Tragedia, trzy razy umawiałam się na wizytę technika i nic, pierwszy raz nie dotarł, później kolejny tydzień czekałam pojawił się i nie mógł podłączyć bo potrzebna była zgoda, o której mnie nikt nie poinformował, trzeci raz niestety moja instalacja została anulowana, i ŻADNEJ info!!! W sumie czekam 3 tygodni, a muszę w dzisiejszych czasach pracować zdalnie co przez tą firmę nie mogę zrobić, moim zdaniem jak macie taki haos pracy to nie bierzcie nowych klientów, dzwonienia na infolinię bez sensu nikt nic nie wie, mówią że sprzedawca oddzwoni, bo nie jest to moja wina że mają problemy z personelem, ale 0 telefonów, porażka!!!!!
ZaletySame wady!!!!
WadyWyżej wymieniłam!
~anonim / 2021-03-25 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Internet jak z Mc'Donalda. Cały czas jakieś "awarie".
ZaletyŻadne
WadyNo mówię, internet jak z maka, nie da się grać w gry, wejść na lekcje itp.
MiejscowośćWarszawa
~Anonim / 2022-02-10 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet się non stop „zacina”. Wi-fii się rozłącza. Prędkość pobierania na śmiesznym poziomie. Zła jakoś podobno przez jakieś „zakłócenia, bo mieszkanie w bloku…”
Szkoda gadać.
ZaletyAbsolutnie nic.
WadyChyba wszystko.
MiejscowośćLublin
~Anonim / 2022-03-15 22:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie nic od nich!!! Ciągłe problemy z brakiem internetu i telewizji, technik przyjeżdża od 2 miesięcy regularnie raz w tygodniu i nie są w stanie nic naprawić! Technik jak przyjeżdża to robi wszystko na odwal żeby jak najszybciej wyjść z tekstem "powinno działać" i tyle. Masakra! Internet rwie sie codziennie, a całkowity brak uslug wystepuje minimum 2 razy w tygodniu przez ok 2 godziny.
ZaletyZero
WadyJak wyżej
MiejscowośćWarszawa Śródmieście
~Anonim / 2022-09-14 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Awaria trwa ponad 2 dni, o czym nie informują, dopóki klient sam nie zadzwoni z pytaniem co się dzieje. A w tym czasie oczywiście się płaci za coś czego nie ma.
ZaletyBrak
WadyBrak informacji
MiejscowośćŚwidnik
~Anonimowy / 2018-05-29 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem . Obsługa w niczym nie pomogą . Żenada
ZaletyBrak same wady
WadyWolny internet . Bardzo często przerywa internet . Cena . Nie miła obsługa . Są momenty gdy całkiem spada prędkość internetu
MiejscowośćBydgoszcz
~Anonimowy / 2019-04-26 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Upc to gowno zalecam abyscie kupili inny dekoder router itp.
ZaletyNie ma
WadyZakupilem pakiety nowych kanalow nie ma ich
Internet wije sie jak slimak
MiejscowośćRawicz
~Antek / 2017-05-13 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Jaka firma tacy konsultanci . Nie działa horizon go tylko w odbiorze TV przez intrernet , a ze względu na odbiór TV przez internet chciałąemsie na ten horizon . Nikt mi nie pomógł w problemie , który nadal jest bo nie działa., Rozważam wcześniejsze rozwiązanie umowy. Koniec z UPC -nie sa jedyni poniewaz u mnie w bloku sa jeszcze dwie telewizje kablowe z interesującymi propozycjami abonamentowymi.
Zaletywszystko pieknie jak sa propozycje do zakupu pakietów, a potem to zostajesz człowieku sam
Wadybrak bezpośredniego kontaktu z firma , aby załatwic problem, a konsuLtanci spuszczają cie na drzewo JAK MASZ PROBLEM i to jest nie do zaakceptowania.
wytrzymałem 20 lat z UPC wreszcie koniec w tym roku
~Anton / 2019-10-10 14:41
Ocena: 1.00 / 5
TO jest najgorsze doświadczenia, lepiej bym nie zamawiałem! Zamawiałem przez internet w piątek - bo był termin instalacji na sobote, myślę sobie dobrze, szybko. Potem wieczorem oddzwonili powiedzieli że nie ma na sobote terminów wolnych, dopiero w środę. We wtorek dostałem sms-a z potwierdzeniem, że będzie Instalator od 11 do 13,czekałem do 13 w domu i o 13 dostałem telefon od tego gościa, że nie przyjedzie! o 13!! Ja powiedziałem że musi przyjechać bo ja potrzebuje to pilne, a oni Mnie psują wszystkie plany. nu to powiiedział że przyjedzie 17-19, jasne że był o 18:55. ale to jeszczepoczątek, łaził po mieszkaniu szukał jakichś kabli, nić nie znalażł, powiedział że nie może zaistalować. Ja Mu znalazłem w innym pokoju docelowy kabel - spróbował coś tam, kręcił, nić nie zrobił, dzwonił pytał kogoś co ma robić, ale i tak nic nie zrobił, powiedział że może w piątek, bo dziś nic nie widać, trzeba na dole w skrzyni coś szukać, chociaż po-prostu miał kolejnego Klienta który do niego dzwonił i pytał kiedy w końcu przyjedzie!!! Sam to słyszałem! dobra, zdodziłem się na 11 rano, i poprosiłem zadzwonić do Mnie, jak przyjedzie. do 12:50 czekałem znalazłem numer do niego i pytam co jest? mówi że już był rano, wyjechał po coś tam, że będzię za pół godziny z powrotem i wszystko zrobi! Za 2,5 godziny zadzwoniłem do Niego znów i pytam czy Pan żartuję - mówi że był, coś tam sprawdził i nie będzie możliwośći podłączenia bo kabel jest uszkodzony!!! - I Ja myślę, że albo sam go uszkodził, albo wcałe nie przyjeżdżał i ma gdzięś!!! I zadzwonić poinformować o tym że już był, i nie przyjdzie, nie trzeba oczywiście, bo Osoby mogą przez cały dzień czekać na tego poważnego pana!!!!! i jeszcze dzwoniłem kilka razy do biura - tam wszyscy mają to gdzieś - bo mówią że ktoś tam oddzwoni - i nie oddzwaniają!!!!! taka fatalna obsługa!!!!!
~Anxiety / 2021-04-22 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu internetu z UPC, ciągle się sam rozłącza, średnio co 20 minut i nawet nie pomaga zresetowanie routera. Do zwykłego przeglądania internetu albo oglądania filmów wystarczy, ale jeśli ktoś by chciał pograć w gry online gdzie stabilne połączenie jest priorytetem to może o tym zapomnieć.
MiejscowośćKraków
~Aporu / 2012-02-11 21:49
Ocena: 1.00 / 5
UPC przejęło aster no fajnie dają 20mb zamiast 10 no tez fajnie.... testy prędkości dają max 18 no ok niema problemu. Ale zaraz znów awaria po kilka h net nie działa, ciągłe zrywanie sygnału. odpalam cmd ping wp.pl utracono 4 na 4 albo 2 na 4, mmm może jakieś problemy w końcu przełączają użytkowników. poczekam czekam tydzień nic się nie zmienia kilka razy na dzień nagle zrywa mi połączenia, chce sobie pograć w moja ulubiona strzelanke niestety lagi lagi lagi, no ok już zły wysłałem e maila z reklamacja podałem nr tel mieli zadzwonić no i nic czekam 3 dni. sam zadzwonię dzwonie dzwonie mm każą czekać patrze zegarek już 20m i mnie nie łączy, zadzwonię później to samo, w końcu po paru dniach się udaje. pani mówi ze wie ze sa takie problemy ze mieli juz zgłoszenia, pytam sie kiedy to naprawia bo umowa mi się kończy, i chciałbym podpisać nowa ze w sumie juz powinienem to zrobić bo zaraz skończy mi sie promocja i ze nie uśmiecha mi sie płacić wysokiego rachunku. Usłyszałem ze nie maja pojęcia ze może 3 dni a może tydzień. niema to jak precyzja w odpowiedzi. w końcu płace za stały dostęp do internetu a nie przerywany lub tym bardziej "działam kiedy chce" to połączenie uniemożliwia mi normalne surfowanie po necie czy tez granie. jeśli nagle zrywa mi połączenie to wszystko sie odświeża, strony lądują sie bardzo często po kilka sekund nawet do 30, a uzywam firefoxa i zoptymalizowalem w nim ustawienia. pomogło tylko troszkę. co z tego ze 20mb/s wolalem moje 10 ale działające. zaowazylem ze moj tel potrafi szybciej sie laczyc niz kochane UPC. nie polecam szybkosc lacza a jakosc tego lacza w tej firmie nie ida w parze.
~Arek / 2021-01-23 20:10
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze
ZaletyBrak zalet
WadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!
MiejscowośćBydgoszcz
~AreXxX / 2017-01-02 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Za obsługę klienta 1 gwiazdka to i tak za dużo. To po prostu nie działa, Pingi 1500+, internet jak z roku 1999. Niby na umowie 60mb ? a gdzież tam 0.5mb. Pingi niskie ? no gdzież 1500-15000 jest optymalne. Trzy miesiące z nimi walczę i jedyne co słyszę to "Przepraszamy za niedogodności", Ja rozumiem że nie potraficie czegoś naprawić, ale żeby nawet nic nie próbować?
ZaletyNiedługo się kończy umowa.
WadyInternet,Dział obsługi klienta,Działanie,TV, Coś jeszcze mówić?
4 miesiące, z czego 3 miesiące internet praktycznie nie działa.
~ariel / 2013-07-20 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Dzien po zlozeniu rozwiazana umowy na internet zadzwonila konsultantka probojaca za wszelka cene przekonac mnie do zmiany decyzji.Kiedy odmowilem nastepnego dnia tak ograniczono mi szybkosc ze ledwo otwiera mi strony.Dodzwonic sie do konsultanta jest wrecz niewykonalne.Probowalem 2 razy tylko melodyjki itp a z karty ponad 10 pln.Przestrzegam wszystkich przed ta firma.
Zaletyzadnych
Wadyzlodziejstwo
4 lata
~ArK / 2022-01-27 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Zerowa obsługa klienta po podpisaniu umowy. Trudności w jakimkolwiek kontakcie. Net niestabilny, ciągle przerywa, a dekoder informuje, że nie widzi swojej własnej sieci. Nagrywarka zapycha się po 2 dniach, a tam raptem 15 odcinków czegokolwiek.Wytrzymałem rok z trudnością, z przyjemnością rezygnuję.
ZaletyPilot do dekodera zsynchronizowany z telewizorem
WadyZa dużo wad
MiejscowośćWarszawa
~Arrow / 2016-01-23 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Od kad azart Sat przyjęła firma UPC od wtedy mój internet jest bardzo słaby nie polecam UPC. Wole T-Mobile albo Play. UPC zróbcie coś z tym bo za kilka miesięcy nie będziecie mieli klientów.
ZaletyNic
WadyStrasznie wolny internet
4 miesiace
~Art.Wen / 2017-10-03 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku. Nie da rady się z nimi dogadać i zawsze będą na siłę wciskać więcej.
ZaletyBrak
WadyBardzo słaba oferta (mimo że wydaje się dobra), Brak możliwości normalnego dogadania się z obsługą (niekompetentni ludzie)
Byłem klientem ponad 2 lata (nigdy więcej)
~Artur / 2017-06-10 11:10
Ocena: 1.00 / 5
ŻAŁOSNY dostawca! Od 8 miesięcy nie chcą naprawić mi słabego sygnału na klatce w moim bloku. W umowie mam "250mb/s", a rzeczywiste transfery są na poziomie jednego megabajta. Wczytywanie stron przypomina mi o czasach modemów telefonicznych...
Zaletynic
3 lata
~Artur / 2019-02-28 19:13
Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI !!!! INTERNET CIĄGLE ZRYWA !! POWINNIŚCIE SIĘ WSTYDZIĆ !!!!!
ODDAJCIE MI PIENIĄDZE
ZaletyBRAK
WadyCIĄGLE ZRYWA INTERNET !!
MiejscowośćGdańsk
~Artur / 2019-12-25 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Wszyscy piszą komentarze dwa dni po instalacji. Ja mam upc od roku i NIKOMU bym nie polecił. Przerwy, awarie co miesiąc. Czas napraw to horror. Brak internetu, telewizji. Wystarczy popatrzeć na https://downdetector.pl/status/upc/. Awarie na porządku dziennym. Ostatnio nie było usług wczoraj (wigilia, wieczorem), dziś pierwszy dzień świąt i znowu. Przerwa połowę dnia przy założeniu, że się uporają z usterką. Jest tylko informacja, że do 16:30. Połowa dnia. Dlaczego to tyle trwa? Czemu upc nie jest przygotowane na szybkie naprawy? Czemu ich sieć ciągle zawodzi? Nie wiadomo, gość z infolini prosi by się cieszyć, bo w końcu 'naprawiają w ten sam dzień, a nie trzy dni później'. Żenujące. Nikomu nie polecam ich usług. Wcześniej korzystałem z Netii i przez okres 4 lat nie miałem usług przez pół godziny. Jak dla mnie nie ma nic gorszego niż upc. Omijajcie szerokim łukiem.
ZaletyZaletą jest, że czasem działa.
WadyMalo kiedy działa poprawnie, długi czas napraw, zero rekompensaty, brak usług w najwazniejsze dni w roku (wigilia, święta)