Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Warszawa opinie

  • ~chodzik księżycowy / 2019-01-19 13:44:23
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w upc od 15 lat.
    Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
    nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
    Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
    usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
    Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
    bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
    Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
    Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
    Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
    Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
    Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
    nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
    Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
    dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
    wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.

    ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
    WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Jan Lis / 2017-08-04 11:33:55
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez 4 lata korzystałem z internetu UPC. Po 2-letniej umowie zaproponowano mi identyczne warunki w identycznej cenie, na co (przez własną opieszałość, przyznaję) się zgodziłem. Po kolejnych 2 latach jedyne, na co mogłem liczyć to nieco większa prędkość internetu za tą samą cenę co skłoniło mnie do zmiany dostawcy i rezygnacji z UPC. I samo pożegnanie z upc trwało ponad pół roku.
    W niewyjaśnionych okolicznościach "zaginął" dokument podpisany w salonie upc o rezygnacji z usług, więc nie informując mnie nadal były naliczane opłaty. Zapłaciłem zaległe opłaty wcześniej upewniając się telefonicznie, czy po uregulowaniu zaległości umowa zostanie zerwana i nie zostaną naliczone dalsze opłaty. Niestety okazało się że konsultant rzucił słowami na wiatr i dwa miesiące później dostałem sms o kolejnej zaległej fakturze. Nie płaciłem jej tak długo, aż otrzymałem sms z "groźbą" o tym, że brak wpłaty spowoduje zerwanie umowy (co mnie bardzo cieszyło). Zadzwoniłem do konsultanta jeszcze raz, i upewniłem się ponownie, że wpłacenie tej faktury i zwrot sprzętu spowoduje zamknięcie sprawy. Wysłałem kasę, wysłałem sprzęt, upewniłem się czy dotarł, pani konsultant przeprosiła za niedogodności i zapraszała ponownie. Kolejne 2 tygodnie po tym wszystkim dostałem wezwanie do zapłaty 50zł za "nieterminowy zwrot sprzętu" (swoją drogą, nie widzę innego celu w odzyskiwaniu sprzętu wartego dzisiaj pewnie mniej niż 30zł, niż właśnie możliwość ściągnięcia tej opłaty od części ludzi). Okazało się że umowa w rzeczywistości została zakończona przed moimi dwoma poprzednimi telefonami do UPC. W ani jednej, ani drugiej umowie nie zostałem poinformowany o tym fakcie ani o tym, że zostanie naliczona kara - co więcej, pani w ostatniej rozmowie zapewniała że sprzęt został wysłany w terminie a nawet gdyby nie zdążył dotrzeć, ona odnotowuje w systemie że został już wysłany i kara na pewno nie zostanie naliczona.
    Tak więc UPC, któremu zapłaciłem w sumie około 4500 zł za średniej prędkości internet z przerwami w działaniu 1-2 dni w miesiącu i kilkoma większymi awariami, na do widzenia wyruch**o mnie na te ~150zł, które szczerze mówiąc przelałbym im z góry gdyby mogło mi to oszczędzić frustracji i ponad godziny rozmowy (occzywiście, k**** mać, płatnej rozmowy) z konsultantami.
    Zaletydziałający internet przez 25-28 dni w miesiącu, no spoko całkiem
    Wadynajwiększą jest legalność i istnienie tej firmy
    warszawa
  • ~Krzysztof / 2019-08-17 08:44:46
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 upc wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. upc przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od upc temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! upc może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.upc na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla upc robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
    ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
    WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~klechu / 2016-06-21 19:51:53
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 4.00 / 5
    Co do jakości usług i ceny nie mam zastrzeżeń. Natomiast negatywnie oceniam proces podpisania umowy. Poszedłem do stoiska upc myśląc, że podpiszę umowę na miejscu. Oferta przedstawiona przez Pana była droga. Dopiero jak powiedziałem, że na stronie jest tyle a tyle (o połowę taniej niż to co mi przedstawił Pan) jakoś się znalazła tańsza oferta. Okazało się, że umowy żadnej się nie podpisuje. Dopiero monter przynosi do podpisu. Upewniając się kilka razy na stoisku co do promocji miało być, że pierwszy miesiąc tylko 1zł + opłata instalacyjna. Przez zamieszanie z montażem (wynajmowane mieszkanie i brak klucza do piwnicy) nie wnikałem w umowę tylko podpisałem. Co się okazało w punkcie Handlowiec włączył mi usługę bezpieczeństwa (pierwszy miesiąc za darmo potem płatne). Na szczęście można z tego zrezygnować w każdym momencie. Właśnie otworzyłem fakturę i okazało się, że pierwszy miesiąc naliczony normalnie. Przez moją wiarę, że umowa jest właściwa zostały takie nie smaki.

    Jako radę dla nowych klientów. Proponuję ustalenie oferty przez internet. Wtedy myślę, że można mieć pewność do tego co będzie na papierze. Jeżeli jednak ktoś chce skorzystać z stoiska warto poprosić o wydrukowanie umowy aby sprawdzić czy wszystko się zgadza.

    DO TELEWIZJI POTRZEBNY JEST TV Z DEKODEREM DVB-C! :)
    Zalety- prędkość ściągania (bardzo blisko tego co na papierze)
    - prędkość wysyłania (jw)
    - cena (podstawowe kanały TV + internet) bardzo tanio
    Wady- proces podpisania umowy
    - monter bez dostępu do skrzynki rozdzielczej
    - nieinformowanie o usługach dodatkowych
    - wprowadzanie w błąd klienta
    -
    Z usług korzystam w warszawie. Internet 30 mb/s + TV z podstawowymi kanałami za 49 zł miesięcznie. Opłata instalacyjna 49 zł.
  • ~Maciek / 2017-12-08 00:49:55
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, upc stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.

    Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)

    Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.

    Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.

    Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.

    Lokalizacja łącza: warszawa-Mokotów.
    Zalety+ ceny usług,
    + jakość łącza (ping, przepustowość).
    Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~piotrek / 2017-04-20 12:22:00
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.33 / 5
    mój syn będąc studentem w warszawie, i wynajmując mieszkanie szukał firmy wtedy ASTER obecnie upc aby mieć możliwość rozwiązania umowy po 12 miesiącach bo nie wiedział czy będzie mieszkał pod danym adresem. Pracownik firmy bardzo miły zamontował sieć dał do podpisy umowę gdzie syn laik, i naiwniak nie zauważył, że facet zakreślił mu 24 miesiące. Po roku czasu oddał ruter do biura na ul. Marynarskiej 13 w warszawie gdzie nikt go nie uprzedził, że jeśli rozwiąże umowę przed czasem to zapłaci karę. Po kilku miesiącach zaczęły przechodzić nakazy do zapłaty kwoty ponad 100zł jako kary za rozwiązanie przedwczesne umowy. W rozmowie pracownik firmy powiedział, że umorzą karę jeżeli syn podpisze umowę na 24 miesiące na internet, i telewizor, czego syn nie chciał. Następnie zwróciwszy się pismem już do UPS w Katowicach aby prosić o umorzenie kary bo przecież rachunki były płacone w terminie sprzęt oddany, a w odwiedzi uzyskano informację, że rozumieją nasze rozczarowanie, ale długu nie umorzą. Syn podał adres do korespondencji jeżeli sprawa trafiłaby do sądu ze strony UPC, a tu bez wezwań,i powiadomień w listopadzie 2015r komornik z SR w Legionowie z konta syna ściąga kwotę 2000zł twierdząc, że działa w granicach prawa tylko czyjego na pewno nie konsumenta. Firma oszustów, i naciągaczy niemal Amber Gold.
    Zaletyjedynie sieć bo na pewno nie kadra pracownicza
    Wadynieuczciwość, oszustwa
    brak
  • ~Dorota / 2016-05-13 21:57:09
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.25 / 5
    O ile na internet nie mogę narzekać o tyle właśnie się wściekłam bo wyłączyli mi kanały na których mi zależało twierdząc, że nie mam tego w pakiecie! rzecz się zadziała po pół roku od podpisania umowy. Cena wyliczona była na podstawie pakietów tematyczne, które wybrałam i te programy tam były- oczywiście ani słowa, że część z nich będzie wyłączona. Wiedziałam tyle, że po mc skończy się HBO itd i ok z tym się zgadzałam. Teraz zostałam z rachunkiem 119 zł i w zasadzie został mi 1 kanał do oglądania. Reszta to smieci- regionalne kanały informacyjne, telezakupy mango itd itd. Wyłączyli TLC, TVN style, Polsat Romans, Crime, TVN 7, wszelkie Discovery, historyczne - słowem wszystkie najciekawsze pozycje, które w innych platformach wcale nie zawierają sie w pakietach ekstra... Kara za zerwanie umowy (18mc) 2300zł więc w zasadzie tyle co do końca umowy. Zajrze w papiery i jeśli nie było tam informacji o wyłączeniu kanałów (czytałam przed podpisaniem i raczej bym pamiętała) to ide do Rzecznika Praw Konsumenta. I wez tu człowieku płać kase za programy, których nie chcesz+ abomnament RTV... za co? Bo mam Tv? samochód też mam, i lodówkę i wiele innych rzeczy.
    Zaletyspoko internet (warszawa)
    Wadywyłączają programy, zostawiając śmieciowe kanały. koledze podłączali usługi ok 1 mc. awaryjny router- mi się zawiesza kilka razy w tygodniu
  • ~Krzysztof / 2019-01-19 13:09:11
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 3.50 / 5
