-
~Szymon / 2018-09-20 11:33:46
Dostawcy internetu › JMDI
Jestem klientem jmdi od ponad 2 lat. Usluga z jakiej korzystam to TV oraz Internet. Lacznosc doprowadzona swiatlowodem. Predkosc dostarczona to 600Mb/s. W ciagu 2 lat akurat ani razu nie bylo przerwy w dostawie uslug, poza godzinami wskazanymi przez operatora jako czas na maintenance sieci. W przypadku planowanego maintenancu faktycznie dwa razy zdazylo sie tak, ze musialem sie skontaktowac z pomoca techniczna poniewaz po upgradzie sieci lacznosc mi sie nie pojawila automatycznie, natomiast zarowno czas oczekiwania jak i usuniecia usterki nie zajal wiecej niz 15 minut w jednym przypadku. Poza tym dzial techniczny bedac ze mna na telefonie przekazal pelna informacje o tym co sie dzieje i corobia, a finalnie lacznosc zostala przywrocona. W drugim przypadku telefon zostal odebrany przez osobe spoza dzialu technicznego i po przekazaniu informacji o lokalizacji lacza oraz numeru umowy sprawa zostala prekazana do dzialu technicznego gdzie faktycznie szybko i sprawnie lacznosc przywrocono. Rowniez w drugim przypadku nie trwalo to wcale dlugo. W drugim przypadku otrzymalem SMS z wiadomoscia, ze sprawa zostala rozwiazana. Biorac pod uwage, ze jmdi wysyla powiadomienie o pracach w sieci z duzym wyprzedzeniem, nawet jesli cos sie wydluzy lub wymaga dodatkowego klikniecia w dziale technicznym, uwazam ze to nie dramat. W koncu ponad tydzien wczesniej informacja pojawia sie w mailu, wiec nie jest to zaskoczenie.
Moim zdaniem, koemntarze o niewlasciwym traktowaniu klientow sa takze, przynajmnije w moim odczuciu, niewlasciwe. Ani razu nie bylo sytuacji kiedy sprawa nie zostala by przyjeta sprawnie oraz przekazana do rozwiazania w zasadize natychmiast.
W kwestii szybkosci transferu.. korzystam ze swiatlowodu 600Mb/s i maksymalna predkosc jaka udalo mi sie wycisnac z lacza przy pobieraniu z internetu (w tym przypadku transfer z Microsoftu i AWS-a) to 520Mb/s. Nigdy nie uda sie zrobic 600Mb/s zew wzgledu na specyfike protokolow transmisji danych. Oczywiscie zdarzaja sie serwery, z ktorych transfer nie przekracza 1Mb/s, ale to nie jest jednak wina JMDI, ale tego gdzei i jak podlaczony jest serwer.
Kwesti asprzetu jaki dostarcza JMDI, tutaj korzystam tylko z dekodera do TV, no i faktycznie fajnie by bylo miec super dekoder, z duzym dyskiem, mozliwoscia nagrywania kilku programow jednoczesnie itd... ale z drugiej strony za cene pelnego pakietu TV i Intenretu 600Mb/s nie moge oczekiwac, ze jeszcze dostane sprzet z gornej polki. jmdi to jednak biznes a nie organizacja dobroczynna. Wazne, zeby spelnial swoje zadanie. Wiec router mam swoj, a dekoder dopoki wyswietla programy jest ok. Poza tym po aktualizacji oprogramowania dekodera user interface sie ulepszyl.
Sama instalacja za to byla sprawna i zajela kolo 1 godziny. Oczywiscie bylo to tylko dociagniecie i zakonczenie swiatlowodu w mieszkaniu.
Z poprzednim dostawca uslug mialem wiecej problemow, a jesli byla awaria to trwala czasami dzien i dodatkowo nie udalo sie nigdy otrzymac informacji co sie wlasciwie stalo.
Byc moze mam poprostu szczescie, a byc moze poprostu jmdi potrezbowalo troche czasu, zeby sie rozwinac.Zalety- Szybkosc Internetu - swiatlowod 600Mb/s faktycznie daje obiecana przepustowosc.
- W moim przypadku jednak brak awarii, jedynie planowane aktualizacje sieci, o ktorych jmdi informuje z duzym wyprzedzeniem.
WadyJak narazie brak widocznych wad.
Miejscowośćwarszawa, Ursus
-
~Kura / 2018-08-30 23:01:27
Dostawcy internetu › JMDI
Ceny mają ciekawe więc się skusiłem. Niestety szybko czar prysnął. Słabe dekodery TV, notorycznie się wieszające a po podłączeniu dysku zewnętrznego to już piach po całości. Po zgłoszeniu zatrzeszczeń i przyjęciu ich przez BOK trzy tygodnie czekałem na montera, który stwierdził, że dekoder nadaje się do wymiany. Miał ze sobą kolejny. Zainstalował po czym podczas testów..., okazał się być gorszym od tego, który był pierwotnie. Mija już ponad miesiąc jak monter miał przyjechać z kolejnym. Tłumaczenie dlaczego tak długo to trwa jest absurdalne. Router Wi-Fi dno. Siła internetu zadowalająca była tylko w pokoju, w którym był zainstalowany. Zadowalająca tzn maks osiągała 40-45% maks prędkości jaką nabyłem. Oczywiście tłumaczono mi, że nigdy nie będzie 100%. Ja to rozumiem ale żeby maks 45% i to w pokoju gdzie był router. W pokoju obok było to już maks 15-20% a w kuchni i trzecim pokoju wcale, bądź sygnał pojawiał się śladowo. Problemu nie widziano. Po zmianie go na ten, który został po poprzedniej Firmie/umowie, sygnał jest nawet pod domem a mieszkam na trzecim piętrze. Stać mnie było na przedłużenie umowy w poprzedniej Firmie, ale jmdi wydawało się na papierze oferować podobne parametry (liczba kanałów i to jakie to są kanały, szybkość łącza internetowego) za nieco niższą kwotę. Uznałem, że po co przepłacać. Co z tego, że mniej jak właściwie nie ma dnia abym nie musiał robić 2-3 razy dziennie (a w weekendy gdzie telewizja jest używana dłużej nawet 5 razy dziennie) twardego resetu polegającego na odłączeniu dekodera na około 15-20sekund od prądu bo wisi i już. Co z tego, że router w cenie jak i tak musiałem mieć swój aby mieć w całym mieszkaniu Wi-Fi a nie tylko w jednym pokoju. Do tego tak podłączyli sygnał TV, że jest on tylko w jednym gniazdku. Chodzi o to, że w pozostałych zniknął sygnał z TV naziemnej. Kiedy korzystałem wcześniej z usług konkurencji był ich sygnał we wskazanym pokoju a w pozostałych dwóch pozostało bez zmian czyli była TV naziemna. Kiedy to zgłaszałem nikt w jmdi nie rozumiał o czym mówię. Do mieszkania do głównej "puszki" dochodzą dwa przewody. Jeden z TV naziemną drugi do kablówki. Następnie należ podłączyć do nich za pomocą rozdzielnika sygnału kable z poszczególnych pokoi. Tak sprytnie jmdi to zrobiło, że w tym do naziemnej była kablówka a w tym do kablówki nie było nic. Byłoby ok, gdybym chciał multiroom. Wtedy dekodery w pozostałych pokojach i jest git. Ale mam jeden dekoder i w związku z tym tv tylko w jednym pokoju. Za groma nie mogli zrozumieć o co chodzi. Naprawiliśmy to z administratorem budynku. Jak się łatwo domyśleć trzeba było tylko zmienić podłączenie kabli w głównej rozdzielni w budynku bo podłączyli to odwrotnie. Teraz do dwóch pokoi dociera sygnał z naziemnej i do jednego, tego gdzie jest dekoder z kabla. Gdyby nie ten zabieg to po wygaśnięciu umowy nie byłoby sygnału w żadnym kablu dochodzącym do mieszkania. Dramat. Zaletyniewygórowana cena
Wadybeznadziejne dekodery oraz routery, obsługa jakby nie rozumiała co się do nich mówi. Tempo reakcji też jakby ktoś ich związał.
Miejscowośćwarszawa
-
~Grzegorz / 2020-05-16 16:10:08
Dostawcy internetu › JMDI
Korzystam z usług kilka miesięcy. Internet super. Dziwię się narzekaniom. Mi też zrywało połączenia co najmniej raz na dzień, ale po kontakcie z BOK i wykonaniu zgodnie z zaleceniem odświeżenia ustawień problem raz na zawsze się skończył (miałem sprawdzić czy jest dynamiczne ustawienie IP, było, ale dla pewności zmieniłem, przywróciłem i zapamiętałem). Prędkość internetu po wifi wydawała mi się zbyt mała, ale zajrzałem do kart sieciowych komputerów domowych i w głównej mierze to była przyczyna. Archer C6 daje mi z 700MB na ruterze otrzymanym z jmdi co najmniej 300MB na tej samej kondygnacji i 150 piętro wyżej. Z połączenia przewodowego korzystałem tylko do sprawdzenia prędkości. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, bo to jedyny operator, który zaoferował światłowód. Dotąd miałem ok. 5MB po kablu telefonicznym lub 0(!)-30MB LTE. Popołudniowe 0-5 było bardzo wkurzające. Dodam, że mieszkam w warszawie po praskiej stronie. Awaryjność - jedno 15 minutowe wyłączenie w ciągu 6 miesięcy (o awarii informował komunikat na infolinii - dodzwonić się do człowieka niestety nie było można). Reasumując polecam.ZaletyMała awaryjność. Atrakcyjna cena (internet, TV i telefon). Usługi TV (Netflix czy HBO GO) bezawaryjnie działają po WIFI. Indywidualne podejście do nowego klienta na "pustyni" światłowodowej (niestety w warszawie takie wciąż występują).
WadyBrak oferty dekodera TV WiFi. Kabelek między ruterem a modemem TV niestety nieunikniony. Zbyt skomplikowane procedury. Uruchomienie telefonu stacjonarnego (wetknięcie kabelka telefonicznego do rutera) wymagało ponownego przyjazdu technika.
Miejscowośćwarszawa
-
-
~colej / 2018-08-31 10:34:09
Dostawcy internetu › JMDI
z usług jmdi w warszawie, Nowodwory, korzystam od prawie 8 lat. Byłem już u wszystkich operatorów którzy są na moim osiedlu, czyli UPC, VECTRA (wcześniej spray), Teklinek (teraz JMDI) i z własnego doświadczenia jmdi wygrywa spośród nich wszystkich, podejściem do klienta, serwisem. Są oczywiście denerwujące aspekty , do których należą:
- zmiana kanałów TV
- tymczasowe wyłączanie kanału TV, którego mam w pakiecie, zawsze wtedy kiedy zamierzam go oglądać. kontakt do serwisu prosimy o przeprogramowanie listy kanałów. Ustawianie listy ulubionych kanałów raz na miesiąc, nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy które można robić w wolnym czasie, więc zaniechałem tej czynności.
- internet - trzyma parametry, od czasu do czasu zdarzają się usterki - ale jak wszędzie. w miarę szybkie ogarnięcie
- utrudniony kontakt z informacją - non stop linia zajeta
- podczas podpisywania umowy, nie zawarcie na umowie wszystkich rzeczy o które były negocjacje. po pewnym czasie skutkuje to wyłączeniem danej usługi - bo nie jest zapisana w systemie (sic!) i wtedy zaczyna się gehenna ...
reasumując gehenna jest mniejsza niż w konkurencji - zobaczymy jak długo jeszcze. Zaletyinternet - trzyma parametry
TV HD - to faktycznie HD
możliwość instalacji modułu CAM
Wadyzmiana kanałów TV
tymczasowe wyłączanie kanału TV, który mam w pakiecie
utrudniony kontakt z informacją
wyłączanie usług z których się korzystało i opłacało - powołując się na brak info w systemie
częste modernizację i wyłączenie usług - które potem wracają w okrojonej wersji.
Miejscowośćwarszawa
-
~Teresa / 2019-10-06 16:53:03
Dostawcy internetu › JMDI
Zawarłam umowę 2 lata temu. Właśnie moja umowa dobiegła końca. Wszystko było w miarę ok. Internet działał. Zdecydowałam się na niekontynuowanie umowy ze względu na stawki cenowe. Po upływie 26mcy abonamenty z 40zl miał mi podskoczyć do 110zl. Uznalam ze zakończę te umowę i podpisze nowa. Złożyłam pismo tak jak chcieli czyli na miesiąc przed końcem umowy. Myslalam ze wszystko jest ok, ale nie. Zauważyłam że 1 października internet wciaz działał, 2go i 3go też. Napisalam więc do obsługi klienta i zapytałam o co chodzi. Wystawili mi fakturę za te 3 dni. Co się okazało.. Najpierw Pan stwierdził że moja umowa zaczęła się 3 października więc się kończy 3 października. Ja zdziwiona sprawdziłam jak to w tej mojej umowie. Niestety umowa była od 1 sierpnia 2017 do 30 września 2019. Zrobilam zdjęcia i wysłałam. Pan odpowiedzial że w ich systemie jest od 4 sierpnia do 3 października. No coś tu jest nie halo! Nie zamierzam opłacać tej faktury bo to nie z mojej winy zle dane wprowadzili do systemu. Sprawę zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Teraz rozumiem skąd tak zle opinie ma JMDI. Żenada. WadyObsługa klienta i poprawność naliczania opłat
Miejscowośćwarszawa
-
~maggia / 2018-09-09 14:32:55
Dostawcy internetu › JMDI
Internet od jmdi to porazka. Srednio 1 raz w miesiacu jmdi wysyla wiadomosci emailowe o pracach modernizacyjnych w godzinach nocnych - ale to jeszcze mozna przecierpiec. Gorzej z tym, ze czesto (co 2-3 dni) predkosc internetu jest bardzo slaba, badz w ogole zrywa lacznosc. Po zgloszeniu problemu na infolinii, konsultanci twierdza, ze u nich jest wszystko w porzadku. Poprosilam wiec o to, zeby ktos przyjechal i sprawdzil czy wszystko jest ok z laczem w moim mieszkaniu. Na co konsultant odpowiedzial, ze taka wizyta bedzie mnie kosztowala 50 zl.
Naprawde nie polecam wspolpracy z JMDI. Jak tylko skonczy mi sie umowa, z przyjemnoscia sie z ta firma pozegnam.Zaletybrak
WadyCiagle przerwy w dostarczaniu internetu
Niekompetencja obslugi
Miejscowośćwarszawa
-
~Jacek / 2018-09-21 19:00:14
Dostawcy internetu › JMDI
Szybkość internetu na poziomie ok 70% wartości z umowy.
Router kupiłem sam. Monterzy sprawnie wszystko podłączyli.
Później kontakt z obsługą klienta na dramatycznym poziomie. Opieszałość i arogancja.
Jakoś połączenia akceptowalna ale brak możliwości łączenia się po VPN.
Po kilku tygodniach konsultacji i prób okazało się, że to niemożliwe i muszę dopłacić 50% ceny abonamentu co miesiąc, żeby włączyli jakąś tam usługę i "może zadziała".
Z uwagi, że często pracuję z domu jak dla mnie produkt niekompletny.
Cena nieznacznie niższa od konkurencji.
Ostatecznie po dwóch latach zrezygnowałem z usług.Wady- opieszałość i arogancja obsługi
- brak możliwości łączenia się po VPN (opcja dodatkowo płatna)
Miejscowośćwarszawa
-
~malami / 2019-03-13 18:00:16
Dostawcy internetu › JMDI
Internet często się wyłącza i trzeba resetować router. Internet często spowalnia i zamula, co jest frustrujące, gdyż nie czuję tego 300 Mb/s, za które płacę. Oferta TV jest kiepska, nie ma np. ciekawych programów jak Nat Geo Wild czy Animal Planet, za to kilka programów z muzyką disco polo... Dodam, że jmdi zostało mi narzucone, gdyż deweloper podpisał z nim umowę i tylko oni mogli okablować osiedle, co chyba do końca nie jest legalne. Sama wybrałabym innego operatora jak miałabym taką możliwość. ZaletyPomocna obsługa klienta
