-
~chodzik księżycowy / 2019-01-19 13:44:23
Dostawcy internetu › UPC Internet
Jestem w upc od 15 lat.
Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.
ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
Miejscowośćwarszawa
-
~Krzysztof / 2020-07-28 20:39:07
Dostawcy internetu › UPC Internet
Z usług upc korzystam od ponad dwóch lat. Zakończenie umowy zbiegło się wraz z przeprowadzką. Profilaktycznie sprawdziłem czy pod nowym adresem jest możliwość zainstalowania internetu upc - co potwierdził zarówno konsultant jak i funkcja na stronie internetowej (na bazie adresu można sprawdzić czy jest tam dostępny internet). Gdyby nie to umowa oczywiście nie zostałaby przedłużona, jednak wtedy jeszcze wierzyłem w rzetelność UPC.
Gdy zjawił się technik okazało się, że nie można się podłączyć. Powodem był brak podstawowych elementów w skrzynce na klatce schodowej. Technik zgłosił problem i po kilku dniach (i telefonach - samodzielnie musiałem tłumaczyć o co chodziło gdyż notatka od technika była pobieżna i niezrozumiała) dostałem informację, iż wszystko jest gotowe i można wykonać instalację. Gdy ponownie zjawił się technik, okazało się iż stan skrzynki zupełnie się nie zmienił i dalej nie można z niej korzystać. Ponownie zostało stworzone zawiadomienie, tym razem opisane bardzo dokładnie zarówno ze strony technika jak i mojej... i nic. Telefony na infolinię na nic się nie zdały, zlecenie jest ciągle "w realizacji", żadnych konkretów, pomimo iż upc ma zaznaczone w umowie dwudniowy termin realizacji przełączenia usługi, a jeśli nie jest to możliwe to jest zobowiązane podać termin wykonania. I na koniec HIT - Pani konsultantka po dosyć długim upraszaniu się (oczywiście z zachowaniem należytej kultury) o jakiekolwiek konkrety bądź przełączenie do kogoś bardziej zorientowanego (niestety przełożeni lub technicy bezpośrednio wykonujący instalację są niedostępni) przyznała iż trzeba czekać, ale jest szansa że ta instalacja w ogóle nie zostanie wykonana.
Dodam iż pracuję zdalnie, przez upc opóźniłem przeprowadzkę o trzy tygodnie. Niestety przesuwać dalej nie mogę i w tym tygodniu się przeprowadzam, a że nie mam internetu to zmuszony jestem wrócić do biura (to nic że COVID i pandemia a pracodawcy stają na głowie żeby się dało pracować zdalnie) bo... upc mnie okłamało.
Dlaczego na stronie internetowej UPC, a także przez konsultanta podawane są adresy pod którymi nie ma internetu? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
Dlaczego dostałem błędną informację, że braki w skrzynce zostały nadrobione i odpowiednio wyposażone? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
Dlaczego pomimo zapisów w umowie upc nie jest w stanie podać mi terminu wykonania usługi? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
ZaletyPrzez dwa lata nie było większych problemów.
WadyDezorientacja, brak informacji, łamanie umowy, wprowadzanie w błąd.
Miejscowośćwarszawa
-
~Jan Lis / 2017-08-04 11:33:55
Dostawcy internetu › UPC Internet
Przez 4 lata korzystałem z internetu UPC. Po 2-letniej umowie zaproponowano mi identyczne warunki w identycznej cenie, na co (przez własną opieszałość, przyznaję) się zgodziłem. Po kolejnych 2 latach jedyne, na co mogłem liczyć to nieco większa prędkość internetu za tą samą cenę co skłoniło mnie do zmiany dostawcy i rezygnacji z UPC. I samo pożegnanie z upc trwało ponad pół roku.
W niewyjaśnionych okolicznościach "zaginął" dokument podpisany w salonie upc o rezygnacji z usług, więc nie informując mnie nadal były naliczane opłaty. Zapłaciłem zaległe opłaty wcześniej upewniając się telefonicznie, czy po uregulowaniu zaległości umowa zostanie zerwana i nie zostaną naliczone dalsze opłaty. Niestety okazało się że konsultant rzucił słowami na wiatr i dwa miesiące później dostałem sms o kolejnej zaległej fakturze. Nie płaciłem jej tak długo, aż otrzymałem sms z "groźbą" o tym, że brak wpłaty spowoduje zerwanie umowy (co mnie bardzo cieszyło). Zadzwoniłem do konsultanta jeszcze raz, i upewniłem się ponownie, że wpłacenie tej faktury i zwrot sprzętu spowoduje zamknięcie sprawy. Wysłałem kasę, wysłałem sprzęt, upewniłem się czy dotarł, pani konsultant przeprosiła za niedogodności i zapraszała ponownie. Kolejne 2 tygodnie po tym wszystkim dostałem wezwanie do zapłaty 50zł za "nieterminowy zwrot sprzętu" (swoją drogą, nie widzę innego celu w odzyskiwaniu sprzętu wartego dzisiaj pewnie mniej niż 30zł, niż właśnie możliwość ściągnięcia tej opłaty od części ludzi). Okazało się że umowa w rzeczywistości została zakończona przed moimi dwoma poprzednimi telefonami do UPC. W ani jednej, ani drugiej umowie nie zostałem poinformowany o tym fakcie ani o tym, że zostanie naliczona kara - co więcej, pani w ostatniej rozmowie zapewniała że sprzęt został wysłany w terminie a nawet gdyby nie zdążył dotrzeć, ona odnotowuje w systemie że został już wysłany i kara na pewno nie zostanie naliczona.
Tak więc UPC, któremu zapłaciłem w sumie około 4500 zł za średniej prędkości internet z przerwami w działaniu 1-2 dni w miesiącu i kilkoma większymi awariami, na do widzenia wyruch**o mnie na te ~150zł, które szczerze mówiąc przelałbym im z góry gdyby mogło mi to oszczędzić frustracji i ponad godziny rozmowy (occzywiście, k**** mać, płatnej rozmowy) z konsultantami.Zaletydziałający internet przez 25-28 dni w miesiącu, no spoko całkiem
Wadynajwiększą jest legalność i istnienie tej firmy
warszawa
-
-
~Krzysztof / 2019-08-17 08:44:46
Dostawcy internetu › UPC Internet
Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 upc wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. upc przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od upc temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! upc może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.upc na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla upc robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
Miejscowośćwarszawa
-
~klechu / 2016-06-21 19:51:53
Dostawcy internetu › UPC Internet
Co do jakości usług i ceny nie mam zastrzeżeń. Natomiast negatywnie oceniam proces podpisania umowy. Poszedłem do stoiska upc myśląc, że podpiszę umowę na miejscu. Oferta przedstawiona przez Pana była droga. Dopiero jak powiedziałem, że na stronie jest tyle a tyle (o połowę taniej niż to co mi przedstawił Pan) jakoś się znalazła tańsza oferta. Okazało się, że umowy żadnej się nie podpisuje. Dopiero monter przynosi do podpisu. Upewniając się kilka razy na stoisku co do promocji miało być, że pierwszy miesiąc tylko 1zł + opłata instalacyjna. Przez zamieszanie z montażem (wynajmowane mieszkanie i brak klucza do piwnicy) nie wnikałem w umowę tylko podpisałem. Co się okazało w punkcie Handlowiec włączył mi usługę bezpieczeństwa (pierwszy miesiąc za darmo potem płatne). Na szczęście można z tego zrezygnować w każdym momencie. Właśnie otworzyłem fakturę i okazało się, że pierwszy miesiąc naliczony normalnie. Przez moją wiarę, że umowa jest właściwa zostały takie nie smaki.
Jako radę dla nowych klientów. Proponuję ustalenie oferty przez internet. Wtedy myślę, że można mieć pewność do tego co będzie na papierze. Jeżeli jednak ktoś chce skorzystać z stoiska warto poprosić o wydrukowanie umowy aby sprawdzić czy wszystko się zgadza.
DO TELEWIZJI POTRZEBNY JEST TV Z DEKODEREM DVB-C! :)Zalety- prędkość ściągania (bardzo blisko tego co na papierze)
- prędkość wysyłania (jw)
- cena (podstawowe kanały TV + internet) bardzo tanio
Wady- proces podpisania umowy
- monter bez dostępu do skrzynki rozdzielczej
- nieinformowanie o usługach dodatkowych
- wprowadzanie w błąd klienta
-
Z usług korzystam w warszawie. Internet 30 mb/s + TV z podstawowymi kanałami za 49 zł miesięcznie. Opłata instalacyjna 49 zł.
-
~Maciek / 2017-12-08 00:49:55
Dostawcy internetu › UPC Internet
Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, upc stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.
Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)
Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.
Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.
Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.
Lokalizacja łącza: warszawa-Mokotów.Zalety+ ceny usług,
+ jakość łącza (ping, przepustowość).
Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.
Miejscowośćwarszawa
-
~Poor Sko / 2020-01-27 10:57:03
Dostawcy internetu › UPC Internet
Niestety po przeprowadzce byłem zmuszony na zmianę dostawcy internetu, ponieważ Netia nie ma światłowodu w moim bloku. Wybór padł na upc i z pełną stanowczością odradzam każdemu tego dostawcę usług.
Już 6 lat temu Netia oferowała PŁYNNE cofanie każdego oglądanego kanalu o 2 godziny, a przypadku niektórych programów, nawet o 7 dni. Należy też wspomnieć o nielimitowanej przestrzeni w chmurze na własne nagrania. A to wszystko za pomocą urządzenia wielkości dwóch paczek papierosów.
Porównując powyższe z urządzeniem Horizon, okazuje się że urządzenie upc to zacofany technologicznie badziew. Wnętrze obudowy wielkości pustaka skrywa przynajmniej 10 letnia technologię. Reszta w zalateach i wadach.ZaletyAbsulutny brak zalet w porównaniu do konkurencji.
WadyHorizon:
-duuuuże zużycie energii
-powolne działanie podczas przełączania kanałów i przewijania
-skandaliczna moc sygnału WiFi (cienka kart/gips ściana to już zbyt duża przeszkodą)
-WiFi 2,4Ghz działa okropnie wolno; 5Ghz to już problemy z zasięgiem opisane punkt wyżej
-brak nagrywania kanałów w standardzie (zamawiając usługę byłem przekonany że tak wielki kloc o nazwie Horizon posiada opcję nagrywnia, jednak okazuje się że w tym celu powinieme zamówić bogatszą wersję urzadzenia)
-aby otrzymać od upc zbliżoną jakość usług, co inni dostawcy należy skomponować zestaw który składa się z Horizon i dodatkowego routera od upc, który zapewni wystarczająca moc sieci. Dodam że kwota miesięcznego zobowiązania jest wtedy ponad 2 krotnie wyższa niż u innych dostawców.
Miejscowośćwarszawa
-
~piotrek / 2017-04-20 12:22:00
Dostawcy internetu › UPC Internet
mój syn będąc studentem w warszawie, i wynajmując mieszkanie szukał firmy wtedy ASTER obecnie upc aby mieć możliwość rozwiązania umowy po 12 miesiącach bo nie wiedział czy będzie mieszkał pod danym adresem. Pracownik firmy bardzo miły zamontował sieć dał do podpisy umowę gdzie syn laik, i naiwniak nie zauważył, że facet zakreślił mu 24 miesiące. Po roku czasu oddał ruter do biura na ul. Marynarskiej 13 w warszawie gdzie nikt go nie uprzedził, że jeśli rozwiąże umowę przed czasem to zapłaci karę. Po kilku miesiącach zaczęły przechodzić nakazy do zapłaty kwoty ponad 100zł jako kary za rozwiązanie przedwczesne umowy. W rozmowie pracownik firmy powiedział, że umorzą karę jeżeli syn podpisze umowę na 24 miesiące na internet, i telewizor, czego syn nie chciał. Następnie zwróciwszy się pismem już do UPS w Katowicach aby prosić o umorzenie kary bo przecież rachunki były płacone w terminie sprzęt oddany, a w odwiedzi uzyskano informację, że rozumieją nasze rozczarowanie, ale długu nie umorzą. Syn podał adres do korespondencji jeżeli sprawa trafiłaby do sądu ze strony UPC, a tu bez wezwań,i powiadomień w listopadzie 2015r komornik z SR w Legionowie z konta syna ściąga kwotę 2000zł twierdząc, że działa w granicach prawa tylko czyjego na pewno nie konsumenta. Firma oszustów, i naciągaczy niemal Amber Gold.Zaletyjedynie sieć bo na pewno nie kadra pracownicza
Wadynieuczciwość, oszustwa
brak
-
~Jan / 2021-10-04 15:26:26
Dostawcy internetu › UPC Internet
W upc byłem od dłuższego czasu, ostatnio przy przeprowadzce zamówiłem usługę 1Gbps z modemem Arrisa w miejsce 300Mbps na Horizonie.
