poniższe informacje napisane o firmie telpol są jak najbardziej prawdziwe i piszę tylko ku przestrodze dla przyszłych klientów
Podpisałem umowę w dniu 17.09.2020 roku na świadczenie usług dostarczanie internetu i telewizji na dwa dekodery. Od samego początku były problemy techniczne , a to nie było internetu , a to nie było telewizji , a to sygnał telewizyjny się zacinał - jednym słowem nie było jednego dnia spokojnego , żeby można było skorzystać z usług do których się zobligowała firma telpol
w dniu 21.09 z racji tego że nic nie działało wymienili pierwszy dekoder, 22.09 wymienili dekoder po raz kolejny, 12.10 wymienili po raz kolejny obiecując , że już teraz wszytko będzie działać - i nie działa , a na odpowiedź działu informatycznego czekam już ponad tydzień - nie są w stanie określić jakie kanały mam otrzymywać - podpisując umowę wiedzieli, nie wiedzą kiedy będzie możliwość nagrywania w chmurze , choć w dniu 12.10 informowano mnie że będzie taka możliwość po podłączeniu dekodera arris vip
Podsumowanie :
obsługa klienta wprowadza w błąd ciągle tracisz czas swój i się denerwujesz bo mają cię gdzieś
brak jakiejkolwiek możliwości uzyskania informacji rzetelnej bo bajek to się nasłuchałem
jeśli nie chcecie żeby technik właził wam do domu co parę dni to znajdźcie innego operatora
ten nie jest wart zaufania
ludzie to co ja otrzymałem od firmy telpol to nie mieści się w głowie
niestety mój deweloper podpisał umowę z telpol i wrobił swoich klientów w g...no
mam wystający kabel ze ściany i robiącą sobie jaja ze mnie obsługę klienta
jeśli ktoś chce wiązać się z tą formą umową to niech najpierw jedzie do sklepu budowlanego , kupi łopatę i się walnie w głowę
na wszytko co napisałem mam dokumentację
MiejscowośćŚwiętochłowice