Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2019-07-09 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest bardzo źle pod każdym względem, żałuję że popisałem umowę, dekoder to porażka, cały czas awaryjny, na początku obiecują złote góry a potem mają cię w dupie!!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćRadom
  • ~Sebastian / 2019-07-08 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Po podpisaniu umowy obsluga klienta jest arogancka i chamska. Czesto pracuje po nocach. Tymczasem notorycznie zdaza sie, ze o 12 czy 1 w nocy wylanczaja internet bez powodu. Czasami nawet na godzine. Oczywiscie rachunki zawsze tej samej wysokosci. Mam wrazenie, ze firmie zalezy tylko na dojeniu klientow z kasy. Takie zachowabie w dzisiejszych czasach i przy tak duzej konkurencji jest nie do pomyslenia! Jestes klientem, nie daj sie doic, masz prawo wyboru i Ty decydujesz!
    Zalety0. Mila atmosfera przy zawieraniu umowy...
    Wady1. Fatalne traktowanie klienta.
    2. Firma glownie zajmuje sie dojeniem!
    MiejscowośćKraków
  • ~Kemot / 2019-07-08 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    21 wiek, ludzie w kosmos latają a oni życzą sobie, że aby zrezygnować w usługi należy wysłać pisemne wypowiedzenie do Katowic, uwaga tylko pisemne wypowiedzenie, nie takie wydrukowane i podpisane, w całości ręcznie napisane wypowiedzenie, rutera też nie można zostawić w punkcie tylko należy wysłać do Katowic, rezygnuje w internetu ponieważ się przeprowadzam a w nowym mieszkaniu właściciel ma już internet w cenie, a mimo to, że oddałem ruter muszę jeszcze płacić za ich internet przez 2 miesiące
    Wadykażą płacić mimo, że ruter oddany
  • ~Tomasz / 2019-07-06 03:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Światłowód 300mb/s osiąga podobne wyniki do poprzedniego internetu radiowego 60mb/s znacznie tańszego. Przerwy w dostawach są niemal codziennie lub co 2-3 dni. Zasięg w innym pokoju to 1-2 kreski a ten radiowy internet który wcześniej miałem łapał nawet u sąsiada i na ulicy 2 piętra niżej.
    ZaletyŚrednia cena ale co z tego skoro wcale nie ma tej jakości która jest podawana...
    WadyWszystko inne... Prędkość, stabilność, zasięg.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartosz / 2019-07-04 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym nie był zmuszony do korzystania z tej firmy z pewnością bym tego nie robił.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~TOTALANALDEWASTATOR / 2019-07-04 10:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zanikał kilka razy w ciągu dnia, nawet po wizycie serwisanta problem pojawił się po drugim dniu. Ostatnio internetu nie było dwa tygodnie i musiałem sobie udostępniać z telefonu... obiektywnie - nie polecam.
    Zaletyładny router xD
    Wadyregularne znikanie internetu (zasięg jest, lecz zerowwa transmisja danych)
    MiejscowośćTychy
  • ~Zalewski / 2019-07-02 19:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszukują na infolinii nie chcą łączyć z działem rezygnacji dno wstyd
    MiejscowośćChełm
  • ~Trevor / 2019-07-02 13:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Duże skoki predkosci :(

    A teraz Kolejna awaria I brak odpowiedzi kiedy bedzie naprawiona

    Lublin
    MiejscowośćLublin
  • ~Xjx / 2019-07-01 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pytam się gdzie jest mój Internet?? Od godz.11:30 a do teraz nie mam połączenia nie po to płaci się za neta by korzystać z pakietu internetowego, którego dostarcza Plus. To jest chore.
    ZaletyTylko na papierze
    WadyWszystko co jest związane z Internetem
    MiejscowośćKalisz Welkopolska
  • ~Dalia / 2019-06-27 16:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet, który posiadam to do 300mb/s prędkość internetu rzeczywista wg speed testu to 16 max 24mb/s. Drukarka sieciowa nie działa od miesięcy. Obsługa klienta bardzo słaba. Obiecują obniżenie rachunku za internet (od lutego) do dziś (27.06.19) nic nie zrobiono, więc uznaje za kłamstwo ze strony obsługi i firmy. Po kolejnym kontakcie z obsługą techniczną, powiedziano mi że prędkość internetu, którą obiecują/oferują jest po kablu... Ludzie mamy XXI wiek i drukarki sieciowe, które wejść na kabel nie posiadają. Z obsługą techniczną nie ma co rozmawiać bo wmówią wam wszystko tylko po to abyście przedłużyli umowę. Oczywiście obiecanki bez jakiegokolwiek pokrycia. Wieczne kłamstwa i przesuwanie terminów na "poprawne działanie usług".
    WadyTak słabe wi-fi, że drukarki sieciowe nie działają.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Leszek / 2019-06-27 00:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Od około 6 tygodni notoryczne przerwy w dostępie do internetu. Wielokrotnie w ciągu dnia internet przestaje działać. Obsługa techniczna w kontakcie telefonicznym bardzo miła i poprawiają coś zdalnie, ale nie przynosi to trwałego efektu.
    ZaletyMiła obsługa telefoniczna.
    WadyCiągłe przerwy w dostępie do internetu uniemożliwiające mi pracę.
    MiejscowośćWarszawa, Bielany
  • ~Anna / 2019-06-27 00:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jesteśmy bardzo nie zadowoleni UPC internet!!! Na początku po podłączeniu wszystko działało dobrze,za jakiś czas w ogóle przestał działać internet,nawet czytanie na stronach stało niemożliwe! Dzwonił mąż do serwisu, przyjechał Pan, powiedział,że źle podłączyli kable, że ma być w mieszkaniu biały kabel,a mamy tylko szary. Właściciel mieszkania dzwonił i powiedział gdzie jest połączenie szarego i białego kabla,na co serwisant powiedział że on tego nie naprawi,ma być inny majstra. " Muszą Państwo zadzwonić do serwisu i ustąpić z nimi termin z innym majstrem". Mąż zadzwonił ponownie, opowiedział co jest,na co znów przyjechał serwisant z problemów urządzeń,a nie potrzebny do zmiany kabla. Potem w UPC zaczęli opowiadać że potrzebna jest zgoda spółdzielni mieszkaniowej ( bo to jest na klatce), już ją dostaliśmy,Chocza spółdzielnia powiedziała że nie są potrzebne od nich zgody,bo specjalnie zabudowy dla internetu i tv. Teraz w UPC mówią że nie ma terminów,nie ma majstra, który mógłby przyjść!!!! W zasadzie, jeżeli w najbliższym czasie nie zrobią mi normalnie połączenie, pójdzie już skarga do urzędu konsumentów... Ponad dwa miesiące czekam naprawy, i już wystarczy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2019-06-26 19:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Pozdrawiam Panią z call center, która bez podania przyczyny po prostu się rozłączyła. Niekompetencja tego działu doprowadza do tak słabej opinii o firmie. Mimo bardzo dobrze świadczonej usługi jestem zmuszony zostawić taką, a nie inną opinię.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kamila / 2019-06-26 17:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przedstawiciele handlowi wprowadzaja w blad klietnow i mowia co innego niz jest w warunkach umowy. Firma nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za podpisane ich umowy I umywaja rece od tego. Firma nie sprawdza swoich przedstawicieli I nie sprawadza czy umowa klienta jest zgodna z tym co przedstawiciel im przedstawil. Nie polecam tej firmy I uprzedzam przed problemami z nia.. .
    WadyOszukiwanie klientow I brak odppwiedzialnosci za swoich przedstawicieli handlowych
    MiejscowośćLeszno
  • ~Gosia / 2019-06-26 16:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt, brak pracowników potrafiących udzielić odpowiedzi, za każdym razem otrzymuje inna odpowiedź, umawiana wizyta okazuje się być nie umówioną
    ZaletyPomimo braku kompetencji, miła obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2019-06-25 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej lichwiarska firma z jaką się spotkałem. Internet bardzo słaby, a dekoder ciągle się zawiesza. Panie konsultantki naciągają na umowy nie mówiąc wszystkich szczegółów. Umowa o rozszerzeniu usługi wchodzi w życie bez wiedzy abonenta. A o reklamacji nie ma mowy, pomimo że nie wyraziłem zgody na zmianę umowy. bardzo ale to bardzo wszystkim odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyFirmie zależy tylko na naciągnięciu klienta. Ani jakość anie klient wcale się nie liczy.
    MiejscowośćOlkusz
  • ~MACIEJ / 2019-06-25 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA

    wadliwy router, KOSZTY 2x większe niż u konkurencji, generalnie złodzieje - po rozwiązaniu umowy problem z oddaniem sprzętu. Nie można go zwrócić w punkcie przy rezygnacji z usług, po wysyłce przez paczkomat naliczają jeszcze na koniec 50 pln kary za nie wiadomo co. Na obsługę klienta nie mogę narzekać - firma, usługi i system działania do d.... .

    OMIJAĆ Z DALEKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~waflarz / 2019-06-25 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrata pakietów na bardzo wysokim poziomie. QoS nie zagwarantowany, nawet bym tego best effort nie nazwał, chyba nie mają admission control w routerze brzegowym. Brak celu jakim jest zapewnienie odpowiedniej jakości w sieci. Ewidentnie złe deskryptory ruchu trafiają do agenta AC.
    Wady- qos na poziomie niższym niż dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~oszusci / 2019-06-23 18:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Za wysoka cena jak za taki szmelc.
    Router działa jakby chciał a nie mógł, Wi-Fi to marzenie w odległości większej niż 5 metrów od Routera
    Lagi i strata pakietów na porządku dziennym, jedyne co to czasem zdarza się kompetentny konsultant.
    Ale ogólnie nie polecam.
    I WAŻNE - TO NIE JEST INTERNET ŚWIATŁOWODOWY.
    DAJĄ KABEL KONCENTRYCZNY A NIE ŚWIATŁOWÓD - OSZUŚCI.
    IDĄC ICH TOKIEM MYŚLENIA, TO LTE TEŻ JEST INTERNETEM ŚWIATŁOWODOWYM
    VDSL I NAWET ADSL TO TEŻ INTERNET ŚWIATŁOWODOWY WEDŁUG TERMINOLOGII TYCH OSZUSTÓW.
    ODRADZAM SERDECZNIE.
    KOMPLETNIE NIE NADAJE SIĘ DO GRANIA.
    Zaletyładny papier użyty do wydruku umowy.
    Wadywszystko, z wprowadzaniem klientów w bład włącznie.
    MiejscowośćOtwock
  • ~Kate / 2019-06-21 08:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta najgorsza z możliwych, przy jakichkolwiek problemach kontakt jest prawie niemożliwy. Utrudniają wypowiedzenie umowy do tego stopnia, ze w moim przypadku mijają już dwa tygodnie i jedyne odpowiedzi jakie dostaję to od automatu. Nie wspomnę już jak długo musiałam się prosić o korekty faktur gdy bezpodstawnie, z dnia na dzień, zmienili mi pakiet na wyższy i droższy(!) Ście**o jakich mało.
    Zgłosiłabym ich z chęcią do uokik za łamanie praw konsumenta ale okazuje się, że kupując internet nie dostajesz ŻADNEJ UMOWY. Po prostu wypełnia się formularz online i umawiasz się na instalację. I jedyne co dostajesz to regulamin, w którym nie absolutnie nic oraz instrukcje jak czytać rachunek. To jest dopiero przekręt.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Kontakt
    Brak umowy
    Częste problemy
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4643
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3940
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3001
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2596
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2020