Ocena poniżej 0.
Bardzo nie uczciwa sieć. Korzystam z magenta od 1,5roku i marzę o zakończeniu umowy. Nie ma dnia aby poprawnie działał internet nie mówiąc o tv. Dzwonię co tydzień do działu technicznego a po rozmowie dostaje sms że rozwiązany problem a wcale nie został. Szybciej łącze się z sąsiadem dwa piętra niżej i lepszy zasięg/orange/.
Telemarketer dzwoni co chwilę z niby lepszą ofertą a okazuje się że 15zl drożej. Mało tego wysyła link żeby zaakceptować. Jak mu się zwróci uwagę, że kłamie to ze śmiechem odpowiada, że zwykle ludzie się na to łapią. Gratuluję t mobile!!!
Zaletybrak
Wady100
~Sygut / 2025-02-12 23:27
Ocena: 4.00 / 5
Do poniższego wpisu: jesteś kretynem. Przyznałeś się przed całym światem, że nie masz MÓZGU.
~Marek / 2025-02-11 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Kupiłem internet mobilny z modemem TCL. Po przyjeździe do Włoch okazało się, że nie ma internetu. Dzwonię na BOA, a tam bezczelny konsultant wykłóca się ze mną, że przecież wiedziałem, że ta karta do mobilnego modemu działa tylko w Polsce, a we Włoszech i w ogóle za granicą to roaming jest zablokowany. Gdybym wiedział, to przecież nie wziąłbym tego modemu za granicę, bo po co. Chamstwo na biurze obsługi abonenta i oszukiwanie klientów w salonach. Cała sieć T-mobile. Omijać z daleka.
ZaletyŻadnych
~Agnieszka / 2025-02-02 13:37
Ocena: 1.67 / 5
Od paru miesięcy borykam się z internetem, a raczej jego brakiem. Firma tłumaczy, że jest zwiększone zapotrzebowanie, a co mnie to obchodzi. Płacę abonament od oferty do 300Mb/s niestety nie da się obejrzeć filmu gdziekolwiek. Płacę za coś, czego firma nie jest w stanie sprostać.
Jutro będzie kontakt do rzecznika praw.
ZaletyBrak
WadyWieczny spadek internetu, brak możliwości dodzwonienia się na BOK
~Ireneusz / 2025-01-22 01:13
Ocena: 2.33 / 5
Próbowali mnie okraść na 280 zł. Sprawę zgłosiłem do organów ścigania.
~Ireneusz, Olsztyn / 2025-01-22 01:11
Ocena: 2.33 / 5
Chcieli wyłudzić ode mnie pieniądze za jakiś niby sprzęt, telefon który u nich niby kupiłem. Sprawa poszła do Prokuratury. Dno i wodorosty.
ZaletyBrak
~Yyy / 2025-01-20 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Naciągają na nowe numery tel przysprzedarzy telefonów złodziejstwo
~Bartek / 2025-01-16 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna instytucja do zamknięcia. Oszukują klientów, pobierają pełny abonament a nie świadczą wszystkich usług zawartych w abonamencie. Od dwóch lat walczę z brakiem zasięgu, wiele zgłoszeń, reklamacji a problem dalej nierozwiązany. Gorzej zrzuca się winę na klienta, np. Źle urządzenie, a gdzie w umowie są wyszczególnione marki telefonów się pytam?Ja zgłaszam brak zasięgu w całym kraju na dworze i w budynkach a oni mi odpisują że w adresie zamieszkania żeby mieć lepszy zasięg powinienem wyjść z budynku.. ????????
Czacha dymi.. masakra jakaś..
Ludzie na infolinii to nieużytki społeczne służące zwalaniu wszystkiego na klienta, są zupełnie niepomocni.. do niczego nie przydatni.. nie powinna w ogóle istnieć tą infolinia..
T mobile to zaraz po Orange najgorszy wybór jaki można podjąć.. czas z tamtąd uciekać..
ZaletyŻadnych
WadyCałość
~Anna W. / 2025-01-15 12:23
Ocena: 4.33 / 5
Zaczelam korzystac z uslug TMobile. Telefon i internet mial zostac przeniesiony ale przez problemy z Orange wszytsko sie pokreciło.
Gdyby nie doradca pan Mateusz Dąbrowki z salonu na Zakopiance w Krakowie to niektóre rzeczy byly niemozliwe do zalatwienia. Zloty czlowiek, który serdecznie pomaga. Pamieta o kliencie , o jego problemach i stara sie za wszelka cene pomóc.
Dziekuje Panu Mateuszowi za wszytsko, serdecznie polecam Go jako sprzedawce, doradce i pomocnika.
ZaletyObsługa pana Mateusza Dabrowskiego jest wzorowa
Wady------------
~Rokosz / 2025-01-14 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Poniższy przypadek to piękny przykład jak można wydymać obcokrajowca w salonie. Babka chciała sima na kartę, a w punkcie zwietrzyli okazję na wciśnięcie dodatkowego abonamentu (w imię wyższej premii). Babka podpisała bo coś tam kazali i pozamiatane. A rozmowy nie są monitorowane no bo jak lecz gdyby były to dopiero szambo by wyszło. To dotyczy każdego salonu operatora.
WadyW salonach wszystkich operatorów komórkowych pracuje za dużo krętaczy
~Vitalij / 2025-01-09 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Moja żona i ja nie mówimy dobrze po polsku. Ja i moja żona mamy abonamenty T-Mobile. Moja żona potrzebowała dodatkowej karty SIM bez umowy, więc skontaktowała się ze sprzedawcą kart SIM T-Mobile. Doszło do pomyłki i sprzedali jej kartę z umową na 24 miesiące. Skontaktowaliśmy się z działem skarg, ale nie uwierzyli nam, że zaszła pomyłka, ponieważ nie było żadnych dowodów na to, że tak nie jest. Oto tekst z odpowiedzi
Dzień dobry
Odpowiadając na Pani zgłoszenie poniżej przedstawiam wyjaśnienia.
DECYZJA:
Z przykrością informuję, że nie mam podstaw do anulowania kwestionowanej przez Panią opłaty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Z uwagi na fakt, że ofertę realizowała Pani w Punkcie Sprzedaży, rozpatrując Pani zgłoszenie oparłam się na danych z konta i dostępnej dokumentacji. Rozmów w Punktach nie rejestrujemy, tym samym nie możemy ich zweryfikować. Zawierając Umowę numer .... (dotyczącą numeru .......) potwierdziła Pani jej poprawność oraz znajomość warunków Oferty Promocyjnej, w ramach której ta Umowa została zawarta. Nie mam zatem podstaw do jej anulowania, czy też anulowania wystawionej przez nas w dniu 26.11.2024 noty numer ....... na kwotę ...... zł.
Nadmieniam, że na podpisanych przez Panią dokumentach Umowy jest zawarta informacja, że jest to Umowa na czas określony.
Z poważaniem
Justyna Kosyl
Konsultant ds.Reklamacji i Obsł.Klienta
Na podstawie odpowiedzi oskarżono nas o oszustwo. To jest po prostu okropne. Tylko po to, żeby zarobić pieniądze. Przenoszę wszystkie pozostałe 4 numery, jakie posiadam z T-Mobile do konkurencji. Nie polecam współpracy z tą firmą. Oni po prostu chcą cię oszukać, bez względu na sytuację.
~kris / 2025-01-08 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Umowa nie doszła do skutku, zostałem oszukany, dano mi uszkodzony Router, brak mozliwości wymiany. Nie skorzystałem z tego co chciałem dodaję,
Zapłaciłem nawet ugodę...dalej chcą kasę!!!!! Złodziejska firma, klient jest dla nich niczym.
Uważajcie, uśmiechają się tylko raz. Porażka firma.
Zaletybrak
Wadybrak
~Pozytywny Polak / 2025-01-05 22:34
Ocena: 5.00 / 5
Mam Heyah subskrypcje i jestem bardzo zadowolony. Wiadomka nie zawsze będzie net lte zdarza się też Gprs. Nie ma na co narzekać za tą cenę bdb oferta.
Ludzie wychowani w latach 2000+ potrzebują dużo netu i zawsze ekstra jakość. Bende glal w gly pinga Muse mieć super itd. Aktualnie sieć nie jest na etapie realnego 5g. O 6g można pomarzyć. W każdym razie to nadal połączenie korzystające z komórek. Potrzebujecie ekstra netu? Stacjonarka w każdej formie. Konsultant to i tamto, nie bądźcie idiotami. Pożyczki od lichwiarzy też tak łatwo bierzecie?
ZaletyDobra jakość
WadyLudzie to idioci będą psioczy na każdą sieć. Nie mają pojęcia jak działa i zawsze pitola to samo w tym komentarzach
~Andrzej / 2025-01-04 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Sà tzw. Pakiety w telefonach na kartę. Na 30 dni.Firma T-MOBILE POLSKA S.A. Nie wykonuje należycie uslóg. Po za tym twierdzi że nie widzą żadnej różnicy. Pomiędzy 30 dni A 5 dni. Mało tego twierdzi że to jest wina KLIENTÓW. CO YO ZA FIRMA KTORA OSZUKUJE SWOICH KLIENTÓW.NIKOMU NIE POLECAM USŁÓG TEJ FIRMY.
ZaletyBRAK ZALET
WadyPROBLEMY Z ZASIEGIEM,TRANSMISJA DANYCH,I PRAWIE CALY CZAS AWARIE LOKALNE LUB GLOBALNE. I TO OCZYWISCIE JEST WINA KLIENTOW. BO ZA CZĘSTO KOXYSTAJA ZE SWOICH PAKIETOW.
~Torrent / 2025-01-02 21:49
Ocena: 3.67 / 5
DO WSZYSTKICH FAGASÓW UŻYWAJĄCYCH PRODUKTÓW APPLE (TELEFONY, ZEGARKI I DILDA): JEŚLI COŚ WAM NIE DZIAŁA TO ALBO TO NIE DZIAŁA U DANEGO OPERATORA ALBO (I TO JEST NAJCZĘŚCIEJ) JESTEŚCIE ZA CIENCY W SWOICH ZWOJACH MÓZGOWYCH I KONFIGURACJA DANEJ USŁUGI WYKRACZA POZA WASZE MOŻLIWOŚCI NABYTE W ZAWODÓWCE. CO ZA POLIPY...
~Kosa na kretynów / 2025-01-02 21:42
Ocena: 4.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: nieuku technologiczny - HD Voice masz tylko na sieci 3G. T-Mobile sieci 3G nie ma od wiosny 2023. LTE Voice działa na innym kodeku i sama ikonka VoLTE oznacza, że połączenia głosowe są w lepszej jakości niż w 2G i wspomnianym HD Voice dla 3G. Dzban.
~Nie zadoeolony / 2025-01-02 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Po 12 dniach bycia w t mobile wróciłem do poprzedniego opa, fioletowego. Net nie wczytywał dużo stron, telefon nie wytrzymywał dnia. I pusty, bateria. A jakość niby na 4g ale bez info na wyświetlaczu w HD+. Straciłem 70 zł. Nigdy więcej t mobile i na tych nadajnikach.
ZaletyNet szybki
WadyBrak HD+ na volte , telefon wytrzymuje max 16g. Nie wczytuje stron
~szj / 2024-12-31 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Myślałem ,że gorszej od play to już nie ma ,ale są też równi ,jak widać z opinii. Dziwi mnie brak reakcji (przez organy RP, MC,UOKiK itp) na skargi,naciąganie, na zło i wyłudzanie nie należnych pieniędzy.Czy to jest jeszcze Państwo Prawa czy tylko mocne propagandowo do WYBORÓW !!!. Samo aktualne rozp. MC mówi o zobowiązaniach klienta , a nic dla równowagi o obciążeniach operatorów za byle jakość ,nie wywiązywanie się z umów ,zapisy abuzywne itp.(tych korpo ze sztabami do obrony ich i nabijania sobie kasy ).Jest to konieczne jak widać ze wpisów klientów ,przecież to im się należy ochrona jako strony słabszej , a nie ich pogrążanie masowo i kierowanie do sądów, na spory na lata !!!. Czy Państwo zapomniało o swoich obietnicach i obowiązkach ,czy czeka do kolejnych wyborów i dopiero będzie " grać na wysokim tonach "???. Wyborcy to też są zobowiązania władzy ?!.
Zaletyżadne
Wadyopisane przez klientów
~Anonim / 2024-12-30 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie mogę nic dobrego powiedzieć o operatorze T-mobile. Osoby pracujące w biurze obsługi są tam chyba za kare , nie wiedzą nic, nie potrafią rozwiązać problemów. Jeżeli coś ich przerasta przekierowują na płatne połączenie z działem technicznym. Problemem jest MultiSim , którym tak szczyci się firma... niestety tylko w reklamie wszystko działa rewelacyjnie...w realnym świecie nie ma możliwości wykorzystania tej usługi. Mam okazję się o tym przekonać konfigurując sieć na Apple Watch i ten cudowny komunikat "Nie posiadasz uprawnień do modyfikacji usługi. skontaktuj się z Administratorem Twojego numeru", z którym nie radzą sobie pracownicy działu technicznego .
NIE POLECAM!!!
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
~Stachu / 2024-12-23 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: tak kończy się branie internetu od usługodawcy (tmobile), który nie ma własnej sieci i korzysta (dzierżawi) kabel od firmy trzeciej (orange). W tym łańcuchu szczęścia klient jest na końcu układu pokarmowego. Teraz kobieto plać i płacz.