Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2018-08-06 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przy wiatracznej 13 ciągle przerwa, nie ma dnia , żeby nie było zrywanego połączenia, czasem trwa to dosyć sporo. Ciągle naprawiają coś a nigdy nie naprawili do końca. Masakra
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alan / 2021-12-08 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Częsta awaria związana z brakiem internetu, a nawet nie da się tego zgłosić bo nikt nie odbiera telefonu. Ta firma to jakiś żart
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Alan / 2022-01-29 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to jakiś żart za tyle samo co ja płacze to mogę sobie kupić lepszy internet
    ZaletyNic
    WadyZa dużo
    MiejscowośćKraków
  • ~Aldona / 2023-03-03 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta śmieciowa firma zakłada mi internet od polowy Grudnia i jest na tyle beznadziejna ze na początku marca nadal nie mam internet. Konsultanci nie znają się na swojej pracy, każdy podaje mi inne informacje, potrzebowali pozwolenia od wspólnoty na podłączenie i przez miesiąc kontaktowali się z niewłaściwa wspólnota. Jak skontaktowała się ze mną Pani Barbara Raczyńska jako mój indywidualny doradca myślałam ze w końcu moja sprawa zostanie zakończona, ale ta Pani zapadła się pod ziemie inny konsultant przerywał mi w połowie zdania mówiąc "tyle z mojej strony" nie pozwalając mi wytłumaczyć o co chodzi w efekcie czego po raz piąty wysłali złego technika.szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadydługo by wymieniać
    MiejscowośćKatowice
  • ~Alekit / 2022-04-02 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć wszystkim, UPC totalne dno. Dużo obietnic najlepszy sprzęt a po montażu badziewie I według UPC to wszystko jest w porządku, za to router gubi prędkość, częsty brak sygnału
    Najważniejsze - masz zapłacić, obsługa - totalna klapa nie mają czasu.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Aleksander / 2019-04-01 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet - codziennie po kilka razy występują przerwy. Teoretyczny zasięg sygnału z dekodera 30 m - praktycznie w kuchni (linia łamana 10 m) już nie odbiera. Dekoder wymaga ciągłego resetowania.
    Ich "Fachowcy" to partacze. Aby połączyć przewodem dekoder z istniejącego gniazdka, wnętrze gniazdka zostało zdemontowane, przewód przełożony przez otwór w gniazdka, a tym samym gniazdo i ramka wisi na przewodzie. Zdjęcie tej partaniny zamieszczę na You Toubie.
    ZaletyŻadne
    WadyInternet. Brak kontaktu z obsługą. Obiecują poprawę i nic z tego wychodzi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aleksander / 2021-05-30 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ma to jak grać w gry/przeglądać yt na internecie z komórki, bo upc nie jest w stanie zapewnić stałego łącza przez dłużej niż 40 minut, serdecznie nie polecam...
    Zaletybrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksander / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas rozmowy z Panią w punkcie UPC Zielona Góra,Pani X doradziła mi że najlepszą opcją którą, UPC posiada dla moich oczekiwań jest podpisanie umowy 12 miesięcznej na czas określony Nieobowiązujący,czyli mogę wypowiedzieć umowę z miesiecznym uprzedzeniem, także mi to odpowiadało.Przeprowadziłem się 3 miesiące temu w miejsce gdzie UPC nie swojego okablowania,ok rozumiem, chciałem być ok i 3 miesiące płaciłem internet i telewizje nie miejąc sygnału, ale w końcu zadzwoniłem do PUNKTU X W Zielonej Górze do Pani X z możliwości zrezygnowania z usługi i nikt nie odbiera już 3 dzień, gdy dzwonię to jest napis PODEJRZENIE SPAMU Zablokuj Numer. OK,więc dzwonię do biura obsługi, przedstawiam swój numer Klienta i tłumacze moją prośbę o możliwość skorzystania z wypowiedzenia umowy,kulturalny Pan X z Biura informuje mnie że nie mogę odstąpić od umowy gdyż w momencie wypowiedzenia umowy będę płacił karę za zerwanie umowy, Morał z tego taki że nie przeczytałem umowy którą Pani X mi Wydrukowała gdyż jej uwierzyłem. POZDRAWIAM SERDECZNIE PANIĄ X Z ZIELONEJ GÓRY,
    ZaletyDobry internet
    WadyBłąd W punktach obsługi
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Aleksander / 2023-07-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    wywala jak włączysz więcej aplikacji w tle, cały czas mają awarie a ich światłowód to totalne dno ,już hotspot z telefonu działa lepiej.
    Zaletybrak
    Wadybardzo częste i długie awarie
    nie da się do nich dodzwonić

    MiejscowośćGdańsk
  • ~Aleksandra / 2021-08-02 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny Internet. Kłamstwo na kłamstwie!Co to za firma ?!I w jaki sposób nadal działa???odradzam wszystkim ! Najpierw mówią, że zwrócą kasę za nadpłatę, później, że juz sie nie da odkręcić i nadpłata poszła na poczet następnego miesiąca. Masakra !
    ZaletyBrak !!!!
    WadyBardzo nie miła obsługa telefoniczna
    MiejscowośćKraków
  • ~Aleksandra / 2023-10-23 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu .W czwartek dostałam smsa ze jest problem techniczny i wyłączają mi Upc i internet mam się skontaktować z działem technicznym gdzie nie była wina po mojej stronie ich awarii która po skontaktowaniu się pani przypisała mi gdzie telewizja i internet nie był w tym dniu używany ponieważ byłam w pracy po konsultacji z działem technicznym wyznaczono termin na usunięcie usterki nikt na umówiony termin się nie zjawił dzień wolny wzięłty w pracy poszedł na marne po konsultacji na infolini pani powiedziała ze niewie czemu nie przyszedł ich technik i nie potrafi się z bim skontaktować ani mi w żaden sposób pomoc śmiech na sali kazała czekać do wieczora dzwoniąc wieczorem na infolini kolejna pani mówi ze technik był ale mnie nie bylo kolejne kłamstwo i stwierdziła ze trzeba umówić kolejna wizytę kolejna wizyta wyznaczona na jutro ciekawe czy ktoś łaskawie sie zjawi jeśli jutro zrobią kolejny numer zgłaszam sprawę do wydziału konsumenta i nie omieszkam walczyć o odszkodowanie
    Zalety
    MiejscowośćOpole
  • ~Alex / 2019-09-03 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze się nie spotkałam z tak fatalna obsługa klienta. Umówieni na konkretny dzień i godzinę, czekałam 2 godziny w domu na montera po czym łaskawie pan zadzwonił żeby mnie poinformować że on ma za dużo zleceń na dzisiaj i nie przyjedzie. Trzykrotnie dzwoniliśmy na infolinię żeby ustalić kiedy ktoś łaskawie raczy się u nas pojawić. W końcu z wielkim wyrzutem pracownica infolinii powiedziała, że ewentualnie może przysłać pracownika 2 dni po wyznaczonym terminie o 11! 11!! Żart.. zerwalismy umowę, to żenujące jak się traktuje klienta!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alex / 2023-10-20 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca usług internetowych jest pełen gówna!!!
    Prędkość - gówno!!!
    Cena - gówno!!!
    Serwis - gówno!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alexander / 2021-11-22 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Most terrible service !! I waited for the installer twice and it didn't come twice! I wasted 2 days and there is no result
    MiejscowośćМосква
  • ~Alf / 2023-07-03 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet i telewizja jakie mogą być. Ciągłe awarie.Brak internetu oraz tv potrafi byc naeet dwa rszy dziennie po kilka godzin. Wcześniej było lepiej i dlatego przedłużyłem umowe ale od kaď przeszli do play to tragedia. Przy podpisywaniu umowy telefonicznie pani powiedziala ze cena idzie w góre bo drozeje. Placilem 100zl a teraz mam 130zl. A okazalo sie że mi jakis pakiet wcisnela bez mojej wiedzy i dlatego place drozej. Oszuści. Do tego fatalna obsluga klienta.Rachunki ltóre powinny mi przychodzic pocztą nie przychodzą lub raz na 3 miesisce a płace za to dodatkowo 5zl wiecej. Nie polecam. Umowe mam na 2 lata ale myśle że zerwe wczrsniej.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie oszuści,fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Ali / 2022-04-14 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, niezgodzilam się na podniesienie opłat o 8 zł w lutym 2022, to zmniejszyli mi ilość programów telewizyjnych z 136 do 55. A kontakt zerowy.Do końca umowy i koniec nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i kontakt.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alicja / 2020-03-08 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, montaż przekładany 4-krotnie. Miała być instalacja w ciągu 48 h, minął tydzień i nadal nikt się nie zjawił... Infolinia nieprofesjonalna, arogancka, olewa klienta. Strata czasu. Jeśli tak się traktuje klienta zanim jeszcze podpisze umowę, to boję się myśleć, jaka jest obsługa posprzedażowa... Nie polecam.
    Wadynieprofesjonalna obsługa, brak opieki i jakiejkolwiek pomocy na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ALICJA / 2023-09-04 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR!!!! OD DWÓCH MIESICY NIKT NIE PRZYJECHAŁ PODPIĄĆ MI INTERNETU!!!!!!! PRZEZ ICH OPIESZAŁOŚĆ I OLEWANIE KLIENTA (CODZIENNIE DZWONIĘ NA INFOLINIĘ I SŁYSZĘ "PROSZE CZEKAĆ") JESEM OD 2 MIESIĘCY BEZ TELEWIZJI I INTERNETU!!!! W MIEJSCU PODŁĄCZENIA PROWADZĘ FIRMĘ. PRZEZ UPS MAM DODATKOWE KOSZTY I KŁOPOTY . ODRADZAM CAŁKOWICIE!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOLEWANIE KLIENTA, BRAK KONTAKTU
    MiejscowośćKACZYNA
  • ~Amelia / 2023-11-25 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    ja nie wiem czy wam sie w tym upc nudzi? nic sie nie da zrobic z tym netem, bylo dobrze a teraz to jakies gowno. wezcie sie ogarnijcie tam bo ja ani pograc spokojnie nie moge ani nic wsumie zrobic.
    ZaletyNIE MA
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrześnia
  • ~ando / 2021-11-20 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z UPC zaczęły się w kwietniu, brak niektórych programów telewizyjnych zgłosiłem problem został "rozwiązany" zmniejszeniem rachunku na okres jednego miesiąca. Następny miesiąc do dziś (7 miesięcy) brak tych samych programów a usterki usuwają aktualizacją dekodera oczywiście nieskuteczną. W ostatnim okresie chciałem rozwiązać już umowę bo czując zmęczenie ciągłymi nieudanymi próbami rozwiązania problemu, chcą mnie ukarać sum ponad 3 tyś za przedterminowe rozwiązanie umowy która otrzymałem w "promocji" mając świadomość, że sami nie dotrzymują pełnej oferty zawartej w umowie. Ostatnio wysłali mi dwa rachunki każdy za to samo tylko z inną kwotą. Myślę, że w ostatnim czasie firma skierowała swoją uwagę nie na użytkownika ich usług a na przejęciu firmy. Zakładam, że założenia firmy są perfekcyjne ale firma to ludzie a jak ludzie to rutyna, widać korozje komunikacji między działami UPC. Zarząd UPC obdarzył zaufaniem swoich pracowników a wszystko działa wtedy gdy istniej kontrola, inaczej zaufanie poprzez brak zaufania. Każdemu który chce skorzystać z usług firmy muszę ostrzec, że kontakt telefoniczny czy mailowy (nie korzystajcie z ich komunikatora) bywa frustrujący, powtarzanie tego samego coraz to innej osobie może być męczące. Jak coś działa jest OK ale niech coś będzie nie tak, stracicie czas i zdrowie.
    Zaletyinternet i nie zamawiajcie nic więcej
    WadyEwidentny brak nadzoru i komunikacji miedzy działami, ludzie działają jak roboty pewnie płacą im za prace a nie za myślenie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016