Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3506 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oszusci / 2019-06-23 18:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Za wysoka cena jak za taki szmelc.
    Router działa jakby chciał a nie mógł, Wi-Fi to marzenie w odległości większej niż 5 metrów od Routera
    Lagi i strata pakietów na porządku dziennym, jedyne co to czasem zdarza się kompetentny konsultant.
    Ale ogólnie nie polecam.
    I WAŻNE - TO NIE JEST INTERNET ŚWIATŁOWODOWY.
    DAJĄ KABEL KONCENTRYCZNY A NIE ŚWIATŁOWÓD - OSZUŚCI.
    IDĄC ICH TOKIEM MYŚLENIA, TO LTE TEŻ JEST INTERNETEM ŚWIATŁOWODOWYM
    VDSL I NAWET ADSL TO TEŻ INTERNET ŚWIATŁOWODOWY WEDŁUG TERMINOLOGII TYCH OSZUSTÓW.
    ODRADZAM SERDECZNIE.
    KOMPLETNIE NIE NADAJE SIĘ DO GRANIA.
    Zaletyładny papier użyty do wydruku umowy.
    Wadywszystko, z wprowadzaniem klientów w bład włącznie.
    MiejscowośćOtwock
  • ~Kate / 2019-06-21 08:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta najgorsza z możliwych, przy jakichkolwiek problemach kontakt jest prawie niemożliwy. Utrudniają wypowiedzenie umowy do tego stopnia, ze w moim przypadku mijają już dwa tygodnie i jedyne odpowiedzi jakie dostaję to od automatu. Nie wspomnę już jak długo musiałam się prosić o korekty faktur gdy bezpodstawnie, z dnia na dzień, zmienili mi pakiet na wyższy i droższy(!) Ście**o jakich mało.
    Zgłosiłabym ich z chęcią do uokik za łamanie praw konsumenta ale okazuje się, że kupując internet nie dostajesz ŻADNEJ UMOWY. Po prostu wypełnia się formularz online i umawiasz się na instalację. I jedyne co dostajesz to regulamin, w którym nie absolutnie nic oraz instrukcje jak czytać rachunek. To jest dopiero przekręt.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Kontakt
    Brak umowy
    Częste problemy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bogusław / 2019-06-21 01:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy Internet. Brak szacunku do klienta. W dodatku co kilka miesięcy zwiększają problemy ze zgłoszeniem awarii z ich winy. Każdemu użytkownikowi, który natrafil na dłuższą przerwę w dostawie Internetu polecam zgłoszenie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenckich. Bez tego nie zrobią nic...
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Ben / 2019-06-20 19:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnie 3 tygodnie bardzo słaby internet. Nie polecam!
    ZaletyFajna oferta
    WadyOszustwo, moc 3x mniejsza niż na umowie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.

    Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.
    ZaletyLow price
    WadyCustomer service
    Unreliable internet
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Rene / 2019-06-17 09:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Firm UPC przypomina w swoim zachownie monopoliste - jakosc internetu nie jest najlepsza. Niestety częste awarie i zawieszenia. I do tego nie domówienia po stronie konsultantów.

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Halina / 2019-06-16 12:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Co do internetu nie mam zastrzeżeń. Natomiast obsługa klienta on line bardzo słaba, mijanie się z prawdą i.t.p. Nie mam doświadczenia z miejscowym biurem UPC.
    ZaletyStabilny internet
    WadySłabość obsługi on line
    MiejscowośćSzczecin
  • ~mnichu / 2019-06-15 12:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to tragedia , 1100 pingu to dal nich coś zupełnie normalnego.Normalny ping powinien wynosić do 150.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo , aby wypisywać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Oszukany / 2019-06-14 22:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Krzysztof / 2019-06-13 22:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Zmieniłem dostawcę internetu na UPC. Korzystam z usługi 2 miesiące. Firma fatalna. Częste awarie. W chwili gdy piszę ten post kompletny brak dostępu do usług (dotyczy dużej części mojego miasta internet + TV) trwa kilkanaście godzin. Kolejny podany termin usunięcia awarii to jutro godzina 9:00 (czyli po 24 godzinach). Nie rozumiem jak można usuwać taką awarię 2 dni ? Przestrzegam przed firmą.
    ZaletyJak usługa działa to dostarcza dobrą prędkość transmisji.
    WadyBardzo częste awarie.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~mj / 2019-06-13 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Banda oszustow bierzesz internet specjalnie taki ktory mozna odwolac w kazdym momencie a oni mowia ze trzeba zaplacic 5tys kary!! zlodzieje i nic wiecej
    WadyInternet do dupy i oszustwo
  • ~Lukas / 2019-06-12 23:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo częste awarie w dostawie Internetu. Infolinia zbywa informacja że internet wróci o 14:00 później o 22:00, później następnego dnia o 13;00. I tak się zabezpieczają automatem który przez telefon informuje o czasie naprawy awarii. Awarię często powtarzają się i trwają kilka dni. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak jest. Generalnie nie polecam.
    ZaletyUsługi jak każda inna
    WadyAWARIE
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2019-06-12 18:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca internetu ever! Usługa baaaardzo awaryjna, ciągle jakieś braki, przerwy w dostępie do internetu a dodzwonić się do nich to też nie lada wyzwanie. Zero informacji dla klienta skąd awaria i kiedy będzie naprawiona. Raz w ogóle postanowili wyłączyć internet na 9 dni bez informowania o tym klinientow! Dopiero po telefonie na infolinię dowiedziałam się jak długo nie będzie usługi! Kpina. Omijać szerokim łukiem tego dostawcę!
    ZaletyBrak
    WadyAż szkoda wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~psmao / 2019-06-12 10:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :)
    Zaletyrelacja oferta/cena
    Wadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~epidemic / 2019-06-12 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mario / 2019-06-11 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie słowa
    MiejscowośćLublin
  • ~Toja / 2019-06-10 21:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno
    ZaletyBrak
    WadyZnikające i zacinające kanały.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Witol / 2019-06-10 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !!
  • ~Adam / 2019-06-09 12:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji.
    ZaletyB.dobra obsługa klienta
    Wadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałów
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~wolak / 2019-06-09 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie.
    MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3972
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3041
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300