Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC.
Zaletyzero
Wadyciągły brak internetu.
MiejscowośćGdynia
~Barbara / 2023-10-06 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Od kiedy pamiętam Wiecznie awarie.Jak tylko się skończy mi się tylko umowa zmieniam na inny abonament.
MiejscowośćWrocław
~Barbara P. / 2015-06-15 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma powinna otrzymać zakaz prowadzenia działalności, bo nie radzi sobie z obsługą klientów. Jedną prostą reklamację załatwiają ponad rok. Naliczają opłaty nie figurujące w załączonym do umowy cenniku. Zwrot niesłusznie pobranych opłat trwa 7 miesięcy. Zamówienie usługi jest proste, rezygnacja z usługi - już nie. Nie mają pojęcia ani o podatkach, ani o prawie cywilnym - takiej masy tępoty długo by szukać. Generalnie firma jest nastawiona na wyciąganie pieniędzy, a nie na świadczenie usług. Jedyne co im się udaje, to blokowanie usług.
Zaletyszybkość podłączenia
Wadywyłącznie
14 miesięcy
~bartek / 2019-09-04 11:28
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA!!! Nie wybierajcie UPC, nigdy.
Mam taryfę bez zobowiązań, 150mb/s, taka prędkość była może przez 1 miesiąc, teraz cyrki, że hej.
Prędkość raz 20mb/s raz 15, a zazwyczaj 6-7, szok i niedowierzanie, jak można tak robić klienta w balona.
To jest zwykła kradzież.
Kontakt z nimi jest wręcz niemożliwy, złożyłem reklamacje, ale mają na rozpatrzenie 30 dni. 30 dni?!
NIE POLECAM, trzymajcie się od nich z daleka.
Zaletybrak
WadyPrędkość, kontakt.
MiejscowośćWarszawa
~Bartek / 2022-05-13 04:13
Ocena: 1.00 / 5
TV... jest obraz, brak sygnału... jest obraz, brak sygnału... itd itp i tak KILKANAŚCIE albo i KILKADZIESIĄT razy dziennie.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKIE
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Bartek / 2023-06-06 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca jaki tylko może być. Ciągłe awarie, wieszanie się internetu, a dzwonię na infolinię to lekcewaga klienta i rozmowa z botem z którym nic się nie da załatwić. A jak przychodzi faktura, to po 3 dniach wysyłają maila z ponagleniem zapłaty. TOTALNY CHŁAM I PORAŻKA ! NIE POLECAM NAWET WROGOWI !
ZaletyBRAK
WadyJakość, kontakt z klientem, awarie
MiejscowośćWarszawa
~barti / 2019-04-08 19:00
Ocena: 1.00 / 5
infolinia na ktora mozna zglosic awarie czynna do godziny 18 bardzo nieczytelna strona reklamacji
~Barti / 2020-08-16 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wiecej usług od upc. Internet bardzo wolny. Dział techniczny tu sie nie da dodzwonić. Fatalna jakość uslugi.
MiejscowośćLublin
~Barti / 2021-11-16 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza opcja jaką można wybrać. Często nie działa do tego ruter od UPC również często nie działa i zużywa masę energii. Dodzwonić się na infolinię bardzo trudn
~Bartosz / 2019-07-04 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Gdybym nie był zmuszony do korzystania z tej firmy z pewnością bym tego nie robił.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Bartosz / 2021-11-13 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia.
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Basia 1985 / 2016-02-12 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Upc to totalna porażka!!!! przy prędkości 120 mb/s przy wifi jest 5mb/s a na kablu 25 mb/s. Po prostu rewelacja!!!!!!! A personel jakby za karę pracował!!!!! Brak słów.....
Zaletynie dostrzegam
Wadywiele
2010
~bast / 2017-04-30 19:59
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka jeśli klient chce zmienić pakiet
z tańszym abonamentem traktują cię jak trendowatego nie mówię już o regulaminie gdzie w przypadku rozwiązania umowy po umownych 24 +2 miesiącach chcą z ciebie wydrzeć ostatni grosz
licząc abonament ze standardowego cennika bo podobno dali mi usługi w tzw. promocji
Zaletyzalet niema
WadyHorizon zawiesza się
korzystałem długo
~Bazyli / 2023-06-08 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii.
WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantem
MiejscowośćWrocław
~Beata / 2015-05-04 09:59
Ocena: 1.00 / 5
W chamski i perfidny sposób podnoszą non stop abonament tłumacząc rozwojem firmy ( teraz jak sami przyznają są niedorozwinięci).
ZaletyBrak
WadyNon Stop podnoszony abonament
Za długo
~Beata / 2020-04-14 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!!!! Od roku muszę płacić za abonament z którego nie korzystam.rozwiazanie umowy to jakaś porażka. Cały czas robią problemy!!!!!!!!!!!!!!!!Dziadostwo do potęgi.
ZaletyŻadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadySame wady!!!!!!!!!!
MiejscowośćKąty opolskie
~Beata / 2023-06-15 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet niestabilny, a najgorsze że jak mają awarie to zero podejścia do Klienta. Usuwają kiedy chcą i jak chcą, na infolinii konsultanci kłamią i nie są przygotowani do kontaktu z Klientem. Bardzo niska jakość
~Beata / 2023-07-29 03:52
Ocena: 1.00 / 5
Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Definitywnie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyCiągły brak internetu
MiejscowośćLutomia Górna
~Beata / 2023-11-25 01:12
Ocena: 1.00 / 5
Klientką UPC byłam lata zawsze miałam najdroższe pakiety ale nie ważne już nic nie można załatwić online jak pilot od tv kiedyś szwagrowi nawalił wysłali nowy mi każą ze starym iść do salonu gdzie starego już nie ma nie idzie się wogole dogadać jakąś baba wydzwania ubezpieczenia nacionale propozycje z numerów spam masakra
WadyJuż nic nie można z UPC załatwić dno
MiejscowośćKatowice
~belfer / 2021-11-26 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Od ok. 4 lat jestem klientem UPC. Z roku na rok jest coraz gorzej. Pojawiają się coraz częstsze awarie. Szybkość Internetu pozostawia wiele do życzenia. Niedawno wziąłem TV z dekoderem 4K. Porażka. Nawet przy oglądaniu przy niższej częstotliwości TV buforuje się. W ciągu ostatniego miesiąca dwie awarie. Krótko pisząc - porażka.
Nie wiem skąd biorą ceny za tak fatalnie funkcjonujące usługi. Żenujące reklamy w telewizji dają też dużo f=do myślenia.