Niestety przegapiłem, że Arrisy maja procesory Intel Puma znane z tragiczną pracą pod obciążeniem. Ponieważ w obecnych czasach pracujemy z domu i nierzadko korzystamy z 3-4 komputerów (plus smartfony prywatne i firmowe, telewizja) modem jest poddawany pracy której nie może podołać. upc nie widzi problemu, bo technik testy robi podpinając tylko swój laptop a my nie możemy normalnie pracować (Secure Client gigantyczne opóźnienia traktuje jak próby przejęcia transmisji i nie pozwala na nawiązanie połączenia). Testowo wziąłem identyczną usługę od Orange i uwaga, na ich boxie Sagema wszystko działa fantastycznie.
W związku z powyższym przestrzegam przed ofertę upc jeśli chcecie używać w domu więcej niż jednego urządzenia.
P.S. upc jak i cały świat zna problem od lat ale nie planuje wymiany modemów na modele o lepszych parametrach.ZaletyDziała poprawnie z jednym komputerem podpiętym do modemu
WadyModemy oparte na procesorach Intel Puma
Brak rozwiązania problemu mimo iż jest on ogólnie znany
Testowanie łącza niezgodne ze specyfiką problemu
Miejscowośćwarszawa
-
~Shadou / 2020-11-08 23:36:11
Dostawcy internetu › UPC Internet
Mieszkam w warszawie, posiadam internet upc od kilku lat, średnio raz na miesiąc notuję rozłączenie, pewnie z powodu przerwy technicznej, na około 2 minuty. Początkowo miałem 150 mb, potem 250 mb i teraz 300 mb/s. Mało korzystam z wi-fi, ale mój współlokator, który korzystał non stop, nie narzekał wcale. Kabel mi przeciągnęli po pokoju jak chciałem, dziura w ścianie tam gdzie chciałem, na życzenie technik zostawił dłuższy kabel, nic nie musiałem płacić za podłączenie. Płacę 60zł na miesiąc, mam do tego jeszcze modem TV. Przed zmianą z 250 mb/s na 300 mb nie miałem TV i płaciłem 70zł/msc, ale wynegocjowałem lepszą umowę. Ogólnie najważniejsza jest dla mnie bezawaryjność i dobre połączenie, dlatego też nie zamieniłbym tego dostawcy na innego, bo można z nimi negocjować. Niestety trzeba negocjować umowę kiedy się kończy w taki sposób, że nie przedłużasz umowy, oni dzwonią z działu utrzymania klienta i wtedy negocjujesz. Ja po pierwszym telefonie nie byłem usatysfakcjonowany zaproponowanymi warunkami, po drugim było lepiej, ale po trzecim już mogłem przyjąć warunki. Tylko ciężko coś ugrać jak nie przystąpisz na np. 2 lata umowy.ZaletyBardzo rzadkie awarie, można negocjować umowy
Miejscowośćwarszawa
-
-
~Dorota / 2016-05-13 21:57:09
Dostawcy internetu › UPC Internet
