MiejscowośćWarszawa
strona 101 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Rene / 2019-06-17 09:37
Firm UPC przypomina w swoim zachownie monopoliste - jakosc internetu nie jest najlepsza. Niestety częste awarie i zawieszenia. I do tego nie domówienia po stronie konsultantów.
-
-
~Halina / 2019-06-16 12:27
Co do internetu nie mam zastrzeżeń. Natomiast obsługa klienta on line bardzo słaba, mijanie się z prawdą i.t.p. Nie mam doświadczenia z miejscowym biurem UPC. ZaletyStabilny internetWadySłabość obsługi on lineMiejscowośćSzczecin -
~mnichu / 2019-06-15 12:52
Internet to tragedia , 1100 pingu to dal nich coś zupełnie normalnego.Normalny ping powinien wynosić do 150. ZaletyBrakWadyZa dużo , aby wypisywać.MiejscowośćWarszawa -
~Oszukany / 2019-06-14 22:58
Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema! ZaletybrakWadyoszustwoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Krzysztof / 2019-06-13 22:04
Zmieniłem dostawcę internetu na UPC. Korzystam z usługi 2 miesiące. Firma fatalna. Częste awarie. W chwili gdy piszę ten post kompletny brak dostępu do usług (dotyczy dużej części mojego miasta internet + TV) trwa kilkanaście godzin. Kolejny podany termin usunięcia awarii to jutro godzina 9:00 (czyli po 24 godzinach). Nie rozumiem jak można usuwać taką awarię 2 dni ? Przestrzegam przed firmą. ZaletyJak usługa działa to dostarcza dobrą prędkość transmisji.WadyBardzo częste awarie.MiejscowośćBrwinów -
~mj / 2019-06-13 10:24
Nie polecam!!!! Banda oszustow bierzesz internet specjalnie taki ktory mozna odwolac w kazdym momencie a oni mowia ze trzeba zaplacic 5tys kary!! zlodzieje i nic wiecej WadyInternet do dupy i oszustwo -
~Lukas / 2019-06-12 23:37
Bardzo częste awarie w dostawie Internetu. Infolinia zbywa informacja że internet wróci o 14:00 później o 22:00, później następnego dnia o 13;00. I tak się zabezpieczają automatem który przez telefon informuje o czasie naprawy awarii. Awarię często powtarzają się i trwają kilka dni. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak jest. Generalnie nie polecam. ZaletyUsługi jak każda innaWadyAWARIEMiejscowośćWrocław -
~Aleksandra / 2019-06-12 18:21
Najgorszy dostawca internetu ever! Usługa baaaardzo awaryjna, ciągle jakieś braki, przerwy w dostępie do internetu a dodzwonić się do nich to też nie lada wyzwanie. Zero informacji dla klienta skąd awaria i kiedy będzie naprawiona. Raz w ogóle postanowili wyłączyć internet na 9 dni bez informowania o tym klinientow! Dopiero po telefonie na infolinię dowiedziałam się jak długo nie będzie usługi! Kpina. Omijać szerokim łukiem tego dostawcę! ZaletyBrakWadyAż szkoda wymieniaćMiejscowośćWarszawa -
-
~psmao / 2019-06-12 10:42
Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :) Zaletyrelacja oferta/cenaWadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.MiejscowośćWarszawa -
~epidemic / 2019-06-12 08:18
Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego. MiejscowośćGdańsk -
~Mario / 2019-06-11 19:09
Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!! ZaletyBrakWadyNiedotrzymanie słowaMiejscowośćLublin -
~Toja / 2019-06-10 21:29
Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno ZaletyBrakWadyZnikające i zacinające kanały.MiejscowośćWarszawa -
~Witol / 2019-06-10 18:59
Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !! -
~Adam / 2019-06-09 12:03
Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji. ZaletyB.dobra obsługa klientaWadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałówMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~wolak / 2019-06-09 11:56
Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie. MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola -
~Tdk / 2019-06-08 09:02
dobre dla nowych klientów, żenada dla aktualnych Zaletyszybkie łączeWadyczęste awarie
maksymalnie utrudniony kontakt z pomocą
nieszanowanie stałych klientów - masz dostępne tylko droższe opcje, nie da się kontynuować w tej samej cenie. Promocje są niedostępne dla aktualnych klientówMiejscowośćWarszawa -
-
~rozczarowany / 2019-06-06 15:15
oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO MiejscowośćKraków -
~Adrian / 2019-06-05 21:39
Totalna porażka. Już ponad 1,5 roku nie mogę swobodnie korzystać z internetu. Cały czas mnie zbywali pierdołami. A teraz tak się zabezpieczyli, że nie mogę zwyczajnie zadzwonić na infolinie poinformować o problemie (który występuje od kilkunastu miesięcy!!!), bo tonę w formularzach internetowych. I tak ich nigdy wszystkich nie wypełnię przez... brak internetu od dostarczyciela czyli UPC!!!! Porażka, nikomu nie polecam. Prawdopodobnie zgłoszę sprawę do Rzecznika Spraw Konsumenckich, a jestem wyjątkowo wytrwałym klientem. ZaletyBrakWadyNie sprawny internetMiejscowośćTychy -
~bogus / 2019-06-05 11:59
nie narzekam działa bez zarzutu polecam działa lepiej niż z satelity na której zawsze jakies problemy bez roznicy Polsat czy nc niema jak kablowka upc Zaletyniemiałem zadnych awarii superWadybrakMiejscowośćGdańsk -
~Wiktoria / 2019-06-04 13:18
Internet to tragedia. Nie polecam nikomu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma ani jednego dnia, w którym internet działałby nieprzerwanie, a większość czasu kiedy już jest, to jest tak wolny, że nie można nic zrobić. Po ostatniej awarii, której naprawa trwała 2 dni (oraz miała być naprawiona do 17 - internet łaskawie zaczął działać o 21) jest tylko jeszcze gorzej. Jeśli internetu nie masz kilka godzin dziennie przez kilka dni z rzędu - tutaj to całkowicie normalne. Nie polecam płacić za coś, czego nie dostaniecie. MiejscowośćSzczecin
strona 101 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »