Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2019-07-18 19:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Problemy z obsługą. Umowa podpisana na okres 10 miesięcy okazała się umową na czas nieokreślony, oczywiście problemy z wypowiedzeniem, konieczność wysłania listu z wypowiedzeniem. Z kolei w czasie trwania problemy z samym routerem od UPC - naprawdę uciążliwy brak zasięgu. Pani z obsługi klienta miła, natomiast nic nie mogąca zrobić ze względu na naciągane na niekorzystne klienta zasady panujące w firmie. Nie polecam.
  • ~Rafik / 2019-07-18 09:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem upc przeszło 10 lat. Kiedy nastąpiła awaria kabla ziemnego zgłosiłem reklamację. Dopiero po miesiącu otrzymałem informację że nie opłaca się im naprawa awarii, chyba że podpiszę umowę na nowych warunkach tj. umowa na 2 lata i abonament nie może być mniejszy niż 143 złote. Dotąd płaciłem 97 zł. Kiedy powiedziałem że się nie zgadzam chłop z upc stwierdził że wypowiadają umowę z ich strony. Nie polecam, nie pozdrawiam.
    WadyCzęste braki w dostawie mediów
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Erych / 2019-07-17 15:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Od sześciu lat jestem klientką UPC. Od jesieni zeszłego roku internet działa bardzo wolno a od 2 miesięcy prawie wcale. Reklamuję usługę od listopada. Taką odpowiedź dostałam: "potwierdzam, że sprawa dotyczy wymiany kabla, jednak aby zrealizować tą naprawę UPC musi pozyskać wiele zgód, na podstawie których takie działania naprawcze mogą zostać zrealizowane i zakończone" Mieszkam w centrum Bytomia.Przez 8 miesięcy nie są w stanie naprawić usterki i namawiają mnie do rezygnacji z usługi. Nie polecam tej firmy!
    ZaletyTV
    MiejscowośćBytom
  • ~Aka / 2019-07-12 10:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług UPC, wcześniejszej kablówki, z niczym nie miałem takich problemów jak z internetem od nich, obsługa klienta miła i pomocna ale co z tego jak nic nie działa, odradzam, wybierajcie innych dostawców
    ZaletyObsługa klienta
    WadySieć, brak stabilności łącza, prędkości przekłamane
    MiejscowośćBoleslawiec
  • ~Jakistamnick / 2019-07-11 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
    Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
    Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.

    3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.

    Mój pakiet - 250mbps, światłowód.

    Odcięli mi raz internet za zaległe rachunki kiedy ich strona miała awarię - i przez 5 dni nie mogłem zapłacić (mimo podejmowania prób codziennie).
    Oczywiście nie da się nigdzie im tego zgłosić, bo kontakt z nimi nie istnieje.
    Można coprawda przebić się przez infolinię - ale trwa to cały dzień czekania, a potem konsultant i tak nie jest w stanie nic zrobić.
    ZaletyNie dotyczy
    WadyPołączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
    Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
    Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.

    3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bolek / 2019-07-10 23:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Dodają jakiś pakiet niby na próbę, do usług, ale liczą że klient zapomni odmówić i potem będzie bulil za to badziewie.
    Jeszcze mówią że w pierwszym miesiącu nie mozna zrezygnować .

    Zwykle , chamskie naciąganie i traktowanie klienta jak głupka.
    ZaletyNet działa
    WadyNieprzyjemni konsultanci , tacy którzy traktują klienta jak oszusta i dają mi to odczuć. Tych ludzi rekrutują chyba z sortu który zawiódł na kasie w markecie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lucjan / 2019-07-10 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w opinii:
    Pomoc techniczna - próbuje się dodzwonić non stop przed 30min i za każdym razem się słyszy "Prosimy o chwilę cierpliwości" - Kpina i brak szacunku dla czasu Klienta
    Cena - nie rozumiem za co się płaci skoro non stop nie ma internetu. Pewnie ktoś powie, że można zgłosić reklamacje. Super - tylko ja nie chce zgłaszać reklamacji, zeby mi zwrócili 5zł a chce mieć stabilny internet!
    Niezawodność - tutaj chyba UPC przechodzi samego siebie. Jak można dostarczać internet, wystawiać fakturę, a internetu nie ma średnio co 2h ?
    Parametry - Jakie to ma znaczenie względem powyższego?
    Zaletybrak
    WadyJak w komentarzu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ja / 2019-07-09 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest bardzo źle pod każdym względem, żałuję że popisałem umowę, dekoder to porażka, cały czas awaryjny, na początku obiecują złote góry a potem mają cię w dupie!!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćRadom
  • ~Sebastian / 2019-07-08 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Po podpisaniu umowy obsluga klienta jest arogancka i chamska. Czesto pracuje po nocach. Tymczasem notorycznie zdaza sie, ze o 12 czy 1 w nocy wylanczaja internet bez powodu. Czasami nawet na godzine. Oczywiscie rachunki zawsze tej samej wysokosci. Mam wrazenie, ze firmie zalezy tylko na dojeniu klientow z kasy. Takie zachowabie w dzisiejszych czasach i przy tak duzej konkurencji jest nie do pomyslenia! Jestes klientem, nie daj sie doic, masz prawo wyboru i Ty decydujesz!
    Zalety0. Mila atmosfera przy zawieraniu umowy...
    Wady1. Fatalne traktowanie klienta.
    2. Firma glownie zajmuje sie dojeniem!
    MiejscowośćKraków
  • ~Kemot / 2019-07-08 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    21 wiek, ludzie w kosmos latają a oni życzą sobie, że aby zrezygnować w usługi należy wysłać pisemne wypowiedzenie do Katowic, uwaga tylko pisemne wypowiedzenie, nie takie wydrukowane i podpisane, w całości ręcznie napisane wypowiedzenie, rutera też nie można zostawić w punkcie tylko należy wysłać do Katowic, rezygnuje w internetu ponieważ się przeprowadzam a w nowym mieszkaniu właściciel ma już internet w cenie, a mimo to, że oddałem ruter muszę jeszcze płacić za ich internet przez 2 miesiące
    Wadykażą płacić mimo, że ruter oddany
  • ~Tomasz / 2019-07-06 03:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Światłowód 300mb/s osiąga podobne wyniki do poprzedniego internetu radiowego 60mb/s znacznie tańszego. Przerwy w dostawach są niemal codziennie lub co 2-3 dni. Zasięg w innym pokoju to 1-2 kreski a ten radiowy internet który wcześniej miałem łapał nawet u sąsiada i na ulicy 2 piętra niżej.
    ZaletyŚrednia cena ale co z tego skoro wcale nie ma tej jakości która jest podawana...
    WadyWszystko inne... Prędkość, stabilność, zasięg.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartosz / 2019-07-04 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym nie był zmuszony do korzystania z tej firmy z pewnością bym tego nie robił.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~TOTALANALDEWASTATOR / 2019-07-04 10:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zanikał kilka razy w ciągu dnia, nawet po wizycie serwisanta problem pojawił się po drugim dniu. Ostatnio internetu nie było dwa tygodnie i musiałem sobie udostępniać z telefonu... obiektywnie - nie polecam.
    Zaletyładny router xD
    Wadyregularne znikanie internetu (zasięg jest, lecz zerowwa transmisja danych)
    MiejscowośćTychy
  • ~Zalewski / 2019-07-02 19:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszukują na infolinii nie chcą łączyć z działem rezygnacji dno wstyd
    MiejscowośćChełm
  • ~Trevor / 2019-07-02 13:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Duże skoki predkosci :(

    A teraz Kolejna awaria I brak odpowiedzi kiedy bedzie naprawiona

    Lublin
    MiejscowośćLublin
  • ~Xjx / 2019-07-01 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pytam się gdzie jest mój Internet?? Od godz.11:30 a do teraz nie mam połączenia nie po to płaci się za neta by korzystać z pakietu internetowego, którego dostarcza Plus. To jest chore.
    ZaletyTylko na papierze
    WadyWszystko co jest związane z Internetem
    MiejscowośćKalisz Welkopolska
  • ~Dalia / 2019-06-27 16:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet, który posiadam to do 300mb/s prędkość internetu rzeczywista wg speed testu to 16 max 24mb/s. Drukarka sieciowa nie działa od miesięcy. Obsługa klienta bardzo słaba. Obiecują obniżenie rachunku za internet (od lutego) do dziś (27.06.19) nic nie zrobiono, więc uznaje za kłamstwo ze strony obsługi i firmy. Po kolejnym kontakcie z obsługą techniczną, powiedziano mi że prędkość internetu, którą obiecują/oferują jest po kablu... Ludzie mamy XXI wiek i drukarki sieciowe, które wejść na kabel nie posiadają. Z obsługą techniczną nie ma co rozmawiać bo wmówią wam wszystko tylko po to abyście przedłużyli umowę. Oczywiście obiecanki bez jakiegokolwiek pokrycia. Wieczne kłamstwa i przesuwanie terminów na "poprawne działanie usług".
    WadyTak słabe wi-fi, że drukarki sieciowe nie działają.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Leszek / 2019-06-27 00:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Od około 6 tygodni notoryczne przerwy w dostępie do internetu. Wielokrotnie w ciągu dnia internet przestaje działać. Obsługa techniczna w kontakcie telefonicznym bardzo miła i poprawiają coś zdalnie, ale nie przynosi to trwałego efektu.
    ZaletyMiła obsługa telefoniczna.
    WadyCiągłe przerwy w dostępie do internetu uniemożliwiające mi pracę.
    MiejscowośćWarszawa, Bielany
  • ~Anna / 2019-06-27 00:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jesteśmy bardzo nie zadowoleni UPC internet!!! Na początku po podłączeniu wszystko działało dobrze,za jakiś czas w ogóle przestał działać internet,nawet czytanie na stronach stało niemożliwe! Dzwonił mąż do serwisu, przyjechał Pan, powiedział,że źle podłączyli kable, że ma być w mieszkaniu biały kabel,a mamy tylko szary. Właściciel mieszkania dzwonił i powiedział gdzie jest połączenie szarego i białego kabla,na co serwisant powiedział że on tego nie naprawi,ma być inny majstra. " Muszą Państwo zadzwonić do serwisu i ustąpić z nimi termin z innym majstrem". Mąż zadzwonił ponownie, opowiedział co jest,na co znów przyjechał serwisant z problemów urządzeń,a nie potrzebny do zmiany kabla. Potem w UPC zaczęli opowiadać że potrzebna jest zgoda spółdzielni mieszkaniowej ( bo to jest na klatce), już ją dostaliśmy,Chocza spółdzielnia powiedziała że nie są potrzebne od nich zgody,bo specjalnie zabudowy dla internetu i tv. Teraz w UPC mówią że nie ma terminów,nie ma majstra, który mógłby przyjść!!!! W zasadzie, jeżeli w najbliższym czasie nie zrobią mi normalnie połączenie, pójdzie już skarga do urzędu konsumentów... Ponad dwa miesiące czekam naprawy, i już wystarczy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2019-06-26 19:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Pozdrawiam Panią z call center, która bez podania przyczyny po prostu się rozłączyła. Niekompetencja tego działu doprowadza do tak słabej opinii o firmie. Mimo bardzo dobrze świadczonej usługi jestem zmuszony zostawić taką, a nie inną opinię.
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319