strona 100 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
-
~Aga / 2018-08-21 08:51
Niedziała mi internet telewizja awaria kolejna dekodera a do biura obsługi klijenta można dzwonić i tak nikt nie odbierze -
-
~Aga / 2022-07-17 17:56
"Obsługa klienta" - właściwie to tylko przełączenie do kolejnych niekompetentych pracowników. Oni potrafią przełączać 7-8 razy, a ten ósmy rozłącza się. Tydzień bez telefonu - UPC nie widzi problemu ze swojej strony. Jeśli ktoś szuka operatora to polecam omijać UPC szerokim łukiem. A skoro Play ma zamiar ich przejąć to też należałoby mieć to na uwadze. Nikt rozsądny nie kupuje tak działającego czegoś - bo trudno to nazwać firmą, przedsiębiorstwem czy czymś w tym rodzaju. ZaletyBRAKWadyUPC TO JEDNA WIELKA WADAMiejscowośćRadlin -
~Aga / 2022-08-02 19:55
Na infolinii otrzymałam informację, żeby skorzystać w nowego pakietu (dostępnego dla nowych klientów) muszę złożyć wypowiedzenie usług cinemax i polsat sport (miałam za darmo dołączone te pakiety do obecnej umowy) Zadzwoniłam po miesiącu zgodnie z informacją jaką otrzymałam wcześniej na infolinii i Pan mnie poinformował, że mogę jak najbardziej skorzystać o atrakcyjnej oferty, ale muszę poczekać aż dodatkowe pakiety zostaną wyłączone - miały zostać wyłączone tego samego dnia o północy i on do mnie oddzwoni następnego dnia. Niestety o umówionej godzinie nikt do mnie nie oddzwonił więc po kilku godzinach zadzwoniłam na infolinię. Tam, niestety dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać w oferty, którą wcześniej wybrałam bo nie jest dostępna. Jedyna dostępna oferta jest w dokładnie a takiej samej cenie w jakiej jest mój obecny abonament (dodam, że jest to różnica 45 zł miesięcznie). Mogę złożyć wypowiedzenie, żeby skorzystać z nowej oferty, ale po okresie wypowiedzenia dodany jest okres karencji 30 dni i dopiero po tym czasie można podpisać nową umowę. I tak dzięki obsłudze klienta UPC zostałam pozbawiona dodatkowych pakietów, nie mówiąc o straconym czasie i nerwach. Nie polecam. MiejscowośćKraków -
~Aga / 2022-10-27 14:45
Tragedia internet, ścina non stop, kilka razy dziennie. TV pikseluje. Spadliście na psy upc! ZaletyNie maWadySame wadyMiejscowośćTychy -
~Aga / 2023-10-05 22:05
Najgorsza usługa ze wszystkich! Światłowód. Tnie na okrągło, wiele razy w ciągu dnia. A jeszcze wciskali mi dekoder na wi fi. To nawet i tv cięłoby. Co trzeba mieć we łbie, żeby nie reagować na ocenę 1,8?? Macie klientów w d.pie! ZaletyNie ma!!WadyWszystkie!MiejscowośćTychy -
~Agata / 2015-03-29 18:00
Odradzam, naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. 1) Dziadek bez kompa w domu został namówiony na pakiet z internetem (dopłacał za to oczywiście), z którego potem korzystałam i okazało się, że jest wolny i kiepski 2) namawiają na promocje z których trudno się wycofać, gdyż np. podają czyjś prywatny numer (!) pod którym rzekomo można wyłączyć usługę 3) wyłączyli dziadkowi komórę, poszedł do UPC i nakłamali, że wina tkwi w jego telefonie, kupił więc nowy, a wtedy okazało się, że "przepraszamy pana bardzo, omyłkowo wyłączyliśmy pański numer" 3) naliczali dziadkowi opłatę za transmisję danych (dziadka telefon z "zielonym" wyświetlaczem stary model, bez możliwości korzystania z internetu) 4) po mojej interwencji zwiększona prędkość neta (działa dobrze ok. 2 w nocy, gdy całe osiedle śpi). To, niestety, nie wszystkie negatywne uwagi, jednak nie ma co wymieniać dalej. Kręcą i naciągają, przy tym fatalna jakość świadczonych usług. Jeszcze raz bardzo odradzam. ZaletyBrakWadyJakość usług, jakość obsługi klienta, wysokie ceny2 i pół roku, cena się zmienia, czasem jest 80 zł, czasem 160 (np. gdy naliczają za rzekomą transmisję danych) -
~Agata / 2020-06-12 22:04
Technik miał podłączyć internet między 19:00 a 21:00, czekałam, nikt się nie pojawił. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, pani mnie przełączyła do działu technicznego, gdzie czekałam 15 min na linii. Okazało się, że niestety ani ja nie mogę dostać nr do technika, ani nawet dział techniczny nie może się z nimi skontaktować (!) Technicy są najważniejsi w tej firmie i reszta jest zdana na ich łaskę i niełaskę. Dowiedziałam się tylko, że technik nie zostawił żadnej wiadomości, że np nikogo nie zastał w domu czy przyjdzie później. Nic, zero. Pan z działu technicznego polecił, żebym poczekała jeszcze 15min, jeśli coś ustalą to się że mną skontaktuja. Oczywiscie nikt nie zadzwonił. Jestem wściekła, straciłam mnóstwo czasu, obsługa klienta jest fatalna, bo nikt nic nie wie, mam ochotę już zerwać umowę. WadyObsługa klienta nie udziela pomocy. Brak kontaktu z technikami, nie wiadomo czy w ogóle się pojawią, jeśli nie to brak jakiejkolwiek informacjiMiejscowośćWarszawa -
~Agata / 2023-08-07 17:36
Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie. ZaletyBrakWadyZero podejścia do klientaMiejscowośćKielce -
-
~Agatka / 2018-08-06 16:38
ciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością Zaletygdy już czasami dojdzie do sytuacji gdy internet DZIAŁA to jest on nawet szybkiWadyciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennościąMiejscowośćOlkusz -
~Aggggaaa / 2012-11-15 07:41
Tragedia. Oszuści. Bezpodstawnie doliczają jakieś kwoty do rachunku. Nie polecam! Nie polecam! Nie polecam!!!!!!!!! ZaletyBrakWadyCała firma UPC i jej funkcjonowanie5 -
~Agnieszka / 2018-09-19 11:07
U mnie nie ma internetu i telewizji ponad 24h, czy w tym przypadku można zerwać umowę, ktoś coś wie? Dzwoniąc na infolinię informują za każdym razem o innej godzinie usunięcia awarii. MiejscowośćMichałowice -
~Agnieszka / 2019-11-12 16:30
4 dni bez internetu i telewizji. Moja praca = dostęp do internetu. Kto mi zapłaci za poniesione straty? ZaletyBrakWadyBardzo dużoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Agnieszka / 2020-10-17 20:58
Mojemu bardzo staremu i bardzo choremu Ojcu, który nie wie, nawet co to Internet, wciśnięto najdroższy możliwy pakiet z dekoderem z nagrywarką i kolekcją płatnych kanałów. To są praktyki skandaliczne i nieetyczne. To powinno być karane, to są praktyki w stylu przekrętu na wnuczka. I najlepiej bronić sie pazurami przed kontaktem, żeby złożyć reklamację, trzeba to zrobić przez formularz kontaktu a w tym celu, trzeba mieć konto. Nie można po prostu wysłać maila. Ojciec chce zrezygnować nieuczciwej, kłamliwej oferty od zaraz. Oczywiście przełączenie do działu rezygnacji to czekanie 20 mi i nic, bo to są techniki zniechęcania klienta. TO JEST SKANDAL i żerowanie na starości i demencji! MiejscowośćKraków -
~Agnieszka / 2022-02-24 13:36
Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar. MiejscowośćOlsztyn -
~Agnieszka / 2023-03-12 13:40
Najgorsza telewizja i internet. Zaproponowano wymianę dekodera na bialy plus kostka do internetu . Jest gorzej niż bylo a cena jeszcze wyzsza. Albo internet pada albo tv nie działa. Resetuje, odlaczam kable, a non stop wyswietla sie błąd albo pisze, że kable byly odłączone kilka dni. Dno dna!!!!!! Kompletne zero i zero zainteresowania ze strony UPC na problemy. Technika wysyłają- po jego wizycie w ogóle sygnału nie było. Zwalali winę na remonty obok mieszkania remonty skończone ponad rok temu, a dekoder jak sie zawieszał tak zawiesza. ZaletyNie ma zaletWadyMnostwo!MiejscowośćGdansk -
~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćPionki -
-
~Agnieszka P. / 2013-05-06 18:02
NIE POLECAM. TRAGEDIA. Płacę za dużo szybszy internet..którego odkąd się wprowadziłam jeszcze nie widziałam. Oszuści i złodzieje! Najpierw się ciężko dodzwonić, a jak już dodzwonię to poprawiają sytuację na 1-2 dni a później znowu internet 10 razy słabszy od tego co powinno być. !
TRAGEDIAZaletyjakieś w ogóle są?Wadywszystko co wyżejrok, 59zł -
~aidmsjk / 2020-11-27 11:11
kur3stwo i to jeb4ne internet działa jakby chciał a nie mógł, mam po 1238123123 pingu w kazdej pi3rdolonej grze ten internet jest do wypierd0lenia i jeszcze za zerwanie umowy trzeba oszustą jeb4nym płacić miało być 500mb/s a jest 0,34kbs pozdrawiam i nie polecam Zaletynie działa po prostu nie działaWadyinternet jest niedziałający i tyleMiejscowośćWodzisław Śląski -
~Akimbo / 2017-10-06 13:35
UPC zeszło na psy. Awarie non stop i ciągłe kłamstwa z ich strony, że wszystko działa prawidłowo. Nieustające przerwy w dostawie internetu, problemy z TV etc. Porażka. ZaletybrakWadywysokie ceny, zawodny internet, ograniczanie użytkownikom dostępu do funkcji routerów, kłamstwa ze strony konsultantów na infolinii oraz czacie -
~Ala / 2018-05-28 17:43
Brak komunikacji między sobą po czym technik przyjeżdża z pustymi rękoma. Porażka. MiejscowośćOpole
strona 100 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »