strona 103 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »
-
~ania / 2022-02-13 15:01
masakra, obluga klienta to automaty, najgorsza siec jaka istnieje. -
-
~Ania / 2023-11-10 14:32
Od ponad 2 tygodnii internet notorycznie się ścina!! Nie da się pracować zdalnie, bo albo internetu nie ma albo chodzi tak wolno, że nie mogę wysłać maila! Pomoc techniczna jest bezradna, ciągle każą restartować router, nie porafi rozwiązać problemu. Przez 4 miesiące od zawarcia umowy było wszystko było ok, a teraz jest kompletna katastrofa. WadyInternet od 2 tyg ciągle sie przycina lub nie ma go wcale, pomoc techniczna po nr 813813813 nie potrafi rozwiązać problemuMiejscowośćTarnów -
~anika80 / 2014-10-04 11:50
Firma syf ,obsługa tragiczna, mówią jedno, robią drugie. Nie można się dogadać. Zwolniłabym połowę tych pracowników. -
~Anita / 2023-01-04 08:26
Zamówiłam 4 dekodery , 2 działaja na pół gwizdka , dwa nie działają wogóle .
Od miesiąca wydzwaniam na infolinię i umawiam wizytę ludzi którzy maja mnie podłazyć do kabla .
Dwie umówione wizyty z technikami -stracone dni , nawet brak powiadomienia że wizyta się nie odbędzie .
Jak chcesz tracić nerwy i płacić komuś za darmo -zamów UPCZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Anka / 2019-02-09 00:29
Dla mnie totalna wtopa. Mam od kilku lat telewizje i internet w upc, ale to jak w ostatnim czasie działa to wszystko to jest jakaś istna tragedia. Internet co chwile się rozłącza, w pokoju obok nie działa, telewizja... Miało być tak dużo programów... owszem, jest ich tyle ile obiecywali, ale każdy powtarza się podwójnie lub powtórnie. Żałosne bo jednak nie płace za to zeby się tak męczyć. W najbliższej przyszłości zamierzam zmienić dostawce tv i przede wszystkim internetu. MiejscowośćGniezno -
~Anka / 2020-04-22 20:20
Panie i panowie na infolinii przyjmują informację zapewniając, że nagrywają wszystkie rozmowy. Po trzech tygodniach dzwoniąc na tę sama infolinie, dowiaduję się, że owszem reklamacja była złożona, ale bez podania przyczyny i nie wiadomo czego dotyczyła. Po miesiącu dowiaduję się, że reklamacji nie ma, nie było a rozmów nie nagrywają jednak.
"Nie mamy pana reklamacji i co pan nam zrobi"
Klientom polecam nagrywać rozmowy z tym allegrowiczem.
MiejscowośćWarszawa -
~Ann / 2024-09-16 11:37
Internet beznadziejny więcej nue działał niż działał. Słaba jakość -
~Anna / 2016-12-10 09:34
Najgorsza firma!! Internet co chwila się rozłącza. Obsluga telefoniczna jest chamska, nieprofesjonalna. Kiedy się dzwoni w sprawie braku internetu, to zmieniają paramerty na mniejsze, szydzą z Klientów, nie dość że trzeba się nasłuchać muzyczki zanim się połączy, to jeszcze to chamstwo od strony obsługi. -
-
~Anna / 2018-07-26 23:30
Strona UPC nie działa praktycznie nigdy, płatności dokonuje się po 15 minut, strona cały czas się zwiesza, czasami wyświetla się komunikat o pomyślnym zrealizowaniu transakcji podczas gdy w rzeczywistości transakcja nie przebiegła tak jak trzeba. Obsługa telefoniczna jest zazwyczaj miła chociaż na połączenie czeka się długo, natomiast panowie przychodzący wymienić stary router na jeszcze starszy są albo niekompetentni albo niemili. Firma zdecydowanie nie jest godna polecenia więc jeśli tylko ma się alternatywę, proponuję z niej skorzystać Zaletybrak, ewentualnie brak alternaty chociaż ciężko to uznać za zaletę firmyMiejscowośćKraków -
~Anna / 2018-11-22 13:05
Wasze uslugi co raz bardziej zawodzą!!! A wasi technicy nie umieja naprawić awarii do konca bo co drugi dzien dzieje sie to samo w rejonie Katowc!!!! JAK MOZNA!! Moze czas domagac zwroru pieniędzy za czas awarii i braku internetu!!!!!!! ZaletyBrak -
~Anna / 2018-12-11 10:48
Korzystam z usług upc od wielu lat. I tak, jak kiedyś byłam bardzo zadowolona, tak w ostatnim czasie jest tragedia. Polecają droższe pakiety, bo lepsze, bo szybszy internet, a to nieprawda. Płace krocie a i tak muszę korzystać z pakietu internetowego w telefonie bo wifi działa jakby chciało a nie mogło. Oczywiście kiedy nie ma awarii, bo te występują bardzo często. Choćby w tym momencie, nie mogę zrobić nic. Poważnie zastanawiam się nad zmiana operatora bo tak nie da się żyć, zwłaszcza, ze dla niektórych praca w internecie jest obowiązkowa. MiejscowośćGniezno -
~Anna / 2021-11-25 18:40
Fatalna obsługa i obieg informacji. Wielominutowe połączenia, brak klarownego przekazu informacji. mówią, że wysyłają monity w postaci sms a takie nie przychodzą. MiejscowośćKraków -
~Anna / 2022-01-18 20:30
Dno, totalne dno. Nic nie działa, obsługa klienta nie istnieje. Szkoda czasu na pisanie, tej firmy NIE MA!!! ZaletyBrakWadyWszytlkoMiejscowośćGdańsk -
~Anna / 2022-12-17 10:21
W Kółko się wiesza i przerywa. Nie można normalnie niczego obejrzeć czy posłuchać dokumentu. Strony stają lub Się nie otwierają. Przy oglądaniu czegokolwiek z YouTube w kółko przerywa lub staje. Oszuści namówili nas z prędkości 500 lub 1000 a jest gorzej niż 100 MB !!!!!! NIE POLECAM!!!!! NAJGORSZY Internet jakiego używałam. ZaletyBRAKWadyNic nie działa dobrze a w nocy w ogóle!!!!!!!MiejscowośćSzczecin -
~Anna / 2023-05-23 18:43
Najgorszy dostawca z możliwych brak reakcji na reklamacje sprzęt wadliwy Serdecznie nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko jest u nich wadaMiejscowośćKleczanow -
~Anna / 2023-07-18 09:27
Najgors,a telewizja, z którą miałam doczynienia, automatyczna sekretarka wydłuża nawiązanie kontaktów albo w ogóle nie chce łączyć, kilka razy zrywało sygnał ale od wczoraj po kilkudziesięciu minutach próby połączenia z działem technicznym przez automatyczna sekretarkę pozwolono na łącze z działem technicznym, niestety Pan kazał odłączyć od prądu i po 15 minutach włączyć i zadzwonić, okazało się nie działa a próba zadzwonienia oczywiście przez automatyczna sekretarkę była niemożliwa bo 16 min już nikt nie pracował, nie obejrzałam reportażu, który chciałam obejrzeć, teraz znów zadzwoniłam i przez 1 godz czasu nikt nie potrafił mi pomóc, a serwis techniczny za 2 tyg beż oglądania tv ...a abonament place w tym czasie. Dzisiaj za chwilę po wysłaniu opinii pisze o rezygnację ale rezygnacja obejmuje 1 5 mcy dalej płacenia dla upc....jest to niewobrazalna porażka z tą tv, nigdy więcej upc!!!!! MiejscowośćGdańsk -
-
~Anna / 2023-08-02 09:34
Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina MiejscowośćKielce -
~Anna / 2023-09-04 20:04
Złodzieje. Naliczone bezpodstawnie opłaty mimo, że sprzęt zwrócony w terminie. Sprawa ciągnie się już kilka tygodni i wciąż "rozpatrują" mój wniosek mimo dowodów w postaci potwierdzeń z Inpostu. Na infolinii brak jakichkolwiek informacji. Nie polecam! MiejscowośćKraków -
~Anna / 2023-10-27 18:50
Brak internetu ,nie ma komu zgłosić awarii ,konsultanc i nie mają żadnych kompetencji .Porazka !Technicy kłamią że sa w budynku !Nie widzą problemu ,mam pakiet 12-godzinny w razie problemu ,awarii za który oczywiście płacę!96 godzin tyle każą czekać na naprawę .Żart!
Brak profesjonalizmu ,w dzisiejszych czasach tak traktować klientów.Odbiorca UPC jest tylko po to żeby płacić rachunki!!!ZaletyLenistwo ,brak wspołpracy ,-nie posiadaja zaletWadyKłamstwo ,brak kompetencji ,brak profesjonalizmuMiejscowośćWarszawa -
~AnnaAnna / 2022-04-28 16:56
Przeprowadziłam się w inne miejsce w którym UPC nie dostarcza swoich usług. Poinformowałam znacznie wcześniej dostawcę tym fakcie i....co się okazuje za to że UPC nie zapewnia usług pod moim aktualnym adresem mam płacić 200 zł?
Łamiecie moje prawo wolności wyboru. Nikomu nie będę polecać UPC. Właśnie straciliście wieloletniego klienta.ZaletyBrakWadyBrak możliwości świadczenia usług przez operatora i naliczanie klientowi opłat za to.MiejscowośćKatowice
strona 103 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »