UPC mam od 2013r i narzekać nie mogę. Zdarzyła się jakaś tam jedno dniowa awaria z netem, drobna z TV ale porównując do innych operatorów mobilnych czy po kablu to nie mają sobie równych. Prędkość internetu zawsze miałem na najwyższych poziomach, usterki zgłoszone telefonicznie były zawsze rozwiązywane praktycznie kolejnego dnia i bez kombinacji. Wadliwy sprzęt był wymieniany od ręki bez zbędnego gadania że to nie ich wina etc. Pomoc w konfiguracjach netu z komputerami poprzez telefon bezcenne! Obeszło się bez informatyków, dział techniczny pomógł przez telefon. Widzę sporo negatywnych opinii i na prawdę się dziwię o czym Ci ludzie piszą. Ja zw swojej strony polecam, na pewno zostanę dłużej bo żadne t-mobile plusy polsaty netie nie dadzą mi tak stałego łącza i prędkości. Poczytajcie w necie jak mobilne internety są przycinane na prędkościach zaraz po okresach próbnych, ledwo co ludziom chodzi internet poprzez wifi na telefonie.
ZaletySzybkość, bardzo niska awaryjność, bezproblemowe użytkowanie
Wadybrak
MiejscowośćWarszawa
~Xyz / 2018-09-09 09:42
Ocena: 4.50 / 5
Trochę nie rozumiem opini ludzi. Ja mam internet upc w minsku mazowieckim i wszystko działa idealnie.
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~P / 2018-09-08 22:47
Ocena: 5.00 / 5
Miałem przez kilka lat. Kanały spoko, internet bez problemu, nawet jak była burza, to działał spoko.
Teraz jestem zmuszony mieć inną firmę i to jest dno.
UPC wspominam bardzo dobrze. Rozwiązanie umowy bez problemu.
ZaletyBOK, który pomaga zdalnie. Dobry internet i pakiet TV.
WadyTrochę wysoka cena.
MiejscowośćWarszawa
~katarzyna / 2018-09-07 09:33
Ocena: 1.25 / 5
Firma kuriozum. Od trzech miesięcy otrzymuję wiadomości sms informujace mnie o kwocie którą nalezy uiścić, niestety firma przesyłała mi fałszywy-nieprawdziwy numer konta/zarejestrowany na firmę z którą rozwiązałam umowę/. Nie mogę wyegzekwować pieniędzy. Firma powołuje się na procedury.
Oddaję sprawę do prawnika dla zasady a do gazety własnie pisze artykuł.
Wadyfirma nie bierze odpowiedzialności za popełnione błędy
~xd OrgaNek / 2018-09-04 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje 60 zł miesięcznie za internet który wyłączą się co dosłownie 30 40 min.
SKANDAL
ZaletyBrak zalet
WadyWyłącza się co 30 40 min chociaż do routera mam 10 metrów
MiejscowośćChełm
~Wiktor / 2018-09-04 11:22
Ocena: 1.25 / 5
Notoryczne przerwy w dostępie do internetu, Trwające nawet tydzień. Zupełny brak zaangażowania ze strony operatora. Nie polecam
MiejscowośćKraków
~Julo / 2018-09-02 14:55
Ocena: 2.25 / 5
Regularnie, co 01:02:03 sek przerywa łącze na 121 sek. Pomimo wielokrotnie podejmowanych rozmów telefoniczny z tzw. "obsługą klienta" usterka nie została usunięta (wymieniono mi wszystko: przewody, router). Zachowanie to cały czas pinguję (z zapisem do pliku). Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie: wykupiłem łącze 60M, a w rzeczywistości dostaję 40M.
ZaletyBrak
MiejscowośćLublin
~Keeper / 2018-09-01 19:00
Ocena: 4.75 / 5
Działa bardzo dobrze, jestem użytkownikiem od czerwca prędkość 250/20. Modem Connectbox daje dobry zasięg wifi w całym mieszkaniu, można skonfigurować modem tak, aby oddzielnie emitował sieć 2,4 Ghz oraz 5 Ghz. Dzięki temu mój smartTV i telefon od razu łączą się na częstotliwości wyższej co daje lepszą przepustowość przez wifi i brak zakłóceń od sąsiadów. Na telefonie Samsung Galaxy S4, speedtest na 5 Ghz 160-190 Mbs. Do tej pory miałem dwie przerwy w dostępie do neta, tuż po 12 w nocy na ok 20 min, pewnie jakieś planowe prace konserwacyjne. Po kablu speedtest Download 238-249Mbs Upload 19,2-19,9 Mbs ping 15 - 23 ms. Choć w CS zdarza się nawet 40 ms. Pewnie to zależy od lokalizacji serwera. Wcześniej miałem Neostrade 300/30, ale Funboxa2(szajs-w Orange tylko FB3) - słabe wifi, ale lepsze pingi. Teraz płace 49,99 zł, a za Neostradę 79 zł. Miałem jeden problem z wygenerowaniem hasła do hotspotów UPC Wifree, zadzwoniłem do nich i szybko został rozwiązany, tylko na rozmowę z konsultantem to trzeba czekać z 10 minut.
ZaletyModem 2 zakresowy, stabilne wifi, dobry ping(choć nie najlepszy)
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie konsultantem
MiejscowośćRadom
~zapala88 / 2018-08-31 21:27
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, firma nie wywiązuje się z warunków umowy, jest bardzo słaba jakość połączenia internetowego. Na telewizję nie można narzekać. Jedyne co mnie tam trzyma to fakt że tylko od tej firmy mam dostęp w moim miejscu zamieszkania...
