Miejscowośćwarszawa
strona 117 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2018-08-04 21:34
Internet syf od ponad tygodnia. Nie można zalogować się do banku, na stronę Lotu itd. Korzystam z transferu danych u operatora komórki, ale przecież place za upc wifi. Strona upc po prostu glupia. Co to znaczy że mam zaleglosc w płatności jesli jeszcze nie minął termin platnosci? Niestety wraz ze wzrostem udziału w rynku jakosc usług spada. -
-
~Michal / 2018-08-04 08:22
caly dzien bez internetu i telewizji, zdawkowa informacja o awarii po zalogowaniu na portalu. ze 120 megabitow max po kablu albo 5 gigowym wifi to 80 megabitow. na 2 gigowym wifi czyli takie jakie obsluguje wiekszosc slabszych urzadzen mozecie liczyc na 40 gigabitow czyli 1/3 wykupionej predkosci. co do tv to co z tego ze macie ponad setke kanalow skoro to samo nadawane o danej porze na 3 z nich wiec defacto macie do dyspozycji ze 30- 40 kanalow zduplikowanych pod roznymi nazwami. kompetencja technikow od awarii pozostwia wiele do zyczenia - wciskaja kity po prostu. MiejscowośćBydgoszcz -
~Krystyna / 2018-08-03 16:06
Fatalna obsługa techniczna i obsługa internetowa przez konsultantów - konsultanci bezradni, sporządzają notatki ze zgłaszanych reklamacji , które po 4 dniach są anulowane - od poniedziałku do czwartku były widoczne dla konsultantów z którymi się kontaktowałam telefoniczne , 5 dnia, po ponownym kontakcie telefonicznym , przekazano mnie informację , że sprawa został zamknięta ( w dniu 31.07. 2018 r ok. 11-tej ) i abonent został o tym poinformowany - ewidentne kłamstwo - nikt z UPC nikogo nie informował ( ani abonenta , ani pełnomocnika ) , sprawa nadal jest nie załatwiona. 0d dnia 30.07. 2017 codziennie kontaktowałam się z działem obsługi klienta. Nie przełączono telefonu - nie założono linii telefonicznej współpracującej z siecią w mieszkaniu, zgodnie z zawartą umową. Zaproponowano, po 5 dniach interwencji, wizytę technika w domu odpłatną - 50 zł. Jak długo żyję z tak fatalną obsługa i takim lekceważeniem klienta nie spotkałam się. ZaletyDobra jakość i obszerna oferta tvMiejscowośćGdańsk -
~Treesure12 / 2018-08-02 14:17
Kilka razy w miesiacu nie ma internetu ani telewizji przez caly dzien, nie da sie do nich dodzwonic, nic sobie nie robia z tego ze ludzie nie maja uslug za ktore placa. Najgorsza firma MiejscowośćŁuków -
~Mitsubishi / 2018-07-31 18:00
Z UPC od lat a niestety traktują człowieka jak nic. Pani z obsługi nieprzyjemna, chamska i bezczelna. Musimy się przeprowadzić i chcieliśmy przenieść internet, powiedziano nam że nie ma możliwości przeniesienia tam i musimy płacić kare za rozwiązanie umowy. Przecież to absurd. ZaletyBrakWadyInternet zacinający się, obsługa tragiczna, ceny.MiejscowośćWarszawa -
~HM / 2018-07-30 14:17
Fatalna obsluga, przerwy w dostawie, chore kary za rozwiazanie umowy!
Nigdy więcej!ZaletyBrakWadyFatalna obsluga, przerwy w dostawie, chore kary za rozwiazanie umowy!
Nigdy więcej!MiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2018-07-26 23:30
Strona UPC nie działa praktycznie nigdy, płatności dokonuje się po 15 minut, strona cały czas się zwiesza, czasami wyświetla się komunikat o pomyślnym zrealizowaniu transakcji podczas gdy w rzeczywistości transakcja nie przebiegła tak jak trzeba. Obsługa telefoniczna jest zazwyczaj miła chociaż na połączenie czeka się długo, natomiast panowie przychodzący wymienić stary router na jeszcze starszy są albo niekompetentni albo niemili. Firma zdecydowanie nie jest godna polecenia więc jeśli tylko ma się alternatywę, proponuję z niej skorzystać Zaletybrak, ewentualnie brak alternaty chociaż ciężko to uznać za zaletę firmyMiejscowośćKraków -
~Mario / 2018-07-26 17:45
Od dwóch tygodni w Szczecinie na Niebuszewie są problemy z internetem, choć dostawca w umowie zapewnia ciągły dostęp do sieci. Dzwonię na infolinię i zawsze słyszę jedno a mianowicie że jutro do godziny 10 technicy uporają się z awarią, strasznie wolno im to idzie bo tak jak już wcześniej napisałem trwa to już dwa tygodnie...Zero informacji o awarii, propozycji obniżenia opłaty itd. Jeżeli ktoś koniecznie musi mieć ciągły dostęp do sieci, nie polecam UPC... ZaletyPrędkośćWadyAwarieMiejscowośćSzczecin -
-
~Anonim / 2018-07-26 14:49
Nie, polecam. Ciągle kłopoty z Internetem.
ŚCINY NA KAŻDYM KROKU.
Dostawca niegodny zaufania.ZaletyBrak zalet.WadyInternet zacina przy każdej możliwej okazji...
Jeśli chcesz używać tego "internetu" do grania to nie popełniaj tego błędu!MiejscowośćKatowice -
~Małgorzata / 2018-07-25 20:16
Nie ma nawet skali w której mogłabym ich ich cenić. -10. Żenada. w ciągu tygodnia 3 razy awaria (a dzisiaj środa) składałam reklamację. do dzisiaj, teraz już nie ma takiej możliwości, usunęli ze strony. Cwaniaki, nie ma usługi ale jest kasa:(( ZaletybrakWadywszystko. przestrzegam!MiejscowośćŁuków -
~Były klient / 2018-07-25 16:33
To są wyrafinowani oszuści którzy na każdym kroku oszukują klienta! Pieprzeni krętacze! Usunęli nagrania które ich obciążały w moje sprawie i domagają się zapłaty prawie 600zl za wciśnięcie mi dodatkowych usług gdzie na nagraniach był jedyny i niepodważalny dowód! Nic nie dał na tą chwilę wniosek do UKE ale zastanowię się co dalej zrobić ZaletyBrak zalet!WadySłaby sprzęt, oszuści i naciągacze bez honoru! Nikomu nie polecam korzystania z ich usługMiejscowośćLublin -
~Jędrzej / 2018-07-24 22:14
Bardzo odradzam. W centrum Warszawy kilka razy w tygodniu (czasem kilka razy dziennie) połączenie umiera. Konsultanci podają kolejne terminy, w których rzekomo wszystko ma wrócić do normy, co za każdym jest dalekie od prawdy. Polecam uniknąć stresu i zapomnieć o tej sieci. ZaletyChyba tylko to, że można zrezygnować.WadyBardzo niestabilne łącze, brak konstruktywnej pomocy ze strony obsługi i serwisu.MiejscowośćWarszawa -
~To ja / 2018-07-21 09:38
W Pabianicach cały czas awarie i nie mam internetu całymi dniami. Oczywiście UPC nie daje żadnych informacji na temat przyczyn lub czasu naprawy. Żenada. Nie wiem za co ja płacę bo stałym łączem nazwać tego nie można. WadyCiągłe awarie skutkujące brakiem internetu.MiejscowośćPabianice -
~Kamil / 2018-07-19 21:06
Tragedia! omijajcie ich szerokim łukiem co chwila naliczają jakieś dodatkowe opłaty aktywacji nie wiadomo skąd?! co oni niby aktywują>! Po napisaniu maila z prośbą o wyjaśnienie nikt nie raczył odpisać, to juz kolejny raz. Największemu wrogowi nie polecam ich usług. ZaletyBrakWadyNaliczanie dodatkowych opłat
Zerowa obsługa klientaMiejscowośćKraków -
~Marcin / 2018-07-19 12:05
Internet psuje się codziennie od miesiąca. Codziennie przerwany światłowód na Słonecznej w Katowicach. Codziennie dzwoniąc wkurzony słyszę, że "ekipa została wysłana i naprawi to do godziny 18". A ja nie mam całymi dniami internetu, to już niestety obsługi nie obchodzi, oni mają zgłoszoną awarię, godzinę naprawy i "więcej panu nie pomogę". Najgorszy, najbardziej awaryjny dostawca jakiego miałem. Pisząc tą opinię staram się to zrobić szybko, bo pewnie zaraz znowu zerwie internet, w końcu są godziny przedpołudniowe, czyli typowy czas awarii dla UPC. ZaletyBRAKWadyCiągłe awarieMiejscowośćKatowice -
~Magdalena / 2018-07-18 19:18
Tragedia . Firma nie nadaje sie do współracy. Slaby internet przerywa.
Mało tego firma w nieuczciwy sposób nalicza dodatkowe opłaty.
Nie dajcie sie wdać z nimi w jakie kolwiek układy omijać szerokim łukiem.ZaletybrakWadyżłodziejeMiejscowośćWARSZAWA -
-
~Anonim / 2018-07-17 20:16
W koncu udało mi się pozbyć tego dziadostwa, miałem internet 30 mbs a na speedtestach wychodziło po 8-9. Obsługa obiecywała już od ponad roku polepszenie usług i nic nie zrobili w tym kierunku. Jedyne co dobre było to ping, który miałem w granicach od 9-15. ZaletyPingWadyWszystko oprócz pinguMiejscowośćWarszawa -
~Elżbieta / 2018-07-14 12:08
We Wrocławiu przy Racławickiej pan wprowadza w błąd, zapewnia szybki termin a po złożeniu podpisu na umowie wszystkie zapewnienia ulatują. Oszustwo, świadome wprowadzanie w błąd klienta byle podpisał umowę, jak z polisolokatami.
Omijajcie UPC, jest kilka innych firm.MiejscowośćWrocław -
~Ida / 2018-07-14 11:45
Z dala od nich! Zatrudniają manipulantów obiecujących gruszki na wierzbie! MiejscowośćKraków -
~v-v / 2018-07-10 18:58
Dzisiaj złożyłam wymówienie umowy.
Jakość usług sukcesywnie pogarszała się, od 3 miesięcy zaniżone transfery, częste zrywanie połączeń. Od trzech tygodni korzystanie mało możliwe - liczne krótsze i dłuższe przerwy w dostawie, spadki transferu danych uniemożliwiający wysyłanie/pobieranie plików. Od 5 dni zupełny brak Internetu - podanych zostało kilkanaście terminów jego naprawy - do 14.00, 22.00, 02.00, 8.00, 12, 23.... itp., itd...
Kolejny miesiąc korzystam z Internetu mobilnego, który hula bez zarzutu.
Szkoda czasu i atłasu na UPC.MiejscowośćWarszawa
strona 117 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »