Witam
Kurier przywiósł przesyłkę ( bylam akurat w Łazience)- zobaczyłam tył odjeżdzajacego samochodu. Zadzwoniłam prosząc żeby wrócił- odmówił; poprosiłam o numer przełożonego odmówił i się rozłączył. Nie odebrał 3 kolejnych telefonów- dopiero telefon z innego numeru odebrał. Poprosiłam aby podał gdzie jest aktualnie to po przesyłkę door to door!!! przyjadę.
Podał miejsce- galeria. Jak przesyłke odebrałam ( dość duża miałamobie ręce zajęte kazał!!! podpisać pokwitowanie w elektronicznym notesie wymagajacym uzycia obu rak- powiedziałam że zostawię przesyłke w samochodzi i ją pokwituję.
Swierdził że właśnie przesyłkę za która zapłaciłam ponad 2800 KRADNĘ i prawie się zacząl ze mną szarpać próbując ja odebrać.
Przesyłkę położyłam na ziemi i podpisałam odbór dodająć że był bardzo niegrzeczny; Pan kurier wymazał to i kazał mi podpisać ponownie; ponownie pod nazwiskiem dodałam że jest bardzo niekulturalny- znowu mój podpis wymazał, zagroził że zadzwoni po policję- bo kradne przesyłke i nie chcę odbioru podpisać ( sdam wymazywał kolejne moje podpisy; zadzwonił chyba do szefa. Nie pozwolił mi z nim rozmawiać ... t lumacząc że przesyłkję odebrałam i nie chcę jej pokwitować; Z szefem nie chiał mnie połączyc , powiedział że mogę zadzwonić do infolinii- takm i tak jest automat...
W poczuciu totalnej bezkarności w końcu pozwolił mi podpisać bez info na temat jego zachowania
Chyba w tej firmie nie słyszeli o obsłudze klienta i zapomnieli przeszkolić pana kuriera z kultury obsługi.
Pan kurier doskonale wie, że nie ma żadnej mozliwości interwencji u kogokolwiek w firmie i liczy/ a w zasadzie jest pewien bezkarności.
Klienta traktuje jak śmieć który utrudnia mu życie.
Brawo kierownictwo UPS.
Ja na 100% juz nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Nikomu tez nie radzę.
Grazyna Rutkiewicz
Zaletyżadnych
WadyBardzo niegrzeczny, niekulturalny- delikatnie mówiąc- pan kurier. Wkurzony na cały swiat i klientów
MiejscowośćBiałystok
~No mi się podoba / 2019-04-30 19:58
Ocena: 4.75 / 5
Uważam ze jest ok. Czasami zdarzają się jakieś awarie ale zawsze jest jakaś informacja. Polecam
ZaletyDobry internet, dobra obsługa klienta
WadyW sumie to nie wiem
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2019-04-29 00:32
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam! Kiedyś był to chyba najlepszy dostawca. Teraz to dno. Infrastruktura się starzeje i nie ma żadnych inwestycji. Czas naprawy też śmieszny. Technicy powinni pracować 24/7.
WadyStabilność, czas naprawy, cena
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2019-04-28 15:48
Ocena: 1.00 / 5
godzine dziala, 2 nie dziala, potem dziala 3, nie dziala godzine i tak caly czas. kilkanascie razy zglaszana awaria. koniec umowy za 2 miesiace , jak mam to wytrzymac?
MiejscowośćLublin
~Daniel / 2019-04-27 22:15
Ocena: 1.00 / 5
jeśli nie przeszkadzają Ci częste awarie w dostawie internetu czy tv płacąc 124 zł to proszę bardzo ja już powiedziałem że to jest ostatni miesiąc współpracy z nimi. dzisiaj jest między innymi dzień w którym mają swoje przerwy techniczne.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćGniezno
~Monia / 2019-04-27 22:09
Ocena: 4.75 / 5
Mam ich usługi parę lat, wszystko jest ok, choć dla stałych klientów powinni mieć lepsze promocje.
ZaletySuper szybki internet
MiejscowośćCzestochowa
~Lukeee / 2019-04-27 09:31
Ocena: 2.50 / 5
Notoryczne przerwy w dostawie usługi, parametry zaniżone do granic. Mam internet 500mb, a po Wifi nie mam co liczyć aby przekroczyć 200.. mam 5GHz oraz przepustowość karty na poziomie 433.. więc bełkot, że po kablu byłoby ok mnie mało interesuje. W tej chwili nie mam internetu więc opinia leci z telefonu. Czas się pożegnać. Naprawdę szkoda nerwów. Obsługa jest często miła i kompetentna. Po prostu usługa do bani.
ZaletyObsługa
MiejscowośćWarszawa
~IamSoAngryMan / 2019-04-26 12:15
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo wolny internet... filmy na YouTube trzeba w 480p oglądać
ZaletyBrak
WadyJeżeli lubicie sobie czasem zagrać w jakąś gierkę na PC lub Xbox One nie myślcie że z UPC będziecie mieć stały PING....
MiejscowośćKatowice
~Anonimowy / 2019-04-26 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Upc to gowno zalecam abyscie kupili inny dekoder router itp.
ZaletyNie ma
WadyZakupilem pakiety nowych kanalow nie ma ich
Internet wije sie jak slimak
MiejscowośćRawicz
~Michał / 2019-04-25 18:40
Ocena: 1.50 / 5
Brak możliwości kontaktu elektronicznego z firmą. Do tego Internetu dużo częściej nie ma, niż jest. Niezawodność absolutnie zerowa.
Zaletyszybki?
Wadybardzo, bardzo, bardzo zawodny.
MiejscowośćWarszawa
~Natalia / 2019-04-24 15:29
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia! Od 2 lat nie można doprosić się o przyznanie dostępu do platformy. Komunikacja na poziomie żałosnym, osoby tam pracujące nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Nikt nie odbiera telefonów. Internet na poziomie zerowym. Nie polecam.
MiejscowośćBydgoszcz
~Maciej / 2019-04-22 10:50
Ocena: 3.00 / 5
Na początku było w miarę dobrze z ich internetem, czasami awarie jak to bywa,ale ostatnio jak się umowa kończy to awarie na początku dziennym.
ZaletyDwa kanały Wi-Fi szybszy i wolniejszy.
WadyCzęste braki w dostawie.
MiejscowośćWarszawa
~Tranceok / 2019-04-20 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Żeby napisać tą opinie, włączyłem internet na telefonie.
Napisze poprostu!
Najgorszy „internet” jaki tylko wiedziałem!!!!!!!!!
Bardzo nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
MiejscowośćSopot
~BlackHawk / 2019-04-19 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa, totalny brak szacunku do klienta. Zero empati do kupującego. Od 12 dni nie ma internetu i kazdy telefon do UPC kończy sie przesuwaniem terminu naprawy na kolejne kilka dni. Zero kontaktu z klientem, nie wspomnę już o tym, że przez te 12 dni jednym słowem za przeproszeniem "gówno" zostało zrobione.
Stanowczo nie polecam każdemu zainteresowanemu.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2019-04-17 20:05
Ocena: 1.75 / 5
Mam internet 120Mb/s, a naprawdę 30 Mb/s.Kontakt z biurem obsługi to jakaś porażka , wciskają taką ofertę którą ty nie akceptujesz. Nie można jej później zmienić.Nie polecam.
ZaletyMoże cena
WadyPrędkość
MiejscowośćKołobrzeg
~Paweł / 2019-04-17 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Usługa na najniższym poziomie. Brak kontaktu z technikiem, brak kontaktu z bok, na infolinie nie da się dodzwonić.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z bok
brak kontaktu z serwisem
usługa nie działa prawidłowo
MiejscowośćLublin
~Dymek227 / 2019-04-17 12:12
Ocena: 2.50 / 5
Kupilem dekoder HORIZON nie dziala w nim internet ktory tez zamowilem w zestawie i nikt nie udzielil nam pomocy z upc
ZaletyNie ma zalet
WadyNie dzialajacy internet i obsluga nie pomaga
MiejscowośćGdańsk
~kliner / 2019-04-14 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Totalny trash wsród internetów dostępnych na rynku. Te 500 mb/s to totalny żart. Przy zakupie gwarantowali że WI-FI będzie conajmniej te 200 mb/s. Gówno prawda, internet wyciąga ledwo 10 mb/s, a w grach co chwile mam zgubione pakiety przez co nie da sie grać. Jak dla mnie, szukam nowego dostawcy.
Wadywszystko inne
MiejscowośćWarszawa
~Magdalena / 2019-04-12 20:14
Ocena: 1.00 / 5
150 mb/s chodzi na zero pobierane 10 wysyłane, co za gówno. Chciałem dodać zdjęcie ze speed testa ale się nie da
ZaletyBrak
WadyGówno
MiejscowośćKraków
~Infinitum / 2019-04-12 13:54
Ocena: 1.25 / 5
Okropna obskuga. Odstapilem od umowy z 2 miesacy temu. Otrzymalem rozkiczenie za 2 miseaca, chociaz w dziale obslugi klienta pan ktory pryjal moja decyzje, powiedzial ze na reygnacje jest podany 1 miesac za ktory musze zaplacic. Po otrzymaniu faktury zadzwonilem do obslugi klienta na co pani powiedzala ze dzil obslugi klienta w ogole tym nie zajmuje( chodzi o lokal) i niestety musze zaplacic za 2 miesace. Nie polecam