Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zyga / 2019-01-09 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje dołożyli 20 zł do rachunku bez żadnych konsultacji za niezamawiane przeze mnie usługi, których odmówiłem w rozmowie telefonicznej. W dodatku nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Firmą powinna się zająć skarbówka i prokuratura.
    Zaletybrak
    Wady- zero kontaktu z firmą
    - dokładanie niezamówionych usług
    - zwiększanie rachunku bez konsultacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamila / 2019-01-09 15:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Samo działanie internetu jest ok, jednak obsługa klienta pozostawia bardzo wiele do życzenia
    WadySłaby kontakt mailowy ; nie odpowiadają na wiadomości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient28 / 2019-01-06 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, utrudnianie życia na każdym kroku, antykonsumenckie praktyki.
    MiejscowośćGliwice
  • ~gMateusz / 2019-01-05 17:45
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC jakiś czas temu otworzyło nowy kanał komunikacji z klientem "społeczność UPC" gdzie miały być rozwiazyeane problemy z usługami. Jak myślicie jaka jest pomoc nic niemogacego moderatora? @mareczko9 gratulacje! Nie pamiętam kiedy ostatnio przyznałem bana autorowi tematu, także zasłużona wygrana! Odpocznij 2 tygodnie i zapraszam ponownie na forum. Każdy problem, który ich przerasta jest w ten sposób załatwiany. Na infolinii w czasie zgłaszania problemu straszą 50zl za wizytę technika
    ZaletyCiężko znaleźć
    WadyW razie problemow masz problem
    Zbugowany sprzęt
    Wymiana sprzętu na taki sam z tymi samymi wadami
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~Andrzej / 2019-01-04 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podła firma całkowicie lekceważąca klienta. Prawie rok w porozumieniu z przedstawicielami UPC czekałem na koniec umowy z Orange by przed terminem automatycznego odnowienia umowy na kolejny okres w Orange przenieść usługi do oferującego więcej i lepiej UPC. Pani z UPC uprzejmie wyznaczyła termin instalacji, podczas niej miały być podpisane papiery - upoważnienie do przeniesienia numeru telefonicznego, przyszedł mail przypominający o terminie instalacji. Na ten dzień w domu dokonałem przemeblowania, popakowałem rzeczy by ułatwić pociągnięcie kabla i... instalator nie przyszedł. Na skutek mojej interwencji obiecali, że pojawi się w dzień następny - nic z tego, termin upływa, a w domu nadal na walizkach. Kolejna interwencja, głownie, że upływa termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w Orange, i co słyszę - że zlecenie odwołane, przez kogo? - Pani nie wie. Kolejna prośba o pilne załatwienie papierów i znów obiecanka, po której mijają dni bez jakiegokolwiek odzewu.
    Wychodzi na to, że pomimo wielomiesięcznych nadziei, uzgodnień i wydawałoby się oczekiwań od samego UPC, na kolejny długi okres pozostaję w Orange, a specjalnie zainstalowane w tym celu zakończenia światłowodowe w skrzynkach z napisem UPC, wiszących na dwóch słupach przed moim domem pozostaną na długo tylko martwą, bezużyteczną, wątpliwą ozdobą, w tej sytuacji niepotrzebną inwestycją UPC. Wściekłość i rozgoryczenie można sobie wyobrazić.
    WadyJeśli UPC dopuszcza się tak chamskiego traktowania nowego klienta na samym początku, przy instalacji, to jak "sprawne" będzie załatwianie, a raczej olewanie wszystkich awarii i potrzeb klienta w trakcie eksploatacji łącza?
    MiejscowośćKatowice
  • ~a... / 2019-01-02 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    - obiecane;
    - kłamliwa i manipulacyjna,
    - ruchoma - stali klienci płacą więcej niż nowi - taki marketing.
    - przez dwa lata udawali, że likwidują usterkę, łącznie z wymianą instalacji, po czym okazało się, "infrastruktura
    przesyłowa' wprowadza zakłócenia nie do usunięcia.
    Zaletybo jest?
    Wadyjw.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~.... / 2019-01-02 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Paczka nie przyszła jeszcze po 72h a było napisane 24-48h. Miala przyjść dzisiaj ale oczywiście w ostatniej chwili napisali ze jednak jutro
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Lill / 2019-01-02 15:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Śmiech na sali .....................,,,,..Nic dodać nic ująć ....
    ZaletyNie ma
    WadyTak naprawdę całe te upc nadaje się tylko do podtarcia......
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dawid / 2019-01-01 15:25
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC jest NIEUCZCIWY !

    UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.

    Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.

    Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.

    E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).

    Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.

    Przypadek ?
    A może błąd "systemu" ?
    Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
    MiejscowośćGłogów
  • ~Asiq / 2018-12-27 20:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłoszono awarię karty i poproszono o dekoder wraz z kablem do przedłużenia anteny.Przyjazd montera z dekoderem bez kabla.Reklamacja zgłoszona 6 miesięcy temu i do dziś nie rozpatrzona.Żalosne żeby prosić się usługę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji
    MiejscowośćOpole
  • ~Maciej / 2018-12-26 15:49
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam internet od chyba roku i nie mogę złego słowa powiedzieć ,prędkość dobra i nie było ani razu awarii co zdażało się w poprzedniej sieci.Byle tak dalej
    MiejscowośćBytom
  • ~Michał / 2018-12-18 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tą firmę, składając reklamację, używają kłamstw. UWAGA ONI KŁAMIĄ !!!!!!!
    Instalatorzy rozkręcili mi instalację elektryczną w kawiarni, przez co nie było prądu w toaletach i zmywalni działającej kawiarni!!! Przebili się przez działający komin na co nie można było zrobić!!!!
    Po złożeniu reklamacji stwierdzili, że instalatorzy nic takiego nie zrobili
    UWAGA NA TA FIRMĘ - ONI KŁAMIĄ
    Zaletyuwaga na tą firmę on i kłamnią
    Wadyuwaga na tą firmę on i kłamnią
    MiejscowośćTARNÓW
  • ~roman / 2018-12-16 18:45
    Ocena: 1.75 / 5
    120 mb/s ,a nie przekracza 40.infolinia to jakieś jaja.Gdy wciśniesz, że chcesz zamówić nowe usługi,po 20 sek,gdy chcesz zgłosić usterkę wisisz nz tel.godzinę.Kończę z tym badziewiem.
    ZaletyŚwietna rzecz to nagrywarka,bo nie muszę oglądać reklam.
    WadyCałe mnóstwo.internet 120, a w praktyce dochodzi do 40.pomoc techniczna, kpina z klienta.Kanały sportowe w podstawowym pakiecie to liga czeska, ukraińska i powtórki w nieskończoność.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Wojciech / 2018-12-15 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    WiFi to jakiś żart, router co chwile się wyłącza, przerywa łącze lub pokazuje, że jest się połączonym z internetem, a tak na prawdę nie ma się tego połączenia.
    Prędkość pobierania 20 mb/s (lub ponad) jest możliwa jedynie przy połączeniu bezpośrednim przez kabel, mogę zrozumieć, że WiFi ma obniża tą wartość, ale spadek z kabla gdzie ma się ponad 20 mb/s, na ledwo co 2 mb/s na WiFi, to jakiś żart. Jak ma się ponad 2.5 to chyba święto narodowe.

    Nawet pisząc tą opinie, muszę co chwilę ręcznie na nowo łączyć się z siecią, bo oczywiście nie mam internetu, mimo że interfejs pokazuje mi 5 białych pasków.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo - od bezpodstawnych braków dostępu internetu, aż do wadliwych routerów, które same z siebie się wyłączają.
    MiejscowośćRumia
  • ~Max / 2018-12-15 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Po kiego czorta te terminy instalacji skoro nie potraficie się z nich wywiązać? Po jaką cholerę te uprzejme wiadomości sms z przypomnieniem terminu instalacji? Jestem już na tyle stary, że pamiętam jeszcze przeboje związane z załatwianiem czegokolwiek ze starą "tepsą" i dziękuję za przypomnienie mi tamtych rozrywkowych czasów. Różnica między tamtą "tepsą", a Wami jest taka, że oni nie mieli konkurencji i człowiek był na nich skazany.

    Radzę omijać tą firmę szerokim łukiem wszędzie tam, gdzie tylko jest jakaś alternatywa.
    Żal tylko tych młodych ludzi pracujących na infolinii, na których wszystko się potem skupia. Znajdźcie sobie pracę pod szyldem, którego nie będziecie musieli się wstydzić bo szkoda Waszych wysiłków i nerwów na tą błazenadę.
    MiejscowośćKnurów
  • ~Plessant / 2018-12-15 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.

    Jestem szczerze oburzony jakością obsługi klienta. Już mieliśmy umówione dwa terminy na instalację internetu wraz z tv i nikt nie raczył się pojawić. Za drugim razem kosztowało mnie to dzień urlopu. Mawiają, że punktualność jest domeną królów, niestety Wasza firma może zostać jedynie królewskim błaznem. Zwalanie winy na firmę (podwykonawcę) robiącą instalację nie zwalnia Was z odpowiedzialności za usługę, którą to Wy firmujecie swoim logo. W ten oto sposób tracicie dobre imię i klientów. To tyle, ja dziękuję za kilka dni urzerki z Wami i stracone nerwy. Na święta zostaniemy bez internetu, więc czas spędzimy w rodzinnym gronie. (sarkazm). Możecie być pewni, że od dziś moja dobra opinia o UPC Polska poleci w świat (kolejny sarkazm). Życzę dalszej owocnej pracy i samozadowolenia. Plessant
  • ~DziewczynaPL / 2018-12-15 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie wiem jak to możliwe!
    Ciągle przerywa tylko jednemu urządzeniu!
    Kiedy nie dopłacić dwudziestu groszy to nawet Cię nie poinformują. Tylko sam się dowiedzieć co jest źle że nie masz Internetu!!!!!!
    ZaletyŻadna
    WadyZa dużożeby wymieniać
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Mirrrad / 2018-12-15 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i malaria !!!!!
    Internet ze 150 mb po Wi Fi ma ok.20 mb i do tego ciągle się rwie!!!! Chcą żeby łączyć się po kablu ale jak mam połączyć 4 laptopy i 3 smartfony??? Ciągnąc je przez całe mieszkanie????? A smartfony tez mam połączyć kablem??? Nonsens!!!!!
    W TV brak sortowania kanałów!!!!! Nie można ich pogrupować tematycznie co w konsekwencji sprowadza się do tego , ze trzeba klikać przez 160 kanałow i szukać tego który chce się oglądać!!!! Ustawione przypomnienie programów nie działa.
    Przy szybkim przełączaniu dekoder się zawiesza. Na połączenie z infolinia czeka się po kilkanaście minut!!!! Oczywiście wszystko dodatkowo płatne !!!
    Zrezygnowałem z tego dziadostwa i otrzymałem informację, że odłączą mnie 21.12.18, i na tą datę przygotowałem sobie podłączenie innego usługodawcy. A UPC z partyzanta odłączyło mnie 14.12.18 w piątek i teraz 5 dni bez TV i internetu!!
    ŻENADA!!!!! Przestrzegam przed UPC !!!!!
    ZaletySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTAKIE JAK ZALETY!
    MiejscowośćGdynia
  • ~Termin / 2018-12-12 19:12
    Ocena: 3.33 / 5
    W godzinach szczytu rwie, konsultant opowiada bajki, że w tym rejonie nie ma awarii.
    Zaleca reset modemu, dziadostwo.
    MiejscowośćŻory
  • ~Rasdfatszy / 2018-12-12 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciągle przerywa albo nie ma połączenia nawet na kilka godzin albo i dni

    Problemy powtarzają się

    Jak mam Internet jest on znacznie wolniejszy niż w mam w umowie

    WIFI to już kompletna tragedia; bez szans by się połączyć albo używać
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe przerwy albo brak Internetu nawet na kilka dni
    Bardzo powolny,znacznie poniżej umowy
    MiejscowośćSiemianowice śląskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319