Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kolo / 2018-08-09 09:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Po przejściu z Vectry - tragedia. W ciągu 3 lat w Vectrze jedna awaria, prace serwisowe w nocy. W UPC pierwszy tydzień całodzienna awaria internetu i kablówki. Jedyną zaletą była cena. Ale może się to skończyć wypowiedzeniem umowy z powodu niezgodności usługi z umową. Jak na początku UPC przegrywa JAKOŚCIĄ. Nie wspomnę o jakości przedpotopowych dekoderów. Co ciekawe - internet ma być 3 razy szybszy niż z Vectry (test wykazuje, że jest tylko 2 razy szybszy) a otwieranie stron jest wolniejsze np. YouTube. Wszystko przy tej samej konfiguracji sprzętu (laptop, komputer, smartfony). Wygląda na to, że gigant popadł w pychę i jest mu z tym dobrze.
    ZaletyŁatwy kontakt z biurem obsługi
    WadyJakość usług. Awarie. Zawieszenia sprzętu.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~.. / 2018-08-09 08:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam ! Awaria za awarią, w ciągu dwóch miesiącu u mnie jest chyba już szósta, która np. Teraz trwa już czwarty dzień. Dodzwonić się nie da i zero próby zadośćuczynienia braku usług, bo oczywiście faktura przychodzi normalnie, a nawet wyższa ...... nigdy przenigdy..
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ala / 2018-08-06 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przy wiatracznej 13 ciągle przerwa, nie ma dnia , żeby nie było zrywanego połączenia, czasem trwa to dosyć sporo. Ciągle naprawiają coś a nigdy nie naprawili do końca. Masakra
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agatka / 2018-08-06 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością
    Zaletygdy już czasami dojdzie do sytuacji gdy internet DZIAŁA to jest on nawet szybki
    Wadyciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Marek / 2018-08-06 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    od ponad miesiąca, codziennie następuje przerwa w dostawie internetu. Trwa kilka godzin,a czasami i całą dobę.
    UPS nie wywiązuje się z umowy twierdząc, iż mają stałe łącze.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilność
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Zzxx / 2018-08-05 22:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem krótko,awarie internetu każdego dnia nawet spokojnie się nie da nic na internecie zrobic bo i tak cos się rozłączy w ciągu 30 min
    MiejscowośćWarszawa
  • ~UPC_prob / 2018-08-05 15:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam,
    Czy ktoś ostatnio miewa w godzinach popołudniowych od 15.30 do 18 przerwy w internecie?
    strony prawie się nie ładują, czy ktos ma ten sam problem?
  • ~Dima / 2018-08-05 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    80zl miesiecznie za nic...
    Predkosc okropna, polaczenie okropne..
    ZaletyNie ma zadmych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2018-08-04 21:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet syf od ponad tygodnia. Nie można zalogować się do banku, na stronę Lotu itd. Korzystam z transferu danych u operatora komórki, ale przecież place za upc wifi. Strona upc po prostu glupia. Co to znaczy że mam zaleglosc w płatności jesli jeszcze nie minął termin platnosci? Niestety wraz ze wzrostem udziału w rynku jakosc usług spada.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Michal / 2018-08-04 08:22
    Ocena: 2.25 / 5
    caly dzien bez internetu i telewizji, zdawkowa informacja o awarii po zalogowaniu na portalu. ze 120 megabitow max po kablu albo 5 gigowym wifi to 80 megabitow. na 2 gigowym wifi czyli takie jakie obsluguje wiekszosc slabszych urzadzen mozecie liczyc na 40 gigabitow czyli 1/3 wykupionej predkosci. co do tv to co z tego ze macie ponad setke kanalow skoro to samo nadawane o danej porze na 3 z nich wiec defacto macie do dyspozycji ze 30- 40 kanalow zduplikowanych pod roznymi nazwami. kompetencja technikow od awarii pozostwia wiele do zyczenia - wciskaja kity po prostu.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Krystyna / 2018-08-03 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa techniczna i obsługa internetowa przez konsultantów - konsultanci bezradni, sporządzają notatki ze zgłaszanych reklamacji , które po 4 dniach są anulowane - od poniedziałku do czwartku były widoczne dla konsultantów z którymi się kontaktowałam telefoniczne , 5 dnia, po ponownym kontakcie telefonicznym , przekazano mnie informację , że sprawa został zamknięta ( w dniu 31.07. 2018 r ok. 11-tej ) i abonent został o tym poinformowany - ewidentne kłamstwo - nikt z UPC nikogo nie informował ( ani abonenta , ani pełnomocnika ) , sprawa nadal jest nie załatwiona. 0d dnia 30.07. 2017 codziennie kontaktowałam się z działem obsługi klienta. Nie przełączono telefonu - nie założono linii telefonicznej współpracującej z siecią w mieszkaniu, zgodnie z zawartą umową. Zaproponowano, po 5 dniach interwencji, wizytę technika w domu odpłatną - 50 zł. Jak długo żyję z tak fatalną obsługa i takim lekceważeniem klienta nie spotkałam się.
    ZaletyDobra jakość i obszerna oferta tv
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Treesure12 / 2018-08-02 14:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilka razy w miesiacu nie ma internetu ani telewizji przez caly dzien, nie da sie do nich dodzwonic, nic sobie nie robia z tego ze ludzie nie maja uslug za ktore placa. Najgorsza firma
    MiejscowośćŁuków
  • ~Mitsubishi / 2018-07-31 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Z UPC od lat a niestety traktują człowieka jak nic. Pani z obsługi nieprzyjemna, chamska i bezczelna. Musimy się przeprowadzić i chcieliśmy przenieść internet, powiedziano nam że nie ma możliwości przeniesienia tam i musimy płacić kare za rozwiązanie umowy. Przecież to absurd.
    ZaletyBrak
    WadyInternet zacinający się, obsługa tragiczna, ceny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~HM / 2018-07-30 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga, przerwy w dostawie, chore kary za rozwiazanie umowy!
    Nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsluga, przerwy w dostawie, chore kary za rozwiazanie umowy!
    Nigdy więcej!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2018-07-26 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona UPC nie działa praktycznie nigdy, płatności dokonuje się po 15 minut, strona cały czas się zwiesza, czasami wyświetla się komunikat o pomyślnym zrealizowaniu transakcji podczas gdy w rzeczywistości transakcja nie przebiegła tak jak trzeba. Obsługa telefoniczna jest zazwyczaj miła chociaż na połączenie czeka się długo, natomiast panowie przychodzący wymienić stary router na jeszcze starszy są albo niekompetentni albo niemili. Firma zdecydowanie nie jest godna polecenia więc jeśli tylko ma się alternatywę, proponuję z niej skorzystać
    Zaletybrak, ewentualnie brak alternaty chociaż ciężko to uznać za zaletę firmy
    MiejscowośćKraków
  • ~Mario / 2018-07-26 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni w Szczecinie na Niebuszewie są problemy z internetem, choć dostawca w umowie zapewnia ciągły dostęp do sieci. Dzwonię na infolinię i zawsze słyszę jedno a mianowicie że jutro do godziny 10 technicy uporają się z awarią, strasznie wolno im to idzie bo tak jak już wcześniej napisałem trwa to już dwa tygodnie...Zero informacji o awarii, propozycji obniżenia opłaty itd. Jeżeli ktoś koniecznie musi mieć ciągły dostęp do sieci, nie polecam UPC...
    ZaletyPrędkość
    WadyAwarie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anonim / 2018-07-26 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie, polecam. Ciągle kłopoty z Internetem.
    ŚCINY NA KAŻDYM KROKU.
    Dostawca niegodny zaufania.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyInternet zacina przy każdej możliwej okazji...
    Jeśli chcesz używać tego "internetu" do grania to nie popełniaj tego błędu!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Małgorzata / 2018-07-25 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma nawet skali w której mogłabym ich ich cenić. -10. Żenada. w ciągu tygodnia 3 razy awaria (a dzisiaj środa) składałam reklamację. do dzisiaj, teraz już nie ma takiej możliwości, usunęli ze strony. Cwaniaki, nie ma usługi ale jest kasa:((
    Zaletybrak
    Wadywszystko. przestrzegam!
    MiejscowośćŁuków
  • ~Były klient / 2018-07-25 16:33
    Ocena: 1.75 / 5
    To są wyrafinowani oszuści którzy na każdym kroku oszukują klienta! Pieprzeni krętacze! Usunęli nagrania które ich obciążały w moje sprawie i domagają się zapłaty prawie 600zl za wciśnięcie mi dodatkowych usług gdzie na nagraniach był jedyny i niepodważalny dowód! Nic nie dał na tą chwilę wniosek do UKE ale zastanowię się co dalej zrobić
    ZaletyBrak zalet!
    WadySłaby sprzęt, oszuści i naciągacze bez honoru! Nikomu nie polecam korzystania z ich usług
    MiejscowośćLublin
  • ~Jędrzej / 2018-07-24 22:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo odradzam. W centrum Warszawy kilka razy w tygodniu (czasem kilka razy dziennie) połączenie umiera. Konsultanci podają kolejne terminy, w których rzekomo wszystko ma wrócić do normy, co za każdym jest dalekie od prawdy. Polecam uniknąć stresu i zapomnieć o tej sieci.
    ZaletyChyba tylko to, że można zrezygnować.
    WadyBardzo niestabilne łącze, brak konstruktywnej pomocy ze strony obsługi i serwisu.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319