Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xyz / 2018-11-24 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakość świadczonych usług jak i sprzętu pozostawia wiele do życzenia.
    Rodzice są klientami tej firmy od samego początku istnienia, a mimo to traktowani są gorzej od tych nowych.
    Sam wcześniej nie miałem opcji wykupienia usług upc (brak dostępu w mojej lokalizacji), ale zastanawiałem się nad wykupieniem usługi internetu po zmianie miejsca zamieszkania.
    Jednak widząc wciąż nie zmieniające się podejście do klienta na przykładzie rodziców cieszę się, że nie podjąłem tej decyzji.

    Każda wizyta instalatora czy też "technika", to obcowanie z gburowatym, wykonującym na odwal i z łaską swoją pracę pracownikiem upc. Instalatorzy przychodzący wykonać swoje obowiązki, za każdym razem byli nieprzygotowani, niedoinformowani (prawdopodobnie przez centrale), oraz z ogólnym nastawieniem - czego w ogóle Pan/pani ode mnie chce.

    Ostatnia rozmowa z biurem obsługi utwierdziła mnie tylko w przekonaniu jak UPC dba o swoich klientów. Zawsze byłem w stanie zrozumieć, że osoby pracujące na linii muszą często męczyć się z różnym typem ludzi oraz awarie nie są zależne od nich (tak więc nie ma co wylewać na nich swoich złości). Jednak chamskie oraz protekcjonalne podejście do klienta jest nie do zaakceptowania. Konsultant nie dał nawet dokończyć opisu problemu, przerywając opis po raz n-ty recytowaną regułką. Ponadto okazując zniecierpliwienie długim procesem restartowania ich sprzętu (co już jest chyba smutnym żartem), a na koniec rozłączając się i nie oddzwaniając.

    Mam wrażenie, że firma utrzymuje się w dużej mierze na starszym pokoleniu klientów, które woli przeboleć znaczną liczbę awarii oraz mizerną jakość obsługi niż zmieniać dostawcę usług.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt, usługi, karygodna obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Patryk / 2018-11-23 17:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam internetu UPC jest to porażka w biały dzień. Od jakiś 7 miesięcy internet w dzień działa nawet ok ale po godzinie 22 jest klapa, bo w ogóle przestaje funkcjonować. Bo dodzwonieniu się na infolinie dowiedziałem się, że oni nie mają żadnego problemu.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet po 22
    MiejscowośćTychy
  • ~Gość / 2018-11-23 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowe 7 tygodni temu, w tym czasie kontaktowałem sie z biurem obsługi około 30 razy. Ciągłe zaniki prędkośći, co drugi dzień po godzinie 24 brak dostępu do sieci przez kilka godzin. Dodzwonić sie do biura obsługi to też wyczyn, 15 minut średni czas oczekiwania.
    Zaletybrak
    WadyZaniki prędkośći, brak dostępu po 24, obsługa klienta nic nie wie, tylko przekierowują do kogoś innego, w przypadku awarii sprzentu na technika czeka sie 4-5 dni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur Orzychodzen / 2018-11-23 07:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet ok, ale sugeruje aby przy jego zamawianiu kierować się również poziomem obsługi klienta. Telefoniczne i internetowe biuro obsługi klienta to jest prawdziwy koszmar. Czeka się długo na kino, menu jest zawiłe i zwodzace klienta, na czacie nie ma dostępnych konsultantów. Pomimo, że posiadam konto w e-bok do tej pory nie mam wglądu w moje rachunki, prędkość Internetu i umowy. Nikt z obsługi nie aktywowal mi tego i nie pomógł przy tym. Po podpisaniu umowy firma zgodnie z amerykańskimi standardami ma wylane na klienta.
    ZaletyInternet, cena
    WadyBiuro obsługi klienta i e-bok to po prostu tragedia
    MiejscowośćGdynoa
  • ~Igor112 / 2018-11-22 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorze gowno jakie jest, zero pomocy ze strony technicznej o ile wgl uda sie dozwonic do tego burdelu!!!!
    MiejscowośćZawiercie
  • ~Adam / 2018-11-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam korzystam z UPC drugi rok z czego czwarty miesiąc nie mam telewizji gdyż nie potrafią naprawić usterki która zaś zaszkodziła mi sprzęt podłączony do ich dekodera. Z dniem dzisiejszym padł również internet. Oczywiście UPC odwraca kota ogonem i gra na zwłokę jeśli macie wybór innego operatora to nawet się nie zastanawiać. UPC to porażka, strata nerwów i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyNie potrafią naprawić własnej instalacji i z ganiają wszystko na swoich klientów kiedy problem leży po ich stronie.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Ula / 2018-11-22 14:47
    Ocena: 1.75 / 5
    coraz gorzej net nie działa albo działa zamiast 250mb to max 40mb/s....coraz gorzej UPC strona nie działa .modem od internetu resetowany po 4 -5 razu=y na dzień.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anna / 2018-11-22 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasze uslugi co raz bardziej zawodzą!!! A wasi technicy nie umieja naprawić awarii do konca bo co drugi dzien dzieje sie to samo w rejonie Katowc!!!! JAK MOZNA!! Moze czas domagac zwroru pieniędzy za czas awarii i braku internetu!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2018-11-22 12:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsluga klienta pozostawia wiele do zyczenia!!!!! Jak to mozliwe ze co 2 dzień jest w mojej okolicy awaria i nie mam dostepu do internetu ani telewizjii srednio okolo 4 godziny??? TO KPINY JAKIES!!! CZEKAM AZ UMOWA SIE SKONCZY I ZMIENIAM DOSTAWCE DEFINITYWNIE!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Radek / 2018-11-20 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    chujostwo totalne, w umowie 500mb/s a mam 30mb/s no japierdole
    Zaletyniema zalet
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MJL / 2018-11-19 15:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam nadzieję, że UPC w końcu poprawi dostępność internetu i kablówki w Kołobrzegu.
    WadyPrzede wszystkim brak możliwości zamontowania usługi na ulicy Wielkopolskiej, gdzie budynki są nowe.
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~MrDadosz / 2018-11-19 14:29
    Ocena: 5.00 / 5
    W ciągu trwania 24 miesięcznej usługi (pozostały 2 miesiące do końca), jedynie 2 razy w pierwszych miesiącach był problem z internetem na całe miasto. Prędkość internetu jest zawsze przy górnym limicie - w umowie 120/10, na SpeedTest.net 119.5/9.1. Netia miała problem z utrzymaniem prędkości 20/1, gdzie transfer spadał nawet do 12 Mb. Cena jest niska, 60 zł za 120 Mb (obecnie 300 Mb) to niewiele.
    Zaletyprędkość, cena, stabilność, niskie pingi, brak awarii
    Wadybrak możliwości spersonalizowania umowy - nie można dogadać się i podnieść wysyłania za określoną kwotę.
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Piotr / 2018-11-18 15:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory niezawodność 100& (z ogromnie małymi wyjątkami).
    Natomiast w okresie 1 miesiąca przed zakończeniem usługi- DRAMAT... .
    już 3 raz brak neta w ciągu 1 tygodnia- a wydawałoby się że jednak zachęcanie do pozostania polega na czym innym.
    Na szczęście mam inne opcje.

    Zazwyczaj na plus ale ostatnio nie polecam....
    ZaletyMają ogromne możliwości, ale wydaje mi się że nie chcą się rozwijać, tylko zarabiać
    WadyObsługa klienta, oferty dla obecnych klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~ihawk / 2018-11-16 21:28
    Ocena: 3.75 / 5
    Ja jestem generalnie zadowolony z usług UPC , na początku przesadzali z telefonicznymi ofertami pakietów tv i tym sposobem naciągnęli moją mamuśkę naciągnęli na kanały sportowe których nie ogląda. Internet chodzi stabilnie i jestem zadowolony.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Angryman / 2018-11-16 14:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Wiecznie się psuje, nie ma połączenia z internetem przez kilkanaście minut, co powtarza się nawet kilka razy w tygodniu. ciągle trzeba restartować to wspaniałe urządzenie. Coraz to nowe routery nic nie dają i nie wiem czy jeszcze nie pogarszają sytuacji. Telewizję też mam z upc i dekoder psuje się jeszcze częściej niż router - nie polecam.