    Od wielu lat jestem z UPC. Owszem, mają "obsówy" z ofertą np. ten nieszczęsny "Horizon" ale samo łącze jest stabilne i bardzo pewne. Nie chcą dawać karty CI bo to by im podcięło strategię wciskania "Horizona". Awarie policzyć mogę na palcach jednej ręki.Stabilność i dynamika łącza mieści się w granicach błędu. Polityka cenowa dla nowych klientów jest wysoce dyskryminująca wieloletnich i stałych abonentów.To bardzo irytujące. Niskie kompetencje pracowników (takie mają wytyczne) powodują spore zamieszanie i brak zrozumienia po obu stronach. Ja musiałem się wykłócać że chcę płacić więcej a pracownik upc z uporem maniaka mi tego odmawiał.Pierwszy raz się spotkałem z przypadkiem że firma nie chce zarobić. W końcu mnie "wysłuchano" i upc łaskawie przyjęło moje pieniądze.Bywa i tak. Ogólnie nie jest źle bo inni mają gorzej.
    Zaletystabilność i mała liczba awarii
    Wadybrak elastyczności w negocjacjach np.ze starymi klientami. Wysokie ceny dla pozostających na umowach bezterminowych.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Marcin / 2018-09-13 12:48:37
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 5.00 / 5
    upc mam od 2013r i narzekać nie mogę. Zdarzyła się jakaś tam jedno dniowa awaria z netem, drobna z TV ale porównując do innych operatorów mobilnych czy po kablu to nie mają sobie równych. Prędkość internetu zawsze miałem na najwyższych poziomach, usterki zgłoszone telefonicznie były zawsze rozwiązywane praktycznie kolejnego dnia i bez kombinacji. Wadliwy sprzęt był wymieniany od ręki bez zbędnego gadania że to nie ich wina etc. Pomoc w konfiguracjach netu z komputerami poprzez telefon bezcenne! Obeszło się bez informatyków, dział techniczny pomógł przez telefon. Widzę sporo negatywnych opinii i na prawdę się dziwię o czym Ci ludzie piszą. Ja zw swojej strony polecam, na pewno zostanę dłużej bo żadne t-mobile plusy polsaty netie nie dadzą mi tak stałego łącza i prędkości. Poczytajcie w necie jak mobilne internety są przycinane na prędkościach zaraz po okresach próbnych, ledwo co ludziom chodzi internet poprzez wifi na telefonie.
    ZaletySzybkość, bardzo niska awaryjność, bezproblemowe użytkowanie
    Wadybrak
    Miejscowośćwarszawa
  • ~kicia96 / 2018-02-10 09:40:45
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma upc ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta.
    ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni
    Wadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infolinii
    Miejscowośćwarszawa
  • ~DjE / 2018-03-14 10:51:25
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem upc od ponad roku i w przeciagu tego czasu byłem średnio zadowolony ze wzgledu na długie logowanie się modemu i częste padanie sieci do tego remote desktop nie działa i używam internetu z telefonu. Pare dni temu okazało się, ze ostatnia faktura wylądowała w spamie i zalegałem z płatnością 2 tyg. Tego samego dnia otrzymałem smsa przypominającego o zaległości z płatnością. Oczywiscie zapłaciłem niezwłocznie przelewem. Najlepsze jest to że w kolejnym dniu zablokowali mi internet na 3 dni ze względu na brak płatności. Pracuję zdalnie i korzystam z internetu na telefonie. dzisiaj jest 4 dzień a internetu dalej nie mam. Brak powiadomień smasem ze jest faktura tylko wysyłają wiadomość jak jest zaległosc a potem blokują. Telewizja także porażka ciągle zmienia mi się kolejnośc kanałów i bardzo często są blokowane.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTA CAŁA FIRMA TO JEDNA WIELKA WADA
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Elena / 2019-08-15 10:30:26
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług - zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli klienta. Im większa firma - tym większa ściema i kicz. Na początku swojej działalności, a korzystałam jeszcze z Aster, było zupełnie inaczej. Jeśli ktoś ma możliwość do skorzystania z usług innego operatora internetu kablowego - zdecydowanie NIE UPC!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny sygnał internetu, prędkość sygnału nie odpowiada zapowiedzianej zgodnie z umową, sygnał TV jest pobierany pewnie od innego dostawcy, gdyż również nie jest stabilny oraz godziny transmitowanych programów nie są zgodne z czasem rzeczywistym.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Sławomir / 2018-01-21 16:54:57
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja jestem klientem upc Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
    ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku upc jest
    monopolista więc nie mam gdzie przejść do
    innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
    UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
    około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
    Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste pikselowanie TV
    Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
    Bardzo wysokie rachunki za abonament
    Serwis płatny
    Odchodzisz z upc płacisz około 200złotych
    Brak możliwości zmniejszenia abonamentu

    Miejscowośćwarszawa
  • ~Kostek / 2019-08-28 12:13:14
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 3.00 / 5
    Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. upc nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera.
    Zaletynie jestem zadowolony
    Wadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczorem
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ble / 2018-10-09 21:00:43
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Absolutna tragedia. Codziennie jest awaria i nie ma internetu na kilka do kilkunastu minut. Z dużymi obawami podpisaliśmy umowę po tym, jak mieliśmy takie problemy w poprzednim mieszkaniu (warszawa Mokotów, teraz warszawa Służew), ale myśleliśmy, że może to kwestia osiedla. Albo czasu. Nie, to trwa już prawie rok i jest naprawdę żenujące. Zero kontaktu ze strony upc, że coś jest nie tak. Zero prób wytłumaczenia, dlaczego tak się dzieje. Zero próby refundacji. Absolutnie odradzamy.
    ZaletyJAK DZIAŁA to działa dobrze
    Wadypotworna awaryjność w samym centrum stolicy, w takiej sytuacji to absolutnie niewybaczalne
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Rentierk / 2017-12-10 17:45:40
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna jakość i serwis!!! Odradzam stanowczo! Monter po zainstalowaniu usług nawet nie sprawdził, czy internet działa i okazało się, że nie działa!!! Po zmianie umowy na szybszy internet i zmiany routera internet działa GORZEJ, niż poprzedni!!! W drugim pokoju 45-metrowego mieszkania wieczorem, kiedy więcej osób w budynku korzysta z internetu, praktycznie nie mogę załadować żadnej strony!!! W serwisie techninczym powiedzieli, że musze samodzielnie sobie zmieniać jakieś tam parametry, bo kanały są "zapchane". W biurze usług namiawiając na inną usluge "zapomnieli" wspomnieć o tym, że cena nowej usługi jest netto... Totalna porażka!!! Napewno ostatni raz w zyćiu korzystam z usług tej firmy i odradzam stanowczo każdemu!!!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Monika / 2018-08-28 23:40:16
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    W połowie lipca zadzwoniłam do upc z prośbą o podłączenie telewizji i internetu. Nie mogłam doczekać sie na podanie wyceny podłączenia więc dzwoniłam po raz kolejny i kolejny aż udało mi się dowiedzieć że będzie to kwota 1524zł!!! Poprosiłam o przesłanie kalkulacji na maila i do tej pory go nie otzymałam a jest końcówka sierpnia. Biorąc pod uwagę że moja siostra która mieszka na tym samym podwórku została podłączona w zeszłym roku za reklamowaną złotówkę to ja czuje się naciągana i lekceważona
    WadyZero kontaktu z biura obsługi klienta
    Miejscowośćwarszawa
  • ~upctodziady / 2018-10-03 23:28:54
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam internetu upc od kilku lat i do niedawna było ok, jednak od jakiegoś czasu mają bardzo często awarie. Nagle przestaje działać internet i działają tylko niektóre strony jak facebook, google a reszta nie. I tu pojawia się problem, bo pomoc techniczna u nich nie istnieje!!! Na ich stronie nie można znaleźć żadnego kontaktu do nich ani sposobu zgłaszania awarii, tylko jakieś debilne predefiniowane odpowiedzi na najczęstsze problemy. Do panelu klienta też się nie można zalogować.
    WadyBrak pomocy technicznej i możliwości zgłaszania awari!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~miszczu / 2018-10-30 20:04:33
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio prawie cały dzien nie było internetu w kilku miastach.
    Infolinia zablokowana.
    Potem przyszedł SMS , że problem wiadomo - nie z ich winy.
    Zawinił pewnie miś Kolargol i skrzaty , tylko klient nie wie za co płaci.
    Ich strona działa tak wolno i ma tyle błędów , że dramat. Ładuje się z 3-4 minuty.
    Zawsze wszystkie czaty z konsultantem zajęte.
    Robi to z okropne wrażenie , nieprofesjonalne.
    ZaletyTerminowo wysyłają info o zadłużeniu.
    WadyUpiorne usługi i infolinia.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~bartek / 2019-09-04 11:28:12
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA!!! Nie wybierajcie UPC, nigdy.