ZaletyHorizon
WadyNIGDY NIE MA NAWET 30% zadeklarowanej prędkości
MiejscowośćWałbrzych
~biame / 2018-08-31 20:03
Ocena: 4.25 / 5
Od 30 sierpnia korzystam z tego dostawcy i już mam kilka uwag do oferty internetowej i obsługi klienta. Pierwsza rzecz to ich centrum obsługi, wiem mają dużo klientów ale czy czat czy telefon 813 813 813 to totalna porażka. Czekasz, za każdym razem trafiasz na nowego konsultanta.
I jeszcze jedno - naciągają jak mogą w rachunkach. Wybrałem ofertę, dostałem potwierdzenie a po 2 daniach email z informacją, że cofnąłem jakieś zgody i rachunek od razu o 10 zł wyższy. Konsultant, dopiero po otrzymaniu skanu z poczty email, gdzie były opisane wszystkie rabaty w rachunku, spuścił z tonu bo na początku twierdził że to ja czegoś nie zaklikałem.
Zaletyprędkość i w porównaniu do innych dostawców niezła cena
Wadyniestety bałagan w dokumentach
MiejscowośćSzczecinek
~Użytkownik / 2018-08-31 13:15
Ocena: 1.25 / 5
Odradzam współpracę z UPC, są duże kary o których nie informują przy podpisaniu umowy. Uważajcie na tą firmę!
ZaletyBrak
WadyBrak rzetelnych warunków
MiejscowośćWarszawa
~joker / 2018-08-30 02:56
Ocena: 1.00 / 5
częste awarie, internet działa wolniej niż zagwarantowali w umowie, brak kontaktu z obsługą techniczną dla biznesu - nie pracują 24/dobę
Zaletybrak
Wadyczęste awarie, niestabilna prędkość połączenia z netem, brak obsługi klienta i pomocy 24h/dobę
MiejscowośćWarszawa
~Natalia / 2018-08-29 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje
Bardzo ciężko zrezygnować z ich usług. Można to zrobić drogą listowną lub osobiście, w biurze obsługi, których jak na lekarstwo (najbliższe oddalone ode mnie 100km).
Wysłanie listu bez odzewu, przychodzą kolejne rachunki.
Kontakt z działem rezygnacji niemożliwy. Dodzwonić się można tylko do działu sprzedaży (za pierwszym sygnałem)
Nie polecam
WadyBrak możliwości rezygnacji z usług, brak kontaktu z działem rezygnacji, brak odpowiedzi na list z rezygnacją.
Naciąganie
MiejscowośćKrotoszyn
~Monika / 2018-08-28 23:40
Ocena: 1.00 / 5
W połowie lipca zadzwoniłam do UPC z prośbą o podłączenie telewizji i internetu. Nie mogłam doczekać sie na podanie wyceny podłączenia więc dzwoniłam po raz kolejny i kolejny aż udało mi się dowiedzieć że będzie to kwota 1524zł!!! Poprosiłam o przesłanie kalkulacji na maila i do tej pory go nie otzymałam a jest końcówka sierpnia. Biorąc pod uwagę że moja siostra która mieszka na tym samym podwórku została podłączona w zeszłym roku za reklamowaną złotówkę to ja czuje się naciągana i lekceważona
WadyZero kontaktu z biura obsługi klienta
MiejscowośćWarszawa
~autoMat / 2018-08-28 11:31
Ocena: 4.75 / 5
Najlepszy internet, dobre ceny i zero awarii. Gorąco polecam każdemu
Zaletyceny, szybkość internetu, bardzo mało awarii
MiejscowośćKatowice
~Ja / 2018-08-27 12:37
Ocena: 1.75 / 5
W miarę możliwości omijać szerokim łukiem, jak się mieszka w lokalizacji odpowiedniej tzn w miarę ogarnięty serwis i światłowód do budynku to jeszcze da się przeżyć, ale ze by nie było za kolorowo zostaje z bugowany Connect modem box, największe jego wady to częste restarty, skoki pingów a wsparcie do tego czegoś? Robić hard reset jak najczęściej choćby dwa trzy razy dziennie.
ZaletyJak działa to dziala
WadyJakiekolwiek zakłócenia w sieci są naprawiane ale po kilka miesięcy
MiejscowośćJelenia Góra
~Phil / 2018-08-25 03:47
Ocena: 4.75 / 5
7 lat z nimi od 60Mbit/s przez 120Mbit/s potem 250Mbit/s i teraz 500Mbit/s ... W ciągu całych 7 lat, 2-3 awarie, jedna ok 2-3 dni (zalało cośtam im). Kilka razy parametry nie były trzymane, czyli na 250Mbit/s miałem 150Mbit/s. Pingi dobre, nic się nie psuje, routing dobry, właściwie nie ma do czego się przyczepić.
Zaletyniezawodność, parametry łącza
MiejscowośćWarszawa
~Patryk / 2018-08-24 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca Internetu jakiego mialem, ciagle przerwy w dostawie, wykrzyknik przy ikonę wifi czyli brak internetu, router jest w dużym pokoju, a w toalecie mam jedynie kropkę zasięgu nie zależnie od sprzętu! Upc to dno!
ZaletyBrak
MiejscowośćKatowice
~Adam / 2018-08-24 11:28
Ocena: 5.00 / 5
Jak na moje potrzeby wystarczająco dobrze wszystko funkcjonuje. Niedawno skorzystałem także z oferty dla biznesu, ze stałym ip. Z moich doświadczeń z obsługą klienta nie miałem nigdy problemu.
MiejscowośćLublin
~Jakub / 2018-08-23 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat na infolinię pracują jakieś tempaki mówią mi że od 9 do 15 będzie osoba z pomocy technicznej po czym jest 18 godzina i nikogo nie ma dzwonię więc do nich A ci mi mówią że no nie wiedzą co jest i że jutro przyjedzie ŻENADA I PORASZKA DZIEJE SIĘ TO PO RAZ 4