Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3502 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grazyna / 2019-05-02 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Kurier przywiósł przesyłkę ( bylam akurat w Łazience)- zobaczyłam tył odjeżdzajacego samochodu. Zadzwoniłam prosząc żeby wrócił- odmówił; poprosiłam o numer przełożonego odmówił i się rozłączył. Nie odebrał 3 kolejnych telefonów- dopiero telefon z innego numeru odebrał. Poprosiłam aby podał gdzie jest aktualnie to po przesyłkę door to door!!! przyjadę.
    Podał miejsce- galeria. Jak przesyłke odebrałam ( dość duża miałamobie ręce zajęte kazał!!! podpisać pokwitowanie w elektronicznym notesie wymagajacym uzycia obu rak- powiedziałam że zostawię przesyłke w samochodzi i ją pokwituję.
    Swierdził że właśnie przesyłkę za która zapłaciłam ponad 2800 KRADNĘ i prawie się zacząl ze mną szarpać próbując ja odebrać.
    Przesyłkę położyłam na ziemi i podpisałam odbór dodająć że był bardzo niegrzeczny; Pan kurier wymazał to i kazał mi podpisać ponownie; ponownie pod nazwiskiem dodałam że jest bardzo niekulturalny- znowu mój podpis wymazał, zagroził że zadzwoni po policję- bo kradne przesyłke i nie chcę odbioru podpisać ( sdam wymazywał kolejne moje podpisy; zadzwonił chyba do szefa. Nie pozwolił mi z nim rozmawiać ... t lumacząc że przesyłkję odebrałam i nie chcę jej pokwitować; Z szefem nie chiał mnie połączyc , powiedział że mogę zadzwonić do infolinii- takm i tak jest automat...
    W poczuciu totalnej bezkarności w końcu pozwolił mi podpisać bez info na temat jego zachowania
    Chyba w tej firmie nie słyszeli o obsłudze klienta i zapomnieli przeszkolić pana kuriera z kultury obsługi.
    Pan kurier doskonale wie, że nie ma żadnej mozliwości interwencji u kogokolwiek w firmie i liczy/ a w zasadzie jest pewien bezkarności.
    Klienta traktuje jak śmieć który utrudnia mu życie.
    Brawo kierownictwo UPS.
    Ja na 100% juz nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Nikomu tez nie radzę.
    Grazyna Rutkiewicz
    Zaletyżadnych
    WadyBardzo niegrzeczny, niekulturalny- delikatnie mówiąc- pan kurier. Wkurzony na cały swiat i klientów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~No mi się podoba / 2019-04-30 19:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Uważam ze jest ok. Czasami zdarzają się jakieś awarie ale zawsze jest jakaś informacja. Polecam
    ZaletyDobry internet, dobra obsługa klienta
    WadyW sumie to nie wiem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2019-04-29 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Kiedyś był to chyba najlepszy dostawca. Teraz to dno. Infrastruktura się starzeje i nie ma żadnych inwestycji. Czas naprawy też śmieszny. Technicy powinni pracować 24/7.
    WadyStabilność, czas naprawy, cena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2019-04-28 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    godzine dziala, 2 nie dziala, potem dziala 3, nie dziala godzine i tak caly czas. kilkanascie razy zglaszana awaria. koniec umowy za 2 miesiace , jak mam to wytrzymac?
    MiejscowośćLublin
  • ~Daniel / 2019-04-27 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli nie przeszkadzają Ci częste awarie w dostawie internetu czy tv płacąc 124 zł to proszę bardzo ja już powiedziałem że to jest ostatni miesiąc współpracy z nimi. dzisiaj jest między innymi dzień w którym mają swoje przerwy techniczne.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGniezno
  • ~Monia / 2019-04-27 22:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam ich usługi parę lat, wszystko jest ok, choć dla stałych klientów powinni mieć lepsze promocje.
    ZaletySuper szybki internet
    MiejscowośćCzestochowa
  • ~Lukeee / 2019-04-27 09:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Notoryczne przerwy w dostawie usługi, parametry zaniżone do granic. Mam internet 500mb, a po Wifi nie mam co liczyć aby przekroczyć 200.. mam 5GHz oraz przepustowość karty na poziomie 433.. więc bełkot, że po kablu byłoby ok mnie mało interesuje. W tej chwili nie mam internetu więc opinia leci z telefonu. Czas się pożegnać. Naprawdę szkoda nerwów. Obsługa jest często miła i kompetentna. Po prostu usługa do bani.
    ZaletyObsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~IamSoAngryMan / 2019-04-26 12:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo wolny internet... filmy na YouTube trzeba w 480p oglądać
    ZaletyBrak
    WadyJeżeli lubicie sobie czasem zagrać w jakąś gierkę na PC lub Xbox One nie myślcie że z UPC będziecie mieć stały PING....
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anonimowy / 2019-04-26 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to gowno zalecam abyscie kupili inny dekoder router itp.
    ZaletyNie ma
    WadyZakupilem pakiety nowych kanalow nie ma ich
    Internet wije sie jak slimak
    MiejscowośćRawicz
  • ~Michał / 2019-04-25 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości kontaktu elektronicznego z firmą. Do tego Internetu dużo częściej nie ma, niż jest. Niezawodność absolutnie zerowa.
    Zaletyszybki?
    Wadybardzo, bardzo, bardzo zawodny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2019-04-24 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia! Od 2 lat nie można doprosić się o przyznanie dostępu do platformy. Komunikacja na poziomie żałosnym, osoby tam pracujące nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Nikt nie odbiera telefonów. Internet na poziomie zerowym. Nie polecam.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Maciej / 2019-04-22 10:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Na początku było w miarę dobrze z ich internetem, czasami awarie jak to bywa,ale ostatnio jak się umowa kończy to awarie na początku dziennym.
    ZaletyDwa kanały Wi-Fi szybszy i wolniejszy.
    WadyCzęste braki w dostawie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tranceok / 2019-04-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby napisać tą opinie, włączyłem internet na telefonie.
    Napisze poprostu!
    Najgorszy „internet” jaki tylko wiedziałem!!!!!!!!!
    Bardzo nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
    MiejscowośćSopot
  • ~BlackHawk / 2019-04-19 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa, totalny brak szacunku do klienta. Zero empati do kupującego. Od 12 dni nie ma internetu i kazdy telefon do UPC kończy sie przesuwaniem terminu naprawy na kolejne kilka dni. Zero kontaktu z klientem, nie wspomnę już o tym, że przez te 12 dni jednym słowem za przeproszeniem "gówno" zostało zrobione.
    Stanowczo nie polecam każdemu zainteresowanemu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2019-04-17 20:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 120Mb/s, a naprawdę 30 Mb/s.Kontakt z biurem obsługi to jakaś porażka , wciskają taką ofertę którą ty nie akceptujesz. Nie można jej później zmienić.Nie polecam.
    ZaletyMoże cena
    WadyPrędkość
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Paweł / 2019-04-17 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa na najniższym poziomie. Brak kontaktu z technikiem, brak kontaktu z bok, na infolinie nie da się dodzwonić.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z bok
    brak kontaktu z serwisem
    usługa nie działa prawidłowo
    MiejscowośćLublin
  • ~Dymek227 / 2019-04-17 12:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupilem dekoder HORIZON nie dziala w nim internet ktory tez zamowilem w zestawie i nikt nie udzielil nam pomocy z upc
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie dzialajacy internet i obsluga nie pomaga
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kliner / 2019-04-14 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny trash wsród internetów dostępnych na rynku. Te 500 mb/s to totalny żart. Przy zakupie gwarantowali że WI-FI będzie conajmniej te 200 mb/s. Gówno prawda, internet wyciąga ledwo 10 mb/s, a w grach co chwile mam zgubione pakiety przez co nie da sie grać. Jak dla mnie, szukam nowego dostawcy.
    Wadywszystko inne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2019-04-12 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    150 mb/s chodzi na zero pobierane 10 wysyłane, co za gówno. Chciałem dodać zdjęcie ze speed testa ale się nie da
    ZaletyBrak
    WadyGówno
    MiejscowośćKraków
  • ~Infinitum / 2019-04-12 13:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Okropna obskuga. Odstapilem od umowy z 2 miesacy temu. Otrzymalem rozkiczenie za 2 miseaca, chociaz w dziale obslugi klienta pan ktory pryjal moja decyzje, powiedzial ze na reygnacje jest podany 1 miesac za ktory musze zaplacic. Po otrzymaniu faktury zadzwonilem do obslugi klienta na co pani powiedzala ze dzil obslugi klienta w ogole tym nie zajmuje( chodzi o lokal) i niestety musze zaplacic za 2 miesace. Nie polecam
    ZaletySzybki internet
    WadyOkropna obsluga
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017