UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.
Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.
Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.
E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).
Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.
Przypadek ?
A może błąd "systemu" ?
Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
MiejscowośćGłogów
~Asiq / 2018-12-27 20:36
Ocena: 1.25 / 5
Zgłoszono awarię karty i poproszono o dekoder wraz z kablem do przedłużenia anteny.Przyjazd montera z dekoderem bez kabla.Reklamacja zgłoszona 6 miesięcy temu i do dziś nie rozpatrzona.Żalosne żeby prosić się usługę.
ZaletyBrak
WadyBrak organizacji
MiejscowośćOpole
~Maciej / 2018-12-26 15:49
Ocena: 4.75 / 5
Mam internet od chyba roku i nie mogę złego słowa powiedzieć ,prędkość dobra i nie było ani razu awarii co zdażało się w poprzedniej sieci.Byle tak dalej
MiejscowośćBytom
~Michał / 2018-12-18 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na tą firmę, składając reklamację, używają kłamstw. UWAGA ONI KŁAMIĄ !!!!!!!
Instalatorzy rozkręcili mi instalację elektryczną w kawiarni, przez co nie było prądu w toaletach i zmywalni działającej kawiarni!!! Przebili się przez działający komin na co nie można było zrobić!!!!
Po złożeniu reklamacji stwierdzili, że instalatorzy nic takiego nie zrobili
UWAGA NA TA FIRMĘ - ONI KŁAMIĄ
Zaletyuwaga na tą firmę on i kłamnią
Wadyuwaga na tą firmę on i kłamnią
MiejscowośćTARNÓW
~roman / 2018-12-16 18:45
Ocena: 1.75 / 5
120 mb/s ,a nie przekracza 40.infolinia to jakieś jaja.Gdy wciśniesz, że chcesz zamówić nowe usługi,po 20 sek,gdy chcesz zgłosić usterkę wisisz nz tel.godzinę.Kończę z tym badziewiem.
ZaletyŚwietna rzecz to nagrywarka,bo nie muszę oglądać reklam.
WadyCałe mnóstwo.internet 120, a w praktyce dochodzi do 40.pomoc techniczna, kpina z klienta.Kanały sportowe w podstawowym pakiecie to liga czeska, ukraińska i powtórki w nieskończoność.
Miejscowośćgdynia
~Wojciech / 2018-12-15 19:29
Ocena: 1.00 / 5
WiFi to jakiś żart, router co chwile się wyłącza, przerywa łącze lub pokazuje, że jest się połączonym z internetem, a tak na prawdę nie ma się tego połączenia.
Prędkość pobierania 20 mb/s (lub ponad) jest możliwa jedynie przy połączeniu bezpośrednim przez kabel, mogę zrozumieć, że WiFi ma obniża tą wartość, ale spadek z kabla gdzie ma się ponad 20 mb/s, na ledwo co 2 mb/s na WiFi, to jakiś żart. Jak ma się ponad 2.5 to chyba święto narodowe.
Nawet pisząc tą opinie, muszę co chwilę ręcznie na nowo łączyć się z siecią, bo oczywiście nie mam internetu, mimo że interfejs pokazuje mi 5 białych pasków.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo - od bezpodstawnych braków dostępu internetu, aż do wadliwych routerów, które same z siebie się wyłączają.
MiejscowośćRumia
~Max / 2018-12-15 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Po kiego czorta te terminy instalacji skoro nie potraficie się z nich wywiązać? Po jaką cholerę te uprzejme wiadomości sms z przypomnieniem terminu instalacji? Jestem już na tyle stary, że pamiętam jeszcze przeboje związane z załatwianiem czegokolwiek ze starą "tepsą" i dziękuję za przypomnienie mi tamtych rozrywkowych czasów. Różnica między tamtą "tepsą", a Wami jest taka, że oni nie mieli konkurencji i człowiek był na nich skazany.
Radzę omijać tą firmę szerokim łukiem wszędzie tam, gdzie tylko jest jakaś alternatywa.
Żal tylko tych młodych ludzi pracujących na infolinii, na których wszystko się potem skupia. Znajdźcie sobie pracę pod szyldem, którego nie będziecie musieli się wstydzić bo szkoda Waszych wysiłków i nerwów na tą błazenadę.
MiejscowośćKnurów
~Plessant / 2018-12-15 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam.
Jestem szczerze oburzony jakością obsługi klienta. Już mieliśmy umówione dwa terminy na instalację internetu wraz z tv i nikt nie raczył się pojawić. Za drugim razem kosztowało mnie to dzień urlopu. Mawiają, że punktualność jest domeną królów, niestety Wasza firma może zostać jedynie królewskim błaznem. Zwalanie winy na firmę (podwykonawcę) robiącą instalację nie zwalnia Was z odpowiedzialności za usługę, którą to Wy firmujecie swoim logo. W ten oto sposób tracicie dobre imię i klientów. To tyle, ja dziękuję za kilka dni urzerki z Wami i stracone nerwy. Na święta zostaniemy bez internetu, więc czas spędzimy w rodzinnym gronie. (sarkazm). Możecie być pewni, że od dziś moja dobra opinia o UPC Polska poleci w świat (kolejny sarkazm). Życzę dalszej owocnej pracy i samozadowolenia. Plessant
~DziewczynaPL / 2018-12-15 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu nie wiem jak to możliwe!
Ciągle przerywa tylko jednemu urządzeniu!
Kiedy nie dopłacić dwudziestu groszy to nawet Cię nie poinformują. Tylko sam się dowiedzieć co jest źle że nie masz Internetu!!!!!!
ZaletyŻadna
WadyZa dużożeby wymieniać
MiejscowośćBydgoszcz
~Mirrrad / 2018-12-15 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Syf i malaria !!!!!
Internet ze 150 mb po Wi Fi ma ok.20 mb i do tego ciągle się rwie!!!! Chcą żeby łączyć się po kablu ale jak mam połączyć 4 laptopy i 3 smartfony??? Ciągnąc je przez całe mieszkanie????? A smartfony tez mam połączyć kablem??? Nonsens!!!!!
W TV brak sortowania kanałów!!!!! Nie można ich pogrupować tematycznie co w konsekwencji sprowadza się do tego , ze trzeba klikać przez 160 kanałow i szukać tego który chce się oglądać!!!! Ustawione przypomnienie programów nie działa.
Przy szybkim przełączaniu dekoder się zawiesza. Na połączenie z infolinia czeka się po kilkanaście minut!!!! Oczywiście wszystko dodatkowo płatne !!!
Zrezygnowałem z tego dziadostwa i otrzymałem informację, że odłączą mnie 21.12.18, i na tą datę przygotowałem sobie podłączenie innego usługodawcy. A UPC z partyzanta odłączyło mnie 14.12.18 w piątek i teraz 5 dni bez TV i internetu!!
ŻENADA!!!!! Przestrzegam przed UPC !!!!!
ZaletySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyTAKIE JAK ZALETY!
MiejscowośćGdynia
~Termin / 2018-12-12 19:12
Ocena: 3.33 / 5
W godzinach szczytu rwie, konsultant opowiada bajki, że w tym rejonie nie ma awarii.
Zaleca reset modemu, dziadostwo.
MiejscowośćŻory
~Rasdfatszy / 2018-12-12 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Internet ciągle przerywa albo nie ma połączenia nawet na kilka godzin albo i dni
Problemy powtarzają się
Jak mam Internet jest on znacznie wolniejszy niż w mam w umowie
WIFI to już kompletna tragedia; bez szans by się połączyć albo używać
ZaletyBrak
WadyCiągłe przerwy albo brak Internetu nawet na kilka dni
Bardzo powolny,znacznie poniżej umowy
MiejscowośćSiemianowice śląskie
~siwa.n / 2018-12-11 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam
UPC jest najgorszą firmą , z którą dotychczas miałam przyjemność współpracować...PRZEPRASZAM, Z UPC NIE MIAŁAM PRZYJEMNOŚĆI WSPÓŁPRACY,ponieważ umowa zawarta telefonicznie na podłączenie sieci trwa ponad dwa tygodnie,tylko montera jakoś nie widać...idzie,idzie i dojść nie może.
N I E P O L E C A M !!!
ZaletyŻADNYCH
WadyJAK WYŻEJ OPISANE...ZERO PROFESJONALIZMU
MiejscowośćRZESZÓW
~Qqqqq / 2018-12-11 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Po przeczytaniu opinii, zostaję gdzie jestem, wychodzi na to że to lichota. A w mieszkaniu zakładają koncentryczny nie światłowód (Oświęcim)
WadySame
MiejscowośćOśw
~Damian / 2018-12-11 14:57
Ocena: 1.25 / 5
UPC HORIZON Cena możliwa gdyby nie to że sami sobie naliczają dodatkowe płatności. Internet kompletnie do dupy nie raz są dni że wifi w ogóle nie działa jakby chciało ale nie mogło 240mb/s niby a w rzeczywistości max 20 nawet na kablu telewizja większość kanałów poblokowana nic tylko zerwać umowe
WadyInternet wifi
Internet na kablu
Telewizja
Cena
MiejscowośćNysa
~Anna / 2018-12-11 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług upc od wielu lat. I tak, jak kiedyś byłam bardzo zadowolona, tak w ostatnim czasie jest tragedia. Polecają droższe pakiety, bo lepsze, bo szybszy internet, a to nieprawda. Płace krocie a i tak muszę korzystać z pakietu internetowego w telefonie bo wifi działa jakby chciało a nie mogło. Oczywiście kiedy nie ma awarii, bo te występują bardzo często. Choćby w tym momencie, nie mogę zrobić nic. Poważnie zastanawiam się nad zmiana operatora bo tak nie da się żyć, zwłaszcza, ze dla niektórych praca w internecie jest obowiązkowa.
MiejscowośćGniezno
~oszukany_przez_UPC / 2018-12-10 21:16
Ocena: 2.00 / 5
Internet dość często szwankuje. Dekorer Horizon to test, a użytkowinicy to darmowi testerzy. Ogólnie, do momentu podpisania umowy wchodzą potencjalnemu klientowi na głowę (emaile, telefony). Po podpisaniu umowy, jesteś zerem. Oferta wprowadza w błąd – podkreślają funkcjonalność np. YouTube, po czym okazuje się, że to wcale nie działa, a w Umowie jest napisane że to tylko aplikacja darmowa. A oferta zawiera tą pozycję jako jedną z najważniejszych. Po prostu naciąganie, to chyba najlepsze określenie takich zabiegów.
MiejscowośćSopot
~Adrian / 2018-12-10 14:11
Ocena: 1.25 / 5
Mam umowę z tą firmą już od kilku lat, od około roku zaczęły się problemy, cena D**Y nie urywa, Obsługi klienta zerowa, dla obecnych klientów wisi się po 50 minut czekając na połączenie, natomiast z konsultantem dla nowych klientów łączy automatycznie... Strona internetowa prawie zawsze nie działa. Sam internet mimo że światłowód to działa jak radiowy. Co 10 minut zrywa łącze na 2-3 sekundy, oczywiście konsultant mówi że u nich nie ma problemów. Nie polecam...
ZaletyBrak
Wady-cena dla obecnych klientów
- obsługa klienta
- zerwania internetu
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2018-12-10 09:58
Ocena: 2.00 / 5
UPC jako dostawca Internetu to najgorszy wybór. Kontakt tragiczny, niekompetencja pracowników. Ciągle, długie oczekiwanie na połączenie . Naprawde nie polecam UPC.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~NIE INTERESUJ SIĘ / 2018-12-10 08:25
Ocena: 1.00 / 5
CIĄGLE URYWA NA CHWILĘ POŁĄCZENIE MIMO ŻE JEST TO GDAŃSK !!! NIE POLECAM