WadyWśród monterów instalacji zdarzają się pospolite chamy .
strona 11 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~KAZDAN63 / 2017-10-30 12:30
Internet 250/20 Mb/s posiadam od 01.08.2017r. (instalacja UPC w budynku jest nowa) . Po 38 dniach awarii uległ modem (piątek) który można powiedzieć w trybie ekspresowym (~3h) został wymieniony na nowy . http://www.speedtest.net/pl/ pokazuje niezależnie od pory dnia i nocy : PING - 13-15 ms , download - 246 Mb/s (duża stabilność na wykresie) , upload - 19,90 Mb/s (INTEL I218-V , REALTEK RTL8168 , 5m RJ-45 CAT6 , serwer SKYNET DC , 250km) . Przewód RJ-45 dołączony do modemu COMPAL CH7465LG to są jakieś kpiny i żarty . Realnie można osiągnąć prędkość pobierania 236 Mb/s (sprawa 1000&1024) tj. 29,5 MB/s (1GB w ciągu 35s) oczywiście o ile serwer na to pozwala . Na WI-FI sprawa ma się podobnie o ile modem nie stoi na podłodze , anteny widzą się bez przeszkód i w zależności od tego jaką kartą dysponujemy w komputerze . Jeżeli chodzi o dotrzymywanie parametrów technicznych łącza , to w moim przypadku można powiedzieć , że jest bardzo dobrze . Nie jest to internet dla gracza ze względu na PING (<5ms) . Byłby prawie idealny biorąc pod uwagę cenę (49 zł) gdyby było to 250/50 Mb/s . -
-
~KAZDAN63 / 2018-09-24 12:50
250/20 Mb/s za 49 zł do 31.07.2019r. Obecnie nowym klientom oferują 300/20 Mb/s za 49,99 zł , aktywacja 1zł .
Oferta złożona mnie do końca obowiązywania umowy to 54,99 zł + 29,99 za aktywację usługi lub 500/30 Mb/s za 79,99 zł bez żadnych "problemów" . Na "lepszą" ofertę to mogę liczyć od maja 2019 r. Słowem wszystko co powyżej tak , ale +50 Mb/s za +0,99 zł to nie !!! Wprawdzie : "Pacta sunt servanda" , ale ... no właśnie ale ? Czy taka "polityka" w traktowaniu klientów nie jest czasem krótkowzroczna mając na uwadze kontynuację wcześniej zawartych umów ?
W rzeczywistości mam 242-248/19,9 Mb/s i w tym zakresie nie mam do UPC najmniejszych uwag (10 m RJ-45 CAT6) .ZaletySzybkość i stabilność łączaMiejscowośćRZESZÓW -
~Klima / 2021-10-30 08:33
Mam telewizję z internetem, pracujemy z żoną w trybie home office i wszystko jest dobrze. Czasem załapie zawieche na 2-3 minuty, ale ogólnie od 2 lat używania, jestem bardzo zadowolony. ZaletyDobra jakośćWadyBrakMiejscowośćWrocław -
~konrad / 2016-09-24 13:32
Brak awarii, ciekawie przygotowana umowa w miarę przestępnych warunkach.
Internet, telewizja, brak awarii od 2 lat. Jestem pod wrażeniem.
Jedyne na co mogę się poskarżyć to na Dekoder Horizon, nie polecam! Bardzo wolny w działaniu dekoder, czasami zawiesza się, i trzeba go resetować co jest uciążliwe. Ale tak to jest jak liczy się pieniądz i ciężko tak UPC dodać więcej groszy, aby Chińczycy zrobili coś lepszego.ZaletySZYBKI I BEZPROBLEMOWY INTERNET. TELEWIZJA BEZ DEKODERA (karta ci+)- DZIAŁA BEZBŁĘDNIE.WadyDEKODER HORIZION JEST ZA WOLNY, ZAWIESZA SIE.ogólnie z usług UPC korzystam od ponad 15 lat. aktualnie płace 182 zł. i jest to telewizja + pakiet Canal+, internet i telefon- (w formie aplikacji w telefonie) -
~Lelouch00 / 2015-01-15 01:45
A ja polecam, mam od bardzo dawna 3w1(internet, telefon i tv) i brak internetu zdarza się może 3 razy w roku. Telewizja tak samo działa bez zarzutów. Raz przy podniesieniu prędkości miałem spadki przez jakieś 2 tygodnie i tyle. Zaletycena 3w1, prędkość internetu, mała awaryjnośćz 6lat cena za 3w1 140/180zł -
~Leo-pard / 2019-03-11 17:06
Mam od upc internet+tv od paru lat jest wszystko ok.Co bym zmienił to cena 140 horizon nagrywarka i Hbo trochę drogo.Katowice ZaletyObrazu nie tnie,Internet dobrze działa ma zasięg.WadyTrochę drogo.MiejscowośćKatowice -
~Maciej W. / 2020-09-25 08:15
Nie mogę narzekać ! Zawsze wszystko śmiga jak należy i nawet modem za darmo wymienili i bez dodatkowych kosztów zwiększyli prędkość. MiejscowośćKatowice -
~MacS / 2021-12-03 02:17
Usługi UPC mam już z 10 lat, w tym internet, który oceniam na 5 minus (zastrzegam jednak, że mam opcję 500 Mb/s, nie wiem, jak sprawuje się na większej). Czasem (rzadko) zdarzy się jakaś awaria, ale nie pamiętam, by trwała dłużej, niż kilka godzin. Albo mam szczęście do serwerów, które mnie obsługują, albo do ludzi, którzy przy tym pracują. Prędkość zgodna z posiadanym abonamentem, często nawet wyższa. Gdy niedawno zdarzały się irytujące, kilkusekundowe "zwiechy", to telefon do wsparcia technicznego wystarczył: coś tam poprawili i jest ok. Dlatego nie przechodzę do konkurencji, choć w moim bloku działają też dwie inne znane firmy (łatwo się domyślić nazw), na dodatek atrakcyjniejsze cenowo. ZaletyPrzyzwoita stabilność łącza, rzadkie awarie, dobra pomoc techniczna.WadyCena, a ostatnio "wirtualna asystentka" na linii BOK, przez którą traci się mnóstwo czasu i nerwów.MiejscowośćLegionowo -
-
~MAGIR / 2017-06-11 20:23
Jestem abonentem sieci UPC od 8 lat. To co tutaj czytam to wydaje mi się jakaś zorganizowna akcja troli ! I wcale nie mam zamiaru piać jak to super firma, bo jak każda chce cię wy...yć na jak największy abonament dając max niewiele. Jakoś nikt z moich znajomych ( a mieszkają w różnych miastach i rejonach kraju) nie psioczy na usługi tego operatora. W przeciągu 8 lat miałem słownie 3 przerwy w dostawie internetu i wynikało to z powodu kradzieży osprzętu a nie niechlujstwa operatora. Dekodery też miały pewne manewry ale działały - po zresetowaniu wracały do pionu i było ok.
Sławetny horizon został zwrócony po 7 dniach bo to było jakieś nieporozumienie. Ponoć oprogramowanie zostało poprawione co będę miał okazję sprawdzić w najbliższym czasie. Jak dalej będzie to tak działało jak poprzednio to zwrócę i tyle. A co do infolinii to nigdy jakoś nie miałem do czynienia z jakimiś indolentami. Może jestem traktowany tak jak ja traktuję ich - czyli ze zrozumieniem i szacunkiem.ZaletyInternet - transfer stabilny po wi-fi i po kabluWadynagrywarka może nagrywać tylko 2 kanały jednocześnie - i to jest do dupy !full wypas z HBO za 130 na miesiąc -
~marcin / 2014-11-17 14:37
Warszawa-Wola: należę do tych, co nie narzekają na UPC, no może za wyjątkiem Działu Utrzymania Klienta, zawsze się mylą o 1-2 zł, oczywiście na korzyść firmy :). Obecnie mam internet 250 gb i tyle wychodzi na kablu, wysyłanie jeszcze większe, zamiast 20 gb mam 23-25 gb. Na wifi mam 45-55 gb na tablecie, ale już trochę dalej, w innym pokoju spada. Pingi zawsze miałem i mam rewelacyjne (2-8ms). Mam podpięte na kablu dwie konsole, tv, komp - wszystko jest tiptop.
ps.: fakt, że wyrwać od nich nową tańszą umowę jako stary klient, to masakra :)Zaletystabilność, śladowe pingi, 1-2 awarie na 2 lata, wymiana uszkodzonego modemu - 2 dniWadyDział Utrzymania Klienta :)w sumie mam UPC 9-ty rok, za pakiet intern+ tv max + telefon 60 minut = 140 zł -
~Mateusz / 2021-06-30 20:29
Jestem zadowolony z jakości internetu i usługi. Szkoda, że mam ukryte koszta, o których nie byłem poinformowany. MiejscowośćOpole -
~minaj / 2014-09-09 00:26
w końcu po szamotaninie z Netią spłynął na mnie spokój. trafiłem na rzeczowe konsultanta, szybko wybrana opcja pakietowa i nareszczie mniej nerówów. Do tej pory zero zrywania połączenia, prędkość ok. Zaletystałe połączenie z internetem, brak zrywania połączenia, sprawna obsługaWadyna razie brak -
~mirchol / 2011-08-28 21:20
Traktowanie stałego klinta to żenada. Stały klinet, który regularnie i w terminie płaci rachunki związany od 2004 roku nie ma żadnych dodatkowych bonusów, a jest gorzej traktowany od nowego klienta, bo nie może skorzystać z nowych lepszych promocji, które dostaje nowy klient.
Pozdrawiam marketing i dyrekcję UPC i życzę tylko utraty stałych klientów - ja niedługo odchodzę bo jak policzyłem w innej formir będęna początku placic więcej ale jak zostane u nich kilka lat to mi się zwróci
Mirek -
~Paweł / 2018-06-08 22:22
Bardzo dobry internet, pierwsza awaria dopiero po 6 latach uzytkowania. HD z dekodera w świetnej jakości Zaletycena, jakość, brak awariiMiejscowośćGdynia -
~Paweł / 2022-03-07 00:02
Bardzo uczciwe podejście firmy. Przychodzili do mnie przedstawiciele różnych firm, w większości pluli jadem, oczerniając konkurencję, zamiast zachęcić mnie do własnej oferty. Przedstawiciel UPC konkretnie przedstawił mi ofertę, ostrzegł, że konkurencja często oczernia ich firmę, bo bez tego nie mają startu do UPC. I faktycznie, o ile sam internet mają dość drogi, to w połączeniu z telewizją wymiatają. Wszystko działa bez zarzutu, jestem pod wrażeniem prostoty obsługi, nawet moja babcia opanowała sterowanie głosem. Na początku trafiła się przerwa w dostawie, jak powiedziano mi na infolinii, był problem z sygnałem na sieci, ale usterkę szybko usunięto, od tamtej pory wszystko śmiga, aż miło. Na próbę wziąłem też jedną komórkę, na umowę bezterminową, w końcu mam zasięg w całym domu. Zdecydowanie polecam. ZaletyŚwietna telewizja, najlepsza na rynku.
Bardzo sprawna infolinia.
Uczciwe podejście do klienta.
Łatwość obsługi i dobra jakość sprzętu.
Dobry zasięg komórkowy.WadyTrochę drogie pakiety, jeśli ktoś chce tylko internet, choć jakość sprzętu to rekompensuje.MiejscowośćKrasnystaw -
~pete67 / 2017-06-21 19:18
JA TRAFIŁEM NA SUPER PROMOCJĘ, BO ZA 39ZŁ MAM 120mBIT/S
Tylko w jakieś święta i łikendy transfer jet wyraźnie wolniejszy i ping tak samo.
zwykle oscyluję na 125Mbips
awaryjność... od 6 mieięcy raz awaria ale z mojej winy.
Bardzo wydajny router wifi. podchodzący w sieci domowej realnie do 250MBps :) co bardzo mnie cieszy bo z NASem nie musze po kablu szaleć.
Generalnie zastanawiam sięnad przejsciem za 49zł na 250Mbit ale nie wiem czy jest sens.
Najbardziej mi brak mozliwości zwiększenia samego uploadu.
wysyłam w ażdy łikend do firmy 10-20GB zdjęć i obecny transfer 10MBps nie do końca mi wystarcza.
z drugiej strony 10zł różnicy i jest dwa razy szybciej.... pewnie się skusze:)Zaletytransfer, wydajny router, dobra ofertaWadymało elastyczna oferta. -
-
~Piotr / 2016-02-06 10:03
Polecam UPC jest niezawodne, mam internet od 2008 roku i tylko 3 razy zdarzyło się mi nie mieć internetu. Cena przed negocjacją jest trochę zawyżona ale można ją zbić. ZaletyNiezawodność, szybkość,Wadykiepski sprzęt od UPCMój obecny pakiet mam od 2014 roku -
~Przemek / 2013-09-03 16:11
Ja wbrew licznym opiniom jestem zadowolonym klientem UPC. Korzystam z ich usług od 8 lat po przygodzie z internetem z dawnej TP-sy. W trakcie tak długiego użytkowania UPC miałem 2 może 3 awarie techniczne (jedna dot. dekodera) ale nie miałem nigdy większych problemów z dodzwonieniem się na pomoc techniczną (gdzie raz z tego co pamiętam udało mi się rozwiązać problem z pomocą konsultanta technicznego) ani z wizytą techników usuwających usterkę dekodera - wymiana na nowy sprzęt. Technik pojawił się w miarę punktualnie a uzgodnienie wizyty na godziny późnopopołudniowe nie stanowiło problemu. Po zakończeniu umowy czasowej firma z tego co widzę nie bardzo interesuje się mną jako starym klientem - taki stan rzeczy w moim przypadku trwa od prawie 6 miesięcy (nikt nie proponował nowych warunków i zawarcia umowy na okres czasowy) ale poprzednia próba rozwiązania umowy zakończyła się szybkim kontaktem właściwego działu i zaproponowaniem warunków oferowanych nowym klientom :)! Jedyna wada telewizji w UPC to stale powiększana liczba kanałów reklamowych na dekoderze oferujących płatne usługi VOiD, które przeplatają "normalną" ofertę programową na dekoderze. Firma także obecnie oferuje dekoder zainstalowany u mnie przed ponad dwoma laty który jest na tyle prosty, że nie oferuje żadnych zaawansowanych funkcji, w tym np. sortowania kanałów, a więc skanując kanały pilotem nie sposób uniknąć dodatkowo płatnej oferty. Cieszy mnie to, że stopniowo powiększa się oferta kanałów HD choć zważywszy na to że na rynku brak prawie telewizorów nie oferujących rozdzielczości HD uważam, że nadawanie programów SD w paśmie cyfrowym i oferowanie większej oferty takich kanałów w droższych pakietach jest możliwe tylko dzięki quasi monopolowi firm oferujących takie usługi. Może wynika to jednak z wyższych opłat licencyjnych dla dostawców określonych kanałów w przypadku sygnału HD i nie jest to wina UPC? Z wad mogę wymienić także to że ostatnio (na przestrzeni kilku miesięcy dość często zmieniała się oferta programowa - szczególnie dotyczyło to pakietu analogowego z sygnału idącego bezpośrednio z gniazda antenowego okablowania antenowego budynku) - usunięto np. TVN CNBC ale za to znów pojawił się w paśmie analogowym Planette+. Szkoda że parę lat temu przestano przesyłać sygnał radiowy w gnieździe antenowym. Teraz radia można posłuchać niestety jedynie na TV w pakiecie cyfrowym. PS. Przy podpisywaniu umowy i później nie spotkały mnie żadne niespodzianki ze strony przedstawiciela handlowego - w zasadzie po uzgodnieniu warunków zawarcia umowy z konsultantem pojawił się monter z "papierami" i po ich podpisaniu (umów podpisywałem dotychczas 3 szt. na okresy 2 letnie) nie spotkała mnie nigdy żadna niespodzianka. ZaletyJakość usług (w tym przede wszystkim internetu)WadyStosunkowo mała oferta kanałów HD w tańszych pakietachOd 8 lat kolejne umowy, obecnie pakiet TV + Internet za 116 zł -
~Rafał / 2023-07-10 17:44
Klientem UPC jestem już 5 rok, do samego internetu nie mam zastrzeżeń jestem zadowolony, bardzo rzadkie awarie może max 3 razy w roku. Deklarowana prędkość pobierania jest zadowalająca na umówię mam do 750mb/s przez większość czasu to są granicę 650-700mb/s więc nie ma tragedii. jedynie upload ubogi bo 40mb/s i jest taki cały czas ale na dzisiejsze standardy to bieda gdzie u konkurencji można mieć zdecydowanie większe wysyłanie ZaletyCena
Niski ping(jak na kabel koncentryczny)
Przyzwoita prędkość pobierania
Rzadkie awarie (w mojej lokalizacji)WadyBrak typowego światłowodu do mieszkania.
Niski uplaud(wysyłanie) jak na dzisiejsze standardyMiejscowośćRydułtowy -
~Witek / 2017-11-22 18:47
Jestem wieloletnim użytkownikiem. Nie mam powodów do narzekań, jest dobrze z tendencją do bardzo dobrze :) MiejscowośćKraków
strona 11 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »