Witam
UPC jest najgorszą firmą , z którą dotychczas miałam przyjemność współpracować...PRZEPRASZAM, Z UPC NIE MIAŁAM PRZYJEMNOŚĆI WSPÓŁPRACY,ponieważ umowa zawarta telefonicznie na podłączenie sieci trwa ponad dwa tygodnie,tylko montera jakoś nie widać...idzie,idzie i dojść nie może.
N I E P O L E C A M !!!
ZaletyŻADNYCH
WadyJAK WYŻEJ OPISANE...ZERO PROFESJONALIZMU
MiejscowośćRZESZÓW
~Qqqqq / 2018-12-11 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Po przeczytaniu opinii, zostaję gdzie jestem, wychodzi na to że to lichota. A w mieszkaniu zakładają koncentryczny nie światłowód (Oświęcim)
WadySame
MiejscowośćOśw
~Damian / 2018-12-11 14:57
Ocena: 1.25 / 5
UPC HORIZON Cena możliwa gdyby nie to że sami sobie naliczają dodatkowe płatności. Internet kompletnie do dupy nie raz są dni że wifi w ogóle nie działa jakby chciało ale nie mogło 240mb/s niby a w rzeczywistości max 20 nawet na kablu telewizja większość kanałów poblokowana nic tylko zerwać umowe
WadyInternet wifi
Internet na kablu
Telewizja
Cena
MiejscowośćNysa
~Anna / 2018-12-11 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług upc od wielu lat. I tak, jak kiedyś byłam bardzo zadowolona, tak w ostatnim czasie jest tragedia. Polecają droższe pakiety, bo lepsze, bo szybszy internet, a to nieprawda. Płace krocie a i tak muszę korzystać z pakietu internetowego w telefonie bo wifi działa jakby chciało a nie mogło. Oczywiście kiedy nie ma awarii, bo te występują bardzo często. Choćby w tym momencie, nie mogę zrobić nic. Poważnie zastanawiam się nad zmiana operatora bo tak nie da się żyć, zwłaszcza, ze dla niektórych praca w internecie jest obowiązkowa.
MiejscowośćGniezno
~oszukany_przez_UPC / 2018-12-10 21:16
Ocena: 2.00 / 5
Internet dość często szwankuje. Dekorer Horizon to test, a użytkowinicy to darmowi testerzy. Ogólnie, do momentu podpisania umowy wchodzą potencjalnemu klientowi na głowę (emaile, telefony). Po podpisaniu umowy, jesteś zerem. Oferta wprowadza w błąd – podkreślają funkcjonalność np. YouTube, po czym okazuje się, że to wcale nie działa, a w Umowie jest napisane że to tylko aplikacja darmowa. A oferta zawiera tą pozycję jako jedną z najważniejszych. Po prostu naciąganie, to chyba najlepsze określenie takich zabiegów.
MiejscowośćSopot
~Adrian / 2018-12-10 14:11
Ocena: 1.25 / 5
Mam umowę z tą firmą już od kilku lat, od około roku zaczęły się problemy, cena D**Y nie urywa, Obsługi klienta zerowa, dla obecnych klientów wisi się po 50 minut czekając na połączenie, natomiast z konsultantem dla nowych klientów łączy automatycznie... Strona internetowa prawie zawsze nie działa. Sam internet mimo że światłowód to działa jak radiowy. Co 10 minut zrywa łącze na 2-3 sekundy, oczywiście konsultant mówi że u nich nie ma problemów. Nie polecam...
ZaletyBrak
Wady-cena dla obecnych klientów
- obsługa klienta
- zerwania internetu
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2018-12-10 09:58
Ocena: 2.00 / 5
UPC jako dostawca Internetu to najgorszy wybór. Kontakt tragiczny, niekompetencja pracowników. Ciągle, długie oczekiwanie na połączenie . Naprawde nie polecam UPC.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~NIE INTERESUJ SIĘ / 2018-12-10 08:25
Ocena: 1.00 / 5
CIĄGLE URYWA NA CHWILĘ POŁĄCZENIE MIMO ŻE JEST TO GDAŃSK !!! NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćGdańsk
~kos / 2018-12-08 17:41
Ocena: 2.00 / 5
Witam.
Pierwsze zgłoszenie 9.11.18 do dnia dzisiejszego problem nie został rozwiązany (gubienie pakietów, ogólnie nie da się korzystać z internetu). Dzwonienie na infolinie zero pomocy tylko informacja że występują okresowo zakłócenie, termin usunięcia usterki jest ciągle przekładany. Tak to jest jak się podnosi prędkości bez rozbudowy sieci.
MiejscowośćZąbki
~Marek / 2018-12-07 20:05
Ocena: 2.00 / 5
Od 26 października do dziś (7 grudnia) UPC Polska Sp. z o.o. nie dostarcza mi internetu. Co więcej, średnio co tydzień zmienia datę powrotu usługi (dziś podali 14 grudnia). W to akurat już nie wierzę, marzę tylko o rozwiązaniu umowy, ale z rozpatrzeniem reklamacji usługodawca czeka do ostatniej chwili, najwyraźniej. Nie mam pojęcia co się dzieje, że usługa nie może wrócić, ale w tym przypadku, wypadałoby chyba potraktować klienta inaczej? Przede wszystkim precyzyjnie określić problem, podawać wiarygodne informacje, a w przypadku 1.5 miesięcznej bezsilności po prostu dać mu wybór. Nie polecam.
Wadyniesłowność, brak dostatecznego poinformowania klienta
MiejscowośćGdańsk
~Daria / 2018-12-07 13:08
Ocena: 2.50 / 5
Jak pierwszy raz brałam upc wszystko fajnie i ładnie aż do momentu zmiany dekodera non stop awarie trwające po kilka a nawet kilkanaście godzin zarówno telewizji jak i Internetu jestem coraz bardziej nastawiona na zmianę
WadyCzęste naprawy techniczne
MiejscowośćBydgoszcz
~Grazyna / 2018-12-07 10:10
Ocena: 2.50 / 5
wszystko bylo ok przy podpisywaniu umowy a teraz zabieraja kanaly jak TV 5 brzydko z waszej strony jak dzwonili to namawiali a teraz kanaly zabieraja po co teraz placic
MiejscowośćKatowice
~Drake / 2018-12-06 03:21
Ocena: 2.00 / 5
no coz generalnie zawsze chcialem miec UPS internet swiatlowodowy ale jak to na madrego czlowieka przystalo uprzednio wole sprawdzic opinie i widze ze mialem bledny obraz teraz juz szukam innej firmy ktora mi udostepni swiatlowody thx opiniowicze:D
~Jupc / 2018-12-05 19:36
Ocena: 1.75 / 5
Niestabilne łącze, nie da się nawet obejrzeć filmu ani pograć w RPG, bo pingi dochodzą do 300-500, a filmy ładują się godzinę. Dodam że mieszkam w centrum Wrocławia. Nie polecam
ZaletyNie ma
Wady-szybkość internetu
-obsługa
MiejscowośćWrocław
~mirek / 2018-12-05 18:47
Ocena: 1.00 / 5
dno nie poleczm naszczescie kączy mi sie umowa spadajcie
~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Ray / 2018-12-04 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Obsługa owszem miła, ale potrafiła mi wyjaśnić mojej umowy. Nieprofesjonalne podejście, usługa i problemy z nimi nawet po zakończeniu umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2018-12-03 14:36
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko nawet lepiej niż powinno być. Upc Kołobrzeg.
~ola / 2018-12-02 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa sie połączenia cały czas strona potrafi sie ładować długi czas. Na infolini rozkładają rece. dno.
Zaletybark
MiejscowośćWarszawa
~Leszek / 2018-12-02 01:01
Ocena: 1.25 / 5
Masakra nic nie działa w szczególności internet jest sobota godz. 23.30 nie idzie się dodzwonić i rozwiązać problemu cała firma upc ma nas w głębokiej d.