Mam umowę z tą firmą już od kilku lat, od około roku zaczęły się problemy, cena D**Y nie urywa, Obsługi klienta zerowa, dla obecnych klientów wisi się po 50 minut czekając na połączenie, natomiast z konsultantem dla nowych klientów łączy automatycznie... Strona internetowa prawie zawsze nie działa. Sam internet mimo że światłowód to działa jak radiowy. Co 10 minut zrywa łącze na 2-3 sekundy, oczywiście konsultant mówi że u nich nie ma problemów. Nie polecam...
ZaletyBrak
Wady-cena dla obecnych klientów
- obsługa klienta
- zerwania internetu
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2018-12-10 09:58
Ocena: 2.00 / 5
UPC jako dostawca Internetu to najgorszy wybór. Kontakt tragiczny, niekompetencja pracowników. Ciągle, długie oczekiwanie na połączenie . Naprawde nie polecam UPC.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~NIE INTERESUJ SIĘ / 2018-12-10 08:25
Ocena: 1.00 / 5
CIĄGLE URYWA NA CHWILĘ POŁĄCZENIE MIMO ŻE JEST TO GDAŃSK !!! NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćGdańsk
~kos / 2018-12-08 17:41
Ocena: 2.00 / 5
Witam.
Pierwsze zgłoszenie 9.11.18 do dnia dzisiejszego problem nie został rozwiązany (gubienie pakietów, ogólnie nie da się korzystać z internetu). Dzwonienie na infolinie zero pomocy tylko informacja że występują okresowo zakłócenie, termin usunięcia usterki jest ciągle przekładany. Tak to jest jak się podnosi prędkości bez rozbudowy sieci.
MiejscowośćZąbki
~Marek / 2018-12-07 20:05
Ocena: 2.00 / 5
Od 26 października do dziś (7 grudnia) UPC Polska Sp. z o.o. nie dostarcza mi internetu. Co więcej, średnio co tydzień zmienia datę powrotu usługi (dziś podali 14 grudnia). W to akurat już nie wierzę, marzę tylko o rozwiązaniu umowy, ale z rozpatrzeniem reklamacji usługodawca czeka do ostatniej chwili, najwyraźniej. Nie mam pojęcia co się dzieje, że usługa nie może wrócić, ale w tym przypadku, wypadałoby chyba potraktować klienta inaczej? Przede wszystkim precyzyjnie określić problem, podawać wiarygodne informacje, a w przypadku 1.5 miesięcznej bezsilności po prostu dać mu wybór. Nie polecam.
Wadyniesłowność, brak dostatecznego poinformowania klienta
MiejscowośćGdańsk
~Daria / 2018-12-07 13:08
Ocena: 2.50 / 5
Jak pierwszy raz brałam upc wszystko fajnie i ładnie aż do momentu zmiany dekodera non stop awarie trwające po kilka a nawet kilkanaście godzin zarówno telewizji jak i Internetu jestem coraz bardziej nastawiona na zmianę
WadyCzęste naprawy techniczne
MiejscowośćBydgoszcz
~Grazyna / 2018-12-07 10:10
Ocena: 2.50 / 5
wszystko bylo ok przy podpisywaniu umowy a teraz zabieraja kanaly jak TV 5 brzydko z waszej strony jak dzwonili to namawiali a teraz kanaly zabieraja po co teraz placic
MiejscowośćKatowice
~Drake / 2018-12-06 03:21
Ocena: 2.00 / 5
no coz generalnie zawsze chcialem miec UPS internet swiatlowodowy ale jak to na madrego czlowieka przystalo uprzednio wole sprawdzic opinie i widze ze mialem bledny obraz teraz juz szukam innej firmy ktora mi udostepni swiatlowody thx opiniowicze:D
~Jupc / 2018-12-05 19:36
Ocena: 1.75 / 5
Niestabilne łącze, nie da się nawet obejrzeć filmu ani pograć w RPG, bo pingi dochodzą do 300-500, a filmy ładują się godzinę. Dodam że mieszkam w centrum Wrocławia. Nie polecam
ZaletyNie ma
Wady-szybkość internetu
-obsługa
MiejscowośćWrocław
~mirek / 2018-12-05 18:47
Ocena: 1.00 / 5
dno nie poleczm naszczescie kączy mi sie umowa spadajcie
~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Ray / 2018-12-04 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Obsługa owszem miła, ale potrafiła mi wyjaśnić mojej umowy. Nieprofesjonalne podejście, usługa i problemy z nimi nawet po zakończeniu umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2018-12-03 14:36
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko nawet lepiej niż powinno być. Upc Kołobrzeg.
~ola / 2018-12-02 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa sie połączenia cały czas strona potrafi sie ładować długi czas. Na infolini rozkładają rece. dno.
Zaletybark
MiejscowośćWarszawa
~Leszek / 2018-12-02 01:01
Ocena: 1.25 / 5
Masakra nic nie działa w szczególności internet jest sobota godz. 23.30 nie idzie się dodzwonić i rozwiązać problemu cała firma upc ma nas w głębokiej d.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćStarogard Gdański
~Ewelina / 2018-11-30 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Dwa razy przyjeżdżał monter i dwa razy nie miał kluczy do serwerowni, dwa dni straconego urlopu na darmo. Nigdy więcej nie chcę mieć z ta firma do czynienia
MiejscowośćWrocław
~LarissaG / 2018-11-30 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Thiefs!
We used UPC internet for 3 months after which we left Gdansk for good and as they told us - we sent back the router they provided us. 3 months after they write us that we have to pay for NOT sending back the router, although we did everything like they instructed us, they made us pay 12 euro for NOTHING.
I hope you won t decide using this company as they are liers!
~Radek / 2018-11-30 00:27
Ocena: 1.50 / 5
Jeżeli ktoś lubi nie mieć internetu bez powodu bez możliwości kontaktu z infolinia to śmiało brać. Nie polecam.
WadyWszystko
MiejscowośćRumia
~JA / 2018-11-29 00:07
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo zły internet nie mogę oglądać youtube !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćWarzawa
~Darocha / 2018-11-27 15:04
Ocena: 2.33 / 5
Jestem niezwykle rozczarowana firma UPC , 3 podejścia do zamontiwania internetu . Trwało to ok 2,5 miesiąca !!!!
Wykupiony internet 120 mb/s działał czasami z prędkością 3 lub 7 mb/s .
Po złożeniu reklamacji przez 30 dni cisza . Jeżeli firma nie jest w stanie świadczyć usług w centrum stolicy wystarczy oświadczyć to przed podpisaniem umowy .
Jako klient czyje się zignorowana i rozczarowana Państwa postawą .