Rodzice są klientami tej firmy od samego początku istnienia, a mimo to traktowani są gorzej od tych nowych.
Sam wcześniej nie miałem opcji wykupienia usług upc (brak dostępu w mojej lokalizacji), ale zastanawiałem się nad wykupieniem usługi internetu po zmianie miejsca zamieszkania.
Jednak widząc wciąż nie zmieniające się podejście do klienta na przykładzie rodziców cieszę się, że nie podjąłem tej decyzji.
Każda wizyta instalatora czy też "technika", to obcowanie z gburowatym, wykonującym na odwal i z łaską swoją pracę pracownikiem upc. Instalatorzy przychodzący wykonać swoje obowiązki, za każdym razem byli nieprzygotowani, niedoinformowani (prawdopodobnie przez centrale), oraz z ogólnym nastawieniem - czego w ogóle Pan/pani ode mnie chce.
Ostatnia rozmowa z biurem obsługi utwierdziła mnie tylko w przekonaniu jak UPC dba o swoich klientów. Zawsze byłem w stanie zrozumieć, że osoby pracujące na linii muszą często męczyć się z różnym typem ludzi oraz awarie nie są zależne od nich (tak więc nie ma co wylewać na nich swoich złości). Jednak chamskie oraz protekcjonalne podejście do klienta jest nie do zaakceptowania. Konsultant nie dał nawet dokończyć opisu problemu, przerywając opis po raz n-ty recytowaną regułką. Ponadto okazując zniecierpliwienie długim procesem restartowania ich sprzętu (co już jest chyba smutnym żartem), a na koniec rozłączając się i nie oddzwaniając.
Mam wrażenie, że firma utrzymuje się w dużej mierze na starszym pokoleniu klientów, które woli przeboleć znaczną liczbę awarii oraz mizerną jakość obsługi niż zmieniać dostawcę usług.
Zaletybrak
Wadysprzęt, usługi, karygodna obsługa klienta
MiejscowośćKatowice