To są wyrafinowani oszuści którzy na każdym kroku oszukują klienta! Pieprzeni krętacze! Usunęli nagrania które ich obciążały w moje sprawie i domagają się zapłaty prawie 600zl za wciśnięcie mi dodatkowych usług gdzie na nagraniach był jedyny i niepodważalny dowód! Nic nie dał na tą chwilę wniosek do UKE ale zastanowię się co dalej zrobić
ZaletyBrak zalet!
WadySłaby sprzęt, oszuści i naciągacze bez honoru! Nikomu nie polecam korzystania z ich usług
MiejscowośćLublin
~Jędrzej / 2018-07-24 22:14
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo odradzam. W centrum Warszawy kilka razy w tygodniu (czasem kilka razy dziennie) połączenie umiera. Konsultanci podają kolejne terminy, w których rzekomo wszystko ma wrócić do normy, co za każdym jest dalekie od prawdy. Polecam uniknąć stresu i zapomnieć o tej sieci.
ZaletyChyba tylko to, że można zrezygnować.
WadyBardzo niestabilne łącze, brak konstruktywnej pomocy ze strony obsługi i serwisu.
MiejscowośćWarszawa
~To ja / 2018-07-21 09:38
Ocena: 1.00 / 5
W Pabianicach cały czas awarie i nie mam internetu całymi dniami. Oczywiście UPC nie daje żadnych informacji na temat przyczyn lub czasu naprawy. Żenada. Nie wiem za co ja płacę bo stałym łączem nazwać tego nie można.
WadyCiągłe awarie skutkujące brakiem internetu.
MiejscowośćPabianice
~Kamil / 2018-07-19 21:06
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia! omijajcie ich szerokim łukiem co chwila naliczają jakieś dodatkowe opłaty aktywacji nie wiadomo skąd?! co oni niby aktywują>! Po napisaniu maila z prośbą o wyjaśnienie nikt nie raczył odpisać, to juz kolejny raz. Największemu wrogowi nie polecam ich usług.
Internet psuje się codziennie od miesiąca. Codziennie przerwany światłowód na Słonecznej w Katowicach. Codziennie dzwoniąc wkurzony słyszę, że "ekipa została wysłana i naprawi to do godziny 18". A ja nie mam całymi dniami internetu, to już niestety obsługi nie obchodzi, oni mają zgłoszoną awarię, godzinę naprawy i "więcej panu nie pomogę". Najgorszy, najbardziej awaryjny dostawca jakiego miałem. Pisząc tą opinię staram się to zrobić szybko, bo pewnie zaraz znowu zerwie internet, w końcu są godziny przedpołudniowe, czyli typowy czas awarii dla UPC.
ZaletyBRAK
WadyCiągłe awarie
MiejscowośćKatowice
~Magdalena / 2018-07-18 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia . Firma nie nadaje sie do współracy. Slaby internet przerywa.
Mało tego firma w nieuczciwy sposób nalicza dodatkowe opłaty.
Nie dajcie sie wdać z nimi w jakie kolwiek układy omijać szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wadyżłodzieje
MiejscowośćWARSZAWA
~Anonim / 2018-07-17 20:16
Ocena: 1.00 / 5
W koncu udało mi się pozbyć tego dziadostwa, miałem internet 30 mbs a na speedtestach wychodziło po 8-9. Obsługa obiecywała już od ponad roku polepszenie usług i nic nie zrobili w tym kierunku. Jedyne co dobre było to ping, który miałem w granicach od 9-15.
ZaletyPing
WadyWszystko oprócz pingu
MiejscowośćWarszawa
~Elżbieta / 2018-07-14 12:08
Ocena: 1.00 / 5
We Wrocławiu przy Racławickiej pan wprowadza w błąd, zapewnia szybki termin a po złożeniu podpisu na umowie wszystkie zapewnienia ulatują. Oszustwo, świadome wprowadzanie w błąd klienta byle podpisał umowę, jak z polisolokatami.
Omijajcie UPC, jest kilka innych firm.
MiejscowośćWrocław
~Ida / 2018-07-14 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Z dala od nich! Zatrudniają manipulantów obiecujących gruszki na wierzbie!
MiejscowośćKraków
~v-v / 2018-07-10 18:58
Ocena: 1.75 / 5
Dzisiaj złożyłam wymówienie umowy.
Jakość usług sukcesywnie pogarszała się, od 3 miesięcy zaniżone transfery, częste zrywanie połączeń. Od trzech tygodni korzystanie mało możliwe - liczne krótsze i dłuższe przerwy w dostawie, spadki transferu danych uniemożliwiający wysyłanie/pobieranie plików. Od 5 dni zupełny brak Internetu - podanych zostało kilkanaście terminów jego naprawy - do 14.00, 22.00, 02.00, 8.00, 12, 23.... itp., itd...
Kolejny miesiąc korzystam z Internetu mobilnego, który hula bez zarzutu.
Szkoda czasu i atłasu na UPC.