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Niezadowolony / 2018-11-15 17:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez większość czasu nie mogłem narzekać, poza natarczywymi telefonami odnośnie podłączenia telewizji.. W październiku jednak zadzwoniła pani z infolinii i namówiła, żeby zamienić internet ze 120 na 300 Mb/s i jedynie 5-6 zł więcej do rachunku oraz nowy dekoder, żeby odbierać szybszy internet. Mówię "ok". Pani powiedziała, że prześle na maila potwierdzenie i warunki umowy. Po czym "co ja pacze" na mailu w rubryce "Zamówione usługi": TV Pakiet Start, płatne od 1 miesiąca 28 zł! Wow! Myślę, ooo nie potwierdzę i niech się kontaktują. Nie kliknąłęm więc przycisku "Potwierdzam", nie odesłałem odpowiedzi TAK na trzy przysłane smsy i dodatkowo skontaktowałem się przez czat w celu wyjaśnienia problemu. Pani konsultantka, dość opornie, ale zrozumiała, o co chodzi i niestety nie mogła rozwiązać problemu, więc powiedziała, że wycofa całą usługę (nawiasem: czy gdzieś zapisują się te czaty, żeby mieć dowód jej zapewnienia???). Dalej jeszcze ciekawiej: kurier chciał mi dostarczyć paczkę, ale nie przyjąłem, bo przecież już anulowałem usługę. Firma kurierska powiedziała, że wyjaśni z UPC i już myślałem, że wszystko oki, a tu fakturka przychodzi: 68,85 zł, za zmianę zasad i usługę Internet 300. Zrobiłem speedtesty, wykazują najwyżej 95 MB/s, net działa jak działał, nowego dekodera nie mam, ale najważniejsze: po rozmowie telefonicznej (przez którą prawnie jest zabronione zawarcie umowy) i przy braku potwierdzenia nowych zasad z mojej strony, ktoś to wszystko olał i "podpisał" umowę za mnie... Złożyłem już reklamację, a z innymi dzielę się ku przestrodze - NIE ZGADZAĆ SIĘ NA NIC PRZEZ TELEFON, ŻADNE WPROWADZANIE ZMIAN, ŻADNĄ USŁUGĘ, DOPÓKI NIE OTRZYMACIE PEŁNYCH WARUNKÓW. Jak dla mnie UPC złamało prawo.
    ZaletyDziała z reguły bezawaryjnie.
    WadyŁamanie prawa i zmiany w umowie bez potwierdzenia, "wciskanie" na siłę usług, których się nie chce, brak kontaktu z klientem, niekompetentni pracownicy (zwłaszcza infolinia i czat).
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nigdy więcej UPC / 2018-11-14 20:03
    Ocena: 1.50 / 5
    DRAMAT!!!. Odradzam wszystkim -> internet regularnie nie działa, modem się zawiesza, strona internetowa to jakiś żart. Obsługa klienta to już nawet nie jest dno -> to pukanie od spodu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2018-11-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs to mało powiedziane, bo to też naciągacze i oszukują na kwotach
    Zaletybrak
    Wadyupc to wada
    Miejscowośćwarszawa
  • ~BOB / 2018-11-14 10:09
    Ocena: 1.75 / 5
    OD pół roku posiadam internet światłowodowy (światłowód do bloku dalej przewód koncentryczny) UPC.
    Od kilku miesięcy mam zaniki internetu. Router po restarcie (lub samoistnym zaniku internetu) uruchamia się od kilkunastu minut do kilku godzin. Wymienili mi router po paru dniach to samo.
    Dzisiaj godz 10.00 już 2x nastąpił zanik internetu. Infolinia informuje, że na stronie głównej jest informacja, że do jutra będą utrudnienia na łączach UPS w naszym rejonie.......
    ROZWIĄZUJEMY UMOWĘ.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Adam / 2018-11-13 21:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Z UPC już kilka razy umowę podpisywałem i kilka (4) razy umowę rozwiązywałem. Zawsze ta sama historia. Na początku problemy z łączem, przy zgłaszaniu tych problemów proponują wizytę technika, przy czym zaznaczają, że jeśli technik nie stwierdzi problemów, to opłatę ponosi klient. Oczywiście od momenty zgłoszenia problemy ustają, więc pewnie co mniej biegła osoba da się naciągnąć. Przy rozwiązywaniu umowy, usługi cudownie się aktywują i dezaktywują kilkukrotnie za każdym razem naliczając opłatę aktywacyjną, o której dowiadujesz się dopiero od firmy windykacyjnej współpracującej z UPC (za pierwszym razem - przy kolejnych byłem już bardziej czujny). Oczywiście wszelkie takie kwestie sporne można rozwiązać wyłącznie listowanie (sic!) albo infolinią. Nikt nigdy nie odebrał ode mnie na infolinii UPC, połączenie potrafiło trwać 2-3 godziny bez odzewu. Praktyki jakie uprawia UPC powinny być karane...
    Dodatkowo, posiadają jedną z najgorzej funkcjonujących stron internetowych. Ciągle problemy z logowaniem, kilkunastominutowe wczytywanie nawet najdrobniejszych sekcji strony...
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016