-
~Vectra_to_badziew / 2018-01-25 10:16:00
Dostawcy internetu › VECTRA
vectra = kłamstwo, złodziejstwo i prostactwo. Ściemniają i oszukują. Przykład: zdecydowałem się na podpisanie aneksu do obecnej umowy. Anek dotyczy internetu. Miałem 100 Mb/s, nowa umowa umożliwia korzystanie z internetu z prędkością do 600 Mb/s. Przyjechał monter, wręczył umowę, wymienił stary modem na nowy, pojechał. Po wymianie modemu na nowy prędkości downloadu po kablu faktycznie sięgają do 600 Mb/s. Problem to WiFi. Przy starym modemie (przy umowie do 100 Mb/s) prędkości po WiFi oscylowały w granicach 60-70 Mb/s, czasami nawet dochodziło do 80 Mb/s. Czyli wszytko OK. Oczywiście, przed podpisaniem aneksu, upewniałem się telefonicznie, czy nowy modem, który dostarczą spełnia wszystkie niezbędne normy, czyli: czy obsługuje standard a/c, czy obsługuje standard Euro DOCSIS 3.1, jaką przepustowość obsługują gniazda RJ-45, itp. Wybitnie kompetentna panienka na infolinii nie miała pojęcia o co pytam. Jej odpowiedź, na prawie każde zadawane pytanie, to: "ma 3 anteny i jest dwuzakresowy". To była odpowiedź na wszystko. Nie ważne o co zapytałem. Zamiast powiedzieć, że tego czy tego nie wie, że ewentualnie może to sprawdzić, to udawała debilkę (a może nie udawała?), jakby pytania w ogóle nie było. Żenada i tragedia. Wracając do nowego modemu. Po jego wymianie na nowy maksymanla prędkość downloadu nie przekracza 40 Mb/s! Fakt, umowa nie zawiera żadnych informacji o tym, jaką minimalną prędkość po WiFi zapewnia ta żałosna korporacja. Jednakże, skoro stary modem potrafił działać po WiFi dwa razy szybciej, a teraz dostarczany net jest 6 razy szybszy, to ewidentnie coś jest nie tak. Podłączyłem zatem tani, prywatny router do zafajdanego modemu Vectry. Pstryk i cud. Prędkości po WiFi sięgają nawet 500 Mb/s!!! Odłączam swój router, znowu max 40 Mb/s. Ewidentnie skopane są ustawienia modemu. Prawdopodobnie ustawiony jest standard g (oczywiście przyczyn może być kilka). Dzwoniłem do tych niekompetentnych debili wiele razy. Za każdym razem słyszę inną bajeczkę. Nikt w tej żałosnej firmie, ale to absolutnie nikt, nie ma takiej "władzy", aby wejść w ustawienia ich własnego modemu i sprawdzić, czy przypadkiem standard a/c nie jest ustawiony jako g (taka czynność powinna zająć max 10 sekund!). To przekracza ich kompetencje. Wciskają niebywałe kity, aby tylko spławić klienta. Przecież nic, ale to absolutnie nic nie tracą jeśli przestawią ten standard na a/c. Nie wzrosną ich koszty, nic się u nich nie zmieni. Jedynie co może się zmienić, to zadowolenie klienta i ewentualny brak reklamacji. Może się mylę, ale to chyba korzyść i tak powinno być, czy jestem w błędzie? W żaden logiczny sposób nie jestem w stanie zrozumieć polityki tej żałosnej i prostackiej korporacji.
Reasumując: Jeśli ktoś chce mieć problemy i być oszukiwany to zachęcam do podpisania umowy z tą korporacją pełną ścierwa. Więcej wartości prezentuje szczur żerujący na padlinie skunksa, niż firma świadcząca usługi telekomunikacyjne zwana Vectrą.ZaletyBrak
Wadyto, że w ogóle istnieją
Miejscowośćwarszawa
-
~jeszcze_klient / 2016-12-13 11:50:02
Dostawcy internetu › VECTRA
vectra bez niczego ot tak sobie wszystkich klientów z dawnego Spray schowała za NATem. Straciłem publiczne IP i dostęp z internetu do routera/sieci domowej.Jeśli chodzi o personel. Kultura owszem tylko wiedzy brak.Na początku nie bardzo wiedzieli co to stałe publiczne IP. Jak już wytłumaczyłem że stałe/dynamiczne to ostatnia rzecz o jaką mi chodzi, to się okazało że w rozumieniu Vectry publiczne IP wcale publiczne nie jest.Czyli adres IP jest z puli adresów publicznych, ale wcale publiczny nie jest - nikt się z takim adresem nie połączy z internetu, bo całość schowana za NATem. Ja ich zrozumiałem oni chyba mnie nie bardzo. W zaparte szli, że nie mam publicznego w umowie i nie dadzą. Jak ich spytałem czy jest prywatne w umowie okazało się, że też nie ma. Czego nie masz w umowie to ci zmienić mogą jak im się podoba?Dodatkowym smaczkiem jest fakt że inny klient Vectry ma za dodatkowe 8PLN publiczne stałe IP mieszka gdzie indziej.Także jeśli ktokolwiek chciałby zmienić operatora na Vectrę niech się zastanowi dwa razy.Jak nie potrzebujecie jakiegokolwiek dostępu z zewnątrz do domowej sieci/routera lub gry/programy/praca tego nie wymaga i nie przeszkadza wam internet na poziomie publicznego hotspot'a, to jest ok. Zmiany dokonali po 10 latach(3 w Spray 7 w Vectra) bez żadnej informacji.Kupili Spray który działał bezawaryjnie (na naszym osiedlu) i zaczęli od takiej zmiany.Przez 7+ lat(http://satkurier.pl/news/46074/grupa-vectra-wlascicielem-98-spolki-spray.html) zero inwestycji w infrastrukturę sieci nawet na HFC nie przeszli ani routerów 1Gb nie postawili skoro ofertę o wyższe transfery poszerzyli - to co reklamują jest niedostępne VoD/prędkości powyżej 80Mb/s itd.Może rok temu EPG zaczęło działać poprawnie, ale chyba tylko dlatego, że im się coś spaliło w piwnicy i musieli wymienić. Dekoder PVR od około 4 lat ma 500MB przy kanałach HD to śmiech na sali + często nagrywa od połowy.Przerwy w dostępie bez uprzedzenia o jakichkolwiek pracach utrzymaniowych/modernizacyjnych. W pewnym momencie przestali informować - wcześniej to robili.O awariach prędzej się dowiedzieć można wchodząc na ich facebooka i czytając komentarze klientów niż od nich samych.7 lat, dawny Spray warszawa
-
~Paweł / 2018-03-26 08:41:15
Dostawcy internetu › VECTRA
Stanowczo odradzam tę firmę i radzę się trzymać z dala od niej.
W ostatnim czasie vectra naliczyla mi dosc znaczna kare z powodu przedwczesnego wypowiedzenia umowy.
Bylo to dla mnie zaskoczeniem, gdyz umowa która podpisywalem zawarta zostala na czas nieokreslony i powinienem móc rozwiazac ja w kazdej chwili bez oplat.
Za te mozliwosc musialem doplacic 100zl podczas aktywacji uslugi.
Okazalo sie, ze w to z powodu aneksu do umowy który vectra wyslala do mnie w listopadzie zeszlego roku.
Najpierw zadzwonil do mnie przedstawiciel Vectry proponujac mi aneks.
Kiedy zapytalem na czym aneks polega, to ten odpowiedzial ze z racji tego ze korzystam z ich uslug dosc dlugo to bede mógl placic 10zl mniej miesiecznie. Zgodzilem sie na wyslanie mi aneksu.
Pracownik ten nie powiedzial mi, o tej czesci umowy, która zobowiazuje mnie do kontynuowania umowy (pod grozba kar) przez kolejny rok. Wiedzac o zblizajacej sie przeprowadzce (i planowanym wypowiedzeniu umowy o internet) nigdy bym nie zgodzil sie na wyslanie aneksu.
Kilka dni pózniej pod drzwiami mojego mieszkania pojawilo sie 2 kurierów z umowa do podpisania. Mnie wtedy nie bylo w mieszkaniu, wiec zona zlozyla podpis, bedac przekonana ze jedyna zmiana to nizsza cena.
Sytuacja w której kurier stoi pod drzwiami i czeka na podpis nie sprzyja zapoznaniu sie z kilkustronicowa i dosc zawila umowa.
Kiedy juz wypowiedzialem umowe w lutym tego roku, przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naliczonych kar.
Oczywiscie zglosilem reklamacje. Zostala rozpatrzona negatywnie.
W uzasadnieniu napisano, ze vectra nie ma mozliwosci analizy rozmowy z przedstawicielem handlowym (to po co te rozmowy sa nagrywane?)
Napisano równiez, ze ciezar udowodnienia, ze podpis pod aneksem nie byl mój spoczywa na mnie.
Sprawę będę musiał przekazać do rzecznika konsumentów.
Zaletyniedrogo
Wszystko dobrze do momentu wypowiedzenia umowy
WadyWprowadzanie w błąd
Naliczanie kar
Fatalna obsługa klienta
Miejscowośćwarszawa
-
-
~Darek / 2017-12-01 17:15:19
Dostawcy internetu › VECTRA
Bok to jedna wielka pomyłka. Tam chyba pracują ludzie, których nigdzie nie chcieli przyjąć do innej pracy. Kompletny brak komunikacji między poszczególnymi działami.
Handlowiec zaproponował mi przedłużenie umowy oraz nową ofertę. Miałem otrzymać dwa nowe dekodery z nagrywarką plus sport na ostro. Okazało się, że monter miał tylko jeden dekoder więc go odwołałem. Następnego dnia na jednym z dekoderów, które posiadam wyłączacie mi dostęp do pakietu platynowego (jest tylko telewizja sd). Kilkukrotnie dzwoniłem do bok z interwencją a w odpowiedzi słyszałem, że trwa proces sprzedażow. Jaki proces? Co to ma do rzeczy? Nie było żadnego procesu bo nic się nie odbyło i nic nie podpisywałem. Nawet gdyby był to jakim prawem wyłącza się dostęp do wykupionego pakietu.Usługi nie są darmowe ja za nie płacę. Po tygodniu przyszedł monter i zainstalował nowe dakodery.Oczywiście przez tydzień nie było tv. Otrzymałem również na 30 dni HBO Go. Ale było tylko 10 godzin bo jakaś ciemna masa nie sprawdził w umowie, że mam mieć HBO. Oczywiście teraz jest problem aby HBO przywrócić.To nie wszystko. W ciągu dwóch miesięcy wymieniono mi 5 razy modem internetowy ponieważ sieć Wi-Fi 5g jest tylko kilka godzin po instalacji modemu. Za każdym razem Bok każe resetować modem. Po reszcie oczywiście działa ale tylko 2 godziny. Obłęd. ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca do ich wpisania
Miejscowośćwarszawa
-
~Agnieszka / 2017-11-27 21:24:23
Dostawcy internetu › VECTRA
Nie spotkałam się nigdy z gorszą obsługą klienta. Od trzech tygodni nie mam Internetu. Spędziłam godziny czekając na połączenie z call center, zgłaszając problem i starając się uzyskać jakiekolwiek informacje. Przez pierwszy tydzień otrzymywałam obietnice, że "to już dzisiaj". Następnie dwukrotnie byłam umówiona z technikiem w trzygodzinnym przedziale czasowym (na taką wizytę czeka się kilka dni), czekałam i czekałam - w końcu dzwoniłam i okazywało się, że moja sprawa jest zamknięta, bo ktoś tak zdecydował a nie istnieje w waszej organizacji żaden proces kontaktu z klientem. Wiele zmarnowanych godzin oczekiwania z nadzieją, że w końcu ktoś w odpowiedni sposób zajmie się sprawą. Nie macie pojęcia jak utrzymywać klienta, nie doceniacie wartości lojalności klienta, który kupuje od Was usługi od ponad 5 lat. Czynicie rozwiązanie umowy skomplikowanym i czasochłonnym, w kolejkach do złożenia rozwiązania umowy czeka się godzinami - tworzenie barier wyjścia to Wasz jedyny pomysł na to w jaki sposób utrzymać klienta. Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą.Wadyobsługa klienta, wiele awarii, niesłowność, duże bariera wyjścia w postaci skomplikowanego procesu rozwiązania umowy
Miejscowośćwarszawa
-
~Andrzej K / 2018-03-10 14:39:58
Dostawcy internetu › VECTRA
Abonentem Vectry jestem już 8 lat. Miałem usługę TV platynowy (2 dekodery), telefon stacjonarny bez limitu na Polskę, UE oraz USA i Kanadę na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne oraz internet 150 Mb/s. Miałem modem Vectry Cisco EPC 3925. Prędkość odbieranego internetu spadała wieczorami, zwłaszcza w soboty i niedzielę do wartości 30-50 Mb/s.
Ostatnio dostałem propozycję podniesienia prędkości internetu, przy opłacie większej o 15 zł, na prędkość 600 Mb/s.
Postanowiłem dla próby wyrazić zgodę z uwagą, że w ciągu 14 dni mogę zrezygnować. W terminie przyjechał technik od Vectry, fachowo wymienił modem na Technicolor CGA2121 i skonfigurował go. Nastąpiła ogromna poprawa w odbiorze prędkości internetu. Mierzona prędkość internetu to 580 Mb/s i nie jest niższa od 450 Mb/s w godzinach wieczornych.
Modem obsługuje mi 3 komputery stacjonarne oraz drukarkę HP 5100 w sieci domowej. Wi-Fi jest odbierane we wszystkich pomieszczeniach 4 pokojowego mieszkania. Z TV i telefonem nie było żadnych problemów, a obecnie po wymianie modemu nie ma ich także z internetem. ZaletyObecnie są same zalety zarówno w usługach jak i niskiej cenie abonamentu.
Miejscowośćwarszawa - Ursus
-
~Karolina / 2017-09-29 09:17:35
Dostawcy internetu › VECTRA
MASAKRA! Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą! Po 5 miesiącach od podpisania umowy chciałam domówić multiroom - zadzwonilam, zamówiłam i się zaczęło... Monter nie przyszedł w umówionym terminie - zdarza się - zadzwoniłam, umówiono kolejny termin. W drugim terminie monter nie miał wszystkich urządzeń... Niestety na multiroom nie doczekałam się do końca trwania niefortunnej umowy, mimo dziesiątek telefonów i godzin spędzonych w oczekiwaniu aż konsultanci, którzy nie mają o niczym pojęcia wysłuchają po raz 100 o co chodzi. Odpuściłam. Po roku od podpisania umowy poszłam do punktu, aby rozwiązać (w końcu!) umowę, jednak na miejscu okazało się, że podczas rozmowy, kiedy zamawiałam multiroom, pomimo że go nie dostałam przedłużono mi umowę. Internet bardzo słaby, rozłącza cały czas, telewizja przerywa. W XXI wieku to jest śmieszne. Na szczęście uwolniłam się od tych problemów. Teraz mam UPC i jestem bardzo zadowolona!ZaletyAbsolutnie nie ma żadnych zalet.
Wady- fatalny sygnał
- częste awarie
- niekompetentność obsługi
Same wady
warszawa, korzystałam 1,5 roku, wydałam za dużo
-
~Bartek / 2021-06-11 16:05:08
Dostawcy internetu › VECTRA
Po kilku latach współpracy i ciągłych problemach z internetem (nie z moim konkretnie, a z awariami na szerszą skalę) i po straceniu kilku tysięcy zł na giełdzie, ponieważ nie mogłem sprzedać akcji, postanowiłem zakończyć umowę. Udało mi się znaleźć chwilę na zwrot sprzętu, punkty zwrotu wziąłem z ich strony. Pierwszy nie istnieje, kolejny również, nie mam więcej czasu na jeżdżenie więc dzwonię zapytać jak to mamy rozwiązać. Pierwszy konsultant powiedział, że mnie przełączy po czym się rozłączył. Po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania udało mi się porozmawiać z konsultantką, która po rozmowie z przełożonym powiedziała, że niestety jak nie oddam sprzętu w terminie to zapłacę 120 zł kary. Jak poprosiłem o rozmowę z przełożonym to usłyszałem, że nie mają takich procedur.
Podsumowując: z powodu ich niekompetencji okradają mnie na 120 zł, a nikt nic nie może poradzić, bo nikt nic nie wie. Nie wiem czy istnieje gorszy dostawca internetu, poprzeczkę ustawili bardzo wysokoZaletyMożna przestać z nimi współpracować
Miejscowośćwarszawa
-
~Nicka / 2018-01-15 16:37:58
Dostawcy internetu › VECTRA
Niestety doczekałam się momentu, w którym muszę napisać negatywną opinię. Z usług vectra korzystam 5 lat. Dotychczas nasza współpraca była jak najbardziej pozytywna: ja płaciłam, oni dostarczali, jak powiedziałam, że za drogo, znalazło się korzystne rozwiązanie. Wszystko miło, sprawnie itp. Niestety w ostatnich miesiąacch miałam trochę problemów osobistych i zawodowych, przez co zwyczajnie brakło mi pieniędzy na zapłacenie rachunku. W trosce o dobrą komunikację, napisałam do biura obsługi prośbę o przedłużenie terminu płatności o... 10 dni. Dokładnie 10 dni, które dzielą mnie od wypłaty z nowego zlecenia, którego się podjęłam. Prośba ta została odrzucona, a ja z windykacją. Ok, nie są to ogromne koszty, ale jak chwilowo nie masz, to nie masz. Gdybym była nowym, niepewnym klientem (chociaż jakiś kredyt zaufania i takiemu się należy, prawda?). Przykro mi, zwyczajnie, po ludzku. Pozdrawiam panie z księgowości grzejące ciepłe stołeczki. Zaletydobra oferta, brak usterek
Miejscowośćwarszawa
-
~darogrze / 2018-05-13 12:51:38
Dostawcy internetu › VECTRA
Ucieszyłem się że mój blok obsługuje vectra ,zerwałem umowę z poprzednim operatorem i to był mój wielki błąd. Okazało się ,że operator vectra to najgorszy kłam na rynku internet zawiesza się kilkanaście razy w ciągu dnia ręce opadają na taka usługę. Telewizja pożal się Boże.... niby chwalą się ze mają dużo kanałów a w rzeczywistości kanały powtarzają się żadnej chronologii lub możliwość ustawienia ulubionych kanałów aby móc oglądać trzeba skakać od 100 do 700 ileś tam bo okazuje się że akurat tam jest jeden program w moim pakiecie szok i masakra. NIE POLECAM omijajcie z daleka czekam z utęsknieniem jak zakończy się umowa i jak najszybciej uciekam od tego operatora. Wracając do Internetu zawieszanie to jeden problem a zanim się załączy trzeba czekać kilkanaście minut .Zgłaszałem problem i co ... i nic dalej tak samo Zaletyżadne
Wadyjak wyżej
Miejscowośćwarszawa
-
-
~Magdalena / 2020-08-01 08:51:15
Dostawcy internetu › VECTRA
Największy problem jest z dodzwonieniem się do obsługi technicznej. 30.07.2020 czekałam ponad godzinę. Pan zechciał pomóc, dopiero po moim stanowczym naleganiu nie potraktował sprawy jak 7 poprzednich. Bez internetu byliśmy prawie przez miesiąc (złożę reklamację) Gdyby pierwsza osoba potraktowała problem poważnie, nie poniosłabym kosztu nowego routera, bo problemem okazał się switch.
Maksymalną ocenę 5 wystawiam technikowi, który naprawdę chciał nam pomóc i szukał wszystkich rozwiązań. Pomógł i dla niego 5, to pracownik który pracował jeszcze gdy ro był Spray.
Żeby coś załatwić trzeba być upartym.ZaletyTechnicy, ale osoby które pracują tu od dawna, gdy to był Spray. Naprawdę chcą pomóc i znają się na rzeczy.
WadyWirtualny doradca.
Czas oczekiwania na połączenie z pomocą techniczną.
Brak zaangażowania pracowników z pomocy technicznej
Miejscowośćwarszawa
-
~Ada / 2016-07-19 23:10:16
Dostawcy internetu › VECTRA
warszawa. Takiego bajzlu nie spotkałam w żadnej firmie. Umowę mam od 8 lat. Często korzystam z promocji i w jednej z nich była możliwość w obecnej cenie zwiększenia szybkości internetu do 60 MB/s przy podpisaniu aneksu i wzięciu telefonu stacjonarnego. Oczywiście podpisałem, telefonu nawet nie wyjęłam z pudełka i dobra. Jak tu wszyscy piszą internet zrywa w najmniej oczekiwanych momentach do TV przyczepić się nie mogę. Umowa się skończyła i oczywiście poszłam po nową promocję do salonu. Zrezygnowałam z telefonu w zamian zwiększyłam prędkość do 100 MB/s. Zmiany miały być os października. I 1 października mi wszystko odcięli, cytat: "bo Pani zrezygnowała z usługi". Reklamacji za kilka dni nie uwzględnili, bo "nie została zgłoszona za pomocą formularza" - kurde jak skoro odcięli internet. Żenada.ZaletyMoże cena i promocje
WadyWiększość, poza TV (może dlatego, że mało oglądam).
-
~Cosmin / 2018-04-04 13:36:52
Dostawcy internetu › VECTRA
Shit company who does not care about customers, if you are a foreigner and you speak English, when you are calling support and you say "Hello" or "HI" they will hang up the phone on you!!!! Whenever you call and internet has problems the only thing they do is to reset the router, this is so retarded!!! I can do that myself and I can see is not working, already explaining this is not the cause and it is from them!!!!
Internet service is shit, low speeds, I DO NOT ADVISE ANYONE TO GO WITH THIS COMPANY!!! I just subscribed now to UPC, and they have DEDICATED LINE for English language, nice customer support, better prices and better speeds up to 500 mb/s, haven't seen an issue and no problems at all. Internet was installed next day after I called to sign for contract!
I will inform all my friends to stay away from this shit company!WadyBAD CUSTOMER SUPPORT, UNPOLITE, RUDE!!!!!!
Miejscowośćwarszawa
-
~mborus / 2018-08-28 23:05:05
Dostawcy internetu › VECTRA
Byłem zadowolony dopuki nie zmienili mi modem na Technicolor. Zaczęły się problemy. Zadzwoniłem do BOK. Takiej niekompetencji już dawno nie doświadczyłem. Rozmowy mam nagrane. W tle słychać jak konsultanci klną. Obsługa poniżej mułu rzecznego. Jedynie Pan, odpowiedzialny za włączenie usługi (lokalny przedstawiciel), mimo późnej pory porozmawiał, starał się mi dogodzić. Dla niego szacunek. Dla Panów klnących na infolinii (przypominam mam nagranie, gdyby komuś przyszło do głowy pozywać mnie) mam radę, aby zadawali się z kimś innym, bo psują opinię o firmie - czyli pracują tam ludzie klnący.
Transfer Internetu poniżej umowy. Moim zdaniem umowa jest do wypowiedzenia.ZaletyKiedyś było dobrze.
WadyFatalny internet. Wolny. Niedziałający zgodnie z umową o świadczenie usług.
Miejscowośćwarszawa
-
~AS / 2017-08-27 16:27:47
Dostawcy internetu › VECTRA
Ostrzegam przed firmą VECTRA, nie przestrzegają podstawowych zasad i przepisów, wprowadzają w błąd użytkowników przedstawiając oferty, nie przesyłają niezbędnych dokumentów. Wystawiają zawyżone faktury, składanie reklamacji i rozpatrywanie ich jest na poziomie żenującym, odpowiedzi nie są na temat, traktują klientów jak idiotów.
Pierwsze pół roku było ok., ale teraz masakra - nic nie da się załatwić, na każdą wiadomość odpowiada inny konsultant w tej samej sprawie, brak kontaktu z osobami wyższego szczebla, chociaż nie wiem czy to by coś dało. ZaletyPierwsze pół roku ok.
WadyRozpatrywanie reklamacji na poziomie żenującym, brak normalnego kontaktu i chęci rozwiązania problemu. Liczy się tylko kasa - że udało się kogoś naciągnąć i podstępem podpisać umowę.
warszawa
-
~pawulon / 2017-01-24 09:43:29
Dostawcy internetu › VECTRA
vectra - oszuści i naciągacze! Przeprowadzalem się chacialem przeniesc uslugi. Okazalo sie ze w tym miejscu nie ma polaczenia. konsultant mi powiedzial ze mam bezterminowo juz umowe, skonczyl sie okres umowny i moge zrezygnowac z zachowaniem okresu umownego. Wyslalem rezygnacje 28ego e-mailem i listem. Przyszo kolejne wezwanie do zaplaty. Znow zadzwonilem na infolinie - powiedziano mi ze listonosz przyniosl 2-go rezygnacje w formie papierowej, dla tego jeszcze za jeden miesiac musze zaplacic. Zaplacilem trudno. W nastepnym miesiacu suprice! wezwanie do zaplaty kary za przedwczesne odstąpienie od umowy. Super, extra, pieknie w bambuko robicie ludzi! A pisalem, ze w lipcu znow wracam do warszawy i chetnie bym korzystal dalej z waszych uslug. Po takim potraktowaniu nie ma mowy! Skutecznie każdemu bedę odradzał! Krętacze oszusci - nie uczciwa firma!Wadyrozwiązanie umowy to katorga
-
~Cyryl / 2017-02-17 16:59:22
Dostawcy internetu › VECTRA
warszawa, Ochota, internet 100 MBs - niestety vectra ma bardzo zanizony transfer (do 40% uslugi w umowie i to non-stop). Radze nie kierowac sie niska cena, szczerze po prostu nie warto. Dodatkowo po zwroceniu uwagi na problem z dostawa uslugi, w opowiedzi przedstawiciele Vectry kalmia i wmawiaja wine abonamentowi (co mozna latwo udowodnic nie jest prawda, ale osoby malo techniczne moga sie nabrac).
W tych przypadkach radze zglaszac sie o interwencje do prezesa UKE (to standardowy process)
Szkoda na poczatku wydawali mi sie bardzo fajni :(. Naprawde ciezko znalesc uczciwego uslugodawce internetu...Zaletycena, awarie najwyzej raz na miesiac
Wadyzanizony transfer, nieuczciwa obsluga (ale uprzejma)
korzystalem przez 2 lata niestety zanim sie zorientowalem jak oszukuja :(
-
~Ona / 2020-03-31 12:16:09
Dostawcy internetu › VECTRA
Obsluga Vectry - do wywalenia, jest to najgorsza obsluga! Zarowno na infolinii jak i w obsludze klienta w odziale. Pani Justyna, ktora mialam nieprzyjemnosc spotkac w odziale na Al jerozolimskich w warszawie pozwala sobie rozmawiac z klientem, jak z wlasna rodzina: "ja w ogole nie mam obowiazku Pani obslugiwac", "Prosze pamietac, ze Pani jest tylko jakims klientem", jakims klientem? a to moze wlasnie "jakis klient" placi Ci wynagrodzenie, co? konsultanci popelniaja milion baboli, kazdy mowi rozne rzeczy. jakos internetu jest najgorsza. Drogi "jakis" potencjalny Kliencie, jesli zalezy Ci na dobrym internecie, i na milej obsludze, to nie do Vectry!!!Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
-
~Marcin D / 2018-05-10 13:51:09
Dostawcy internetu › VECTRA
Używam 2 lata. Transfery w obie strony OK ale występuje uporczywa utrata połaczenia z internetem regularnie już chyba od roku. Nic z tym nie robię bo to jest na ok 30 sekund nie ma DNS nie ma ping połaczenie Wi-Fi znika i za chwilę wraca. Tak raz na dwa-trzy dni. Nie jest to uciążliwe najgorsze że mam Smart TV który za każdym razem wyswietla ciąg komunikatów w stylu straciem połaczenie z Internetem, próbuje połaczyć się z internetem przewodowym (tylko ja go nie podłączyłem przewodowo) etc.. co jest denerwujące jak się ogląda TV czy film i nagle wyskakuje
seria komunikatów zasłaniając obraz!ZaletyWydajność zgodna z Umową
WadyTo co opisałem, nagłe upowczywe znikanie Wi-Fi.
Miejscowośćwarszawa - Żoliborz
-
~k_b2 / 2018-01-03 09:07:51
Dostawcy internetu › VECTRA
Zakupiłem internet stacjonarny, 600 Mb/s, z gwarancja 300 Mb/s, po pomiarach po kablu w sieci LAN 250Mb/s, z Wifi w odleglości 3.0m od rotera 25 Mb/s. Dodzwonienie sie do biura obslugi klienta graniczny z cudem, po porannym (7.30) wydzownieniu konsultanta - okazało się że po Wifi firma vectra NICZEGO nie gwrantuje, kontajt bardzo nimiły, reklamacje pisemne rozpatrywane w stylu: nie stwierdzamy po stronie dostawcy usług żadnych usterek technicznych.
TRAGEDIA, człowiek w szponach korporacji nic niemoże oprócz płacenia rachunków - ODSTĄPIŁEM OD UMOWY. Nie polecam, najgorsza firma z jaką wspołpracowałem.ZaletyMarketing
Wady- fatalna obsługa klienta
- 600Mb/s w wydaniu vectra to 25 Mb/s
Miejscowośćwarszawa
-
~Jasne / 2018-07-03 18:44:08
Dostawcy internetu › VECTRA
Nigdy więcej. Chamstwo, kłamstwo, szchrajstwo. Internet nie działał dwa miesiące, problemy przy rezygnacji z umowy, problemy z obsługą, infolinia:spychologia, o ile odbiorą, reklamacja-zignorowana, po dwóch miesiącach odpowiedź odczytamo mi na mój rachunek, przez telefon,już w play, jednakowe stawki kar za każde opóźnienie w oddaniu sprzętu (2 dzień, miesiąc, kilka miesiecy- magiczne 120 złotych), odmowa dostępu do nagrań, zacieranie śladów niefradobliwosci pracowników, jedyne co robią regularnie to dostarczanie rachunków. Bardzo zły dostawca, nikomu nie polecam. Każdemu odradzam. ZaletyBrak
WadyNiska cena, ale i usługa żadna.
Miejscowośćwarszawa
-
~użytkownik / 2020-12-21 22:44:11
Dostawcy internetu › VECTRA
od początku byłem zdenerwowany na vectre... ich serwisanci wywiercili mi dziurę w ścianie bo żona nie wiedziała jak to działa, a mnie w domu nie było. Myślałem, że jak instalatorzy (serwisanci) przychodzą, to wiedzą co robią... mimo, iż mam gniazdko przejściowe w ścianie to mi wiercili... kogo vectra przyjmuje? bo rozumiem, że to ludzie na zlecenie ale chyba jakoś ich się powinno weryfikować?
druga sprawa, podwyższenie rachunku żeby Ci z lepszym internetem mieli lepiej... czyli ja 100b mam mieć gorzej ale płacić więcej żeby Ci z szybszym internetem mieli lepiej. Tak wynika z pisma.ZaletyBRAK
WadyINSTALATORZY, SERWIS, CENY
Miejscowośćwarszawa
-
~Dex / 2018-01-18 18:44:07
Dostawcy internetu › VECTRA
Do niedawna internet kablowy w warszawie działał ok. 120Mbps/24Mbps.
Ostatnio coś przestało działać. Modem się resetował. Przyjechał technik. Oczywiście nie w czasie. 1,5h zajęło mu dojście do tego, że modem trzeba wymienić zasilacz w modemie. Wymienił też modem.
Download się poprawił, a zdupczył się upload. Jak teraz chcę coś wysłać z prędkością powyżej 1Mbps to modem się resetuje. Przyczyny jeszcze jestem w stanie znieść ale miarka się przebrała gdy czekam na infolinii 1:43min po czym mnie rozłączyli. Przez lata nie wyciągnęli żadnych wniosków. Dalej jest tak samo źle.WadyNiekompetentna obsługa, nieterminowi technicy i beznadziejna infolinia. Nie wyciągają wniosków.
Miejscowośćwarszawa
-
~cope / 2019-08-20 08:58:45
Dostawcy internetu › VECTRA
mam kilka lat internet w Vectrze. Najpierw mialem 100 za 49zl ale wystarczy mi połowa za 5zl mniej tzn za 45. Po zmianie na nizszą prędkość wymienili mi router CISCO na bardziej badziewny Technicolor.
Nigdy nie były osiągane te prędkości za które się płaciło. Teraz za 45 zeta mam działający ping 7 i 31mb/s. Nigdy nie mialem problemu z obslugą klienta bo nigdy niczego nie zgłaszałem. Ostatnio w sobotę od 6 rano do ósmej rano nie było internetu. Potem się pojawił. Magia....Zaletykrótkie tylko 2 godzinne przerwy w dostawie usługi. Raz lub 2 razy w miesiącu.
Wadysłaby na wifi router Technicolor. Trzeba na kablu.
Miejscowośćwarszawa
-
~Michał / 2016-02-06 23:58:59
Dostawcy internetu › VECTRA
Posiadam od paru lat vectre wcześniej bylem w upc. W tej chwili płacę 82zł miesięcznie umowę mam na rok. Dekoder hd z nagrywaniem, pakiet platynowy + sport na ostro i 100 mb/s internet. Jestem bardzo zadowolony, awarie przez te kilka lat można na palcach jednej ręki policzyć. Internet i telewizja wszystko ok. Jedyny mały minus to dekoder przy szybkim przełączaniu potrafi się wyłączyć. Dwa lata temu zostałem namówiony na powrót do upc ale 2 dni wytrzymałem z ich dekoderem, wolno działał nagrywanie tylko jednego kanału, obraz gorszy niż na dekoderze vectry. Upc ma teraz dekoder co nagrywa 5 kanałów jednocześnie tylko że cenę za to samo co w vectrze krzyknęli 165zł więc podziękowałem. Mieszkam w warszawie i może dlatego wszystko działa dobrze.Zaletycena i jakość
Wadymogłaby być lepsza nagrywarka
powyżej 4 lat