Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2019-01-19 18:59
    Ocena: 1.75 / 5
    CIESZYŁEM sie z upc dwa razy na starcie przy podpisaniu umowy i przy jej zakończeniu jeszcze bardziej ///
    firma nie dba o klientów OBSŁUGA DNO i dwa metry mułu
  • ~chodzik księżycowy / 2019-01-19 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w UPC od 15 lat.
    Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
    nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
    Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
    usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
    Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
    bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
    Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
    Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
    Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
    Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
    Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
    nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
    Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
    dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
    wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.

    ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
    WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-01-19 13:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Od wielu lat jestem z UPC. Owszem, mają "obsówy" z ofertą np. ten nieszczęsny "Horizon" ale samo łącze jest stabilne i bardzo pewne. Nie chcą dawać karty CI bo to by im podcięło strategię wciskania "Horizona". Awarie policzyć mogę na palcach jednej ręki.Stabilność i dynamika łącza mieści się w granicach błędu. Polityka cenowa dla nowych klientów jest wysoce dyskryminująca wieloletnich i stałych abonentów.To bardzo irytujące. Niskie kompetencje pracowników (takie mają wytyczne) powodują spore zamieszanie i brak zrozumienia po obu stronach. Ja musiałem się wykłócać że chcę płacić więcej a pracownik UPC z uporem maniaka mi tego odmawiał.Pierwszy raz się spotkałem z przypadkiem że firma nie chce zarobić. W końcu mnie "wysłuchano" i UPC łaskawie przyjęło moje pieniądze.Bywa i tak. Ogólnie nie jest źle bo inni mają gorzej.
    Zaletystabilność i mała liczba awarii
    Wadybrak elastyczności w negocjacjach np.ze starymi klientami. Wysokie ceny dla pozostających na umowach bezterminowych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2019-01-18 23:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja opinia jest taka że pracownicy upc mogli by rozwiązać problem ze skokami pingu a najgorsze jest to że dużo ludzi to zgłasza i żadnej zmiany ani informacji nic akurat tym jestem bardzo zawiedziony i denerwuje mnie to strasznie i tak pewnie ta opinia nic nie da ale warto napisać pozdrawiam
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Tomasz / 2019-01-18 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    masakraaaaa..... zmieniłem z 20 na 120 Mb i co, jest jeszcze wolniej.... mierzyłem róznymi testami, max to było 30Mb, te 120 to jakiś absurd ale prędkość to nie wszystko, no tak awaryjnego i haczącego się internetu to nigdy nie miałem !!! Nie da się nic zrobić, nawet wiadomości pocztać na popularnych portalach.. na modemach 20 lat temu tak to śmigało jak w UPC... ta sieć jest tragedią
    Zaletybrak, oszukują
    Wadywad tyle że miejsca zabraknie, ale nie chce mi się piać, czekam do końca umowy
    MiejscowośćSZCZECIN
  • ~mike / 2019-01-17 16:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet bardzo dobry . Cenowo wychodzi to słabo
    Zaletydobry internet
    Wadybrak szybkiej pomocy technicznej
    Cena
    MiejscowośćZAWIERCIE
  • ~UPC DNOO / 2019-01-17 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet gdy stoję przy ruterze nie ma internetu, ostrzegam wszystkich zastanawiających się usługami UPC będziecie żałować;( nawet gdy chce się zrelaksować grając w gry komputerowe nie jest to możliwe 8902ms:( Nie polecam tego "internetu" w ogóle UPC
    ZaletyNie ma zalet gówno warty Internet
    WadyW moim mieszkaniu stale nie ma internetu
    MiejscowośćOpolskie
  • ~Monia / 2019-01-16 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z ups właśnie bezczelnie odjechał nie czekając na otworzenie drzwi beznadziejna firma na co liczył ze za nim polecę obowiązkiem jego było dostarczyc paczkę do.rąk nie polecam
    WadyChamstwo bezczelność
    MiejscowośćMuszyna
  • ~Paulina / 2019-01-15 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA! Zarówno obsługa klienta jak i jakość, ginące konta klienta. Zmiana umowy i podwyższenie miesięcznych opłat po czym 3 miesiące rozpatrywanie reklamacji.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Remo / 2019-01-14 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejom płace co miesiąc kupę pieniędzy i jeszcze mi blokują telewizje. Skandal jakich mało. Masakra odradzam w 1000% złodzieje nic więcej.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anonim / 2019-01-14 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Lepszy internet jest w galerii _----------------------------------------------------------
    ZaletyBRAK
    WadyDurzooo
    MiejscowośćKraków
  • ~Wojtek63 / 2019-01-14 15:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta to katastrofa.Totalna olewka. Spychologia i unikanie odpowiedzialności. Nazwiska i imiona osób, które mnie olały ? Mam do wiadomości Dyrekcji (jeśli jest ciekawa), bo tu nie wolno. Dotyczy to infolinii i salonu na Marynarskiej w Warszawie.
    ZaletySprawne i raczej niezawodne działanie internetu oraz TV.
    WadyKatastrofalna jakość obsługi klienta. Katastrofalne podejście do stałego klienta. Szczególnie towarzystwo z infolinii. Oni nie mają pojęcia o niczym ! A załogi z salonów (Marynarska 15) bronią swoich tyłków stosując dziwne metody na uspokojenie klientów. Nie podejrzewam, że Pani Kierownik tego salonu wie o takich sytuacjach.
    Mój przypadek ma miejsce od 28.12.2018. Dzisiaj jest 14.stycznia 2019.
    Chętnie się podzielę z Dyrekcją UPC imionami i nazwiskami pracowników UPC, którzy mnie olali oraz czasem rozmów z nimi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~A na chuj wam to / 2019-01-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    chuje z was Same zacinki Nie stać was na dobra obsługę klienta i na dobre okablowanie śmieszy mnie to ciągle zrywanie 200razy na dzień internetu
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Okej / 2019-01-12 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie słaba obsługa Nie wywiązują się z umów np mam mieć 300 mb a jest dużo poniżej
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćLeszno
  • ~robert / 2019-01-11 18:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam firmy UPC nieprofesjonalnie podchodzą do swojej pracy. Infolinia nie odpowiada. W Warszawie w punkcie obsługi klienta przy ul.Targowej pracują chamy.
    Wadynieprofesjonalnie podchodzą do swojej pracy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ignorant / 2019-01-11 15:37
    Ocena: 4.00 / 5
    UPC mam od 10 lat. Jeden domowy i jeden na firme. Wielkim plusem jest niezawodnosc internetu oraz dobry kontakt z obsluga techniczna (zwlaszcza gdy net na firme). Na infolinii siedza autentyczni fachowcy. Pomogli nawet w konfiguracji strony domowej! Opcje internetu oczywiscie zmienialy sie na przestrzeni lat. Obecnie mam predkosc 50-60 Mbps na moje potrzeby w zupelnosci wystarcza(na umowie fibre power 120). Nie narzekam bo UPC od poczatku dawala polowe tego, co w ofercie. A w ofercie jeszcze telewizja i telefon. Place po jakichs tam promocjach 119zl. Predkosc wifi to polowa po kablu a zasieg b. dobry ale to dlatego ze mam stary modem z 2 antenkami i nie pozwolilem go wymienic!) Faktury sciagam ze strony UPC i jestem zadowolony bo nie zmieniaja hasel ani interface'u. Jesli chodzi o router to daje sporo mozliwosci, miedzy innymi otwieranie portow, zabezpieczanie MACadresow, sledzenie ruchu, konfiguracja firewalla i wiele wiecej. Tez wiecej niz potrzebuje. W telewizji mozna nastawic jezyk angielski.
    A teraz minusy:
    1) przez dobry rok co jakis czas na sekunde zrywalo polaczenie co objawialo sie wyrzuceniem z czatow. Na inne formy korzystania z netu wplywu nie mialo. Interweniowalem pare razy az zdiagnozowali problem - nadajnik na osiedlu mial byc uszkodzony. Po jego wymianie jest OK. Wyglada to na problem lokalny ktory jednak rozwiazano.
    2) programow telewizyjnych nie mozna nagrac na zadne zrodlo poza magiczna skrzynka UPC. Dane na wewnetrznym dysku sa szyfrowane. Oznacza to ze po awarii albo wymianie urzadzenia traci sie cala filmoteke.
    3) raz na pare miesiecy warto zresetowac box i router (co niektorzy moga uznac za zalete bo to jednak w miare rzadko)
    4) w telewizji po nastawieniu jezyka angielskiego po zmianie kanalu wraca na domyslny polski, czyli ambitni musza wybierac jezyk po przelaczeniu
    5) za duzo przyciskow na pilocie a te najczesciej wykorzystywane za slabo uwypuklone - efekt pomylki przy korzystaniu wieczorem. W ogole caly pilot malo ergonomiczny
    6) chodziaz obsluga techniczna onlina fachowa to tego samego nie mozna powiedziec o instalatorach.Calkowita porazka. Dla ilustracji podam dwa fakty: A) majac przed nosem telewizor ful HD instalator pozostawia domyslna rozdzielczosc 720 zamiast 1080. Podejrzewam ze z powodu ignorancji i/ lub lenistwa instalatorow czesc uzytkownikow latami oglada programy ponizej optymalnej rozdzielczosci. B) niektorzy instalatorzy nawet nie znaja domyslnych loginow i hasla na router. Trzeba przypilnowac i zmusic ich do wysilku najlepiej patrzac na rece.
    Zaletyniezawodnosc netu dostepna i fachowa obsluga techniczna online
    Wadyniemoznosc rchiwizacji nagranych programow, tragiczna niekompetencja instalatorow
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piobar / 2019-01-10 18:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga ! Dzisiaj dzwonił do mnie konsultant że niedługo kończy mi się umowa. Nie miałem umowy przy sobie i nie pamiętałem jak u mnie z okresem umowy więc zgodziłem się przedłużyć i zrobić aneks roczny na tych samych warunkach. Co się okazało : po sprawdzeniu umowy w domu ta pierwsza była na czas nieokreślony bez kar za zerwanie . Nowa była na rok i naliczala ulgi promocyjne ponad 1 tyś zł co by skutkowało karami za zerwanie umowy.
    TAK CHCIELI ZROBIC DOBRZE KLIENTOWI !
    aneks zerwać można na szczęście w ciągu 14 dni.
    Wadykretacze na infolinii,
    Z umowami trzeba uważać jak na polu minowym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Masza / 2019-01-10 15:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Co do kwestii technicznych jest ok. Natomiast infolinia dno dna. Jakiś debil sprawdzał dziś, czy zlecenie się 'zamkło'. Internet podłączyli 28 grudnia opłaty naliczają od 27. I wg. nich wszystko gra. Amatorką zalatuje.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2019-01-10 08:47
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko super..bezproblemowy kontakt..nie wiem po kiego mam jeszcze coś napisać..
    Zaletydziała wszystko jak należy
    MiejscowośćKatowice
  • ~WhyDuck / 2019-01-10 01:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Polecam naprawdę baedzo.... na dobę, potrafi zrywać z 4 razy po 10min do kilku godzin i jest luz. ale jak spóźnisz się 20 min z płatnościami to ban ekspresowo. Opłacam 3 legale źródła (netflix, hboGO i horizonTV) a zastanawiam się czy nie mieć na dysku jakiegoś serialu czy trzech na sytuacje gdzie UPC daje dupy
    Zaletyjest
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319