MiejscowośćBydgoszcz
strona 108 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
-
~Remo / 2019-01-14 23:22
Złodziejom płace co miesiąc kupę pieniędzy i jeszcze mi blokują telewizje. Skandal jakich mało. Masakra odradzam w 1000% złodzieje nic więcej. -
-
~Anonim / 2019-01-14 18:20
Lepszy internet jest w galerii _---------------------------------------------------------- ZaletyBRAKWadyDurzoooMiejscowośćKraków -
~Wojtek63 / 2019-01-14 15:29
Obsługa klienta to katastrofa.Totalna olewka. Spychologia i unikanie odpowiedzialności. Nazwiska i imiona osób, które mnie olały ? Mam do wiadomości Dyrekcji (jeśli jest ciekawa), bo tu nie wolno. Dotyczy to infolinii i salonu na Marynarskiej w Warszawie. ZaletySprawne i raczej niezawodne działanie internetu oraz TV.WadyKatastrofalna jakość obsługi klienta. Katastrofalne podejście do stałego klienta. Szczególnie towarzystwo z infolinii. Oni nie mają pojęcia o niczym ! A załogi z salonów (Marynarska 15) bronią swoich tyłków stosując dziwne metody na uspokojenie klientów. Nie podejrzewam, że Pani Kierownik tego salonu wie o takich sytuacjach.
Mój przypadek ma miejsce od 28.12.2018. Dzisiaj jest 14.stycznia 2019.
Chętnie się podzielę z Dyrekcją UPC imionami i nazwiskami pracowników UPC, którzy mnie olali oraz czasem rozmów z nimi.MiejscowośćWarszawa -
~A na chuj wam to / 2019-01-14 12:55
chuje z was Same zacinki Nie stać was na dobra obsługę klienta i na dobre okablowanie śmieszy mnie to ciągle zrywanie 200razy na dzień internetu ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Okej / 2019-01-12 16:45
Częste awarie słaba obsługa Nie wywiązują się z umów np mam mieć 300 mb a jest dużo poniżej ZaletyNie maMiejscowośćLeszno -
~robert / 2019-01-11 18:03
Nie polecam firmy UPC nieprofesjonalnie podchodzą do swojej pracy. Infolinia nie odpowiada. W Warszawie w punkcie obsługi klienta przy ul.Targowej pracują chamy. Wadynieprofesjonalnie podchodzą do swojej pracyMiejscowośćWarszawa -
~ignorant / 2019-01-11 15:37
UPC mam od 10 lat. Jeden domowy i jeden na firme. Wielkim plusem jest niezawodnosc internetu oraz dobry kontakt z obsluga techniczna (zwlaszcza gdy net na firme). Na infolinii siedza autentyczni fachowcy. Pomogli nawet w konfiguracji strony domowej! Opcje internetu oczywiscie zmienialy sie na przestrzeni lat. Obecnie mam predkosc 50-60 Mbps na moje potrzeby w zupelnosci wystarcza(na umowie fibre power 120). Nie narzekam bo UPC od poczatku dawala polowe tego, co w ofercie. A w ofercie jeszcze telewizja i telefon. Place po jakichs tam promocjach 119zl. Predkosc wifi to polowa po kablu a zasieg b. dobry ale to dlatego ze mam stary modem z 2 antenkami i nie pozwolilem go wymienic!) Faktury sciagam ze strony UPC i jestem zadowolony bo nie zmieniaja hasel ani interface'u. Jesli chodzi o router to daje sporo mozliwosci, miedzy innymi otwieranie portow, zabezpieczanie MACadresow, sledzenie ruchu, konfiguracja firewalla i wiele wiecej. Tez wiecej niz potrzebuje. W telewizji mozna nastawic jezyk angielski.
A teraz minusy:
1) przez dobry rok co jakis czas na sekunde zrywalo polaczenie co objawialo sie wyrzuceniem z czatow. Na inne formy korzystania z netu wplywu nie mialo. Interweniowalem pare razy az zdiagnozowali problem - nadajnik na osiedlu mial byc uszkodzony. Po jego wymianie jest OK. Wyglada to na problem lokalny ktory jednak rozwiazano.
2) programow telewizyjnych nie mozna nagrac na zadne zrodlo poza magiczna skrzynka UPC. Dane na wewnetrznym dysku sa szyfrowane. Oznacza to ze po awarii albo wymianie urzadzenia traci sie cala filmoteke.
3) raz na pare miesiecy warto zresetowac box i router (co niektorzy moga uznac za zalete bo to jednak w miare rzadko)
4) w telewizji po nastawieniu jezyka angielskiego po zmianie kanalu wraca na domyslny polski, czyli ambitni musza wybierac jezyk po przelaczeniu
5) za duzo przyciskow na pilocie a te najczesciej wykorzystywane za slabo uwypuklone - efekt pomylki przy korzystaniu wieczorem. W ogole caly pilot malo ergonomiczny
6) chodziaz obsluga techniczna onlina fachowa to tego samego nie mozna powiedziec o instalatorach.Calkowita porazka. Dla ilustracji podam dwa fakty: A) majac przed nosem telewizor ful HD instalator pozostawia domyslna rozdzielczosc 720 zamiast 1080. Podejrzewam ze z powodu ignorancji i/ lub lenistwa instalatorow czesc uzytkownikow latami oglada programy ponizej optymalnej rozdzielczosci. B) niektorzy instalatorzy nawet nie znaja domyslnych loginow i hasla na router. Trzeba przypilnowac i zmusic ich do wysilku najlepiej patrzac na rece.Zaletyniezawodnosc netu dostepna i fachowa obsluga techniczna onlineWadyniemoznosc rchiwizacji nagranych programow, tragiczna niekompetencja instalatorowMiejscowośćGdańsk -
~Piobar / 2019-01-10 18:01
Uwaga ! Dzisiaj dzwonił do mnie konsultant że niedługo kończy mi się umowa. Nie miałem umowy przy sobie i nie pamiętałem jak u mnie z okresem umowy więc zgodziłem się przedłużyć i zrobić aneks roczny na tych samych warunkach. Co się okazało : po sprawdzeniu umowy w domu ta pierwsza była na czas nieokreślony bez kar za zerwanie . Nowa była na rok i naliczala ulgi promocyjne ponad 1 tyś zł co by skutkowało karami za zerwanie umowy.
TAK CHCIELI ZROBIC DOBRZE KLIENTOWI !
aneks zerwać można na szczęście w ciągu 14 dni.Wadykretacze na infolinii,
Z umowami trzeba uważać jak na polu minowym.MiejscowośćWarszawa -
-
~Masza / 2019-01-10 15:42
Co do kwestii technicznych jest ok. Natomiast infolinia dno dna. Jakiś debil sprawdzał dziś, czy zlecenie się 'zamkło'. Internet podłączyli 28 grudnia opłaty naliczają od 27. I wg. nich wszystko gra. Amatorką zalatuje. MiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2019-01-10 08:47
wszystko super..bezproblemowy kontakt..nie wiem po kiego mam jeszcze coś napisać.. Zaletydziała wszystko jak należyMiejscowośćKatowice -
~WhyDuck / 2019-01-10 01:15
Polecam naprawdę baedzo.... na dobę, potrafi zrywać z 4 razy po 10min do kilku godzin i jest luz. ale jak spóźnisz się 20 min z płatnościami to ban ekspresowo. Opłacam 3 legale źródła (netflix, hboGO i horizonTV) a zastanawiam się czy nie mieć na dysku jakiegoś serialu czy trzech na sytuacje gdzie UPC daje dupy ZaletyjestWadywszystkoMiejscowośćwarszawa -
~Zyga / 2019-01-09 23:53
Złodzieje dołożyli 20 zł do rachunku bez żadnych konsultacji za niezamawiane przeze mnie usługi, których odmówiłem w rozmowie telefonicznej. W dodatku nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Firmą powinna się zająć skarbówka i prokuratura. ZaletybrakWady- zero kontaktu z firmą
- dokładanie niezamówionych usług
- zwiększanie rachunku bez konsultacjiMiejscowośćWarszawa -
~Kamila / 2019-01-09 15:43
Samo działanie internetu jest ok, jednak obsługa klienta pozostawia bardzo wiele do życzenia WadySłaby kontakt mailowy ; nie odpowiadają na wiadomościMiejscowośćWarszawa -
~Klient28 / 2019-01-06 14:05
Fatalna obsługa, utrudnianie życia na każdym kroku, antykonsumenckie praktyki. MiejscowośćGliwice -
