Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3507 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonim / 2018-07-17 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W koncu udało mi się pozbyć tego dziadostwa, miałem internet 30 mbs a na speedtestach wychodziło po 8-9. Obsługa obiecywała już od ponad roku polepszenie usług i nic nie zrobili w tym kierunku. Jedyne co dobre było to ping, który miałem w granicach od 9-15.
    ZaletyPing
    WadyWszystko oprócz pingu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Elżbieta / 2018-07-14 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    We Wrocławiu przy Racławickiej pan wprowadza w błąd, zapewnia szybki termin a po złożeniu podpisu na umowie wszystkie zapewnienia ulatują. Oszustwo, świadome wprowadzanie w błąd klienta byle podpisał umowę, jak z polisolokatami.
    Omijajcie UPC, jest kilka innych firm.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ida / 2018-07-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dala od nich! Zatrudniają manipulantów obiecujących gruszki na wierzbie!
    MiejscowośćKraków
  • ~v-v / 2018-07-10 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj złożyłam wymówienie umowy.
    Jakość usług sukcesywnie pogarszała się, od 3 miesięcy zaniżone transfery, częste zrywanie połączeń. Od trzech tygodni korzystanie mało możliwe - liczne krótsze i dłuższe przerwy w dostawie, spadki transferu danych uniemożliwiający wysyłanie/pobieranie plików. Od 5 dni zupełny brak Internetu - podanych zostało kilkanaście terminów jego naprawy - do 14.00, 22.00, 02.00, 8.00, 12, 23.... itp., itd...
    Kolejny miesiąc korzystam z Internetu mobilnego, który hula bez zarzutu.
    Szkoda czasu i atłasu na UPC.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NIck / 2018-07-07 00:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 8 - lat jestem z tą firmą i w tym roku nareszcie się rozstaję.Po każdej zmianie umowy obiecywali cuda a później okazało się, że rachunki wcale nie były niższe za elektroniczne przysyłanie faktur. Nie wymieniają sprzętu, który źle chodzi po 8- latach, jest przestarzały. Telefon też do bani, za rozmowy na komórki w UE trzeba płacić, na stacjonarne tylko w ramach limitu. Średniowiecze, w UE dominują smartfony. Wykupienie dodatkowych pakietów się nie opłaca,nie ma co oglądać poza sportem. Opłaty miesięczne nie są warte swojej ceny. W Toruniu dostawcy kablówek za 70 zł oferują te same pakiety , co w Warszawie za 144 zł.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~HU9dqjwi09tbew5bm / 2018-07-06 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Co chwila się przerywa ,ping dochodzi do 2000 ms
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Precz z UPC / 2018-07-06 10:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Poszukaj internetu gdziekolwiek tylko nie w UPC. Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo nerwów. Firma bardzo nieprofesjonalna. Zresztą spróbuj się do nich dodzwonić do działu serwisowego, aby zgłosić awarię. Zaleje Cię krewa jasna.
    Zaletybrak
    WadyMasakryczna obsługa. Internet często się wiesza.
    MiejscowośćKraków
  • ~M / 2018-07-05 13:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Momentami słaby sygnał (centralna dzielnica Warszawy) - raz na jakiś czas trzeba było wzywać technika, bo sygnał słabł. Po wizytach było ok.
    Elastyczne czasowo płatności.
    ... ale sposób rozwiązania umowy to jakiś żart. Trzeba wysyłać jakieś pismo do Katowic, przy czym jeśli np. pismo dojdzie 2.07, to umowa kończy się za prawie 2 miesiące, bo końcem sierpnia. 4 lata korzystałam z ich usług, a otrzymuję takie warunku rezygnacji, śmiech na sali. W dobie kiedy wszystko załatwia się przez internet trzeba latać z pismem do punktu, albo na pocztę...
    ZaletyElastyczność płatności
    WadyOpieszali konsultanci w ramach Czatu na stronie
    Warunku rezygnacji
  • ~UPC / 2018-07-04 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    wymienili mi ruter . Nie dość że musiałam dodatkowo zapłacić - a podobno nie można już na tym starym odbierać tv - to jeszcze mam problemy. Co innego w umowie i co innego na rachunku - o 90 zł więcej. Interweniowałam, to każą mimo wszystko zapłacić więcej a oni potem wyślą mi fakturę korygującą. Zapłaciłam tyle ile się należy to teraz straszą mnie tym, że odetną tv bo nie zapłaciłam tyle ile chcą.
    Co za ....... firma. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyPróba wyłudzenia pieniędzy. Po co zatrudniają pracowników którzy nie potrafią czytać i liczyć tego co jest zapisane w umowie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klaudia / 2018-07-04 16:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Przysłano nowy ruter jest problem z zainstalowaniem go a żeby zamówić sobie technika to trzeba mu zapłacić 50 zł ruchunki się płaci nie małe to jeszcze dodatkowe koszty szczyt bezczelność
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jakub / 2018-07-02 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Monter miał się pojawić w poniedziałek. Nie pojawił się. Na infolinii powiedziano mi że anulowano zgłoszenie i najnliSzy termin jest na środę. Ogółem na podsumowanie tego uzylbym kilku niezbyt ładnych słów ale szkoda tracić ich ma to gówno.
    MiejscowośćLublin
  • ~Kiking / 2018-06-30 19:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałem kilka ostatnich lat i było w porządku do tego roku. W tym roku praktycznie co 2/3 dzień są przerwy w dostawie internetu, rozumiem, że awaria może się zdarzyć raz na jakiś czas, ale to są już przesada. Kiedy dzwoni się dowiedzieć co się stało zawsze tylko "Awaria, jutro o którejś godzinie będzie dobrze" no i zwykle nie jest
    Zaletycena i chyba tylko cena
    Wadyregularne awarie
    bardzo trudny kontakt z obsługą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2018-06-30 06:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od +10 lat. Niestety ostatni rok to na prawdę dno :(
    Niezawodność internetu nie istnieje. Codziennie awaria. Eksperymentują z ipv6.
    Ponadto bez jakichkolwiek uzgodnień resetują router o różnych porach.
    Wprowadzają po cichu proxy, które powoduje, że czasami zamiast żądanej strony wyświetla Ci się treść UPC.
    Obsługa klienta miła, ale absolutnie nieskuteczna.
    ZaletyDobre parametry usług (jak działają)
    Łatwa dostępność
    WadyDuża awaryjność
    Naruszanie prywatności
    Mnóstwo błędów w obsłudze klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ja / 2018-06-29 13:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internetu, o różnych godzinach
    Zaletybrak, zero, nic
    Wadyszkoda czasu i nerwów, lepiej iść do konkurencji
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Adam / 2018-06-25 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują że mają internet światłowodowy a to jest kit, oszukują, to jest zwykły kabel zwykły sygnal który jest przydatny na zakłucenia i przerwy przy nadawaniu. OSZUKUJĄ swiadomie i tyle.
  • ~Guest / 2018-06-23 14:40
    Ocena: 4.25 / 5
    Denerwują mnie osoby piszące negatywne opinie na temat tego internetu. Większość z nich to osoby korzystające głównie z Wi-Fi z routera, a nie bezpośrednio z kabla. No właśnie, Wi-Fi.

    Internet bezprzewodowy ma tą wadę, że jest bardzo podatny na różne zakłucenia.
    Wystarczy, że sąsiad włączy mikrofalę, a wtedy prędkość internetu znacznie spada.
    Pobna rzecz się dzieje, gdy router i urządzenie z nim połączone dzieli ściana. Jeszcze gorzej jest z sufitem.

    Jest jeszcze jedna rzecz, o której trzeba wspomnieć szczególnie, jeśli mieszkamy w bloku. Internet bezprzewodowy jest przesyłany na różnych kanałach. W bloku zazwyczaj wszyscy mieszkańcy na różnych piętrach korzystają z routera Wi-Fi, co powoduje "zapchanie" poszczególnych kanałów. Gdy kilka routerów nadaje na tych samych kanałach, prędkość internetu spada, a nawet dochodzi do przerwania sygnału.

    Rozwiązanie jest bardzo proste: wystarczy pobrać aplikację "Wi-Fi Analyzer", sprawdzić, który kanał jest najmniej "zapchany", i ustawić router tak, aby nadawał na tym kanale (zazwyczaj jest to na stronie administratora, w ustawieniach zaawansowanych
  • ~Xxx / 2018-06-20 20:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Problemy z logowaniem na stronę internetową, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują.
    WadyProblemy z logowaniem, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują
    MiejscowośćChorzow
  • ~Andrzej / 2018-06-20 16:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłem klientem UPC przez bodaj 9 lat, po tym czasie nadszedł czas na zmianę operatora i tu pojawiły się schody. Proces rezygnacji w UPC jest zaplanowany tak aby to klientowi maksymalnie utrudnić. Niby można przez www ale trzeba najpierw zadzwonić (czytaj - czekać przy durnowatej muzyczce 10 minut na połączenie), niby jest to opisane w regulaminie (ale nie akurat w tym który był pod formularzem rezygnacji tylko w innym miejscu. Jak na firmę która powinna dbać o klienta i zadbać o to by wychodząc chciał kiedyś wrócić to UPC skutecznie zachęciło mnie do tego, żeby następnym razem zrobić wszystko byle nie podpisać z UPC. A przez te zawiłe i nie jasne procedury, jestem miesiąc do tyłu podczas rezygnacji.
    WadyRezygnacje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Endriu / 2018-06-19 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dla mnie UPC to kicha programy ok,ale internet to kicha a Wi_Fi to klapa .Dzwonisz do serwisu a ktoś ci mówi żebym poszukał wolnego kanału.Ja nie jestem od szukania wolnego pasma tylko włączam i ma być. Ogólna kupa i nie polecam
    MiejscowośćPabianice
  • ~Kuba / 2018-06-19 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie internet ponad 100 zł oferują ponad 500 mbs, a wszystko mi się pobiera w 1mbs i nie da się grać w żadną grę online więc dziękuje jeszcze pare miesięcy i wypowiedzenie
    ZaletyNie polecam
    WadyWszystko
    MiejscowośćWodzisław Śląski
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306