MiejscowośćWarszawa
~NIck / 2018-07-07 00:42
Ocena: 1.75 / 5
Od 8 - lat jestem z tą firmą i w tym roku nareszcie się rozstaję.Po każdej zmianie umowy obiecywali cuda a później okazało się, że rachunki wcale nie były niższe za elektroniczne przysyłanie faktur. Nie wymieniają sprzętu, który źle chodzi po 8- latach, jest przestarzały. Telefon też do bani, za rozmowy na komórki w UE trzeba płacić, na stacjonarne tylko w ramach limitu. Średniowiecze, w UE dominują smartfony. Wykupienie dodatkowych pakietów się nie opłaca,nie ma co oglądać poza sportem. Opłaty miesięczne nie są warte swojej ceny. W Toruniu dostawcy kablówek za 70 zł oferują te same pakiety , co w Warszawie za 144 zł.
ZaletyBrak
WadyJ.w.
MiejscowośćWarszawa
~HU9dqjwi09tbew5bm / 2018-07-06 22:27
Ocena: 2.00 / 5
Co chwila się przerywa ,ping dochodzi do 2000 ms
MiejscowośćWarszawa
~Precz z UPC / 2018-07-06 10:52
Ocena: 1.75 / 5
Poszukaj internetu gdziekolwiek tylko nie w UPC. Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo nerwów. Firma bardzo nieprofesjonalna. Zresztą spróbuj się do nich dodzwonić do działu serwisowego, aby zgłosić awarię. Zaleje Cię krewa jasna.
Zaletybrak
WadyMasakryczna obsługa. Internet często się wiesza.
MiejscowośćKraków
~M / 2018-07-05 13:03
Ocena: 3.00 / 5
Momentami słaby sygnał (centralna dzielnica Warszawy) - raz na jakiś czas trzeba było wzywać technika, bo sygnał słabł. Po wizytach było ok.
Elastyczne czasowo płatności.
... ale sposób rozwiązania umowy to jakiś żart. Trzeba wysyłać jakieś pismo do Katowic, przy czym jeśli np. pismo dojdzie 2.07, to umowa kończy się za prawie 2 miesiące, bo końcem sierpnia. 4 lata korzystałam z ich usług, a otrzymuję takie warunku rezygnacji, śmiech na sali. W dobie kiedy wszystko załatwia się przez internet trzeba latać z pismem do punktu, albo na pocztę...
ZaletyElastyczność płatności
WadyOpieszali konsultanci w ramach Czatu na stronie
Warunku rezygnacji
~UPC / 2018-07-04 19:28
Ocena: 1.00 / 5
wymienili mi ruter . Nie dość że musiałam dodatkowo zapłacić - a podobno nie można już na tym starym odbierać tv - to jeszcze mam problemy. Co innego w umowie i co innego na rachunku - o 90 zł więcej. Interweniowałam, to każą mimo wszystko zapłacić więcej a oni potem wyślą mi fakturę korygującą. Zapłaciłam tyle ile się należy to teraz straszą mnie tym, że odetną tv bo nie zapłaciłam tyle ile chcą.
Co za ....... firma. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻadnych zalet.
WadyPróba wyłudzenia pieniędzy. Po co zatrudniają pracowników którzy nie potrafią czytać i liczyć tego co jest zapisane w umowie.
MiejscowośćGdańsk
~Klaudia / 2018-07-04 16:46
Ocena: 1.50 / 5
Przysłano nowy ruter jest problem z zainstalowaniem go a żeby zamówić sobie technika to trzeba mu zapłacić 50 zł ruchunki się płaci nie małe to jeszcze dodatkowe koszty szczyt bezczelność
MiejscowośćKatowice
~Jakub / 2018-07-02 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Monter miał się pojawić w poniedziałek. Nie pojawił się. Na infolinii powiedziano mi że anulowano zgłoszenie i najnliSzy termin jest na środę. Ogółem na podsumowanie tego uzylbym kilku niezbyt ładnych słów ale szkoda tracić ich ma to gówno.
MiejscowośćLublin
~Kiking / 2018-06-30 19:22
Ocena: 1.75 / 5
Korzystałem kilka ostatnich lat i było w porządku do tego roku. W tym roku praktycznie co 2/3 dzień są przerwy w dostawie internetu, rozumiem, że awaria może się zdarzyć raz na jakiś czas, ale to są już przesada. Kiedy dzwoni się dowiedzieć co się stało zawsze tylko "Awaria, jutro o którejś godzinie będzie dobrze" no i zwykle nie jest
Zaletycena i chyba tylko cena
Wadyregularne awarie
bardzo trudny kontakt z obsługą
MiejscowośćWarszawa
~Jakub / 2018-06-30 06:35
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC od +10 lat. Niestety ostatni rok to na prawdę dno :(
Niezawodność internetu nie istnieje. Codziennie awaria. Eksperymentują z ipv6.
Ponadto bez jakichkolwiek uzgodnień resetują router o różnych porach.
Wprowadzają po cichu proxy, które powoduje, że czasami zamiast żądanej strony wyświetla Ci się treść UPC.
Obsługa klienta miła, ale absolutnie nieskuteczna.