Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ela / 2022-03-13 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa STARÓWKA nie polecam, częsty brak dostępu, zrywane połączenia, słaba prędkość, arogancka obsługa
    Zaletybrak
    Wadypłacisz za nic
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ela / 2022-06-30 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, zawiesza się, problem z połączeniem
    Zaletybrak
    Wadyzrywane połączenie,
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ela / 2023-05-21 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy upc przeszło do play klient traktowany jest niepoważnie, zapominają panowie monterzy i obsługa zgłoszeń że to klient płaci i za jego pieniądze funkcjonuje firma , brak zainteresowania rozwiązania problemu , przedtem nie zdarzało się by źle przyjeto zgłoszenie a monter będąc w domu klienta nie wykonał usługi zawsze byli pomocni teraz olewają , lekceważą klienta w jego domu i za jego pieniądze Czemu to ma służyć ??????
  • ~Ela / 2023-12-09 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra czekam aż kaczy mi się termin końca umowy i odchodzę od nich od ksd przeszli do play to masakra brak kanauw 2 godziny prubuje się do dzwonić do ifolini i nic masakra nie polecam z całego serca chyba że ktoś ma nerwy ze stali i czas by cokolwiek tam załatwić
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Elka / 2017-05-20 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf z każdej strony.unikać szerokim łukiem.a obsługa klienta nawet poniżej jakiejkolwiek oceny.szkoda nerwów z tą firmą
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługa klienta, kłamią, nic nie załatwią, burdel mają
    Za długo korzystałam z usług, nigdy więcej
  • ~elo / 2022-07-29 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dupy się tylko nadaje i najlepiej, żeby ta firma zbankrutowała
    Wadywyrzysko
  • ~Elzbieta / 2022-04-30 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Majówka dni wolne człowiek chce odpocząć oglądając tv atu niespodzianka brak telewizji do UPC nie da się dodzwonić masakra brak słów za takie awarie powinni być potroncane z rachunku
    MiejscowośćTarnów
  • ~Elżbieta / 2018-07-14 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    We Wrocławiu przy Racławickiej pan wprowadza w błąd, zapewnia szybki termin a po złożeniu podpisu na umowie wszystkie zapewnienia ulatują. Oszustwo, świadome wprowadzanie w błąd klienta byle podpisał umowę, jak z polisolokatami.
    Omijajcie UPC, jest kilka innych firm.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 27.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownym skontaktowaniu się z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    www.upc.pl UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 28.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw za radą konsultanta trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownej rozmowie (3) z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~emek / 2021-06-09 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako stary użytkownik UPC czyli ten gorszy sort Polaków bez nowych umów uważam że ta firma się zmieniła w przeciągu roku jeszcze wcześniej było w miarę ok oczywiście cena chora nie adekwatna to starej umowy no ale tak jak wspomniałem stary użytkownik to gorszy sort i bydło
    Podsumowując cena bandycka awarie 2 razy w miesiącu naprawa często trwa 24h moze ich kiedyś oleje i nie będę wysyłał im pieniędzy
    ZaletyNa chwilę obecną nie ma
    WadyBandycka cena
    stary klient to zwykły śmieć traktowany jak gówno
    MiejscowośćGryfino
  • ~Emi / 2024-01-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka miesięcy zaczął się u mnie problem z jakością połączenia, zgłaszałam problem wielokrotnie, umawiano technika który nie przychodził albo przychodził wymieniał ruter a problem nadal występuje. Z UPC nie było problemów odkąd jest Play problemy są ciągle. Jeśli masz wybór, nie wybieraj Play
    Zaletynie ma
    Wady- jakość połączenia
    - odwoływanie wizyty technika w dniu wizyty
    - niekompetencja
    MiejscowośćKraków
  • ~emil / 2019-11-08 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi, możliwość skontaktowania się z kimś na infolinii graniczy z cudem, oczkiwałem 15 minut na połączenie telefoniczne, tak samo wygląda możliwość skontaktowania się online z konsultantem, czas oczekiwania, to 25 minut i brak reakacji, nie udało mi się z nikim skontaktować
    ODRADZAM komukolwiek korzystać z usług tej firmy, brakuje słów do komentarza, bo cisną mi się na usta inwektywy, bo UPC POLSKA, to żenująco zarządzana "instytucja", Proszę unikać jakiegokolwiek kontaktu z Tą "firmą", emil

    Awarie za awarią, dwa, trzy dni nie ma telewizji i nikt nie podejmuje żadnych działań, aby zrekomensować ten fakt klientowi
    Zaletynie ma żadnych zalet, jest żenada
    Wadytak jak napisałem w opinii, proszę z daleka trzymać się od tych ludzi
    Miejscowośćnie korzystam z internetu, korzystam z TV
  • ~Emil / 2020-01-21 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na podłączenie 50 dni jestem osobą niepelnosprawna problem z widzeniem. Firma olewa ludzi niepełnosprawnych nie potrafią wykonać rysunku celem otrzymania zgody od administracji budynku to jest tragicZna firma czekam od 4 stycznia 2020 do dziś. Napisałem do gazet regionalnych i PZN okręg Dolnośląski oraz Głównej dyrekcji warszawa Polski Związek Niewidomych nie polecam Klient
    ZaletyOlewają nuepelnosorawnych
    WadyZlikwidować firmę
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Emil / 2025-09-06 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji. Rozwiązałem umowę 3 lata temu.
    W tym tyg dzwoni do mnie jekiś typ że wykupili mój dług z upc i sprawa trafia do sądu. Oni to potwierdzili. Przez trzy lata żadnego telefonu maila listu. Głupie 200zl. Wystarczyła info... Ale po co? Nie polecam
    MiejscowośćKobyłka
  • ~Emilia / 2020-11-24 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku listopada 2020 zamówiłam internet z UPC w pakiecie z przeniesieniem dotychczasowego numeru do UPC. Technik, który dokonał instalacji nie miał dużej wiedzy i nie umiał odpowiedzieć na moje pytania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła mi wiadomość, że wniosek jest niekompletny, przeniesienie numeru jest niemożliwe i powinnam zadzwonić na infolinię. POWODZENIA - czas oczekiwania to ponad 15min. Po kilku nieudanych próbach, dostałam w koncu informację, że chodzi o szczegół związany z wymówieniem umowy u mojego dotychczasowego operatora - mój telefon jest na kartę = nie ma umowy. Konsultant poinformował mnie, że nic nie da się z tym zrobić i powinnam udać się do salonu.
    Poszłam do salonu, których wbrew pozorom nie jest wiele i trzeba poświęcić na to dodatkowy czas. Pani bardzo miła, zmieniła wniosek "teraz wszystko jest w porządku, proszę oczekiwać wiadomości o zmianie numeru". Minęły 3 dni, a ja znowu dostaję wiadomość, że wniosek jest niekompletny (!!!!!!). Po wielu nieudanych próbach połączenia się z konsultantem od nowa i po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania na połączenie dowiedziałam się tym razem, że we wniosku nie został zaznaczony czas w jakim bym chciała, żeby numer został przeniesiony (czy natychmiastowo, czy może w ciągu 3 dni. POWAŻNIE?!?!?!?). Następnie dowiedziałam się, że nie ma opcji zrobienia tego przez internet, ani telefonicznie i muszę znowu osobiście pójść do jednego z biur - 'nie mam da Pani dobrej wiadomości ... życzę miłego dnia". No fajnie.
    Dlaczego w 2020r i w dobie pandemii, i jako firma oferująca usługi internetowe, każecie ludziom tracić czas na pójście do stacjonarnych placówek? Dlaczego spośród tylu opcji i zakładek na oficjalnej stronie UPC nie ma możliwości zarządzania kontem i DLACZEGO zmniejszyliście liczbę konsultantów, skoro Internet/Telewizja/Telefon, to usługi jeszcze bardziej popularne niż dotychczas??? Jeśli chodzi o elastyczność, to jest ona na bardzo niskim poziomie, zwłaszcza że temat naprawdę jest błahy i łatwy do rozwiązania.
  • ~EMPE / 2016-08-08 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnóstwo ukrytych kosztów, nie znam bardziej bezczelnego dostawcy Internetu.
    WadyUkryte koszty
    Pół roku
  • ~End / 2019-11-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder Horizon uszkodzony od początku,instalator nie potrafił połączyć pilota z dekodera z telewizorem.Konsultanci notorycznie dzwonili z nową ofertą,do dnia kiedy dostali info o wciśnięciu mi uszkodzonego dekodera.Brak jakiegokolwiek zainteresowania ani oferty pomocy zmiany dekodera ze strony konsultanta.Dekoder miał być z nagrywarką,jest bez.Nie można dodzwonić się na infolinie.Dekoder notorycznie się tnie,blokowanie kawałów Puls i Puls 2.Moja ostatniaostatnią umowa UPC,prędkość internetu też inna już w umowie.
    ZaletyBrak
    WadySłabszy internet,problemy z dekoderem,częste awarie,utrudnienia na infolinii,brak dekodera z nagrywarką co było ustalone z konsultantką
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Eritoksa / 2013-03-31 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    NIKOMU NIE POLECAM!!!
    Internet nigdy nie pokazuje tyle MB/s ile się zakupiło!!
    Oszuści do tego jak przyjeżdza ten cały fachowiec to nic nie umie zrobić!!!
  • ~Erni / 2019-09-05 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat:
    - płacisz za coś czego nie masz
    - średnio raz w tygodniu tracisz na kilka godzin telewizje i internet
    - ciągłe awarie
    - obsługa klienta kończy się na "proszę zresetować urządzenia"
    - przez 8 lat w Netii nie miałem tyle problemów co tutaj w 2 miesiące
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4602
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337