strona 117 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
-
~gosc / 2020-12-21 09:59
Dramat predkosc grawarntowana za ktora place 150 mb / s swiatolowod max 300 mb / s
Predkosc relna osiagana w porywach do 20 mb / s ( światłowód ) dramat nikomu nie polecam kto ceni sobie swoje poniadze i nerwy -
-
~gosia / 2012-07-28 18:22
w sprawie podwyższonych faktur - ja również dostałam fakturę wyższą o 6 zł. Ponieważ na maila nie reagowali poszłam do oddziału. W biurze obsługi klienta dowiedziałam się, że faktura jest wyższa ponieważ zwiększył się pakiet programów tv i że były przesyłane informacje o tym. Powiedziałam, że życzę sobie płacić tyle ile płaciłam, ponieważ podpisałam umowę na taką kwotę i taki pakiet - jakbym chciała inny to bym wybrała inny. Pani w ciągu 5 min. wprowadziła zmiany, wydrukowała mi nową prawidłową fakturę i powiedziała, że kolejne powinny opiewać na kwotę 119,99 zł, czyli prawidłowo. Jeśli znowu będzie problem to napiszę skargę do centrali, do wiadomości odpowiednich urzędów. Radzę innym zrobić to samo. UPC zawsze było kiepską firmą, ale niektórzy- tak jak ja- nie mają na razie wyboru. pozdrawiam -
~GOSIA / 2020-02-28 09:17
UPC to najgorsza, w mojej ocenie pseudo firma, telekomunikacyjna jaka funkcjonuje na rynku. Moje doświadczenia z nimi to po prostu horror i żenująca lawina niekompetencji, bezczelności i nieodpowiedzialności. Nie polecam jej nikomu, kto ceni sobie spokój i jakość usługi, bo poza obietnicami umieszczanymi w swoich ofertach i reklamach nic więcej nie mają do zaproponowania klientowi, no chyba że ktoś lubi być chronicznie okradany i lekceważony to pod tym względem przejawiają iście mistrzowskie umiejętności. Ja swoją sprawę przeciwko UPC musiałam w końcu skierowałam do prokuratury z art.286 K.K. (czyli wyłudzenie), ponieważ UPC zwyczajnie nie odpowiada na żadne kierowane do nich pisma, łącznie z pismem wypowiadającym im umowę a ich pseudo usługi kosztowały mnie parę tysięcy złotych których nie chcą oddać! Przez 6 lat wyłudzili ode mnie blisko 6000zł zawyżają czterokrotnie rachunki za dostawę 50mb/s internetu!!! Powinnam płacić około 30zł a płaciłam 130zł!!! Do tej pseudo firmy nie docierały absolutnie żadne argumenty, aby wyjaśnili tę sprawę oraz zwrócili pobrane bezprawnie sumy, do czego przymuszają ich obowiązujące przepisy prawa. Z ich strony zero reakcji i zero jakiejkolwiek odpowiedzi!! Obsługa klienta niekompetentna, chamska i kompletnie oderwana od rzeczywistości. A jakość samej usługi żenująco niska, w zeszłym roku przez całe lato i jesień internet regularnie spadał do prędkości 12-09mb/s pobierania, tak że w ogóle nie mogłam normalnie pracować, już nie mówiąc o dniach kiedy nie było dostępu do sieci w ogóle nawet przez kilka godzin - i to wszystko działo się nie gdzieś w Bieszczadach tylko w samym sercu Warszawy! Wysyłałam do UPC pismo za pismem z żądaniem wyjaśnienia sprawy oraz zwrotu pieniędzy - nie odpowiedzieli na ani jedno pismo, mimo że wiem iż je dostali, bo wszystkie były polecona i sprawdzałam ich odebranie poprzez numer do śledzenia przesyłki. W ubiegłym roku wysłałam im pismo rozwiązujące umowę z UPC w trybie natychmiastowym i zmieniłam dostawcę internetu na inną firmę z której usług jestem bardzo zadowolona. I co na to UPC? Po staremu! Otóż UPC w ogóle nie raczyła zauważyć, że przestałam być już ich klientem i od kilku miesięcy przysyła mi esemesami ponaglenia z żądaniem zapłaty kilkuset złotych za, nieistniejącą już, usługę oraz straszy odłączeniem internetu (!!!) - są tak "kompetentni", że w ogóle nie widzą, iż od dawna nie mają co odłączyć, bo już rozwiązałam z nimi umowę i zostali odłączeni!!!
Jeżeli ktoś nie chce dochodzić swoich praw przed sądami lub prokuraturą i poprzez nie odzyskiwać wyłudzone przez UPC pieniądze, tracić nerwy, czas i zdrowie na szarpaninę z tą wyjątkowo bezczelną i niekompetentną, oderwaną od rzeczywistości "firmą" to naprawdę zalecam kilka razy się zastanowić nad skuszeniem się na ich ofertę i podpisaniem z nimi umowy na cokolwiek, której potem rozwiązanie to istna droga przez mękę, bo trudno cokolwiek załatwić z ludźmi, którzy klientów mają tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę i nie odpowiadają na absolutnie żadne kierowane do nich pisma czy skargi. Na rynku jest naprawdę sporo dobrze działających firm telekomunikacyjnych zdolnych do wywiązywania się ze zobowiązań względem swoich klientów, więc dla własnego świętego spokoju i wygody UPC lepiej pominąć.ZaletyŻADNYCHWadyCIĄGŁA ZAWODNOŚĆ USŁUGI, NIEWYWIĄZYWANIE SIĘ Z UMOWY; NIEKOMPETENCJA, NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZCZELNOŚĆ; KOMPLETNY BRAK ODPOWIEDZI NA KIEROWANE PISMA I SKARGI, LEKCEWAŻENIE KLIENTA; REGULARNE ZAWYŻANIE OPŁAT ORAZ DOLICZANIE WYMYŚLONYCH PRZEZ NICH DODATKOWYCH SUM DO ZAPŁATY; CHAMSTWO PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI I ŻENUJĄCO NISKA WIEDZA NA TEMATY PRAWNE ZWIĄZANE Z ICH OBOWIĄZKAMI WZGLĘDEM KLIENTÓW.MiejscowośćWARSZAWA -
~Gosia / 2021-12-06 21:49
Właśnie dzisiaj po 6 latach podziękowałam tej firemce. Otóż wypowiedziałam umowę, 1.12 wyłączyli usługi, oferta dla nowego klienta była korzystniejsza, niestety nie moglam podpisać nowej, bo mam miesiąc kary, nazywanej przez nich karencji, podpowiedzieli że mam podpisać na nowego członka rodziny, też tak uczyniliśmy. 2.12 podpisana została umowa, na dzisiaj 6.12 zaplanowany był montaż (co ciekawe stary sprzęt został, to nie wiem, jaka instalacja i montaż). Montaż w godzinach 13-15. Na ten dzień musiałam wziąć urlop, o 14.05 otrzymałam smsa, że monter wyjechał, a o godzinie 14.32 że dostali prosbe o zmianę terminu i prosza o kontakt z infolinia. Na infolinii baba łgała, że montaz umówiony na 7.12, wchodzę na maila, wiadomość, że zmieniono termin na 7.12 godziny 13-15, kolejny mail że na 8.12 te same godziny. Na infolinię już nie szło się dodzwonić i czatowałam z kolejną czyzby oszustka? Nikt nie ustalał ze mną przesunięcia terminu ani godzin, więc pytam co zrobić, by odstąpić od umowy (zawierają na telefon ale już odstąpienie na specjalnym formularzu w salonie albo wysłać pocztą), a ona, że anuluje montera i będzie tożsame z rezygnacja, z odstąpieniem. Oczywiście zgodziłam się i co się dzieje? Ani smsa ani info na mailu, że anulowano instalacje pod wskazanym adresem. Szkolona oszustka??? Chyba myślała, że głupka znalazła i że uwierzę jej zapewnieniom. Odesłałam im stary sprzęt, który miał być wykorzystywany do nowej umowy. Wysłałam także odstąpienie od umowy. Oni liczą, że ludzi zmęczą swoimi kłodami, że człowiek machnie ręką, odpuści. Nie w tym przypadku. Nie polecam. Omijajcie ich szerokim łukiem. Zawarłam umowę z Orange. Korzystniejsza. Bez oszustw. ZaletyBrakWadyDno dnaMiejscowośćBydgoszcz -
~Gość / 2018-11-23 11:02
