Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2019-06-26 17:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przedstawiciele handlowi wprowadzaja w blad klietnow i mowia co innego niz jest w warunkach umowy. Firma nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za podpisane ich umowy I umywaja rece od tego. Firma nie sprawdza swoich przedstawicieli I nie sprawadza czy umowa klienta jest zgodna z tym co przedstawiciel im przedstawil. Nie polecam tej firmy I uprzedzam przed problemami z nia.. .
    WadyOszukiwanie klientow I brak odppwiedzialnosci za swoich przedstawicieli handlowych
    MiejscowośćLeszno
  • ~Gosia / 2019-06-26 16:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt, brak pracowników potrafiących udzielić odpowiedzi, za każdym razem otrzymuje inna odpowiedź, umawiana wizyta okazuje się być nie umówioną
    ZaletyPomimo braku kompetencji, miła obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2019-06-25 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej lichwiarska firma z jaką się spotkałem. Internet bardzo słaby, a dekoder ciągle się zawiesza. Panie konsultantki naciągają na umowy nie mówiąc wszystkich szczegółów. Umowa o rozszerzeniu usługi wchodzi w życie bez wiedzy abonenta. A o reklamacji nie ma mowy, pomimo że nie wyraziłem zgody na zmianę umowy. bardzo ale to bardzo wszystkim odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyFirmie zależy tylko na naciągnięciu klienta. Ani jakość anie klient wcale się nie liczy.
    MiejscowośćOlkusz
  • ~MACIEJ / 2019-06-25 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA

    wadliwy router, KOSZTY 2x większe niż u konkurencji, generalnie złodzieje - po rozwiązaniu umowy problem z oddaniem sprzętu. Nie można go zwrócić w punkcie przy rezygnacji z usług, po wysyłce przez paczkomat naliczają jeszcze na koniec 50 pln kary za nie wiadomo co. Na obsługę klienta nie mogę narzekać - firma, usługi i system działania do d.... .

    OMIJAĆ Z DALEKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~waflarz / 2019-06-25 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrata pakietów na bardzo wysokim poziomie. QoS nie zagwarantowany, nawet bym tego best effort nie nazwał, chyba nie mają admission control w routerze brzegowym. Brak celu jakim jest zapewnienie odpowiedniej jakości w sieci. Ewidentnie złe deskryptory ruchu trafiają do agenta AC.
    Wady- qos na poziomie niższym niż dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~oszusci / 2019-06-23 18:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Za wysoka cena jak za taki szmelc.
    Router działa jakby chciał a nie mógł, Wi-Fi to marzenie w odległości większej niż 5 metrów od Routera
    Lagi i strata pakietów na porządku dziennym, jedyne co to czasem zdarza się kompetentny konsultant.
    Ale ogólnie nie polecam.
    I WAŻNE - TO NIE JEST INTERNET ŚWIATŁOWODOWY.
    DAJĄ KABEL KONCENTRYCZNY A NIE ŚWIATŁOWÓD - OSZUŚCI.
    IDĄC ICH TOKIEM MYŚLENIA, TO LTE TEŻ JEST INTERNETEM ŚWIATŁOWODOWYM
    VDSL I NAWET ADSL TO TEŻ INTERNET ŚWIATŁOWODOWY WEDŁUG TERMINOLOGII TYCH OSZUSTÓW.
    ODRADZAM SERDECZNIE.
    KOMPLETNIE NIE NADAJE SIĘ DO GRANIA.
    Zaletyładny papier użyty do wydruku umowy.
    Wadywszystko, z wprowadzaniem klientów w bład włącznie.
    MiejscowośćOtwock
  • ~Kate / 2019-06-21 08:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta najgorsza z możliwych, przy jakichkolwiek problemach kontakt jest prawie niemożliwy. Utrudniają wypowiedzenie umowy do tego stopnia, ze w moim przypadku mijają już dwa tygodnie i jedyne odpowiedzi jakie dostaję to od automatu. Nie wspomnę już jak długo musiałam się prosić o korekty faktur gdy bezpodstawnie, z dnia na dzień, zmienili mi pakiet na wyższy i droższy(!) Ście**o jakich mało.
    Zgłosiłabym ich z chęcią do uokik za łamanie praw konsumenta ale okazuje się, że kupując internet nie dostajesz ŻADNEJ UMOWY. Po prostu wypełnia się formularz online i umawiasz się na instalację. I jedyne co dostajesz to regulamin, w którym nie absolutnie nic oraz instrukcje jak czytać rachunek. To jest dopiero przekręt.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Kontakt
    Brak umowy
    Częste problemy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bogusław / 2019-06-21 01:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy Internet. Brak szacunku do klienta. W dodatku co kilka miesięcy zwiększają problemy ze zgłoszeniem awarii z ich winy. Każdemu użytkownikowi, który natrafil na dłuższą przerwę w dostawie Internetu polecam zgłoszenie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenckich. Bez tego nie zrobią nic...
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Ben / 2019-06-20 19:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnie 3 tygodnie bardzo słaby internet. Nie polecam!
    ZaletyFajna oferta
    WadyOszustwo, moc 3x mniejsza niż na umowie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.

    Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.
    ZaletyLow price
    WadyCustomer service
    Unreliable internet
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Rene / 2019-06-17 09:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Firm UPC przypomina w swoim zachownie monopoliste - jakosc internetu nie jest najlepsza. Niestety częste awarie i zawieszenia. I do tego nie domówienia po stronie konsultantów.

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Halina / 2019-06-16 12:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Co do internetu nie mam zastrzeżeń. Natomiast obsługa klienta on line bardzo słaba, mijanie się z prawdą i.t.p. Nie mam doświadczenia z miejscowym biurem UPC.
    ZaletyStabilny internet
    WadySłabość obsługi on line
    MiejscowośćSzczecin
  • ~mnichu / 2019-06-15 12:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to tragedia , 1100 pingu to dal nich coś zupełnie normalnego.Normalny ping powinien wynosić do 150.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo , aby wypisywać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Oszukany / 2019-06-14 22:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Krzysztof / 2019-06-13 22:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Zmieniłem dostawcę internetu na UPC. Korzystam z usługi 2 miesiące. Firma fatalna. Częste awarie. W chwili gdy piszę ten post kompletny brak dostępu do usług (dotyczy dużej części mojego miasta internet + TV) trwa kilkanaście godzin. Kolejny podany termin usunięcia awarii to jutro godzina 9:00 (czyli po 24 godzinach). Nie rozumiem jak można usuwać taką awarię 2 dni ? Przestrzegam przed firmą.
    ZaletyJak usługa działa to dostarcza dobrą prędkość transmisji.
    WadyBardzo częste awarie.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~mj / 2019-06-13 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Banda oszustow bierzesz internet specjalnie taki ktory mozna odwolac w kazdym momencie a oni mowia ze trzeba zaplacic 5tys kary!! zlodzieje i nic wiecej
    WadyInternet do dupy i oszustwo
  • ~Lukas / 2019-06-12 23:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo częste awarie w dostawie Internetu. Infolinia zbywa informacja że internet wróci o 14:00 później o 22:00, później następnego dnia o 13;00. I tak się zabezpieczają automatem który przez telefon informuje o czasie naprawy awarii. Awarię często powtarzają się i trwają kilka dni. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak jest. Generalnie nie polecam.
    ZaletyUsługi jak każda inna
    WadyAWARIE
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2019-06-12 18:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca internetu ever! Usługa baaaardzo awaryjna, ciągle jakieś braki, przerwy w dostępie do internetu a dodzwonić się do nich to też nie lada wyzwanie. Zero informacji dla klienta skąd awaria i kiedy będzie naprawiona. Raz w ogóle postanowili wyłączyć internet na 9 dni bez informowania o tym klinientow! Dopiero po telefonie na infolinię dowiedziałam się jak długo nie będzie usługi! Kpina. Omijać szerokim łukiem tego dostawcę!
    ZaletyBrak
    WadyAż szkoda wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~psmao / 2019-06-12 10:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :)
    Zaletyrelacja oferta/cena
    Wadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~epidemic / 2019-06-12 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4047
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319