Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gwizdek / 2018-09-21 00:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w UPC to jakieś qui pro quo. W dzień nie ma problemów. Zaś wieczorem, tak od godz. 22, to już jest jazda na nerwach. Zrywanie, spowalnianie. Nie mam pojęcia czy oni na noc zakręcają kurek z internetami czy co?! Kończy mi się umowa i spadam. Choćby i na net na kartę. Wszystko jest lepsze od bandy tych złodziei!!! Odradzam każdemu, kto choćby ma cień myśli o zakupie "oferty" od tej pseudofirmy.
    ZaletyZalety? Jakie, qrła, zalety?!
    WadyZrywanie internetu wieczorowo-nocną porą.
    MiejscowośćLublin
  • ~Pac / 2018-09-19 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    10 minut korzystania i nagle przerywa łączę,a samo rozwiązanie problemu zajmuje jakieś 20-30 minut
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2018-09-19 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie nie ma internetu i telewizji ponad 24h, czy w tym przypadku można zerwać umowę, ktoś coś wie? Dzwoniąc na infolinię informują za każdym razem o innej godzinie usunięcia awarii.
    MiejscowośćMichałowice
  • ~Pawel / 2018-09-16 12:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Permanentne awarie, ciągłe zrywanie sygnału. Na infolinii nikt nic nie potrafi powiedzieć, użytkownik, który w wyniku zerwania sygnału jest zmuszony do przerwania pracy, pozostaje pozostawiony sam sobie. Po chwili sygnał wraca, jednak po 5-10 sek. ponownie następuje zawieszenie w przypadku UPC, takie zdarzenia, to norma...
    Zaletymiłe operatorki na infolinii
    Wadypermanentne awarie, ciągłe przerywanie sygnału
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Guest / 2018-09-14 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w UPC od paru ładnych lat ale od początku.
    Na początku było fajnie,Dużo kanałów w telewizji,dobry internet po kablu jak i na wi-fi ale po jakimś czasie wszystko zaczęło się psuć.Aktualnie nie ma miesiąca bez żadnych problemów,W tym miesiącu minęło już 14 dni a od 12 są problemy z zanikaniem download'u/upload'u.Aktualnie największe barachło z jakim możecie podpisać umowę,chyba że lubicie ciągłe problemy oraz firmę,która sama nie wywiązuje się z umow,wtedy polecam w 100%
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Jacek / 2018-09-13 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa połączenie codziennie, od prawie 2 tygodni. Konsultanci mówią że jest awaria. Ktoś słyszał o awarii która trwa 2 tygodnie?
    Zaletyjak działa to działa szybko
    Wadydziała niestabilnie, nie potrafią szybko usunąć awarii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa W. / 2018-09-13 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam!!!
    Firma UPC robi z człowieka idiotę. Totalna dezinformacja. Konsultanci mówią co im się podoba, podają sprzeczne informacje. W rezultacie za internet musimy płacić podwójnie, nie możemy zrezygnować z niego z dniem teoretycznego wygaśnięcia umowy.
    Totalna paranoja!!!!
    Nie polecam!!!!!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2018-09-13 12:48
    Ocena: 5.00 / 5
    UPC mam od 2013r i narzekać nie mogę. Zdarzyła się jakaś tam jedno dniowa awaria z netem, drobna z TV ale porównując do innych operatorów mobilnych czy po kablu to nie mają sobie równych. Prędkość internetu zawsze miałem na najwyższych poziomach, usterki zgłoszone telefonicznie były zawsze rozwiązywane praktycznie kolejnego dnia i bez kombinacji. Wadliwy sprzęt był wymieniany od ręki bez zbędnego gadania że to nie ich wina etc. Pomoc w konfiguracjach netu z komputerami poprzez telefon bezcenne! Obeszło się bez informatyków, dział techniczny pomógł przez telefon. Widzę sporo negatywnych opinii i na prawdę się dziwię o czym Ci ludzie piszą. Ja zw swojej strony polecam, na pewno zostanę dłużej bo żadne t-mobile plusy polsaty netie nie dadzą mi tak stałego łącza i prędkości. Poczytajcie w necie jak mobilne internety są przycinane na prędkościach zaraz po okresach próbnych, ledwo co ludziom chodzi internet poprzez wifi na telefonie.
    ZaletySzybkość, bardzo niska awaryjność, bezproblemowe użytkowanie
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xyz / 2018-09-09 09:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Trochę nie rozumiem opini ludzi. Ja mam internet upc w minsku mazowieckim i wszystko działa idealnie.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~P / 2018-09-08 22:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem przez kilka lat. Kanały spoko, internet bez problemu, nawet jak była burza, to działał spoko.
    Teraz jestem zmuszony mieć inną firmę i to jest dno.
    UPC wspominam bardzo dobrze. Rozwiązanie umowy bez problemu.
    ZaletyBOK, który pomaga zdalnie. Dobry internet i pakiet TV.
    WadyTrochę wysoka cena.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~katarzyna / 2018-09-07 09:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma kuriozum. Od trzech miesięcy otrzymuję wiadomości sms informujace mnie o kwocie którą nalezy uiścić, niestety firma przesyłała mi fałszywy-nieprawdziwy numer konta/zarejestrowany na firmę z którą rozwiązałam umowę/. Nie mogę wyegzekwować pieniędzy. Firma powołuje się na procedury.
    Oddaję sprawę do prawnika dla zasady a do gazety własnie pisze artykuł.
    Wadyfirma nie bierze odpowiedzialności za popełnione błędy
  • ~xd OrgaNek / 2018-09-04 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje 60 zł miesięcznie za internet który wyłączą się co dosłownie 30 40 min.

    SKANDAL
    ZaletyBrak zalet
    WadyWyłącza się co 30 40 min chociaż do routera mam 10 metrów
    MiejscowośćChełm
  • ~Wiktor / 2018-09-04 11:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Notoryczne przerwy w dostępie do internetu, Trwające nawet tydzień. Zupełny brak zaangażowania ze strony operatora. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Julo / 2018-09-02 14:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Regularnie, co 01:02:03 sek przerywa łącze na 121 sek. Pomimo wielokrotnie podejmowanych rozmów telefoniczny z tzw. "obsługą klienta" usterka nie została usunięta (wymieniono mi wszystko: przewody, router). Zachowanie to cały czas pinguję (z zapisem do pliku). Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie: wykupiłem łącze 60M, a w rzeczywistości dostaję 40M.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLublin
  • ~Keeper / 2018-09-01 19:00
    Ocena: 4.75 / 5
    Działa bardzo dobrze, jestem użytkownikiem od czerwca prędkość 250/20. Modem Connectbox daje dobry zasięg wifi w całym mieszkaniu, można skonfigurować modem tak, aby oddzielnie emitował sieć 2,4 Ghz oraz 5 Ghz. Dzięki temu mój smartTV i telefon od razu łączą się na częstotliwości wyższej co daje lepszą przepustowość przez wifi i brak zakłóceń od sąsiadów. Na telefonie Samsung Galaxy S4, speedtest na 5 Ghz 160-190 Mbs. Do tej pory miałem dwie przerwy w dostępie do neta, tuż po 12 w nocy na ok 20 min, pewnie jakieś planowe prace konserwacyjne. Po kablu speedtest Download 238-249Mbs Upload 19,2-19,9 Mbs ping 15 - 23 ms. Choć w CS zdarza się nawet 40 ms. Pewnie to zależy od lokalizacji serwera. Wcześniej miałem Neostrade 300/30, ale Funboxa2(szajs-w Orange tylko FB3) - słabe wifi, ale lepsze pingi. Teraz płace 49,99 zł, a za Neostradę 79 zł. Miałem jeden problem z wygenerowaniem hasła do hotspotów UPC Wifree, zadzwoniłem do nich i szybko został rozwiązany, tylko na rozmowę z konsultantem to trzeba czekać z 10 minut.
    ZaletyModem 2 zakresowy, stabilne wifi, dobry ping(choć nie najlepszy)
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie konsultantem
    MiejscowośćRadom
  • ~zapala88 / 2018-08-31 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, firma nie wywiązuje się z warunków umowy, jest bardzo słaba jakość połączenia internetowego. Na telewizję nie można narzekać. Jedyne co mnie tam trzyma to fakt że tylko od tej firmy mam dostęp w moim miejscu zamieszkania...
    ZaletyHorizon
    WadyNIGDY NIE MA NAWET 30% zadeklarowanej prędkości
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~biame / 2018-08-31 20:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Od 30 sierpnia korzystam z tego dostawcy i już mam kilka uwag do oferty internetowej i obsługi klienta. Pierwsza rzecz to ich centrum obsługi, wiem mają dużo klientów ale czy czat czy telefon 813 813 813 to totalna porażka. Czekasz, za każdym razem trafiasz na nowego konsultanta.
    I jeszcze jedno - naciągają jak mogą w rachunkach. Wybrałem ofertę, dostałem potwierdzenie a po 2 daniach email z informacją, że cofnąłem jakieś zgody i rachunek od razu o 10 zł wyższy. Konsultant, dopiero po otrzymaniu skanu z poczty email, gdzie były opisane wszystkie rabaty w rachunku, spuścił z tonu bo na początku twierdził że to ja czegoś nie zaklikałem.
    Zaletyprędkość i w porównaniu do innych dostawców niezła cena
    Wadyniestety bałagan w dokumentach
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~Użytkownik / 2018-08-31 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam współpracę z UPC, są duże kary o których nie informują przy podpisaniu umowy. Uważajcie na tą firmę!

    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelnych warunków
    MiejscowośćWarszawa
  • ~joker / 2018-08-30 02:56
    Ocena: 1.00 / 5
    częste awarie, internet działa wolniej niż zagwarantowali w umowie, brak kontaktu z obsługą techniczną dla biznesu - nie pracują 24/dobę
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie, niestabilna prędkość połączenia z netem, brak obsługi klienta i pomocy 24h/dobę
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2018-08-29 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje
    Bardzo ciężko zrezygnować z ich usług. Można to zrobić drogą listowną lub osobiście, w biurze obsługi, których jak na lekarstwo (najbliższe oddalone ode mnie 100km).
    Wysłanie listu bez odzewu, przychodzą kolejne rachunki.
    Kontakt z działem rezygnacji niemożliwy. Dodzwonić się można tylko do działu sprzedaży (za pierwszym sygnałem)
    Nie polecam
    WadyBrak możliwości rezygnacji z usług, brak kontaktu z działem rezygnacji, brak odpowiedzi na list z rezygnacją.
    Naciąganie
    MiejscowośćKrotoszyn
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319