to by wychodząc chciał kiedyś wrócić to UPC skutecznie zachęciło mnie do tego, żeby następnym razem zrobić wszystko byle nie podpisać z UPC. A przez te zawiłe i nie jasne procedury, jestem miesiąc do tyłu podczas rezygnacji. WadyRezygnacjeMiejscowośćWarszawa -
~Endriu / 2018-06-19 16:53Ocena: 1.50 / 5
Dla mnie UPC to kicha programy ok,ale internet to kicha a Wi_Fi to klapa .Dzwonisz do serwisu a ktoś ci mówi żebym poszukał wolnego kanału.Ja nie jestem od szukania wolnego pasma tylko włączam i ma być. Ogólna kupa i nie polecam MiejscowośćPabianice -
~Kuba / 2018-06-19 16:39Ocena: 1.00 / 5
Gówno nie internet ponad 100 zł oferują ponad 500 mbs, a wszystko mi się pobiera w 1mbs i nie da się grać w żadną grę online więc dziękuje jeszcze pare miesięcy i wypowiedzenie ZaletyNie polecamWadyWszystkoMiejscowośćWodzisław Śląski -
~Rafal / 2018-06-19 00:28Ocena: 1.00 / 5
Internet jakby wogole nie istniał, łącze Wi-fi praktycznie nie istnieje, strony nie ładują się, szlak mnie trafia jak mam korzystać z Internetu, chcę rozwalić komp pomimo tego, iż to nie jego wina.
Kanały TV powtarzają się kilkukrotnie.
Składanie reklamacji nie ma sensu, gdyż podstawą złożenia reklamacji na zbyt wolne łącze jest podłączenie komputera przez specjalny kabel i wtedy sprawdzenie szybkości. Tak jak pisałem wcześniej Internet po Wi-Fi praktycznie nie istnieje.
Jestem bardzo nie zadowolonym klientem od dwóch miesięcy, gdybym wiedział wcześniej na co się decyduję to nigdy nie podpisał bym umowy z UPC. Cena ponad 100 pln za takie usługi to czyste złodziejstwo.
Odradzam każdemu kto ma zamiar podpisać umowę z tym operatorem!!!ZaletyBrakWadyInternetMiejscowośćWarszawa -
~Olla / 2018-06-18 12:42Ocena: 2.00 / 5
Konsultanci bardzo słabi, nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, i jakby naburmuszeni, pół dnia zmarnowane na dodzwonienie się, mają bardzo nachalny marketing i bardzo słabe oferty dla stałych klientów, polecić niestety nie mogę tej firmy MiejscowośćLublin -
-
~Andrzej667 / 2018-06-16 18:33Ocena: 1.75 / 5
Pierwsze 3-4 miesiące było świetnie, po tym czasie jakość i niezawodność świadczonych usług spada po równi pochyłej. Szybkość łącza rzadko osiąga 50% należnej wartości, o stabilności nie mówiąc. Internet nadaje się idealnie do podnoszenia ciśnienia podczas gry online.
Serdecznie odradzam.ZaletyPierwsze 3 miesiące.WadyCała reszta.MiejscowośćBydgoszcz -
~Waldek / 2018-06-14 22:58Ocena: 1.50 / 5
Internet oferowany 120Mbit/s, wartość rzeczywista od 2 do 10.
Beznadzieja'ZaletybrakWadyBeznadziejnie działający internet.MiejscowośćWarszawa -
~Xxx / 2018-06-14 22:45Ocena: 1.25 / 5
Lipa. Nie ma miesiąca aby internet nie padł na 1 lub 2 dni. -
~Leszek / 2018-06-13 10:16Ocena: 3.00 / 5
Awaria internetu w godzinach mojej pracy, brak możliwości prowadzenia działalności :( WadyDługotrwałe wyłączenia internetu.MiejscowośćGdańsk -
~marcin / 2018-06-12 20:57Ocena: 4.75 / 5
Korzystam od lat i jestem bardzo zadowolony jako człowiek związany z branżą informatyczną.
Przy okazji maksymalne przepustowości łącza należy mierzyć tylko po kablu, a nie przez WiFi (dot. to też ping`ów)MiejscowośćKraków -
~Marta / 2018-06-12 15:54Ocena: 2.50 / 5
Miał być szybki a często jest tak, że zacina się w jakości 720p. Poza tym jest okropnie wolny. WadyWolnyMiejscowośćZielona Góra -
~Paweł / 2018-06-08 22:22Ocena: 4.25 / 5
Bardzo dobry internet, pierwsza awaria dopiero po 6 latach uzytkowania. HD z dekodera w świetnej jakości Zaletycena, jakość, brak awariiMiejscowośćGdynia -
~Masia / 2018-06-08 16:14Ocena: 1.25 / 5
Gorszego internetu w życiu u mnie nie było. Płacę jak za internet z prędkością 250Mb/s, a tak naprawdę mam max 9Mb/s. Cały czas jakieś przerwy w działaniu i modem, który proponują nie dociąga na odległości całego mieszkania.
Po zakończeniu umowy nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy -
-
~Śruba / 2018-06-08 09:18Ocena: 4.50 / 5
Klientem UPC jestem od 3,5 roku.
Obecnie posiadam internet 120mb/s i jestem zadowolony, przez 3,5 roku tylko raz miałem przerwę w dostawie internetu bodajże 2dni o której zostałem uprzedzony. Ogólnie jeśli chodzi o internet to działa bez zarzutów, śmiga szybko, stabilne łącze, wi-fi mam w całym mieszkaniu, pingi w grach sieciowych niski. Jeśli miał bym się do czegoś przyczepić to do konsultantów, którzy mnie strasznie irytują tym że ciągle chcą mi wcisnąć jakieś usługi lub dekoder horizon, i nie dociera do takiego że nie chce. Ogólnie rzecz biorąc, internet bym polecił, obsługę klienta bym nie polecił. Pozdrawiam.ZaletySzybkość łączą, stabilność, brak przerw w dostawie internetu, dobry zasięg wi-fiWadyNamolni konsultanci.MiejscowośćPiekary Śląskie -
~Sie Nick / 2018-06-07 09:29Ocena: 4.75 / 5
Internet 120 chodzi 122, torpeda. Ping 8.
Telewizja z replay tv extra pomysł. Horizon go i oglądam eleven poza domem.ZaletyJakość wifi w całym mieszkaniu(63m2)
Tv super dodatki jak replay tv i Horizon go, nagrywarka też.WadyBrak zauważalnychMiejscowośćWarszawa/Tarchomin -
~Martyna z rodziną / 2018-06-06 18:23Ocena: 1.50 / 5
Jednym słowem masakra, ciągłe problemy z płatnościami, zwracanie pieniędzy, zmiana numeru konta z ich strony bez żadnej informacji, ciągłe smsy o braku zapłaty mimo że była wykonywana zawsze terminowo. Kolejną rzeczą jest obsługa w punkcie.. zero wiedzy, przy zawieraniu umowy nie zostało nam powiedziane, że uruchamiana jest ochrona internetu, która jest dodatkowo płatna, dowiedziałyśmy się o tym dopiero po kilku miesiącach wyższych rachunków, bo "miały się uregulować", jedyna możliwość reklamacji to mailowa, w punkcie nie było takiej możliwości, co dla mnie jest nie do pojęcia. Z połączeniem również bywały problemy, często trzeba było resetować router, bo na jednym urządzeniu internet działał na drugim nie, i to nie była wina urządzeń, bo po resecie wszystko było w porządku. Nie wspominam również o tym, że termin założenia internetu także był przekładany, miał kosztować 1 zł, a do zapłaty była kwota równowarta tyle co jeden miesiąc internetu. Porażka, nigdy więcej. MiejscowośćLublin -
~Stanislav / 2018-06-06 14:00Ocena: 1.00 / 5
Mega slaby internet, mam mieszkanie 52 m, a zasięg mam tylko w 2 pokojach. Szybkość mega mała, już na 2 laptopach jednocześnie nie można coś robić. Kiedy dzwonisz do obsługi klienta, to zawsze mówią to samo, a techniki które przychodzą nic nie robią, bo nawet nie maja pojęcia w tym. MEGA NIE POLECAM!!!!!!! MiejscowośćWarszawa
strona 119 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »
