Fatalnie!!! Mam dość dawania im kolejnych szans. Notoryczne, powtarzające się awarie (ostatnio codziennie), a w obsłudze (pod warunkiem, że się w ogóle uda dodzwonić) jakiś zaspany cieć radosnym głosem twierdzi, że to chyba jakiś pechowy budynek, ha, ha, ha (bardzo, k***, zabawne!). Skoro przerasta ich utrzymanie sieci, to pora poszukać innego dostawcy, który będzie bardziej wiarygodny.
Zaletyostatnio jakoś nie mogę się doszukać
Wadynotoryczne awarie, niemiła obsługa.
~Barbara / 2015-05-04 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Korzystałam z UPC kilka lat. Z uwagi na chamskie podnoszenie abonamentu bez mojej wiedzy teraz chcę zrezygnować i .... od dwóch miesięcy jestem atakowana telefonami w różnych porach dnia. Napisałam wypowiedzenie umowy. Że nie chcę już z nimi mieć nic wspólnego (oferty na rynku są o niebo lepsze) i nie życzę sobie kontaktu z ich strony ale telefony jak nie milkły, tak nie milkną.
Napisałam wcześniej moją opinię o UPC, ale otrzymałam wiadomość, że "została usunięta ze względu na daj, że użyłam samych dużych liter". Też napisaliście, że "taki tekst jest słabiej czytelny". W powyższym, nad ramką, pouczeniu nie znalazłam najmniejszej wzmianki, jakoby było to zabronione. Ja napisałam tak właśnie, aby druk był większy, bardziej czytelny, nawet dla kogoś słabiej widzacego. Uważam więc, że usunięcie to było nieuzasadnione, tendencyjne. Ale - ok.
Pisze więc ponownie: w firmie UPC niektórzy pracownicy są nieuczciwi. Jesienią ub.roku usiłowali mi ponownie naliczyć opłatę za zainstalowanie Internetu, choć korzystam z tej usługi od czerwca 2014 r. Gdyby nie interwencja syna, oszustwo to pewnie udało by się im - bo "emerytka, to łatwy łup"?!?
2-ga sprawa: ponad tydzień temu okazało się, że ktoś z instalatorów UPC bezprawnie podłączył ich kabel do kabla anteny zbiorczej TV na dachu. Pojawiły się duże zakłócenia w odbiorze telewizyjnym - w efekcie konserwator odłączył mnie od anteny "dopuki UPC nie poprawi swej instalacji". W efekcie cały weekend nie miałam telewizji, a potem jeszcze przez 3 dni trwała moja z pracownikami wojna - uparcie twierdzili, że mieli do tego prawo!!! Dopiero w czwartek wreszcie przyszedł instalator UPC i poprawił to należycie. W rezultacie antenę TV podlaczono mi dopiero w piątek!!!
ZaletyBrak
WadyNieuczciwości niektórych pracowników.
MiejscowośćKraków
~Barbara / 2021-06-06 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC.
Zaletyzero
Wadyciągły brak internetu.
MiejscowośćGdynia
~Barbara / 2023-10-06 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Od kiedy pamiętam Wiecznie awarie.Jak tylko się skończy mi się tylko umowa zmieniam na inny abonament.
MiejscowośćWrocław
~Barbara P. / 2015-06-15 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma powinna otrzymać zakaz prowadzenia działalności, bo nie radzi sobie z obsługą klientów. Jedną prostą reklamację załatwiają ponad rok. Naliczają opłaty nie figurujące w załączonym do umowy cenniku. Zwrot niesłusznie pobranych opłat trwa 7 miesięcy. Zamówienie usługi jest proste, rezygnacja z usługi - już nie. Nie mają pojęcia ani o podatkach, ani o prawie cywilnym - takiej masy tępoty długo by szukać. Generalnie firma jest nastawiona na wyciąganie pieniędzy, a nie na świadczenie usług. Jedyne co im się udaje, to blokowanie usług.
Zaletyszybkość podłączenia
Wadywyłącznie
14 miesięcy
~bartek / 2019-09-04 11:28
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA!!! Nie wybierajcie UPC, nigdy.
Mam taryfę bez zobowiązań, 150mb/s, taka prędkość była może przez 1 miesiąc, teraz cyrki, że hej.
Prędkość raz 20mb/s raz 15, a zazwyczaj 6-7, szok i niedowierzanie, jak można tak robić klienta w balona.
To jest zwykła kradzież.
Kontakt z nimi jest wręcz niemożliwy, złożyłem reklamacje, ale mają na rozpatrzenie 30 dni. 30 dni?!
NIE POLECAM, trzymajcie się od nich z daleka.
Zaletybrak
WadyPrędkość, kontakt.
MiejscowośćWarszawa
~Bartek / 2022-05-13 04:13
Ocena: 1.00 / 5
TV... jest obraz, brak sygnału... jest obraz, brak sygnału... itd itp i tak KILKANAŚCIE albo i KILKADZIESIĄT razy dziennie.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKIE
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Bartek / 2023-06-06 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca jaki tylko może być. Ciągłe awarie, wieszanie się internetu, a dzwonię na infolinię to lekcewaga klienta i rozmowa z botem z którym nic się nie da załatwić. A jak przychodzi faktura, to po 3 dniach wysyłają maila z ponagleniem zapłaty. TOTALNY CHŁAM I PORAŻKA ! NIE POLECAM NAWET WROGOWI !
ZaletyBRAK
WadyJakość, kontakt z klientem, awarie
MiejscowośćWarszawa
~barti / 2019-04-08 19:00
Ocena: 1.00 / 5
infolinia na ktora mozna zglosic awarie czynna do godziny 18 bardzo nieczytelna strona reklamacji
~Barti / 2020-08-16 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wiecej usług od upc. Internet bardzo wolny. Dział techniczny tu sie nie da dodzwonić. Fatalna jakość uslugi.
MiejscowośćLublin
~Barti / 2021-11-16 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza opcja jaką można wybrać. Często nie działa do tego ruter od UPC również często nie działa i zużywa masę energii. Dodzwonić się na infolinię bardzo trudn
~Bartosz / 2019-07-04 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Gdybym nie był zmuszony do korzystania z tej firmy z pewnością bym tego nie robił.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Bartosz / 2021-11-13 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia.
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Basia 1985 / 2016-02-12 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Upc to totalna porażka!!!! przy prędkości 120 mb/s przy wifi jest 5mb/s a na kablu 25 mb/s. Po prostu rewelacja!!!!!!! A personel jakby za karę pracował!!!!! Brak słów.....
Zaletynie dostrzegam
Wadywiele
2010
~bast / 2017-04-30 19:59
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka jeśli klient chce zmienić pakiet
z tańszym abonamentem traktują cię jak trendowatego nie mówię już o regulaminie gdzie w przypadku rozwiązania umowy po umownych 24 +2 miesiącach chcą z ciebie wydrzeć ostatni grosz
licząc abonament ze standardowego cennika bo podobno dali mi usługi w tzw. promocji
Zaletyzalet niema
WadyHorizon zawiesza się
korzystałem długo
~Bazyli / 2023-06-08 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii.
WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantem
MiejscowośćWrocław
~Beata / 2015-05-04 09:59
Ocena: 1.00 / 5
W chamski i perfidny sposób podnoszą non stop abonament tłumacząc rozwojem firmy ( teraz jak sami przyznają są niedorozwinięci).
ZaletyBrak
WadyNon Stop podnoszony abonament
Za długo
~Beata / 2020-04-14 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!!!! Od roku muszę płacić za abonament z którego nie korzystam.rozwiazanie umowy to jakaś porażka. Cały czas robią problemy!!!!!!!!!!!!!!!!Dziadostwo do potęgi.
ZaletyŻadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadySame wady!!!!!!!!!!
MiejscowośćKąty opolskie
~Beata / 2023-06-15 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet niestabilny, a najgorsze że jak mają awarie to zero podejścia do Klienta. Usuwają kiedy chcą i jak chcą, na infolinii konsultanci kłamią i nie są przygotowani do kontaktu z Klientem. Bardzo niska jakość