WadyInternet, oferta kanałów tv, cena, monopol na nowych osiedlach
Miejscowośćwarszawa
-
~Marcin / 2021-03-18 13:18:31
Dostawcy internetu › JMDI
Bardzo dobry dostawca Internetu. Praktycznie brak przerw w dostępie do usługi. Prace modernizacyjne przeprowadzane w godzinach nocnych, komunikowane odpowiednio wcześnie (zazwyczaj przynajmniej tydzień). Stabilne połączenie. Z tego co widzę większość opisywanych problemów leży po stronie sieci wewnętrznej klientów - słaby zasięg Wi-Fi nie jest winą dostawcy Internetu! Wystarczy kupić dobry router żeby sygnał był stabilny, to tak jak z telewizorem - za 300zł zapomnij o 4K OLED.Zaletystabilność łącza
utrzymywanie parametrów
Wadybrak
Miejscowośćwarszawa
-
~zlygosc / 2018-08-30 16:22:28
Dostawcy internetu › JMDI
Płace za nagrywarke, ewentualne nagrania pojawiaja sie w bibliotece po kilku dniach, po aktualizacji oprogamowania ( mniej wiecej w polowie umowy) nie ma mozliwosci przewijania w trakcie ogldania, 5 razy zgłaszana usterka wady dekodera, przyjad technika po 5 dniach, brak odzewu ze strony biura obsługi pomimo umowionej daty i godziny na telefon.Brak rekompensaty za brak TV przez prawie dwa tygodnie. Non-stop przerwy w dostawie internetu... na 100% nie przedluze umowy.Zaletyżadnych
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
-
-
~Grzegorz / 2021-04-16 08:37:51
Dostawcy internetu › JMDI
Jestem już klientem jmdi od wielu lat ! Przez ten czas różnie bywało! Od momentu wymiany modemu FO/ETH na nowy Huawei telewizja zaczęła normalnie działać! Do internetu można mieć czasem zastrzeżenia, prędkość na kablu czasem zwalnia nawet do kilku Mbit/s. Mieszkam na osiedlu Olesin, nie ma tu innego dostawcy, ale nawet jakby był to raczej bym nic nie zmieniał. Obsługa zawsze miła, uczynna zawsze pomogą w razie problemów. Cena za usługi jest OK.
W każdym razie na dziś jestem zadowolony i polecam !Wadyinternet czasem mocno zwalnia
Miejscowośćwarszawa
-
~Tomasz / 2021-02-17 15:12:33
Dostawcy internetu › JMDI
Usługi działają bez zarzutu, obsługa klienta na wysokim poziomie. Gdy miałem problem z dekoderem, bez problemu mogłem zwrócić się o pomoc, mimo że był środek nocy, a chociaż nie udało się rozwiązać kłopotu, wymieniono mi go na nowy kolejnego dnia, oceniam na dużą szóstkę.ZaletySzybki internet, wiele kanałów w telewizji za przystępną cenę, świetny kontakt ze wsparciem technicznym
WadyBrak
Miejscowośćwarszawa
-
~Marek / 2019-05-24 03:19:32
Dostawcy internetu › JMDI
Totalna tragedia. Pokazałbym najchetniej printscreeny jak działa ten niby 300mb internet. Własnie (już od 1h i 38m) pobieram plik 30MB. Codziennie jakies problemy. Wiecznie przerywa, wiecznie restartowac.... internet w telefonie mam kilkanascie razy szybszy. ... niestety jak większość opisujących tu Państwa, związany jestem umową. ZaletyZadnych
WadyFatalna jakość
Miejscowośćwarszawa
-
~Bolo / 2019-08-11 03:24:43
Dostawcy internetu › JMDI
Ta firma to kompletne nieporozumienie. Non-stop awarie, a serwis potrafi tylko klientowi doradzić restart routera. W starszych budynkach tylko 100 Mb, światłowodu nie ma i nie będzie, bo jmdi kładzie światełka tylko w nowych budynkach, a starych klientów ma tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.ZaletyCzasem jest internet.
WadyWszystko pozostałe.
Miejscowośćwarszawa
-
~Iwona / 2021-03-14 10:15:39
Dostawcy internetu › JMDI
Tragedia. Nikomu nie polecam. Mnie internet przerywa 20 razy dziennie. Do siedziby nie można się dodzwonić. Kontakt internetowy na zasadzie przesłania instrukcji kopiuj wklej z internetu i radź sobie sam . A gdy zaproponowane kroki nie pomogą to słyszę że jest to moja wina. Tragedia. Żadnej pomocy...... Tylko rachunki przysyłają oraz upomnienia do zapłaty, mimo że rachunek jest opłacony Miejscowośćwarszawa
-
~W porządku / 2016-04-04 16:18:37
Dostawcy internetu › JMDI
Problemy pojawiają się rzadko, czasem zwalnia internet. Mają kompetentną pomoc techniczną, co było dla mnie sporym zaskoczeniem po przejściach z innymi dostawcami. Gorzej jest z montażystami, którzy przychodzili trzy razy, zanim w końcu wszystko założyli. Duży plus za przysłanie na e-mail pakietów do wyboru w związku z kończącym się okresem umowy - dotychczas byłam przyzwyczajona, że dostawcy dzwonili.Zaletyniska cena, profesjonalna pomoc
Wadyrzadkie awarie
warszawa Targówek
-
~tragedia / 2017-12-11 09:41:16
Dostawcy internetu › JMDI
Notoryczne awarie , oklamywanie klientów na infolini , brak szacunku Zaletybrak
Wadypodejscie do klienta, usługa (internet), serwisanci, komunikacja wewnatrz firmy , pracownicy maja obowiązek okłamywać klientów/są utrzymywani w niewiedzy
Miejscowośćwarszawa CENTRUM MIASTA
-
~Mati / 2020-07-14 17:08:22
Dostawcy internetu › JMDI
Korzystam od 3 lat. Internet śmiga bez zarzutu. TV z bogatą ofertą. Przerwy w dostawach są ale tylko kilka razy w roku i o późnych porach nocnych o czym wcześniej informują.ZaletyTanio, bogata oferta
WadyDziwne zasady kary umownej
Miejscowośćwarszawa
-
~Wojciech / 2018-09-17 20:50:22
Dostawcy internetu › JMDI
nie polecam, korzystałem rok bo związany byłem umową ale gdybym wiedział wcześniej, jak traktują klientów to nigdy bym nie korzystał z ich usług Zaletybrak
Wadybrak obsługi klienta
chaos
bezduszność opieszałość
Miejscowośćwarszawa
-
~Krzycho / 2018-05-21 13:27:16
Dostawcy internetu › JMDI
Nie jestem pracownikiem i nie mam nic wspólnego z firmą jmdi. Wracając do tematu. Mam FTTH 600 , żadnych awarii, łącze stabilne , kontakt z obsługą - raz dzwoniłem o zmianę ip na publiczny i zero problemu, zmiana od ręki. Taka cena za światłowód w domu - bajka! Zostaje i nie zmieniam. Technicy którzy byli u mnie mieli pojęcie o tym co robią.Miejscowośćwarszawa
-
~Mb / 2020-07-24 09:32:40
Dostawcy internetu › JMDI
Wolny net.
Arogancja ludzi tam pracujacych
Za brak oplaty blokuja ci uslugi.
Mozesz potem miesiacami miec zablokowane a oni nadal ci oplaty naliczaja.
Zlodziejska firmaZaletyZandych
WadySamw
Miejscowośćwarszawa
-
~Wiolka / 2019-04-23 20:30:25
Dostawcy internetu › JMDI
Problemy z internetem są na porządku dziennym. Na serwis nie można się doczekać. Jedyna miła osoba to pan podpisujący umowę - potem jest już tragedia. Łapią klienta i traktują jak śmiecia WadySame wady! Ani jednego pozytywu!
Miejscowośćwarszawa
-
~Edzia / 2020-09-04 20:48:30
Dostawcy internetu › JMDI
Niekompetentni i aroganccy pracownicy. Brak wsparcia przy awariach. Ciagłe awarie a brak rozliczenia na fakturach niedziałających usług. Omijać szerokim łukiem ZaletyBrak
Miejscowośćwarszawa
-
~Marek / 2021-06-11 16:41:12
Dostawcy internetu › JMDI
Parametry spoko, obsługa również.
Jak się używa swojego routera to nie ma problemów z zasięgiem i wifi.
Bardzo rzadko awarie i przerwy w dostępie internetu.
Natomiast z tv gorzej, bywają lekkie przycinki, no i dekoder dość słaby. Miejscowośćwarszawa
-
~Janek / 2021-04-16 05:50:10
Dostawcy internetu › JMDI
Jestem klientem od ponad 5 lat, aktualnie trwa już moja trzecia umowa. Przez ten czas zarówno jakość usług jest zadowalająca, a cena atrakcyjna. Śmiało polecam jmdi jako rzetelnego dostawcę usług internetu i telewizji kablowej. Miejscowośćwarszawa