Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ona / 2019-01-30 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia o nc+ masakra . Nie polecam tej firmy jeśli chodzi o telewizję.Obsługa w punktach ludziki z przyklejonymi uśmiechami na twarzach. Konsultanci na infolinii nauczeni formułek jak modlitwy. Koszmar ludzie nie zawierajcie umów z ta firmą. Moja przygoda trwa drugi miesiac i ilość reklamacji jaką składam jest juz pokaźna .Nie wywiazali sie z umowy , a problem mam ja , a nie Oni. Po pierwsze nie informuja przy zawieraniu umów , że moga wystąpić problemy techniczne z montażem anteny i brakiem sygnału. Nie polecam. Aktualnie jestem na etapie składania wniosku do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletyniestety brak
    Wadyże są na rynku
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mariusz / 2019-01-28 14:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta praktycznie nie istnieje, zastanawiam się czy w ogóle tam jacyś żywi ludzie się siedzą bo mam wrażenie że cały czas rozmawiam z bezrozumnymi botami... Wierzcie mi totalne tępoty, chyba że ktoś ma ochotę sie o tym przekonać. Wystarczy zadać jakieś bardziej złożone pytanie to odpowiedzią bedzie albo cisza, albo lakoniczna informacja "że coś się nie da"
    Zaletynie ma żadnych
    Wadysamo instnienie NC+ jest wadą
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Klient / 2019-01-21 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązywanie umowy Level hard syf i brak słów nękanie i wieczne wydzwanianie o obciążenia zapłaty z tytułu nie zdania dekodera dekoder zdany w terminie papiery wszystko jest saldo czyste wszystko po płacone wydawania chlop do mnie 200 razy tyg straszy tłumacze mówię że mam papiery na wszystko itp ale nikt nie słuchać śmiech na sali wysyłam wszystko do nich oni ciągle nie widzą zdania dekodera co się okazuje sprzęt był zdany tylko ktoś na magazynie nie zdjął to z ewidencji masakra nie polecam nigdy więcej omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Żaneta / 2019-01-16 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie, perwszy raz trafiam na karę za opóżniony zwrot sprzętu. Uważajcie!
  • ~Łysy Mnich / 2019-01-16 14:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wstępie jestem abonentem od białego klucza Canal+ do powstania nc+. Dużo się przez ten czas zmieniło na niekorzyść.
    Cena za pakiety zawyżona. Na kanałach premium (Canal+, HBO) ciągłe powtórki. Wiele kanałów niepotrzebnych np: Canal+ 1 (po co komuś kanał przesunięty o godzinę). Składasz reklamacje, nie poddawaj się mecz tak jak oni, przy piątym odwołaniu osiągniesz cel.

    Posiadam jeden z wyższych pakietów (bez pakietu FILMBOX) i płacę 124,99 zł/m (w tym dekoder MEDIABOX+ i multiroom PREMIUM w cenie).

    BIEŻĄCY RACHUNEK CENA RABAT SUMA
    RACHUNEK ZA XX/2019
    Pakiet Pakiet Superpremium+ 210,00 -110,01 99,99
    Opcje dodatkowe HBO GO 10,00 -10,00 0,00
    nc+go TV 20,00 -20,00 0,00
    Eleven Sports 15,90 -5,90 10,00
    MISTRZOWSKA PIŁKA 30,00 -30,00 0,00
    Multi Man Pack 30,00 -15,00 15,00
    Multiroom Premium-Opł.mani. 20,00 -20,00 0,00
    DO ZAPŁATY DO XX/XX/2019: 124,99 zł

    Tak więc wszystko się da tylko nie rozmawia się z konsultantem a odpowiednimi osobami z nc+.
    WadyTrzeba wiedzieć z kim rozmawiać.
    MiejscowośćWawa
  • ~Pośka / 2019-01-15 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Doradcy nie znaja oferty. Naciagaja na koszta wprowadzajac swiadomie w błąd. Chcesz HBO badz nc+
    Nie dostajesz nic chodz obiecywane masz ,że w tym pakiecie bedzie.
    Przyszedl mi na maila spis programow. Dzwonie ponownie do doradcy z którym rozmawialam i mówie ,ze brakuje mi kanałów na ktore sie umawialiśmy Pan obiecuje mi ,ze oczywiscie poprawi swoj błąd.
    Dostaje dekoder ustawiam i co sie okazuje brak wszystkich kanalow na jakie sie umawialismy .... Super...
    Dzwonie oczywiscie nic sie nie da zrobic a za dokupienie jednego kanalu +20zl ... Brawa dla firmy ,ze zatrudnia tak nie kompetentnych osob.
    Proponuje pomyslec nad doszkoleniem pracownikow.....
    Nikomu nie polecam ...
    Szkoda nerwow
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKielce
  • ~SZNYCEL / 2019-01-15 17:57
    Ocena: 4.00 / 5
    ogólnie NC+ jest dobre tyle , że mogliby obniżyć ceny bo za drogo za pakiet VIP+MAX trzeba zapłacić 220 zł/mies
    ZaletyCANAL+
    własne kanały tematycze (ALE KINO+ HD)
    dużo do wyboru pakietów nie trzeba płacić za coś czego nie trzeba
    Wadynękanie telefonami
    brak promocji
    drogo
  • ~Melfirance / 2019-01-15 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości dla swoich abonamentów, którzy są u nich przez wiele lat na obniżenie pakietu, ze względu na zmienną sytuację życiową, lub po prostu, że nie wykorzystuje się potencjału pakietu, nawet jeżeli nie chcę się zrywać umowy. Straszenie karą pieniężną oraz zerwaniem umowy. Jedyne co ci złodzieje mają do zaoferowania to wciskanie droższego pakietu, albo zwiększenie kosztów.

    Jest to dla mnie wręcz śmieszne i żałosne, że tak duża sieć jedyne co dobrze potrafi robić to pasożytować na swoich stałych klientach.

    Serdecznie odradzam NC+
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKomentarz powyżej
  • ~Melfirance / 2019-01-15 16:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości dla swoich abonamentów, którzy są u nich przez wiele lat na obniżenie pakietu, ze względu na zmienną sytuację życiową, lub po prostu, że nie ogląda się danych kanałów nawet jeżeli nie chcę się zrywać umowy. Straszenie karą pieniężną oraz zerwanie umowy. Jedyne co ci złodzieje mają do zaoferowania do wciskanie droższego pakietu, albo zwiększenie kosztów.

    Jest to dla mnie wręcz śmieszne i żałosne, że tak duża sieć jedyne co dobrze potrafi robić to pasożytować na swoich stałych klientach.

    Serdecznie odradzam NC+
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKomentarz powyżej
  • ~helena / 2019-01-09 01:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i pół metra mułu, wiecznie braki w odbiorze, lekki deszczyk czy śnieg i człowiek płaci za darmo bo sygnału nie ma, beznadziejna oferta dla wieloletnich klientów, dekodery które dają też katastrofa, albo nie działają albo się zacinają, a jak oddasz do reklamacji to wciskają nowsze modele za które koniecznie trzeba zapłacić wciskając ciemnotę że starych dekoderów darmowych już nie ma, wszystkim odradzam chyba ze chcą płacić za darmo!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywymienione w opisie
    MiejscowośćKraków
  • ~Beti / 2019-01-08 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zle traktowanie klienta w miejscu publicznym w salonie nc plus w galerii słonecznej w Radomiu. Odpowiedź pracownika...nie chce mi się z wami gadać...brak szacunku do osoby starszej i calkowite jej zlekcewarzenie. Mlody człowiek bez jakichkolwiek zasad kultury osobistej..wstyd zatrudniac takich pracowników.
    WadyPan nie nadaje się do pracy z ludźmi.
    MiejscowośćRadon
  • ~Slawomir / 2019-01-07 16:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo slaba jakosc pracownikow na infolinii. Chyba sa tam za kare. Dodzwonisz sie po 17 minutach i slyszysz znudzony glos. Nawet nie ma mozliwosci zlozenia skargi u przelozonych.
    ZaletyOferta programowa
    WadyPO zakupieniu sprzetu nie ma pomocy w instalacji
    MiejscowośćPraha8
  • ~aj / 2019-01-05 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dać się nabrać na werbowanie do nc+, ostrzegam. To jest mafia, werbują ludzi i potem już nic zrobić nie można. Blokują abonenta fatalnym dekoderem i nic nie można zrobić. Nie mam już siły walczyć z nimi, złożyłam skargę do UOKIK, czekam, ale innych ostrzegam, bo nie warto za nic dć się złapać.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Nico / 2019-01-05 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    NC+ odmówiło wcześniejszego przyjęcia sprzętu (zwrotu) szok!!! mam uregulowane wszelkie płatności i nie będę już korzystał ze sprzętu (wyjazd) mimo moich próśb i argumentacji - ignorują.

    Nie polecam nikomu NC+ obsługa jest żenująca.

    Wg. mnie naruszają prawa konsumenckie.

    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa infolinii
    MiejscowośćRadom
  • ~Waldek / 2019-01-04 19:13
    Ocena: 2.00 / 5


    Dużo jest ukrytych chaczykow
    Konsultant nie potrafi pomóc
    ZaletyNapis na opakowaniu dużymi literami
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~Halina / 2019-01-03 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Jestem z nc+ ok 20 lat wszystko było dobrze dopóki nie zmniejszyliśmy pakietu, we wrześniu podobno UWAGA sama odblokowalam dodatkowe programy za które muszę zapłacić i nie zostałam nawet o tym poinformowana. Podobno sama odblokowalam je przez dekoder, zostały odblokowane kanaly, które nie są oglądane i dowiedziałam się o tym dopiero nie dawno, czemu nie mogłam sobie odblokować canal+ albo HBO? Na to pytanie odpowiedziano mi że takie sobie programy zazyczylam i jestem straszona sądem i komornikiem. Szczerze nie polecam!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
    MiejscowośćKielce
  • ~Janek / 2018-12-30 11:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Tv nc+ OK, nic do zarzucenia, nooze tylko to że podpisując umowę miałem w ofercie kanały, których dziś już nie ma. Poprostu znikają ciekawe a pojawiają się inne, mniej ciekawe dla mnie. Natomiast telefon, internet mobilny i stacjonarny to katastrofa. Wystarczy że wyjadę 15 km od miejsca zamieszkania na wieś i brak sygnału , tak sieci jak i internetu. Gdybym zabłądził np. w lesie to nie ma co liczyć na coś co nazywa się nc+ telefon. Internet stacjonarny "bez limitu"....jak można nazwać, ze coś bez limitu jeśli po użyciu 100 GB nie działa ( szybkość ok 1 mb,/s w rzeczywistości ok 0.5 mb/s) za 72 zł miesięcznie za ok 35 mb/s po kablu, a bardzo często zdarza się od 3-9 mb/s To już kpina a nawet bezczelność ze strony nc+. W umowie pisało że bez limitu, więc nawet nie przyszło mi do głowy zapytać o limit. Sprzedawca nawet nie zająknął się na ten temat. Nie polecam więc intetnetu, ani stacjonarnego ani mobilnego jak również używania "ich" sieci telefonicznej. Wyciąganie od ludzi dużej kasy za namiastkę usług.
    ZaletyTv
    WadyInternet. Telefon+ internet
    MiejscowośćNisko
  • ~Karo / 2018-12-29 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupilem zestaw nc+ z ofertą 130 kanalow na miesiac .Po zgłoszeniu nr karty do aktywacji termin oczekiwania w/g umowy wynosi 2dni robocze.Zastosowalem sie do wskazowek konsultanta ( dekoder wlaczony,jakosc sygnalu bdb). Co sie okazuje po 5dniach nadal brak aktywacji.Po tel. Zgloszeniu na nic zdaly sie ustawienia .Drugi telefon - odbiera pani konsultant ze wschodnim akcentem ,ktora plecie bzdury nie majac pojecia o kwestiach technicznych,i celowo rozlancza rozmowe.Kolejny tel.rowniez rozmowa z konsultantem ze wschodnim akcentem,temu jednak udaje sie pokierowac ustawieniami dekodera Sygnal dotarl programy po 40min. Ukazaly sie.Istna zenada taką kase zarabiają a nie stać ich na zatrudnienie Polakow z fachową wiedzą .Odradzam.dobrze ,ze nie podpisywalem umowy.
    ZaletyDobra jakosc programow
    WadyKanaly powtarzaja sie
    MiejscowośćSlubice mazowieckie
  • ~Helion / 2018-12-28 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak aktualizacji i współpracy z najnowszymi uzadzeniami apple
  • ~Zmieniam / 2018-12-28 03:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Również mam dość. W nc+ około 15 lat (wtedy jeszcze cyfra). Zaczynałam od pakietu ok 20 zł.Gdzieś tam potem raz podwyższyłam, potem następny raz ze względu na dziecko (ok 10-15zł) pakiet dziecięcy i tak sobie płaciłam 49 około. Kilka lat emu ceny wzrosły i za ten sam pakiet już 50 zł z groszami no ok trudno. Cały czas mi wmawiano, że jako stały klient mam taniej niż nowy. Dwa lata temu się wkurzyłam bo konsultant znowu mnie namówił, i zawarłam umowę telefoniczną, po czym na drugi dzień dostałam sms z ofertą z "pobliskiego" salonu na ten sam pakiet o 2 zł niższą... W tym roku więc, stwierdziłam, że idę do salonu a nie telefonicznie. Jako, że dekoder trup i się zawieszał jak inni wspominali w poniższych opiniach- w salonie zjawiłam się wcześniej dużo przed końcem umowy dopytać o sam dekoder. Miły Pan? doradził mi doczekać do końca umowy i wziąć wtedy taniej super nowy dekoder promocyjnie a tymczasem wymienil na kolejnego starego trupa którego trzeba resetować... Wydzwaniali mi pod koniec września jak zwykle przy końcu umowy. Z moich 52 zł chcieli zrobić 54 ale jak zwykle za przedłużenie dostanę 3 miesiące canal+ i hbo na 6 miesięcy. No nie zawarłam tej umowy, kanały dziecięcę już mi niepotrzebne- nie da się zrezygnować! Umowa więc przeszła na czas nieokreślony - na nieokreślonym płacę teraz 56 zł. Stwierdziłam czekam do świąt i pójdę podpytać w salonie. No i - zmniejszyć pakietu nie mogę. Jak przedłużę umowę to mam płacić jeszcze więcej...ok 59 zł a jak dodaćnowy dekoder to ponad 60, no ale dorzucą mi kanały których nie chcę ! ale nie mogę nie chcieć bo tak! Nie będę ich ogladać ale będę mieć (aha, znajomym się pochwale-mam) a płacisz znowu więcej. Także pan stacjonarnie też zrobił mnie w ch.... A będąc tam patrzę w tę ich gazetkę promocyjną i tia, jak w okresie świątecznym weźmiesz to i tamto to dekoder za 1 zł nie za 5 miesięcznie itd... Nie wiem dla kogo te promocje bo nie dla mnie klienta od 15 lat. I jeszcze taki smaczek. Był ten cały czarny piątek, czarny weekend - dostałam sms na promocje dekodera w najbliższym mi salonie, 15 minut przed zamknięciem w ostatni dzień może jedyny promocji... No szkoda,że nie wysłali o północy. Muszę ocenić zanim dodam opinię, jeśli chodzi o obsługę to zawsze bardzo miła namawiająca telefoniczna no ale wiem, że muszą tak, nic do nich nie mam ale muszęo cenić źle ze wzgl na to co im każą, a ten facet w żywe w punkcie tojuż mnie całkiem rozwalił. Nie pamięta klientów i ściema za każdym razem albo pamięta i też ściema. Do "GÓry" największy problem/
    ZaletyMoże kiedyś były, teraz brak
    WadyZero szacunku do klienta, zero lojalności,konkurencja wygrywa u przyzwyczajenie ze strony klienta nie wystarczy żeby go utrzymać.
    Miejscowośćnieważne ,bo wszędzie tak samo źle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905