Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adriana / 2021-06-25 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W UPC nie traktują ludzi poważnie. 22 czerwca 2021 zgłosiłam problem z internetem, coś nie tak z routerem. Na 25 czerwca umówiono wizytę serwisanta, niestety pół godziny przed wizytą otrzymałam smsa, że mój internet działa bez zarzutu i wizyta została odwołana. Po mojej interwencji na infolinii otrzymałam nowy termin wizyty na 1 lipca. Świetnie po prostu. Bez jakiegokolwiek kontaktu odwołują wizytę i mają klienta gdzieś. Nie podoba mi się polityka firmy!!! Lepiej traktują nowych klientów, a o stałych nie dbają.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ag / 2018-11-13 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    miałam dostać abonament (telewizja internet) za 50 zł a dostałam za 80 zł
    Szkoda czasu!!!
    Nie polecam chcąc pozyskać klienta obiecują dużo!!! I na tym koniec!!!
    Zaletybrak
    WadyBardzo niekompetentna obsluga
    MiejscowośćLublin
  • ~aga / 2013-06-10 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM! Wtrynili moim rodzicom pakiet tv 'na próbę'. A gdy rodzice chcieli zrezygnować, okazało się, że rezygnacja z 'okresu próbnego' graniczy z cudem. Po wielokrotnym wydzwanianiu, wysłaniu rezygnacji listem poleconym oraz mailem z trudem udało mi się z tego wyplatać.
    Zaletyżadnych.
    WadySame wady. Na połaczenie z 'konsultantem' czeka się średnio 10 minut. Konsultanci są słabi, niekulturalni , niedoinformowani albo nie umiejący przekazać informacji. Program tv jest systematycznie okrajany.
  • ~Aga / 2018-08-21 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedziała mi internet telewizja awaria kolejna dekodera a do biura obsługi klijenta można dzwonić i tak nikt nie odbierze
  • ~Aga / 2022-07-17 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    "Obsługa klienta" - właściwie to tylko przełączenie do kolejnych niekompetentych pracowników. Oni potrafią przełączać 7-8 razy, a ten ósmy rozłącza się. Tydzień bez telefonu - UPC nie widzi problemu ze swojej strony. Jeśli ktoś szuka operatora to polecam omijać UPC szerokim łukiem. A skoro Play ma zamiar ich przejąć to też należałoby mieć to na uwadze. Nikt rozsądny nie kupuje tak działającego czegoś - bo trudno to nazwać firmą, przedsiębiorstwem czy czymś w tym rodzaju.
    ZaletyBRAK
    WadyUPC TO JEDNA WIELKA WADA
    MiejscowośćRadlin
  • ~Aga / 2022-08-02 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii otrzymałam informację, żeby skorzystać w nowego pakietu (dostępnego dla nowych klientów) muszę złożyć wypowiedzenie usług cinemax i polsat sport (miałam za darmo dołączone te pakiety do obecnej umowy) Zadzwoniłam po miesiącu zgodnie z informacją jaką otrzymałam wcześniej na infolinii i Pan mnie poinformował, że mogę jak najbardziej skorzystać o atrakcyjnej oferty, ale muszę poczekać aż dodatkowe pakiety zostaną wyłączone - miały zostać wyłączone tego samego dnia o północy i on do mnie oddzwoni następnego dnia. Niestety o umówionej godzinie nikt do mnie nie oddzwonił więc po kilku godzinach zadzwoniłam na infolinię. Tam, niestety dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać w oferty, którą wcześniej wybrałam bo nie jest dostępna. Jedyna dostępna oferta jest w dokładnie a takiej samej cenie w jakiej jest mój obecny abonament (dodam, że jest to różnica 45 zł miesięcznie). Mogę złożyć wypowiedzenie, żeby skorzystać z nowej oferty, ale po okresie wypowiedzenia dodany jest okres karencji 30 dni i dopiero po tym czasie można podpisać nową umowę. I tak dzięki obsłudze klienta UPC zostałam pozbawiona dodatkowych pakietów, nie mówiąc o straconym czasie i nerwach. Nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aga / 2022-10-27 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia internet, ścina non stop, kilka razy dziennie. TV pikseluje. Spadliście na psy upc!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćTychy
  • ~Aga / 2023-10-05 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa ze wszystkich! Światłowód. Tnie na okrągło, wiele razy w ciągu dnia. A jeszcze wciskali mi dekoder na wi fi. To nawet i tv cięłoby. Co trzeba mieć we łbie, żeby nie reagować na ocenę 1,8?? Macie klientów w d.pie!
    ZaletyNie ma!!
    WadyWszystkie!
    MiejscowośćTychy
  • ~Agata / 2015-03-29 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. 1) Dziadek bez kompa w domu został namówiony na pakiet z internetem (dopłacał za to oczywiście), z którego potem korzystałam i okazało się, że jest wolny i kiepski 2) namawiają na promocje z których trudno się wycofać, gdyż np. podają czyjś prywatny numer (!) pod którym rzekomo można wyłączyć usługę 3) wyłączyli dziadkowi komórę, poszedł do UPC i nakłamali, że wina tkwi w jego telefonie, kupił więc nowy, a wtedy okazało się, że "przepraszamy pana bardzo, omyłkowo wyłączyliśmy pański numer" 3) naliczali dziadkowi opłatę za transmisję danych (dziadka telefon z "zielonym" wyświetlaczem stary model, bez możliwości korzystania z internetu) 4) po mojej interwencji zwiększona prędkość neta (działa dobrze ok. 2 w nocy, gdy całe osiedle śpi). To, niestety, nie wszystkie negatywne uwagi, jednak nie ma co wymieniać dalej. Kręcą i naciągają, przy tym fatalna jakość świadczonych usług. Jeszcze raz bardzo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyJakość usług, jakość obsługi klienta, wysokie ceny
    2 i pół roku, cena się zmienia, czasem jest 80 zł, czasem 160 (np. gdy naliczają za rzekomą transmisję danych)
  • ~Agata / 2020-06-12 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał podłączyć internet między 19:00 a 21:00, czekałam, nikt się nie pojawił. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, pani mnie przełączyła do działu technicznego, gdzie czekałam 15 min na linii. Okazało się, że niestety ani ja nie mogę dostać nr do technika, ani nawet dział techniczny nie może się z nimi skontaktować (!) Technicy są najważniejsi w tej firmie i reszta jest zdana na ich łaskę i niełaskę. Dowiedziałam się tylko, że technik nie zostawił żadnej wiadomości, że np nikogo nie zastał w domu czy przyjdzie później. Nic, zero. Pan z działu technicznego polecił, żebym poczekała jeszcze 15min, jeśli coś ustalą to się że mną skontaktuja. Oczywiscie nikt nie zadzwonił. Jestem wściekła, straciłam mnóstwo czasu, obsługa klienta jest fatalna, bo nikt nic nie wie, mam ochotę już zerwać umowę.
    WadyObsługa klienta nie udziela pomocy. Brak kontaktu z technikami, nie wiadomo czy w ogóle się pojawią, jeśli nie to brak jakiejkolwiek informacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2023-08-07 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie.
    ZaletyBrak
    WadyZero podejścia do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~Agatka / 2018-08-06 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością
    Zaletygdy już czasami dojdzie do sytuacji gdy internet DZIAŁA to jest on nawet szybki
    Wadyciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Aggggaaa / 2012-11-15 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Oszuści. Bezpodstawnie doliczają jakieś kwoty do rachunku. Nie polecam! Nie polecam! Nie polecam!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała firma UPC i jej funkcjonowanie
    5
  • ~Agnieszka / 2018-09-19 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie nie ma internetu i telewizji ponad 24h, czy w tym przypadku można zerwać umowę, ktoś coś wie? Dzwoniąc na infolinię informują za każdym razem o innej godzinie usunięcia awarii.
    MiejscowośćMichałowice
  • ~Agnieszka / 2019-11-12 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu i telewizji. Moja praca = dostęp do internetu. Kto mi zapłaci za poniesione straty?
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Agnieszka / 2020-10-17 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojemu bardzo staremu i bardzo choremu Ojcu, który nie wie, nawet co to Internet, wciśnięto najdroższy możliwy pakiet z dekoderem z nagrywarką i kolekcją płatnych kanałów. To są praktyki skandaliczne i nieetyczne. To powinno być karane, to są praktyki w stylu przekrętu na wnuczka. I najlepiej bronić sie pazurami przed kontaktem, żeby złożyć reklamację, trzeba to zrobić przez formularz kontaktu a w tym celu, trzeba mieć konto. Nie można po prostu wysłać maila. Ojciec chce zrezygnować nieuczciwej, kłamliwej oferty od zaraz. Oczywiście przełączenie do działu rezygnacji to czekanie 20 mi i nic, bo to są techniki zniechęcania klienta. TO JEST SKANDAL i żerowanie na starości i demencji!
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2022-02-24 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Agnieszka / 2023-03-12 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja i internet. Zaproponowano wymianę dekodera na bialy plus kostka do internetu . Jest gorzej niż bylo a cena jeszcze wyzsza. Albo internet pada albo tv nie działa. Resetuje, odlaczam kable, a non stop wyswietla sie błąd albo pisze, że kable byly odłączone kilka dni. Dno dna!!!!!! Kompletne zero i zero zainteresowania ze strony UPC na problemy. Technika wysyłają- po jego wizycie w ogóle sygnału nie było. Zwalali winę na remonty obok mieszkania remonty skończone ponad rok temu, a dekoder jak sie zawieszał tak zawiesza.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyMnostwo!
    MiejscowośćGdansk
  • ~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPionki
  • ~Agnieszka P. / 2013-05-06 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. TRAGEDIA. Płacę za dużo szybszy internet..którego odkąd się wprowadziłam jeszcze nie widziałam. Oszuści i złodzieje! Najpierw się ciężko dodzwonić, a jak już dodzwonię to poprawiają sytuację na 1-2 dni a później znowu internet 10 razy słabszy od tego co powinno być. !
    TRAGEDIA
    Zaletyjakieś w ogóle są?
    Wadywszystko co wyżej
    rok, 59zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307