O ile na internet nie mogę narzekać o tyle właśnie się wściekłam bo wyłączyli mi kanały na których mi zależało twierdząc, że nie mam tego w pakiecie! rzecz się zadziała po pół roku od podpisania umowy. Cena wyliczona była na podstawie pakietów tematyczne, które wybrałam i te programy tam były- oczywiście ani słowa, że część z nich będzie wyłączona. Wiedziałam tyle, że po mc skończy się HBO itd i ok z tym się zgadzałam. Teraz zostałam z rachunkiem 119 zł i w zasadzie został mi 1 kanał do oglądania. Reszta to smieci- regionalne kanały informacyjne, telezakupy mango itd itd. Wyłączyli TLC, TVN style, Polsat Romans, Crime, TVN 7, wszelkie Discovery, historyczne - słowem wszystkie najciekawsze pozycje, które w innych platformach wcale nie zawierają sie w pakietach ekstra... Kara za zerwanie umowy (18mc) 2300zł więc w zasadzie tyle co do końca umowy. Zajrze w papiery i jeśli nie było tam informacji o wyłączeniu kanałów (czytałam przed podpisaniem i raczej bym pamiętała) to ide do Rzecznika Praw Konsumenta. I wez tu człowieku płać kase za programy, których nie chcesz+ abomnament RTV... za co? Bo mam Tv? samochód też mam, i lodówkę i wiele innych rzeczy. Zaletyspoko internet (warszawa)
Wadywyłączają programy, zostawiając śmieciowe kanały. koledze podłączali usługi ok 1 mc. awaryjny router- mi się zawiesza kilka razy w tygodniu
-
~Krzysztof / 2019-01-19 13:09:11
Dostawcy internetu › UPC Internet
Od wielu lat jestem z UPC. Owszem, mają "obsówy" z ofertą np. ten nieszczęsny "Horizon" ale samo łącze jest stabilne i bardzo pewne. Nie chcą dawać karty CI bo to by im podcięło strategię wciskania "Horizona". Awarie policzyć mogę na palcach jednej ręki.Stabilność i dynamika łącza mieści się w granicach błędu. Polityka cenowa dla nowych klientów jest wysoce dyskryminująca wieloletnich i stałych abonentów.To bardzo irytujące. Niskie kompetencje pracowników (takie mają wytyczne) powodują spore zamieszanie i brak zrozumienia po obu stronach. Ja musiałem się wykłócać że chcę płacić więcej a pracownik upc z uporem maniaka mi tego odmawiał.Pierwszy raz się spotkałem z przypadkiem że firma nie chce zarobić. W końcu mnie "wysłuchano" i upc łaskawie przyjęło moje pieniądze.Bywa i tak. Ogólnie nie jest źle bo inni mają gorzej. Zaletystabilność i mała liczba awarii
Wadybrak elastyczności w negocjacjach np.ze starymi klientami. Wysokie ceny dla pozostających na umowach bezterminowych.
