Od 26 października do dziś (7 grudnia) UPC Polska Sp. z o.o. nie dostarcza mi internetu. Co więcej, średnio co tydzień zmienia datę powrotu usługi (dziś podali 14 grudnia). W to akurat już nie wierzę, marzę tylko o rozwiązaniu umowy, ale z rozpatrzeniem reklamacji usługodawca czeka do ostatniej chwili, najwyraźniej. Nie mam pojęcia co się dzieje, że usługa nie może wrócić, ale w tym przypadku, wypadałoby chyba potraktować klienta inaczej? Przede wszystkim precyzyjnie określić problem, podawać wiarygodne informacje, a w przypadku 1.5 miesięcznej bezsilności po prostu dać mu wybór. Nie polecam.
Wadyniesłowność, brak dostatecznego poinformowania klienta
MiejscowośćGdańsk
~Daria / 2018-12-07 13:08
Ocena: 2.50 / 5
Jak pierwszy raz brałam upc wszystko fajnie i ładnie aż do momentu zmiany dekodera non stop awarie trwające po kilka a nawet kilkanaście godzin zarówno telewizji jak i Internetu jestem coraz bardziej nastawiona na zmianę
WadyCzęste naprawy techniczne
MiejscowośćBydgoszcz
~Grazyna / 2018-12-07 10:10
Ocena: 2.50 / 5
wszystko bylo ok przy podpisywaniu umowy a teraz zabieraja kanaly jak TV 5 brzydko z waszej strony jak dzwonili to namawiali a teraz kanaly zabieraja po co teraz placic
MiejscowośćKatowice
~Drake / 2018-12-06 03:21
Ocena: 2.00 / 5
no coz generalnie zawsze chcialem miec UPS internet swiatlowodowy ale jak to na madrego czlowieka przystalo uprzednio wole sprawdzic opinie i widze ze mialem bledny obraz teraz juz szukam innej firmy ktora mi udostepni swiatlowody thx opiniowicze:D
~Jupc / 2018-12-05 19:36
Ocena: 1.75 / 5
Niestabilne łącze, nie da się nawet obejrzeć filmu ani pograć w RPG, bo pingi dochodzą do 300-500, a filmy ładują się godzinę. Dodam że mieszkam w centrum Wrocławia. Nie polecam
ZaletyNie ma
Wady-szybkość internetu
-obsługa
MiejscowośćWrocław
~mirek / 2018-12-05 18:47
Ocena: 1.00 / 5
dno nie poleczm naszczescie kączy mi sie umowa spadajcie
~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Ray / 2018-12-04 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Obsługa owszem miła, ale potrafiła mi wyjaśnić mojej umowy. Nieprofesjonalne podejście, usługa i problemy z nimi nawet po zakończeniu umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2018-12-03 14:36
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko nawet lepiej niż powinno być. Upc Kołobrzeg.
~ola / 2018-12-02 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa sie połączenia cały czas strona potrafi sie ładować długi czas. Na infolini rozkładają rece. dno.
Zaletybark
MiejscowośćWarszawa
~Leszek / 2018-12-02 01:01
Ocena: 1.25 / 5
Masakra nic nie działa w szczególności internet jest sobota godz. 23.30 nie idzie się dodzwonić i rozwiązać problemu cała firma upc ma nas w głębokiej d.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćStarogard Gdański
~Ewelina / 2018-11-30 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Dwa razy przyjeżdżał monter i dwa razy nie miał kluczy do serwerowni, dwa dni straconego urlopu na darmo. Nigdy więcej nie chcę mieć z ta firma do czynienia
MiejscowośćWrocław
~LarissaG / 2018-11-30 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Thiefs!
We used UPC internet for 3 months after which we left Gdansk for good and as they told us - we sent back the router they provided us. 3 months after they write us that we have to pay for NOT sending back the router, although we did everything like they instructed us, they made us pay 12 euro for NOTHING.
I hope you won t decide using this company as they are liers!
~Radek / 2018-11-30 00:27
Ocena: 1.50 / 5
Jeżeli ktoś lubi nie mieć internetu bez powodu bez możliwości kontaktu z infolinia to śmiało brać. Nie polecam.
WadyWszystko
MiejscowośćRumia
~JA / 2018-11-29 00:07
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo zły internet nie mogę oglądać youtube !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćWarzawa
~Darocha / 2018-11-27 15:04
Ocena: 2.33 / 5
Jestem niezwykle rozczarowana firma UPC , 3 podejścia do zamontiwania internetu . Trwało to ok 2,5 miesiąca !!!!
Wykupiony internet 120 mb/s działał czasami z prędkością 3 lub 7 mb/s .
Po złożeniu reklamacji przez 30 dni cisza . Jeżeli firma nie jest w stanie świadczyć usług w centrum stolicy wystarczy oświadczyć to przed podpisaniem umowy .
Jako klient czyje się zignorowana i rozczarowana Państwa postawą .
~Gosiek / 2018-11-27 10:47
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z usługi. Skorzystałam z promocji black friday. Za 39,99 internet 300 Mb/s. Śmiga jak ta lala. Obsługa telefoniczna bez zarzutu. Potrzebowałam pomocy przy rejestracji konta Moje Upc i pare zapytań o usługę. Załatwiłam wszystko przez telefon. Pan instalator ok.
MiejscowośćGdańsk
~Hanys / 2018-11-26 18:00
Ocena: 1.50 / 5
Po uruchomieniu usługi internet fiber power 300Mb/s, okazało się, że prędkość osiągana przez nowy router zamiast 300Mb dochodzi "aż" do 47-50Mb. Po zgłoszeniu tego faktu i przybyciu technika, technik na swoim laptopie i tajemniczym profesjonalnym oprogramowaniu uzyskał prędkość wi-fi rzędu 287Mb. Po zakończeniu testu sprawdziłem prędkość za pomocą testu prędkości dostępnego na stronie UPC uzyskując wynik .. 47Mb/s. Technik stwierdził, że to przez to że test wykonywałem na smartfonie :D
Po dłuższej dyskusji technik nie rozwiązał problemu stwierdzając że to stary sprzęt jest winien (laptop i tv 3 lata, smartfon tegoroczny flagowiec jednej z wiodących firm) ...
Poprzednie,ednia umowa 120 Mb/s pozwala oglądać iplę, coś i YT z jakością 1080p, teraz 300Mb/s w jakości 420 się wiesza .. gratulacje UPC, gratulacje...
Mam jeszcze 2 dni na ewentualną rezygnację z której skorzystam!
Zalety???
WadyBrak stabilności sygnału i zawyżona prędkość w stosunku do rzeczywistej prędkości.
MiejscowośćGórny Śląsk
~Anna / 2018-11-25 13:34
Ocena: 2.25 / 5
Niestety trafiam cały czas na niesympatyczne osoby w UPC. Dziś dzwoniłam o 12:12 i chciałam tylko zapytać, gdzie znajdę numer identyfikacyjny, żeby się zalogować, pan odpowiedział mi, że dziś pracuje tylko dział sprzedaży i mi nie pomoże. Gdyby miał mi coś sprzedać to by odnalazł, bo by musiał, a tak... mam zadzwonić w poniedziałek.
Poprzez liczne awarie (po dwa dni bez internetu, lub wiele godzin kilka razy w m-cu) i zgłaszanie reklamacji przeze mnie i całe osiedle, otrzymałam w ramach zadośćuczynienia 50% abonamentu (79pln - mój abonament) za okres od czerwca do 25.10.2018r. Początkowo się ucieszyłam z tak rzetelnego podejścia. Po czym okazało się, że otrzymałam 50% rabatu, lecz tylko na abonament internetowy, który wynosi cały 11 pln, czyli 5 pln za m-c. Dodatkowo będzie to odliczone dopiero w grudniu, a najbliższą fakturę mam płacić w całości.
Czyli nie polecam.
Ja nie mam wyjścia, tylko UPC funkcjonuje na moim osiedlu, chyba, że zamontuje nc+
MiejscowośćGdańsk
~Zen / 2018-11-25 11:53
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo niski ping. Internet szybki i tani. UPC wciąż podnosi poprzeczkę. Sami zwiększyli mi szybkość internetu za free. Działa bardzo dobrze i praktycznie bez awarii