Awaria za awarią 3 tygodnie czekania na technika a prędkości cwaniaki podają w umowie Do 500mb/s w praktyce 120 odradzam z roku na rok są coraz gorsi
ZaletyBrak
WadyDuża awaryjność
MiejscowośćŁaziska Górne
~Moja opinia o UPC / 2019-03-25 14:19
Ocena: 2.00 / 5
Internet z felerem - modem Compal CH7465LG-LC.
Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!
~ArKan / 2019-03-22 11:23
Ocena: 1.25 / 5
Za niezawodnośc dałbym 0 gwiazdek, ale się nie da
ZaletyBRAK
WadyAwarie od kilku do kilkunastu miesięcznie. Deklarowana prędkość osiągana zaledwie przy 10% pomiarów, najczęściej w okolicach 30-50% deklarowanej
~Opaws / 2019-03-21 12:31
Ocena: 1.50 / 5
Kiedyś bardzo fajnie działający internet, aktualnie jedno wielkie 0. Co chwila jakieś awarie, wieczorami problemy z ładowaniem sie stron czy filmów. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyPraktycznie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2019-03-21 11:20
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejna stabilność, ciągle przerywa, w każdym momencie dnia
MiejscowośćWarszawa
~Mistral / 2019-03-21 11:01
Ocena: 2.00 / 5
Mamy internet w UPC od 1,5roku i cały czas to samo brak internetu.No poprostu można wyjść z siebie i stanąć obok
MiejscowośćBydgoszcz oś Wyżyny
~Wojciech / 2019-03-20 16:06
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam UPC,problemy z łącznością,co chwila awarie,kicha.
ZaletyBrak
WadyProblemy, awarie często są
~lupus / 2019-03-19 15:44
Ocena: 1.50 / 5
upc ma klientów w dupie przez 4 dni wymieniają wzmacniacze A odbiorcy pozbawieni są sygnału
Wadyobsługa klienta chamska
Miejscowośćkatowice
~Oleksii / 2019-03-19 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem UPC ponad 4 lata. Na początku nie miałem żadnych problemów, myszlałem że to jest to bardzo dobra firma. Natomiast po 2 latach moje zdanie się zmieniło. Za kaźdym razem jak dzwonię do UPC nie dostaje konkretnej odpowiedzi, czasami mi się wydaje że nie są zainteresowani klientami. Bardzo często jest taka odpowidź „ja nie jestem od tego lub to nic nie mogę panu pomóc”. Teraz płacę za internet 89 zł. Zobaczyłem w ofertach że ten sam internet w tym samym miejscu kosztuje 69 zł. Zadzwoniłem żeby zapytać czy jest moźliwość zmienić ofertę na co straszyli mi karą. Przez to że w moim budynku jest tylko jeden prowajder internet czasami jest bardzo słaby. Nie polecam internet od firmy UPC.
ZaletyNie ma żadnych zaletów
~Luki / 2019-03-19 08:39
Ocena: 2.25 / 5
Ogólnie wrażenia wielu klientów jest takie samo, tzn. stałych, długoletnich klientów mają w głębokim poważaniu dając lepsze warunki nowym klientom niż lojalnym. UPC to lojalność ma gdzieś. Dlatego po raz kolejny przekonuję się, że w dobie dzisiejszych technologi nie można pozostać klientem na stałe związanym z jednym operatorem czy to TV kablowej czy GSM. Zmieniać co 2 lata by robić sobie dobrze.
ZaletyStabilne łącza, praktycznie brak awarii
WadyCeny, brak lojalności wobec klienta stałego - długoterminowego
MiejscowośćBydgoszcz
~ORIANA / 2019-03-15 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Dzielnica - stara Oliwa, Gdańsk zamieszkana przez starszych ludzi obsługiwanych przez UPC. W chwili obecnej ze względu na przejście na platformę cyfrową większość programu została wyłączona, i w sumie za opłatę abonamentu 65 PLN dostępne jest tylko 15 kanałów. Problem, dotyczy grupy starszych ludzi tej dzielnicy, którzy nadal płacą kwotę wynikającą z umowy (wynika to chyba z przyzwyczajenia i uczciwości ludzi starszego pokolenia, że rachunki należy płacić) choć UPC nie wywiązuje się z umowy i nie robi w tym kierunku nic. Owszem wysyła zawiadomienia, że należy zamówić dekoder za który należy zapłacić lub nie, to zależy z kim się rozmawia w dziale obsługi klienta. Z punktu moralnego to chyba nieetyczne. W przeważając ilości to ludzie, dla których wychodzenie z domów aby zrobić zakupy sprawia trudność. UPC zna adresy swoich abonamentów i wystarczy, podjąć odpowiedni krok, że w sytuacji kiedy operator nie wywiązuje się z umowy zawartej z danym klientem (i ma tego pełną świadomość), zamontować dekodery w formie nieodpłatnej dla ludzi starszych, którzy z nawiązką zapłacili za dekoder płacąc za abonament kwotę przy spadającej ilości kanałów. Może ktoś zainteresuje się problemem, bo podejrzewam że skala nieuczciwości tego operatora jest większa. Czy taki jest standard UPC, operatora który wysyłając zawiadomienia że z dniem 26 lutego br. że wyłączy kolejne kanały, uważa że zachowuje się w sposób uczciwi? Nie proponując choćby obniżenia kwoty abonamentu lub zamontowania dekodera, bez potrzeby wymuszania od tych schorowanych ludzi w podeszłym wieku, przyjścia do biura obsługi klienta.
MiejscowośćGdańsk
~Grzegorz / 2019-03-13 23:48
Ocena: 1.25 / 5
Chamstwo Warszawski W Infolini.Infolinia żenada.. pomoc techniczna masakra...Za rachunki do tyłu opr... A za rachunki do przodu zero Dzoekuje
ZaletyZero
WadyWszystkie
MiejscowośćWarszawa
~Patriota / 2019-03-13 21:35
Ocena: 2.50 / 5
Monterzy są jacyś niepoważni, przychodzi i niewie jak się podpiąć do skrzynki w bloku. Zrezygnowałem z ich usług a Vectra poradziła sobie bez problemu.
Internet to porażka, zamiast 400/40, wyciąga ledwo 50/18. Wieczorami,co kilka dni 1-2 godz. awarie. Aby oglądać telewizję,trzeba mieć mocne nerwy, gdyż co 18-20 minut 15 minutowe bloki reklamowe z "progmatorami", po których 2 raz leci ten sam blok reklam. 1/2 programów występuje na co najmniej 2 różnych kanałach, a pozycje na nich lecą przez tydzień takie same. O powtórkach już nie wspomnę. Ogólnie, jak za teką cenę to porażka. Zakupię satelitę i nie będę wiązał się na kolejne 2 lata, więc zaoszczędzę w tym czasie 24x160=3840zł.
Zaletyposiadam już okablowanie
Wadywszystkie wymienione powyzej
MiejscowośćSzczecin
~Leo-pard / 2019-03-11 17:06
Ocena: 4.25 / 5
Mam od upc internet+tv od paru lat jest wszystko ok.Co bym zmienił to cena 140 horizon nagrywarka i Hbo trochę drogo.Katowice
ZaletyObrazu nie tnie,Internet dobrze działa ma zasięg.
WadyTrochę drogo.
MiejscowośćKatowice
~El / 2019-03-10 21:56
Ocena: 3.00 / 5
Niestety firma UPC zeszła na psy. Jestem u nich od początku ich działalności w moim mieście, czyli przeszło 22 lata. Nowy dekoder Horizon to technologiczny niewypał, wolny, zacinający się. Odradzam każdemu ten dekoder. Stary MediaBox jest bez porównania lepszy. Niestety UPC ma głęboko gdzieś lojalnych klientów którzy nigdy przez ponad 20 lat nie spóźnili się z opłatą rachunku choćby jeden dzień. Po upływie terminu umowy w październiku 2018r już drugi raz podwyższyli mi kwotę abonamentu bez jakiejkolwiek informacji. Jedyną zaletą UPC w moim przypadku to stabilny i szybki Internet. jakość sygnału TV jest średnia. Natomiast jeśli chodzi o ceny to wyższe niż u konkurencji.
ZaletyDobrej jakości łącze internetowe.
WadyNiekompetencja większości konsultantów, fatalnej jakości dekoder Horizon, podnoszenie opłat wg ich "widzimisie" po upływie terminu umowy, średniej jakości sygnał TV.
MiejscowośćLubin
~awokado / 2019-03-09 17:03
Ocena: 2.25 / 5
Miało być 150mb/s a ledwo jest 1mb/s, czasami nawet 40kb/s, albo automatycznie się wyłącza wi-fi
ZaletyBrak
WadyTak dużo, że nie potrafie wymienić
MiejscowośćPolska
~Pino / 2019-03-09 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Poniżej wszelkiej krytyki.
Umowieni na sobotę pomiędzy 11_13.
Dzien przed terminem sms_ termin montażu 9-11. Monit na infolinii, Monit w lokalnym biurze. Wydawalo się że temat załatwiony... Niee, 9 rano domofon z hasłem albo teraz, albo inny termin...
Tupet, bezczelność
Opiniuję wyłącznie obsługę klienta.
~Jakub / 2019-03-05 21:11
Ocena: 1.00 / 5
nigdy nie działa, a jak działa to z prędkością 10krotnie mniejszą niż w umowie