Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 383 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2025-09-01 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Klienci PZU dzielą się, na tych ktorych nie spotkała żadna szkoda oraz na poszkodowanych. Ci drudzy bardzo szybko odrabiają lekcję jak nie dać się więcej naciągać. Nie polecam nawet próbować kontaktować się z tą firmą.
    WadySame
  • ~Vhhf / 2022-10-06 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdekajace panie na infolinii, nie umieją się nawet wysłowić . Pilne wizyty do 3dni ??? - zapomnijcie !!! Terminy takie jakbyście zadzwonili do specjalisty umówic się sami !!!
    WadyStrona na której umawia się wizyty nie działa i trzeba i tak dzwonić na płatna infolinię
  • ~Viola / 2022-07-29 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Jestem w PZU zdrowie kilka lat i byłam bardzo zadowolona ale od roku wszystko padlo ! Brak terminów do lekarzy każdej specjalności, terminy umawiamy do lekarza ponad miesięczne, a o badaniach to szkoda gadać. Naprawdę wygląda to tak jak i na nfz. W przyszłym roku nie wykupuje już pakietu.
    WadySame wady
  • ~wea / 2020-02-24 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    to jakiś dramat jak oddział Lublin życie, traktuje człowieka, wiele nieprawidłowości, brak zainteresowania
  • ~Weronika / 2022-06-06 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydownie nie polecam nigdy nie miałam gorszego pakietu. Brak terminów, umawiają pacjentów jak na NFZ długo się czeka brak specjalistów. DNO
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wiktoria / 2022-04-14 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja ma speed chyba na 0 poziomie. Wszystko się długo ładuje.
    Druga kwestia umawianie wizyt- zostawiam już nawet komentarze z nadzieją, że w końcu ktoś zrozumie, że pracuje do 16. W ciągu 2 dni 6 wizyt odwołanych, bo nie były dostosowane do mojego zgłoszenia

    Poza tym sprawdziłam lekarzy podlegających pod ta usługę, naprawdę 2/3 ma tak słabe opinie, że nie ma kogo wybierać.
  • ~Włodek / 2020-10-27 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w Warszawie tylko 4 swoje placówki i niby kilkadziesiąt partnerskich - umówienie wizyty to droga przez mękę, niby można przez ich portal ale tylko niby a za umawianie telefoniczne płaci się!!! całkowita porażka - widać że PIS przejął zarząd.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Wrcx / 2019-07-08 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Placisz im skladki na to zasrane PZU zdrowie a jak chcesz wizyte to owszem umowisz sie na ich "czacie" ale nadchodzi termin wizyty idziesz pod gabinet wylazi jakas krowa i mowi ci ze niema lekarza bo chory ale nikt cie oczywiscie nie powiadomil wczesniej a druga moja historia to umowilem sie do laryngologa rownierz przez czat i babsko majac moje dane rocznik 85, umawia mnie do laryngologa ale dzieciecego ???????????????? tym co nie maja tego ubezpieczenia niech sie dobrze zastanowia w ktore błoto mają wyrzucic pieniądze ????????????????
    ZaletyŻadne
    WadySame wady od czatu po nie odbytą wizytę
  • ~Xyz / 2022-11-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość obsługi i oferta fatalna. Z przykładów, umówiona do specjalisty w placówce X, przyjeżdżam na miejsce, placówka X nic nie wie o wizycie, nie jestem zapisana. Inny przykład, około miesiąc oczekiwania na umówieniedziecka do 2 specjalistów, 1 zrealizowane po 2 przypominających telefonach, a drugie anulowali, bo nie maja takiego specjalisty zakontraktowanego w mojej okolocy. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Zau / 2025-06-13 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisałem się od czerwca . Umówiłem się na Telekonsultacje żeby uzyskać skierowanie na rezonans. Mimo że jestem po operacji przepukliny i mam wskazanie od fizjoterapeuty żeby powtórzyć rezonans, lekarz powiedział że nie wypisze mi tego skierowania. Tłumaczył to tym że są nadużycia. To po co w takim razie jest ten wasz pakiet medyczny skoro nie spełnia swojego celu?
    Ja rezygnuje z takiej usługi.l
  • ~Zawiedzony / 2022-06-06 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i życia. Słaby pakiet z nędzną obsługą. Jak całe PZU!
    ZaletyBrak
    WadyKontakt
    Aplikacja
    Zakres
  • ~ZB / 2020-12-11 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej PZU zdrowie! Kończy mi się 26 stycznia zasiłek rehabilitacyjny i musze mieć od lekarza, który mnie prowadził zaświadczenie o kontynuacji. ZUS chce papiery 6tyg. na przód. Aż trzy wolne terminy do mojego lekarza są na 17 grudnia. Więc się wyrobię. Dzwonię do PZU by mnie zarejestrowali. Po chwili przychodzi sms , że termin mam na 11 stycznia!!! To chore!. Dzwonię jeszcze raz do przychodni, czy coś się zmieniło, nie! Terminy w grudniu są wolne, dzwonię do PZU, że tam są szybsze terminy, a oni mówią, że mają tu swoje procedury i swoje terminy! Mówię panience w słuchawce, żeby zadzwoniła do przychodni i ta potwierdzi, że są szybsze terminy, a ona mi mówi,że nie może! Co ci ludzie wyprawiają ??? To celowe działania na szkodę chorych! Wydłużać im terminy, by zniechęcić ! Niestety pomimo wykupionej polisy muszę za wizytę lekarską słono zapłacić, bo gonia mnie terminy w ZUS.
  • ~Zbyszek / 2025-12-08 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!Największe oszuści złodzieje żerują na biednych emerytach płacę składki 55 lat zmarła mi matka i nic mi sie nie należy bo w polisie nie ma takiego zapisu!Ale złodzieje u góry mają to gdzieś byle oni zarobili miliony!Banda zlodzieji!
    ZaletyŻadne!
    WadyNajgorsza banda zlodzieji!
  • ~Zdumiona / 2023-01-17 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    PROBOWALAM NAPISAC OPINIE O TOWARZYSTWIE NATIONALE NEDERLANDEN NA ICH STRONIR,ALE MI SIE NIE UDALO,WIEC NAPISZE TU,KU PRZESTRODZE.OTOZ PONOC ICH NAJLEPSZA AGENTKA,JAK MNIE ZAPEWNIONO POPROSILA,ABYM WYSLALA JEJ SKAN DOWODU OSOBISTEGO,A GDY ODMOWILAM Z WIADOMEGO POWODU,TO STWIERDZILA,ZE W TAKIM PRZYPADKU BEDZIE MUSIALA PRZYJECHAC DO MNIE OSOBISCIE,ABY POROWNAC ,JAK TO OKRESLILA MNIE Z MOIM DOWODEM.I TU NASUWA SIE OD RAZU PYTANIE..Z KIM POROWNALABY SKAN MOJEGO DOWODU?TO WSZYSTKO JEST SMIECHU WARTE...I PACHNIE PROBA WYLUDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej,bez komentarza
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu,to zwykli naciągacze i oszusci.Jestem ich klientka od lat,i chciałam podnieść sobie wysokość polisy,jest to polisa na zycie tzw grupowa,ale płacona przeze mnie indywidualnie.Osoba z którą rozmawialam była zupełnie niekompetenta,wygadywała jakieś niestworzone rzeczy.Nie będę się tu rozpisywała,bo nie ma o kim,ale podsumowując,zostałam poinformowana,ze polisa może zostać zwiększona,ale tylko gdy osobiście stawię się w oddziale i nie pomógł fakt że informowałam iż jestem osobą niepelnosprawna.Podejrzewalam,że to tzw zwykły kant i mialam racje,bo po moim wnikliwym śledztwie, okazało się,że ta moja polisa nie może być w ogóle rozszerzona,a moja osobista wizyta w oddziale miala służyć tylko temu,żeby wcisnąć mi jakąś nową umowę,która jakby przyszło co do czego,to okazałaby się niewiazaca.Reasumujac ,działają z premedytacją na szkodę petenta,to oburzające .Stanowczo odradzam wszystkim korzystanie z usług tej wątpliwej instytucji.
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa wada,świadome wprowadzanie w błąd klientów,a o pracownikach infolinii,to nawet szkoda mówić,bo to zenada
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ci,co wystawiają tu pozytywna opinie dla pzu,to na 99,99 są ich pracownikami,a smutna prawda jest taka,że ta firma to zwykli naciągacze, co innego jest w umowie,a co innego,gdy następuje jakieś zdarzenie i klient stara się o wypłatę,próbują też naciągać ludzi na jakieś nowe polisy,które w razie gdy dojdzie do jakiegoś nagłego zdarzenia,okazują się niemiarodajne.Mnie też próbowali naciągnąć,ale się nie dalam
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,brak empatii,informacje wyssane z palca,a jeżeli chodzi o pracowników infolinii,to już w ogóle DNO
  • ~Zofia / 2024-01-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Od 3 tygodni proszę o umówienie wizyty u lekarza i jak do tej pory nic.Panie na infolinii kłamią i lawirują,że nie mogą się dodzwonić do przychodni itp.Po czym ja dzwonię i w przychodni odbierają po dwóch sygnałach . Pakiet PZU Dramat i żenada
  • ~Zosia / 2019-11-15 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 41 latach składek w ubezpieczeniu na życie PZU za skrecenie nogi w kostce pęknięcie torebki stawowej naderwaniu ścięgien oraz krwiak dostałam 0.5 % 200 zł mimo że lekarz orzecznik uznał 2.5% czuje się oszukana to nie tylko mój przypadek niezadowolenia w związku z tym mój zakład pracy szuka innego ubezpieczyć ciepła. Nie dajcie się omamic PZU to oszusci
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa
  • ~Małgorzata / 2017-11-27 18:55
    Od 35 lat jestem ubezpieczona w PZU. Ubezpieczyłam też przy sobie męża, ponieważ polisa wydawała mi się korzystniejsza niż u niego w pracy. Wydawała się... dopóki nie zachorował.Tabelka, która dostałam przy zawieraniu umowy zadziałała jak wabik, Teraz okazało się, że są załączniki...i załączniki do załączników, o których my nie mamy pojęcia. Infolinia informuje inaczej, przedstawiciel PZU w zakładzie pracy jeszcze inaczej. Rzeczywistość jest z goła piękna, ale dla PZU.Gdy zaczęłam gromadzić dokumenty, ciągle było ich mało...Istne kłody pod nogi. Do tego jeszcze czułam się jak żebrak. PZU nic Wam nie wypłaci, jeśli o to nie zapytacie. Oni mają nadzieję, że Wy tego nie wiecie i zaoszczędzą. Tak było u mnie. Przez zupełny przypadek dowiedziałam się wertując strony internetowe, że należy mi się świadczenie za ablację serca. To w mojej polisie 3000 zł!!! Sami z siebie mnie nie poinformowali, bo wiadomo...zaoszczędzą i dlatego uważam, że to jest istne ku...stwo, żeby tak robić. Sprawa powinna być jasna - zanoszę dokumenty medyczne, a oni wypłacają mi wszystko, co się należy...BEZ ŻEBRANIA!!! Tak nie jest i dlatego chce mnie potargać z nerwów. Ilu ludzi po poważnych zabiegach nie miało pojęcia, co im tak naprawdę się należy??? I to ma być polska solidna firma??? ŻART!!! PORAŻKA!!! Na widok napisu PZU...rzygam...
  • ~Mirek / 2017-07-04 13:54
    PZU Bydgoszcz, Wojska Polskiego, stanowiska PZU Życie, 2017.07.04
    Sześć stanowisk (w tym trzy czynne), kolejka bardzo długa, stanowisko nr 1 : odszedł jeden klient a drugi chciał podejść, Pani powiedziała, że za chwilę poprosi, całą chwilę zajmowała się dokumentami i komputerem po czym zabrała swoją torebkę i wyszła, nie pomyślała, żeby przeprosić klientkę, którą obiecała przyjąć za chwilę.
    Zostały czynne dwa stanowiska.
    Druga sprawa: Pani w szklanej klatce, pewnie szefowa, podeszła do dwóch osób na końcu kolejki i zaprosiła ich do swojego biurka mówiąc, że obsłuży ich po sąsiedzku (czyli znajomi mają pierwszeństwo).
    Takiego traktowania klientów przez renomowaną firmę nie spodziewałem się- totalna porażka. Mam ubezpieczone w PZU dwa samochody ale chyba gdzie indziej je ubezpieczę.
    Zaletynajwiększy ubezpieczyciel
    Wadytragiczna obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 383
Allianz Życie
Ocena: 1.76, ilość opinii: 43
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 34
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192