Miejscowośćwarszawa
-
~Marcin / 2018-09-13 12:48:37
Dostawcy internetu › UPC Internet
upc mam od 2013r i narzekać nie mogę. Zdarzyła się jakaś tam jedno dniowa awaria z netem, drobna z TV ale porównując do innych operatorów mobilnych czy po kablu to nie mają sobie równych. Prędkość internetu zawsze miałem na najwyższych poziomach, usterki zgłoszone telefonicznie były zawsze rozwiązywane praktycznie kolejnego dnia i bez kombinacji. Wadliwy sprzęt był wymieniany od ręki bez zbędnego gadania że to nie ich wina etc. Pomoc w konfiguracjach netu z komputerami poprzez telefon bezcenne! Obeszło się bez informatyków, dział techniczny pomógł przez telefon. Widzę sporo negatywnych opinii i na prawdę się dziwię o czym Ci ludzie piszą. Ja zw swojej strony polecam, na pewno zostanę dłużej bo żadne t-mobile plusy polsaty netie nie dadzą mi tak stałego łącza i prędkości. Poczytajcie w necie jak mobilne internety są przycinane na prędkościach zaraz po okresach próbnych, ledwo co ludziom chodzi internet poprzez wifi na telefonie. ZaletySzybkość, bardzo niska awaryjność, bezproblemowe użytkowanie
Wadybrak
Miejscowośćwarszawa
-
~kicia96 / 2018-02-10 09:40:45
Dostawcy internetu › UPC Internet
Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma upc ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta. ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni
Wadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infolinii
Miejscowośćwarszawa
-
~DjE / 2018-03-14 10:51:25
Dostawcy internetu › UPC Internet
Jestem klientem upc od ponad roku i w przeciagu tego czasu byłem średnio zadowolony ze wzgledu na długie logowanie się modemu i częste padanie sieci do tego remote desktop nie działa i używam internetu z telefonu. Pare dni temu okazało się, ze ostatnia faktura wylądowała w spamie i zalegałem z płatnością 2 tyg. Tego samego dnia otrzymałem smsa przypominającego o zaległości z płatnością. Oczywiscie zapłaciłem niezwłocznie przelewem. Najlepsze jest to że w kolejnym dniu zablokowali mi internet na 3 dni ze względu na brak płatności. Pracuję zdalnie i korzystam z internetu na telefonie. dzisiaj jest 4 dzień a internetu dalej nie mam. Brak powiadomień smasem ze jest faktura tylko wysyłają wiadomość jak jest zaległosc a potem blokują. Telewizja także porażka ciągle zmienia mi się kolejnośc kanałów i bardzo często są blokowane. ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!
WadyTA CAŁA FIRMA TO JEDNA WIELKA WADA
Miejscowośćwarszawa
-
~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33:49
Dostawcy internetu › UPC Internet
Witam serdecznie.
Od dłuższego casu korzystam z internetu upc .
Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.
Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.
Zdrowia WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
Miejscowośćwarszawa
-
~Elena / 2019-08-15 10:30:26
Dostawcy internetu › UPC Internet
Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług - zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli klienta. Im większa firma - tym większa ściema i kicz. Na początku swojej działalności, a korzystałam jeszcze z Aster, było zupełnie inaczej. Jeśli ktoś ma możliwość do skorzystania z usług innego operatora internetu kablowego - zdecydowanie NIE UPC!ZaletyBrak
WadyNiestabilny sygnał internetu, prędkość sygnału nie odpowiada zapowiedzianej zgodnie z umową, sygnał TV jest pobierany pewnie od innego dostawcy, gdyż również nie jest stabilny oraz godziny transmitowanych programów nie są zgodne z czasem rzeczywistym.
Miejscowośćwarszawa
-
~Sławomir / 2018-01-21 16:54:57
Dostawcy internetu › UPC Internet
Ja jestem klientem upc Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku upc jest
monopolista więc nie mam gdzie przejść do
innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.ZaletyBrak
WadyCzęste pikselowanie TV
Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
Bardzo wysokie rachunki za abonament
Serwis płatny
Odchodzisz z upc płacisz około 200złotych
Brak możliwości zmniejszenia abonamentu
Miejscowośćwarszawa
-
~Kostek / 2019-08-28 12:13:14
Dostawcy internetu › UPC Internet
Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. upc nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera. Zaletynie jestem zadowolony
Wadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczorem
Miejscowośćwarszawa
-
~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42:41
Dostawcy internetu › UPC Internet
Mam internet z upc od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem upc czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą.Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.
WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.
Miejscowośćwarszawa
-
~Ble / 2018-10-09 21:00:43
Dostawcy internetu › UPC Internet
Tragedia. Absolutna tragedia. Codziennie jest awaria i nie ma internetu na kilka do kilkunastu minut. Z dużymi obawami podpisaliśmy umowę po tym, jak mieliśmy takie problemy w poprzednim mieszkaniu (warszawa Mokotów, teraz warszawa Służew), ale myśleliśmy, że może to kwestia osiedla. Albo czasu. Nie, to trwa już prawie rok i jest naprawdę żenujące. Zero kontaktu ze strony upc, że coś jest nie tak. Zero prób wytłumaczenia, dlaczego tak się dzieje. Zero próby refundacji. Absolutnie odradzamy.ZaletyJAK DZIAŁA to działa dobrze
Wadypotworna awaryjność w samym centrum stolicy, w takiej sytuacji to absolutnie niewybaczalne
Miejscowośćwarszawa
-
~Rentierk / 2017-12-10 17:45:40
Dostawcy internetu › UPC Internet
Beznadziejna jakość i serwis!!! Odradzam stanowczo! Monter po zainstalowaniu usług nawet nie sprawdził, czy internet działa i okazało się, że nie działa!!! Po zmianie umowy na szybszy internet i zmiany routera internet działa GORZEJ, niż poprzedni!!! W drugim pokoju 45-metrowego mieszkania wieczorem, kiedy więcej osób w budynku korzysta z internetu, praktycznie nie mogę załadować żadnej strony!!! W serwisie techninczym powiedzieli, że musze samodzielnie sobie zmieniać jakieś tam parametry, bo kanały są "zapchane". W biurze usług namiawiając na inną usluge "zapomnieli" wspomnieć o tym, że cena nowej usługi jest netto... Totalna porażka!!! Napewno ostatni raz w zyćiu korzystam z usług tej firmy i odradzam stanowczo każdemu!!! Miejscowośćwarszawa
-
~Klaudis / 2020-08-30 12:50:15
Dostawcy internetu › UPC Internet
Jestem poruszona skandaliczną obsługą klienta w upc! Technik po przeniesieniu usługi pod inny adres odmówił sprawdzenia czy wszystko działa mówiąc że nie jest firmą przeprowadzkową i żebym sama sobie sprawdziła. Okazało się że jest problem. Niemożliwy do zlikwidowania telefonicznie dostałam nowy termin wizyty technika w niedzielę. Nie pojawił się i nie zadzwonił. W dokumentacji napisał że nie odebrałam domofonu ani telefonu. Nie mam żadnego połączenia nie odebranego. Po prostu skłamał!!! Czekałam na jego 3 godziny. Zadzwoniłam, zaproponowano mi kolejny termin i przeczytano co napisał technik... Będę składała reklamację. Ale przestrzegam, bo mi nie mieści się w głowie że można tak potraktować stałego klienta!!!Miejscowośćwarszawa
-
~Magdalena / 2020-07-30 17:02:06
Dostawcy internetu › UPC Internet
Nie radzę.
Padł mi internet. Nie mam jak tego zgłosić.
Spędziłam długie godziny na linii telefonicznej, nataomiast nie zdołąłm się w ogóle do dzwonić.
Brak możliwości napisania e-maila w tej sprawie - nie ma nigdzie podanego adresu e-mail.
Czat nie działa, wszyscy operatorzy są zajęci - tak się wyświetla non stop.
mojeupc - nie działa zapomniałam hasła, nie dostję zadnych wskazówek na maila do jego zresetowania; załozyłam nowe konto, ale nie mogę uzywac, bo moje dane są powiązane ze starym kontem, którego nie mogę odzyskać.
widać, że mają klienta w tzw pewnym miejscu.
W sobotę wybiorę się do BOK , aby zakończyć tą współpracę. czas najwyższy !!!Miejscowośćwarszawa
-
~Monika / 2018-08-28 23:40:16
Dostawcy internetu › UPC Internet
W połowie lipca zadzwoniłam do upc z prośbą o podłączenie telewizji i internetu. Nie mogłam doczekać sie na podanie wyceny podłączenia więc dzwoniłam po raz kolejny i kolejny aż udało mi się dowiedzieć że będzie to kwota 1524zł!!! Poprosiłam o przesłanie kalkulacji na maila i do tej pory go nie otzymałam a jest końcówka sierpnia. Biorąc pod uwagę że moja siostra która mieszka na tym samym podwórku została podłączona w zeszłym roku za reklamowaną złotówkę to ja czuje się naciągana i lekceważonaWadyZero kontaktu z biura obsługi klienta
Miejscowośćwarszawa