Podpisałem umowe 7 tygodni temu, w tym czasie kontaktowałem sie z biurem obsługi około 30 razy. Ciągłe zaniki prędkośći, co drugi dzień po godzinie 24 brak dostępu do sieci przez kilka godzin. Dodzwonić sie do biura obsługi to też wyczyn, 15 minut średni czas oczekiwania. ZaletybrakWadyZaniki prędkośći, brak dostępu po 24, obsługa klienta nic nie wie, tylko przekierowują do kogoś innego, w przypadku awarii sprzentu na technika czeka sie 4-5 dni.MiejscowośćWarszawa -
~Gość / 2023-11-24 20:23
Internet upc praktycznie codziennie się zawiesz. Nie polecam ani troche ZaletyNIE MAWadyZa duży by wyposywaćMiejscowośćMazowieckie -
~Gość internetu / 2023-11-25 17:26
Internet w ogóle nie działa i ciągle pokazuje ping na poziomie 999 Wady+++++MiejscowośćMazowieckie -
~Gowno / 2023-11-27 01:34
Walić UPC wydupia ciagle urbfifnrirjriej4vrjdisbehrhrhrufjdndjdbrvrj4noqxlbwckcr le ndo nd kndk ndo ndpn eoxeons ob dkbd k sk s k ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~gp / 2020-01-24 08:28
zdecydowanie unikać, oszukują przez telefon, przedłużają ciągle umowy o 24miesiace, dostajesz usługi, których nie zamówiłeś MiejscowośćWrocław -
~Grandlad / 2022-04-27 18:32
Upc jest dramatycznym dostawca. Problemy z nimi sa od samej stabilnosci lacza po obsluge klienta.
Na zgloszenie problemow z internetem (niestabilne lacze, non stop wieszajacy sie router). Jako odpowiedź: Wifi jest usluga dodatkowa, nie mozemy nic zrobic. Problem w tym, ze router JEST OD UPC, WIEC POWINIEN TO BYC ICH PROBLEM. na prosbe o sprawdzenie lacza, odpowiedź, zeby pobrac aplikacje (XD jakby to mialo w czymkolwiek pomoc).
Prosba o przyslanie technika - usluga dodatkowo platna.
Wnioskujac: dramat, zero jakosci uslug oraz wolajaca o pomoc obsluga klienta.
Absolutnie nie polecamZaletyBrakWadyWszystko -
~Grazyna / 2019-05-02 17:48
Witam
Kurier przywiósł przesyłkę ( bylam akurat w Łazience)- zobaczyłam tył odjeżdzajacego samochodu. Zadzwoniłam prosząc żeby wrócił- odmówił; poprosiłam o numer przełożonego odmówił i się rozłączył. Nie odebrał 3 kolejnych telefonów- dopiero telefon z innego numeru odebrał. Poprosiłam aby podał gdzie jest aktualnie to po przesyłkę door to door!!! przyjadę.
Podał miejsce- galeria. Jak przesyłke odebrałam ( dość duża miałamobie ręce zajęte kazał!!! podpisać pokwitowanie w elektronicznym notesie wymagajacym uzycia obu rak- powiedziałam że zostawię przesyłke w samochodzi i ją pokwituję.
Swierdził że właśnie przesyłkę za która zapłaciłam ponad 2800 KRADNĘ i prawie się zacząl ze mną szarpać próbując ja odebrać.
Przesyłkę położyłam na ziemi i podpisałam odbór dodająć że był bardzo niegrzeczny; Pan kurier wymazał to i kazał mi podpisać ponownie; ponownie pod nazwiskiem dodałam że jest bardzo niekulturalny- znowu mój podpis wymazał, zagroził że zadzwoni po policję- bo kradne przesyłke i nie chcę odbioru podpisać ( sdam wymazywał kolejne moje podpisy; zadzwonił chyba do szefa. Nie pozwolił mi z nim rozmawiać ... t lumacząc że przesyłkję odebrałam i nie chcę jej pokwitować; Z szefem nie chiał mnie połączyc , powiedział że mogę zadzwonić do infolinii- takm i tak jest automat...
W poczuciu totalnej bezkarności w końcu pozwolił mi podpisać bez info na temat jego zachowania
Chyba w tej firmie nie słyszeli o obsłudze klienta i zapomnieli przeszkolić pana kuriera z kultury obsługi.
Pan kurier doskonale wie, że nie ma żadnej mozliwości interwencji u kogokolwiek w firmie i liczy/ a w zasadzie jest pewien bezkarności.
Klienta traktuje jak śmieć który utrudnia mu życie.
Brawo kierownictwo UPS.
Ja na 100% juz nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Nikomu tez nie radzę.
Grazyna RutkiewiczZaletyżadnychWadyBardzo niegrzeczny, niekulturalny- delikatnie mówiąc- pan kurier. Wkurzony na cały swiat i klientówMiejscowośćBiałystok -
~Grażyna / 2022-07-17 01:37
Internet WiFi przerywa bezustannie po połączeniu z Play. Pomoc fikcyjna.Dno. ZaletyTelewizja działa.WadyInternet fatalny.MiejscowośćBytom -
~GREDAG / 2015-02-04 20:01
Widząc te pozytywne opinie zastanawiam się jaki ZADOWOLONY KLIENT szuka forum aby pochwalić swojego operatora za to że dostał to co miał w umowie- z tego powodu nie dałbym im wiary-jak dla mnie to pracownicy UPC.Jeśli chcesz mieć telewizję bez pixelomani zrywania obrazu i bez przerw w dostawie, a także internet z prędkością którą masz w umowie i bez gubienia pakietów. TO na pewno nie wybieraj UPC omijaj szerokim tą firmę. Nie dodzwonisz się na infolinię mi nie musisz wierzyć sprawdź sam i dodzwoń się do wsparcia technicznego i do tego uzyskaj pomoc-powodzenia. Do tego oszukują klientów masowo nie respektują własnych umów i regulaminu chyba że jest to dla nich korzystne. ZaletyBrakWadyproblemy techniczne, brak reakcji UPC na reklamacje, jakość obsługi3 lata 173,90 -
~GREG / 2022-07-02 09:47
UPC wraz z PLAY to SYF jakiego świat nie widział..!swój swojego znalazł/..!oszusci,kombinatorzy,zwykli złodzieje...!!! ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO..bo nic prawidlowo nie działa..!!MiejscowośćLubin -
~Greg / 2023-02-12 01:09
Odkąd play przejął UPC same problemy, od miesiąca problemy z łącznością, niema internetu, czytaj nie da się nic zrobić, resetujesz router i nic, i trzeba polegać na btsach nie z Playa żeby ogarnąć internet. Jak można zepsuć gotowy produkt jakim jest łączność światłowodowa wykupiona? Niewiem
Brak możliwości przeprowadzenia nauki w szkolnictwie. Ograniczenie zdolności to poszerzania wiedzy.WadyJak wyżej w opiniiMiejscowośćChorzów -
~Greg81 / 2023-09-10 15:50
Drugi miesiąc jestem w upc i tyle problemów że u innego operatora w dwa lata nie miałem. Poprosiłem o multiroom do pokoju córki ale poprzez brak sygnału nie bylem w stanie rozwiązać problem i poprosiłem o montera . Po ustaleniu pierwszej wizyty monter przyjechał po czym bez słowa wyszedł. Po złożeniu skargi wyznaczyli drugi termin. Dostałem sms że już w drodze do mnie a po chwili dostałem sms że u mnie wymagana przewiert na który się niby nie zgadzałem. Szok i niedowierzanie. Oszuści i złodzieje ZaletyŻadnychWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
-
~Grg / 2017-08-09 18:12
Nikomu nie polecam upc. Co chwile się wiesza a przesył danych jest tragiczny Bytom -
~Grosz / 2014-04-10 14:09
Dramat, arogancja, niesolidność, niepolecam -
~Gruby unturned / 2022-03-05 20:41
chomik bylby szybszy kiedys to bylo kiedy chomiki napredzaly internet teraz juz tak nie ma TERAZ mamy jakies upc TAK NNIE POWINNO BYC Zaletychomiki byly lepszeWadyopcja z chomikami bylaby lepsze niz pakiet 100mb/sMiejscowośćWarszawa -
~Grzegorz / 2011-03-01 21:39
Łącze 25 Mb nigdy nie osiąga deklarowanej prędkości - nawet przy pomiarze na stronie UPC (komputer połączony kablem sieciowym).
Obsługa beznadziejna. Całymi dniami trzeba czekać na jakąkolwiek poprawę.
RADZĘ DOBRZE SIĘ ZASTANOWIĆ I POCZYTAĆ OPINIE PRZED PODPISANIEM UMOWY !ZaletyBRAKWadyzły transfer
beznadziejna obsługa klientarok
strona 117 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »