Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ORIANA / 2019-03-15 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzielnica - stara Oliwa, Gdańsk zamieszkana przez starszych ludzi obsługiwanych przez UPC. W chwili obecnej ze względu na przejście na platformę cyfrową większość programu została wyłączona, i w sumie za opłatę abonamentu 65 PLN dostępne jest tylko 15 kanałów. Problem, dotyczy grupy starszych ludzi tej dzielnicy, którzy nadal płacą kwotę wynikającą z umowy (wynika to chyba z przyzwyczajenia i uczciwości ludzi starszego pokolenia, że rachunki należy płacić) choć UPC nie wywiązuje się z umowy i nie robi w tym kierunku nic. Owszem wysyła zawiadomienia, że należy zamówić dekoder za który należy zapłacić lub nie, to zależy z kim się rozmawia w dziale obsługi klienta. Z punktu moralnego to chyba nieetyczne. W przeważając ilości to ludzie, dla których wychodzenie z domów aby zrobić zakupy sprawia trudność. UPC zna adresy swoich abonamentów i wystarczy, podjąć odpowiedni krok, że w sytuacji kiedy operator nie wywiązuje się z umowy zawartej z danym klientem (i ma tego pełną świadomość), zamontować dekodery w formie nieodpłatnej dla ludzi starszych, którzy z nawiązką zapłacili za dekoder płacąc za abonament kwotę przy spadającej ilości kanałów. Może ktoś zainteresuje się problemem, bo podejrzewam że skala nieuczciwości tego operatora jest większa. Czy taki jest standard UPC, operatora który wysyłając zawiadomienia że z dniem 26 lutego br. że wyłączy kolejne kanały, uważa że zachowuje się w sposób uczciwi? Nie proponując choćby obniżenia kwoty abonamentu lub zamontowania dekodera, bez potrzeby wymuszania od tych schorowanych ludzi w podeszłym wieku, przyjścia do biura obsługi klienta.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Grzegorz / 2019-03-13 23:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Chamstwo Warszawski W Infolini.Infolinia żenada.. pomoc techniczna masakra...Za rachunki do tyłu opr... A za rachunki do przodu zero Dzoekuje
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patriota / 2019-03-13 21:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Monterzy są jacyś niepoważni, przychodzi i niewie jak się podpiąć do skrzynki w bloku. Zrezygnowałem z ich usług a Vectra poradziła sobie bez problemu.
    MiejscowośćKatowice
  • ~ByłyKlient / 2019-03-13 08:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Wydzwaniają, utrudniają rezygnację, podnoszą ceny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alek / 2019-03-12 18:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet to porażka, zamiast 400/40, wyciąga ledwo 50/18. Wieczorami,co kilka dni 1-2 godz. awarie. Aby oglądać telewizję,trzeba mieć mocne nerwy, gdyż co 18-20 minut 15 minutowe bloki reklamowe z "progmatorami", po których 2 raz leci ten sam blok reklam. 1/2 programów występuje na co najmniej 2 różnych kanałach, a pozycje na nich lecą przez tydzień takie same. O powtórkach już nie wspomnę. Ogólnie, jak za teką cenę to porażka. Zakupię satelitę i nie będę wiązał się na kolejne 2 lata, więc zaoszczędzę w tym czasie 24x160=3840zł.
    Zaletyposiadam już okablowanie
    Wadywszystkie wymienione powyzej
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Leo-pard / 2019-03-11 17:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam od upc internet+tv od paru lat jest wszystko ok.Co bym zmienił to cena 140 horizon nagrywarka i Hbo trochę drogo.Katowice
    ZaletyObrazu nie tnie,Internet dobrze działa ma zasięg.
    WadyTrochę drogo.
    MiejscowośćKatowice
  • ~El / 2019-03-10 21:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety firma UPC zeszła na psy. Jestem u nich od początku ich działalności w moim mieście, czyli przeszło 22 lata. Nowy dekoder Horizon to technologiczny niewypał, wolny, zacinający się. Odradzam każdemu ten dekoder. Stary MediaBox jest bez porównania lepszy. Niestety UPC ma głęboko gdzieś lojalnych klientów którzy nigdy przez ponad 20 lat nie spóźnili się z opłatą rachunku choćby jeden dzień. Po upływie terminu umowy w październiku 2018r już drugi raz podwyższyli mi kwotę abonamentu bez jakiejkolwiek informacji. Jedyną zaletą UPC w moim przypadku to stabilny i szybki Internet. jakość sygnału TV jest średnia. Natomiast jeśli chodzi o ceny to wyższe niż u konkurencji.
    ZaletyDobrej jakości łącze internetowe.
    WadyNiekompetencja większości konsultantów, fatalnej jakości dekoder Horizon, podnoszenie opłat wg ich "widzimisie" po upływie terminu umowy, średniej jakości sygnał TV.
    MiejscowośćLubin
  • ~awokado / 2019-03-09 17:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Miało być 150mb/s a ledwo jest 1mb/s, czasami nawet 40kb/s, albo automatycznie się wyłącza wi-fi
    ZaletyBrak
    WadyTak dużo, że nie potrafie wymienić
    MiejscowośćPolska
  • ~Pino / 2019-03-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej wszelkiej krytyki.
    Umowieni na sobotę pomiędzy 11_13.
    Dzien przed terminem sms_ termin montażu 9-11. Monit na infolinii, Monit w lokalnym biurze. Wydawalo się że temat załatwiony... Niee, 9 rano domofon z hasłem albo teraz, albo inny termin...
    Tupet, bezczelność
    Opiniuję wyłącznie obsługę klienta.
  • ~Jakub / 2019-03-05 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy nie działa, a jak działa to z prędkością 10krotnie mniejszą niż w umowie
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćkraków
  • ~Dzień Świra / 2019-03-05 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na całą historię jaka mnie spotkała. Od dwóch dni nie mam internetu ani tv, ponieważ jacyś inteligentni panowie robotnicy, którzy kładli kabel sąsiadowi, odcięli mój od upc. W ciągu tego czasu dzwoniłam na infolinię 12 razy! co chwila opowiadając co się stało i że zależy mi na czasie aby to naprawiono. Najpierw dowiedziałam się, że musi to zostać zgłoszone do spółdzielni, aby uzyskać pozwolenie na ponowne położenie kabla? po 4 dniach rzekomego zgłoszenia do spółdzielni przez upc pan na infolini powiedział mi, że jest już kosztorys i pozwolenie ( co mnie zastanawia, po co dwa razy ubiegać się po ponowne pozwolenie, aby położyć ten sam kabel?, wymiana). Człowiek pełen nadziei myśli no super to teraz tylko facet przyjdzie i naprawi. Nic bardziej mylnego. Instalator był umówiony na sobotę, nie pojawił się. Dzwonię z zapytaniem co się stało, że ten pan się nie pojawił? nakłamali, że w systemie była informacja, że na poniedziałek. Ja się nie umawiałam na ten dzień, zresztą dostałam smsa z przypomnieniem o jego wizycie w sobotę ! więc pan jeszcze raz wyznaczył termin na wtorek, czekam, sms oczywiśćie znów przyszedł ale instalator po raz drugi się nie pojawił ! dzwonię ponownie na infolinię, wyraźnie zniesmaczona całą sytuacją i pytam ponownie, dlaczego instalatora nie było? na co pan oczywiście nie potrafił mi odpowiedzieć i wyznaczył termin po raz trzeci. Mówiłam, że jestem zmęczona całą tą sytuacją i chce aby sprawa byłą jak najszybciej rozwiązana. Po dwóćh godzinach pan z infolini z którym rozmawiałam wcześniej powiedział, że jest problem typu, że nie dostali jeszcze zgody od spółdzielni !! nie dowierzałam temu co mówi, gdyż wcześniej pan mnie zapewniał, że wszystko jest już załatwione i kwestia przybycia instalatora. Podobno spółdzielnia ma 5 dni roboczych aby da zgodę i to też powiedziałam temu panu na infolini, po czym mówi "teoretycznie tak, ale czasem to trwa do miesiąc czasem dwóćh". Zaniemówiłam. Miałam wrażenie, że to jakaś ukryta kamera czy program "Mamy cię", chciałabym ale niestety. Powiedział także, że jeśli będzie odmowa, najwyżej rozwiążemy umowę. Nie wierzę w całą tą historię, co za brak kompetencji, olewanie klienta, zwodzenie. A to wszystko przez ludzi , którzy przypadkiem naruszyli kabel kładąc inny do sąsiada. A byłam zadowolona z ich usług. TEraz marzę tylko o tym aby rozwiązać jak najszybciej z nimi umowę i podpisać ją z firmą bardziej kompetentną i uczciwą.
    Zaletybyło dobrze do czasu awarii, potem zaczęły się schody
    Wadybrak kompetencji, zwodzenie klienta,
    MiejscowośćGdynia
  • ~Robert / 2019-03-04 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy zupełnie. Całkowicie niepoważne podejście do klienta. W piątek zamówiłem on-line usługę tv i internet. Wybrałem z dostępnych godzin montaż na sobotę, zamówienie potwierdzono wszystko ok jednak za godzinę dzwoni do mnie jedna pani i mówi, że montaż na sobotę to błędna godzina i proponuje mi na poniedziałek myślę sobie trudno w sobotę jestem w domu, ale w poniedziałek wezmę dzień wolnego i ogarnę temat. Zgodziłem się. W niedzielę popołudniu przyszedł sms z potwierdzeniem więc upewniło mnie to, wziąłem wolne na poniedziałek, monter miał być między 9 a 11 do południa więc poodsuwałem meble, wyniosłem kwiaty, które mogły przeszkadzać etc i czekam na montera. O 9:20 dzwoni znów do mnie pani z UPC i mówi, że dziś montera nie będzie, bo Legnica to miasto wyjazdowe i będzie w środę. Czy wy sobie robicie z ludzi jaja??? Unikać jak ognia, dobrze że nie związałem się z tą nomen omen niepoważną firmą.
    MiejscowośćLegnica
  • ~123jshdbxj / 2019-03-02 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Technicy nie chcą przyjechać, bo nie chce im się podłączyć drugiego kabla i przeprowadzić go z klatki, przy czym idioci z infolinii ciągle dzwonią i umwaiaja nowych mówiąc, że da się to zrobić.
    MiejscowośćKraków
  • ~vipaxk / 2019-03-02 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Kompletna klapa jeśli chodzi o działanie wifi, często zamula,zrywa połącznie.
    Serwis wzywany kilkakrotnie, w ciągu trwania dwóch umów nie potrafił sobie poradzić z usterką.
    Jeden serwisant stwierdził "Jak sąsiad ogląda serial to u mnie są problemy z wifi"
    what the fuck?
    ZaletyBrak Limitu
    WadyFatalne działanie wifi,fatalny serwis,fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Użytkownik 2 / 2019-03-02 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet nic nie da się na nim zrobić nie polcam, a jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup to stałe 300 pingu gwarantowane
    ZaletyYoutube dobrze chodzi, szybkość
    WadyJakość, internet sam co chwilę się wyłącza
  • ~Artur / 2019-02-28 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI !!!! INTERNET CIĄGLE ZRYWA !! POWINNIŚCIE SIĘ WSTYDZIĆ !!!!!

    ODDAJCIE MI PIENIĄDZE
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGLE ZRYWA INTERNET !!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Syriinx / 2019-02-27 13:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko dobrze do czasu aż nie skończy się umowa. Mają w d...e lojalnych klientów. Osoby nowe mają to samo za 25% taniej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kasia / 2019-02-23 21:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, wieczne awarie ale abonament liczą cały (chyba że zadzwonię i złożę reklamację). Tylko trzeba mieć anielska cierpliwość żeby się dodzwonić. Odkąd podłączyłam Horaizon dno kompletne, kilka razy w tygodniu resetowac trzeba. Jestem w upc od wielu, wielu lat i już odchodzę. Potrafią tylko mydlic oczy żeby podpisać nową umowę
    ZaletyBrak
    WadyWieczne awarie i zawieszanie dekodera
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kas / 2019-02-22 22:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Niby pokazują jacy dobrzy są dla nowych klientów i takich sprowadzają, ale jak już zostajesz stałym klientem to mają Cię gdzieś...
    MiejscowośćBytom
  • ~Mariusz / 2019-02-21 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca usług a do tego firma dokonuje oszustw poprzez dopisywanie dodatkowych usług których klient nie zamawiał.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2576
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016