    Mam taryfę bez zobowiązań, 150mb/s, taka prędkość była może przez 1 miesiąc, teraz cyrki, że hej.
    Prędkość raz 20mb/s raz 15, a zazwyczaj 6-7, szok i niedowierzanie, jak można tak robić klienta w balona.

    To jest zwykła kradzież.

    Kontakt z nimi jest wręcz niemożliwy, złożyłem reklamacje, ale mają na rozpatrzenie 30 dni. 30 dni?!

    NIE POLECAM, trzymajcie się od nich z daleka.
    Zaletybrak
    WadyPrędkość, kontakt.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Adam / 2017-10-16 18:29:11
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.25 / 5
    Tak beznadziejnej firmy jeszcze nie widziałem. Zwiększyłem moc internetu do 120Mb/s po namowie Pana z infolinii, że to uzdrowi moje problemy. Internet mam średnio z prędkością 25Mb/s i to w centrum warszawy. Kpina i paranoja. Ludziki na infolinii są niekompetentne, forma rozmowy poniżej zera. Jedynym ich rozwiązaniem na wszystko jest twardy reset routera, co zmusza mnie potem do długotrwałych procesów ustawiania wszystkiego od nowa: drukarki, komputery itp. Skandal i żenada. Nigdy więcej tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadyCzasu by zabrakło, żeby wymieniać.
  • ~Hubert / 2018-03-10 19:39:29
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie 5/5 żadnych problemów, gdy potrzebowałem zmienić protokół na ipv4 wszystko zajęło może z 5 min prędkości zawsze ponad to co w umowie (100mb/s) cena bardzo spoko przez półtora roku zero wiekszych problemów. Raz nie było Internetu nie wiadomo czego ale wystarczył reset routera od upc i wszystko działało dalej.
    ZaletyJak dla mnie cena
    Obsługa klienta
    Stałe prędkości
    Stabilność
    WadyJak dla mnie jedna wpadka to zbyt mało na wady
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Bolek / 2019-07-10 23:18:31
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.50 / 5
    Dodają jakiś pakiet niby na próbę, do usług, ale liczą że klient zapomni odmówić i potem będzie bulil za to badziewie.
    Jeszcze mówią że w pierwszym miesiącu nie mozna zrezygnować .

    Zwykle , chamskie naciąganie i traktowanie klienta jak głupka.
    ZaletyNet działa
    WadyNieprzyjemni konsultanci , tacy którzy traktują klienta jak oszusta i dają mi to odczuć. Tych ludzi rekrutują chyba z sortu który zawiódł na kasie w markecie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~jb / 2019-07-26 23:26:17
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    tragedia , zrywa notorycznie, przy przesyle 200 w umowie, wykręca 18- potwierdzone przez obsługe ktora ma jeszcze czelność zaproponowac dopłatę na 300 w rozmowie, że nie działa ,notoruczne przezucanie ofpowiedzialnosci na klijenta , moze pan dłubał uszkodził mechanicznie itd.. i wtedy serwisant płatny , bez zająkniecia, ze dociera ułamek sygnału
    Zaletybyl jedyny w okolicy
    Wadynigdy więcej tego g... i jego podejscia do klijenta,
    Miejscowośćwarszawa
  • ~v-v / 2018-07-10 18:58:58
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj złożyłam wymówienie umowy.
    Jakość usług sukcesywnie pogarszała się, od 3 miesięcy zaniżone transfery, częste zrywanie połączeń. Od trzech tygodni korzystanie mało możliwe - liczne krótsze i dłuższe przerwy w dostawie, spadki transferu danych uniemożliwiający wysyłanie/pobieranie plików. Od 5 dni zupełny brak Internetu - podanych zostało kilkanaście terminów jego naprawy - do 14.00, 22.00, 02.00, 8.00, 12, 23.... itp., itd...
    Kolejny miesiąc korzystam z Internetu mobilnego, który hula bez zarzutu.
    Szkoda czasu i atłasu na UPC.
    Miejscowośćwarszawa