~gMateusz / 2019-01-05 17:45
UPC jakiś czas temu otworzyło nowy kanał komunikacji z klientem "społeczność UPC" gdzie miały być rozwiazyeane problemy z usługami. Jak myślicie jaka jest pomoc nic niemogacego moderatora? @mareczko9 gratulacje! Nie pamiętam kiedy ostatnio przyznałem bana autorowi tematu, także zasłużona wygrana! Odpocznij 2 tygodnie i zapraszam ponownie na forum. Każdy problem, który ich przerasta jest w ten sposób załatwiany. Na infolinii w czasie zgłaszania problemu straszą 50zl za wizytę technika ZaletyCiężko znaleźćWadyW razie problemow masz problem
Zbugowany sprzęt
Wymiana sprzętu na taki sam z tymi samymi wadamiMiejscowośćKąty Wrocławskie -
~Andrzej / 2019-01-04 22:11
Podła firma całkowicie lekceważąca klienta. Prawie rok w porozumieniu z przedstawicielami UPC czekałem na koniec umowy z Orange by przed terminem automatycznego odnowienia umowy na kolejny okres w Orange przenieść usługi do oferującego więcej i lepiej UPC. Pani z UPC uprzejmie wyznaczyła termin instalacji, podczas niej miały być podpisane papiery - upoważnienie do przeniesienia numeru telefonicznego, przyszedł mail przypominający o terminie instalacji. Na ten dzień w domu dokonałem przemeblowania, popakowałem rzeczy by ułatwić pociągnięcie kabla i... instalator nie przyszedł. Na skutek mojej interwencji obiecali, że pojawi się w dzień następny - nic z tego, termin upływa, a w domu nadal na walizkach. Kolejna interwencja, głownie, że upływa termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w Orange, i co słyszę - że zlecenie odwołane, przez kogo? - Pani nie wie. Kolejna prośba o pilne załatwienie papierów i znów obiecanka, po której mijają dni bez jakiegokolwiek odzewu.
Wychodzi na to, że pomimo wielomiesięcznych nadziei, uzgodnień i wydawałoby się oczekiwań od samego UPC, na kolejny długi okres pozostaję w Orange, a specjalnie zainstalowane w tym celu zakończenia światłowodowe w skrzynkach z napisem UPC, wiszących na dwóch słupach przed moim domem pozostaną na długo tylko martwą, bezużyteczną, wątpliwą ozdobą, w tej sytuacji niepotrzebną inwestycją UPC. Wściekłość i rozgoryczenie można sobie wyobrazić.WadyJeśli UPC dopuszcza się tak chamskiego traktowania nowego klienta na samym początku, przy instalacji, to jak "sprawne" będzie załatwianie, a raczej olewanie wszystkich awarii i potrzeb klienta w trakcie eksploatacji łącza?MiejscowośćKatowice -
-
~a... / 2019-01-02 20:29
- obiecane;
- kłamliwa i manipulacyjna,
- ruchoma - stali klienci płacą więcej niż nowi - taki marketing.
- przez dwa lata udawali, że likwidują usterkę, łącznie z wymianą instalacji, po czym okazało się, "infrastruktura
przesyłowa' wprowadza zakłócenia nie do usunięcia.Zaletybo jest?Wadyjw.MiejscowośćWarszawa -
~.... / 2019-01-02 17:44
Paczka nie przyszła jeszcze po 72h a było napisane 24-48h. Miala przyjść dzisiaj ale oczywiście w ostatniej chwili napisali ze jednak jutro MiejscowośćGdańsk -
~Lill / 2019-01-02 15:12
Śmiech na sali .....................,,,,..Nic dodać nic ująć .... ZaletyNie maWadyTak naprawdę całe te upc nadaje się tylko do podtarcia......MiejscowośćWarszawa -
~Dawid / 2019-01-01 15:25
UPC jest NIEUCZCIWY !
UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.
Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.
Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.
E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).
Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.
Przypadek ?
A może błąd "systemu" ?
Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?MiejscowośćGłogów
strona 108 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »