Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elka / 2017-05-20 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf z każdej strony.unikać szerokim łukiem.a obsługa klienta nawet poniżej jakiejkolwiek oceny.szkoda nerwów z tą firmą
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługa klienta, kłamią, nic nie załatwią, burdel mają
    Za długo korzystałam z usług, nigdy więcej
  • ~elo / 2022-07-29 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dupy się tylko nadaje i najlepiej, żeby ta firma zbankrutowała
    Wadywyrzysko
  • ~Elzbieta / 2022-04-30 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Majówka dni wolne człowiek chce odpocząć oglądając tv atu niespodzianka brak telewizji do UPC nie da się dodzwonić masakra brak słów za takie awarie powinni być potroncane z rachunku
    MiejscowośćTarnów
  • ~Elżbieta / 2018-07-14 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    We Wrocławiu przy Racławickiej pan wprowadza w błąd, zapewnia szybki termin a po złożeniu podpisu na umowie wszystkie zapewnienia ulatują. Oszustwo, świadome wprowadzanie w błąd klienta byle podpisał umowę, jak z polisolokatami.
    Omijajcie UPC, jest kilka innych firm.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 27.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownym skontaktowaniu się z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    www.upc.pl UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 28.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw za radą konsultanta trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownej rozmowie (3) z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~emek / 2021-06-09 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako stary użytkownik UPC czyli ten gorszy sort Polaków bez nowych umów uważam że ta firma się zmieniła w przeciągu roku jeszcze wcześniej było w miarę ok oczywiście cena chora nie adekwatna to starej umowy no ale tak jak wspomniałem stary użytkownik to gorszy sort i bydło
    Podsumowując cena bandycka awarie 2 razy w miesiącu naprawa często trwa 24h moze ich kiedyś oleje i nie będę wysyłał im pieniędzy
    ZaletyNa chwilę obecną nie ma
    WadyBandycka cena
    stary klient to zwykły śmieć traktowany jak gówno
    MiejscowośćGryfino
  • ~Emi / 2024-01-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka miesięcy zaczął się u mnie problem z jakością połączenia, zgłaszałam problem wielokrotnie, umawiano technika który nie przychodził albo przychodził wymieniał ruter a problem nadal występuje. Z UPC nie było problemów odkąd jest Play problemy są ciągle. Jeśli masz wybór, nie wybieraj Play
    Zaletynie ma
    Wady- jakość połączenia
    - odwoływanie wizyty technika w dniu wizyty
    - niekompetencja
    MiejscowośćKraków
  • ~emil / 2019-11-08 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi, możliwość skontaktowania się z kimś na infolinii graniczy z cudem, oczkiwałem 15 minut na połączenie telefoniczne, tak samo wygląda możliwość skontaktowania się online z konsultantem, czas oczekiwania, to 25 minut i brak reakacji, nie udało mi się z nikim skontaktować
    ODRADZAM komukolwiek korzystać z usług tej firmy, brakuje słów do komentarza, bo cisną mi się na usta inwektywy, bo UPC POLSKA, to żenująco zarządzana "instytucja", Proszę unikać jakiegokolwiek kontaktu z Tą "firmą", emil

    Awarie za awarią, dwa, trzy dni nie ma telewizji i nikt nie podejmuje żadnych działań, aby zrekomensować ten fakt klientowi
    Zaletynie ma żadnych zalet, jest żenada
    Wadytak jak napisałem w opinii, proszę z daleka trzymać się od tych ludzi
    Miejscowośćnie korzystam z internetu, korzystam z TV
  • ~Emil / 2020-01-21 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na podłączenie 50 dni jestem osobą niepelnosprawna problem z widzeniem. Firma olewa ludzi niepełnosprawnych nie potrafią wykonać rysunku celem otrzymania zgody od administracji budynku to jest tragicZna firma czekam od 4 stycznia 2020 do dziś. Napisałem do gazet regionalnych i PZN okręg Dolnośląski oraz Głównej dyrekcji warszawa Polski Związek Niewidomych nie polecam Klient
    ZaletyOlewają nuepelnosorawnych
    WadyZlikwidować firmę
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Emilia / 2020-11-24 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku listopada 2020 zamówiłam internet z UPC w pakiecie z przeniesieniem dotychczasowego numeru do UPC. Technik, który dokonał instalacji nie miał dużej wiedzy i nie umiał odpowiedzieć na moje pytania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła mi wiadomość, że wniosek jest niekompletny, przeniesienie numeru jest niemożliwe i powinnam zadzwonić na infolinię. POWODZENIA - czas oczekiwania to ponad 15min. Po kilku nieudanych próbach, dostałam w koncu informację, że chodzi o szczegół związany z wymówieniem umowy u mojego dotychczasowego operatora - mój telefon jest na kartę = nie ma umowy. Konsultant poinformował mnie, że nic nie da się z tym zrobić i powinnam udać się do salonu.
    Poszłam do salonu, których wbrew pozorom nie jest wiele i trzeba poświęcić na to dodatkowy czas. Pani bardzo miła, zmieniła wniosek "teraz wszystko jest w porządku, proszę oczekiwać wiadomości o zmianie numeru". Minęły 3 dni, a ja znowu dostaję wiadomość, że wniosek jest niekompletny (!!!!!!). Po wielu nieudanych próbach połączenia się z konsultantem od nowa i po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania na połączenie dowiedziałam się tym razem, że we wniosku nie został zaznaczony czas w jakim bym chciała, żeby numer został przeniesiony (czy natychmiastowo, czy może w ciągu 3 dni. POWAŻNIE?!?!?!?). Następnie dowiedziałam się, że nie ma opcji zrobienia tego przez internet, ani telefonicznie i muszę znowu osobiście pójść do jednego z biur - 'nie mam da Pani dobrej wiadomości ... życzę miłego dnia". No fajnie.
    Dlaczego w 2020r i w dobie pandemii, i jako firma oferująca usługi internetowe, każecie ludziom tracić czas na pójście do stacjonarnych placówek? Dlaczego spośród tylu opcji i zakładek na oficjalnej stronie UPC nie ma możliwości zarządzania kontem i DLACZEGO zmniejszyliście liczbę konsultantów, skoro Internet/Telewizja/Telefon, to usługi jeszcze bardziej popularne niż dotychczas??? Jeśli chodzi o elastyczność, to jest ona na bardzo niskim poziomie, zwłaszcza że temat naprawdę jest błahy i łatwy do rozwiązania.
  • ~EMPE / 2016-08-08 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnóstwo ukrytych kosztów, nie znam bardziej bezczelnego dostawcy Internetu.
    WadyUkryte koszty
    Pół roku
  • ~End / 2019-11-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder Horizon uszkodzony od początku,instalator nie potrafił połączyć pilota z dekodera z telewizorem.Konsultanci notorycznie dzwonili z nową ofertą,do dnia kiedy dostali info o wciśnięciu mi uszkodzonego dekodera.Brak jakiegokolwiek zainteresowania ani oferty pomocy zmiany dekodera ze strony konsultanta.Dekoder miał być z nagrywarką,jest bez.Nie można dodzwonić się na infolinie.Dekoder notorycznie się tnie,blokowanie kawałów Puls i Puls 2.Moja ostatniaostatnią umowa UPC,prędkość internetu też inna już w umowie.
    ZaletyBrak
    WadySłabszy internet,problemy z dekoderem,częste awarie,utrudnienia na infolinii,brak dekodera z nagrywarką co było ustalone z konsultantką
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Eritoksa / 2013-03-31 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    NIKOMU NIE POLECAM!!!
    Internet nigdy nie pokazuje tyle MB/s ile się zakupiło!!
    Oszuści do tego jak przyjeżdza ten cały fachowiec to nic nie umie zrobić!!!
  • ~Erni / 2019-09-05 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat:
    - płacisz za coś czego nie masz
    - średnio raz w tygodniu tracisz na kilka godzin telewizje i internet
    - ciągłe awarie
    - obsługa klienta kończy się na "proszę zresetować urządzenia"
    - przez 8 lat w Netii nie miałem tyle problemów co tutaj w 2 miesiące
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Eryk / 2023-11-08 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nieporozumie. Jestem już ok 10 lat w UPC,do momentu przejęcia przez Play wszystko było w miarę Ok teraz katastrofa net zrywa i niestabilny, prace serwisowe ciągle i wciąż, kontakt z infolinią wręcz niemożliwy, zero kompetencji osób obsługujących klienta na infolinią,tel stacjonarny przerywa podczas rozmowy, tv obraz staje. Trzeba raczej przekazać sprawy w ręce instytucji które ich rozliczą za poziom usług, które świadczą tak być nie może aby abonament pobierać, a odpowiedzialności zero za sprzedany produkt.
    WadyTylko i wyłącznie same wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~Evi / 2021-12-22 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po śmierci bliskiej mi osoby, zgłosiłam firmie UPC ten fakt, że ich klientka nie żyje i chcę dopilnować zakończenia jej umowy. Jakaś idiotka z infolinii przez parę minut namawiała mnie do przejęcia owej umowy na siebie. Od razu mówiłam, że nie jestem zainteresowana, nie mieszkam pod tamtym adresem, mieszkanie będzie sprzedane. I słyszę: "A może jednak? Bo mamy promocję..." Powiedziałam ostrym tonem, że natychmiast chcę zakończyć umowę w imieniu zmarłej, to poskutkowało. Poinformowano mnie, że mam zapłacić jeszcze jeden rachunek oraz wysłać pocztą jakieś dekodery itd. Stanowczo oznajmiłam, że po jakiekolwiek sprzęty mają kogoś wysłać, czekam w owym mieszkaniu do 15:00. Postraszono mnie zapłatą 50 zł. Przyjechał facet, pozbierał sprzęt, dopilnowałam, aby podpisał protokół odbioru. Nic nie płaciłam!!! Zapłaciłam jednak fakturę, po śmierci kogoś, kogo kochamy staramy się zamknąć te sprawy, których ta osoba nie zdążyła! Po miesiącu doszło pismo zaadresowane na zmarłą... Oznajmiono w nim, że ostatni rachunek był zbyteczny i proszą o podanie konta, gdzie wpłacą nadpłatę. Podaję swoje konto... Po tygodniu dostaję kolejne pismo zaadresowane na zmarłą... że mam wysłać dokument że jestem spadkobiercą! Skandal! Udławcie się tymi pieniędzmi! daruję je wam, ale do końca życia za darmo wszystkim odradzam UPC!
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie - Michałkowice
  • ~EvilWantCookie / 2023-06-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi oferowane przez UPC działają tak samo w momencie kiedy nie ma w domu prądu, jak i wtedy gdy jest. Internet 600mb pozwala na powrót do przeszłości, kiedy człowiek z zapartym tchem obserwował wyścig na pasku buforowania pomiędzy czasem filmu a załadowaniem się. W prawdzie przeglądanie social mediów jest też zbyt dużym obciążeniem dla tego giganta, ale czego nie wybacza się najlepszym. Wieszająca i buforująca się telewizja to marzenie każdego fana sportu i relacji live z jakichkolwiek wydarzeń.
    Dział obsługi klienta pozwala nawiązać setki, jeśli nie tysiące nowych znajomości. Przełączając się co chwilę między innymi pracownikami poznałem swoją obecną kochankę, Magdę. Żona z kolei nawiązała ciekawą relację z jednym z pracowników o imieniu Tomasz. Sumarycznie nie da się z nimi nic załatwić, ale po co człowiekowi rozwiązanie problemów, kiedy ma rodzinę?
    Ceny mają wprost proporcjonalne do poziomu swoich usług. Podejście logiczne bardzo dobre, jeśli płacisz krocie za internet to upc zadba o Twój portfel i uniemożliwi Ci załadowanie jakiejkolwiek strony, bo jeszcze byś chciał na coś wydać resztki pieniędzy. Po co to komu?
    Ogólnie polecam, tak jak zawistny sąsiad rosjanki i ukrainki świadczące promocyjne usługi bez zabezpieczenia przy drogach w środku lasu.
    ZaletyMożna wypowiedzieć umowę
    WadyTrzeba się poddać po tym jakiejś terapii. Mi już oko lata!
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ewa / 2020-06-09 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zainstalować Internet wczoraj rano. Czekaliśmy cały dzień. Dzwoniłam na infolinię kilka razy i do biura 2 razy. Technik sie nie pojawił ani nie skontaktował z nami. Nadal sprawa nie jest rozwiązana i nikt nie jest w stanie udzielić rzeczowej informacji. Kpina..
    WadyBardzo słaba obsługa klienta.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ewa / 2021-03-24 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłam o pomoc techniczną. Wizyta umówiona na 24.03.2021 godz. Od 9-12.czekam i nic. Przez przypadek dowiaduję się że Upc odwołało wizytę bo u nich wszystko działa. Ale u mnie nie działa. Nawet mnie nie poinformowano.Klienta lekceważą. A dodzwonić się też nie można. Będę rozwiązywać umowę. Firma beznadziejna. Nie polecam.
    MiejscowośćTychy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016