Obsługa klienta to katastrofa.Totalna olewka. Spychologia i unikanie odpowiedzialności. Nazwiska i imiona osób, które mnie olały ? Mam do wiadomości Dyrekcji (jeśli jest ciekawa), bo tu nie wolno. Dotyczy to infolinii i salonu na Marynarskiej w Warszawie.ZaletySprawne i raczej niezawodne działanie internetu oraz TV.
WadyKatastrofalna jakość obsługi klienta. Katastrofalne podejście do stałego klienta. Szczególnie towarzystwo z infolinii. Oni nie mają pojęcia o niczym ! A załogi z salonów (Marynarska 15) bronią swoich tyłków stosując dziwne metody na uspokojenie klientów. Nie podejrzewam, że Pani Kierownik tego salonu wie o takich sytuacjach.
Mój przypadek ma miejsce od 28.12.2018. Dzisiaj jest 14.stycznia 2019.
Chętnie się podzielę z Dyrekcją UPC imionami i nazwiskami pracowników UPC, którzy mnie olali oraz czasem rozmów z nimi.
MiejscowośćWarszawa