Non stop są z czymś problemy, nikt nic nie wie i nie może udzielić pomocy.
Dzisiaj okazało się, że bank wprowadził na moim koncie dzienny limit przelewów - bez mojej zgody. Gdy próbowałem zmienić wielkość limitu, przeszedłem całą procedurę, wpisałem kod potwierdzający, po czym bank anulował operację. Bez podania powodu. Gdy skontaktowałem się z biurem obsługi powiedziano mi, że nie wiadomo dlaczego tak się stało, aktualnie nie ma 'specjalistów', którzy mogą sprawdzić o co chodzi, niech pan próbuje za kilka dni.
Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi.
Wadynierzetelne, ciągłe usterki, brak pomocy w razie problemów, ograniczanie klientom dostępu do własnych środków, brak poszanowania dla czasu klienta
~Ewa / 2025-05-28 21:37
Ocena: 4.33 / 5
Od wielu lat jestem wierną klientką PKO BP. Przez ten okres współpracy, doradcy z którymi przyszło mi współdziałać nigdy nie stworzyli sytuacji, bym nie została obsłużona niefachowo. Wręcz przeciwnie charakteryzował ich profesjonalizm, życzliwość i indywidualne podejście do klienta. Obecnie moim doradcą w V oddziale banku w Poznaniu jest Pani Kamila. Osoba bardzo życzliwa, pomocna i posiadająca odpowiednie podejście do klienta. Charakteryzuje ją uprzejmość, komunikatywność oraz profesjonalna obsługa. Służy bieżącym doradztwem oraz rzeczowością w trakcie załatwianej sprawy. Jednym słowem z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że jest to osoba godna polecenia do współpracy. Jestem zadowolona ze współpracy z bankiem (PKO BP) mając nadzieję na dalszą, profesjonalną i życzliwą pomoc w bieżącej obsłudze mojej osoby jako klienta.
Dziękuję i polecam potencjalnym klientom ww. oddział banku.
Zaletyprofesjonalizm, rzeczowość, empatia
Wadybrak
~Małgorzata / 2025-05-28 15:21
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra i sprawną obsługa oraz świetną znajomość obsługi klienta z wielkim szacunkiem przez Pana Rafała Mazura w banku przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu. Bardzo dziękuję z przyjemnością tam wrócę. Wieloletnia klientka banku Małgorzata.
~Iza / 2025-05-27 22:54
Ocena: 5.00 / 5
Bank PKO BP oddział Gryfino.
Pani Wioletta Baranowska jest super pracownikiem .Jest bardzo ambitna ,zawsze każdą sprawę załatwia mega profesjonalnie i przede wszystkim do końca .Jak trzeba to walczy (można tak powiedzieć ) o każdy szczegół załatwienia nieraz bardzo trudnej sprawy .Zawsze jest bardzo miła ,uśmiechnięta i co ważne wytłumaczy każdą sprawę ze zrozumieniem .Także proszę doceniacie swoich pracowników bo naprawdę nie jest ich za dużo .
P.S.
Ogólnie jeszcze powiem że odział waszego banku w Gryfinie ma super obsługę włącznie z panem dyrektorem ,który również interesuje się zwykłym klientem (bardzo mnie to miłe zaskoczyło ).Uważam że wasz bank w Gryfinie zrobił ogromny postęp w obsłudze klienta ,a mogę się wypowiedzieć bo jestem wasza klientką ponad trzydzieści lat .Dziękuję i pozdrawiam.
~An / 2025-05-20 06:59
Ocena: 5.00 / 5
Pani Katarzyna T. w oddziale PKOBP w Chorzowie Batorym jest bardzo profesjonalna, empatyczna i cierpliwa. Udziela dobrych rad i jest bardzo pomocna. Jeszcze raz dziekuje.
~Wojtek / 2025-05-16 21:11
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem.
~Edyta / 2025-05-15 15:40
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa. Pani Irena Karpińska była bardzo pomocna. Szybko i sprawnie pomogła otrzymać pożyczkę. Zdecydowanie polecam
~Małgorzata / 2025-05-04 21:46
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa na infolinii (04.05.25)godz.19 bardzo profesjonalna ,miła czytelnie wszystko wytłumaczone przez panią Natalię W.szybka reakcja na oszustwo.Nastepnie inna pani Julia M.bardzo sprawnie odblokowała konta i równie miła obsługa .Rzadko się zdążą na infolinii taki profesjonalizm.
ZaletyProfesjonalizm
~Tomek / 2025-05-01 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Bank pobiera po kilka razy za ten sam kredyt każe pisać reklamacje potem twierdzą że nie wiedzą jak to się stało dają też na blokadę też nie wiadomo co i za co nie polecam tego banku .
ZaletyBrak zalet
~Dorota / 2025-05-01 13:55
Ocena: 5.00 / 5
Od lat jestem klientką PKO BP i jestem bardzo zadowolona z obsługi i oferty banku. Szczególne podziękowania dla Pani Iwony Bańkowskiej z oddziału w Połczynie Zdroju za szybką, miłą i profesjonalną pomoc przy uzyskaniu pożyczki.
ZaletyProfesjonalizm, sprawna obsługa,dobre warunki
~Roman / 2025-04-03 10:05
Ocena: 5.00 / 5
Pan Piotr Pantalon z oddziału 5 w Poznaniu jest wyjątkowo uprzejmy i załatwia sprawy dla klientów w sposób wzorcowy. Brawo Panie Piotrze!!
~Były Klient / 2025-03-28 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje, najkrócej mówiąc.
Zamykając konto, obejmuje okres wypowiedzenia miesięczny, naliczyli sobie opłatę za prowadzenie konto przez ten okres, konto zamknięte, a naliczają opłaty - brak możliwości uregulowania ich wymyślonej kwoty, z racji zamkniętego konta, wiec naliczają odsetki za każdy dzień. Na infolinii nie da się załatwić sprawy, trzeba jeździć po bankach i osobiście zapłacić wraz z odsetkami oczywiście.
Mam konto jednocześnie w kilku bankach, w żadnym nie było takiego naciągania nawet w 1%... Szczerze radzę omijać.
Osobiście przyjrzę się wszystkim umowom z tym bankiem, jest spora szansa na wygranie co do naliczania ich prowizji i innych pobranych opłat (umowa kredytowa). A może już ktoś ich wziął na widelec? Dajcie znać.
WadyWszystko na minus dosłownie
Naciągacze
~Piotr / 2025-03-27 17:54
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Lędzion oraz przemiłej kasjerce, Pani Iwonce z PKO w Przasnyszu za fachową i uprzejmą obsługę, a także wyjątkowe podejście do indywidualnych potrzeb klienta, nawet tego wymagającego. Za każdym razem od kilku już lat doświadczam w tym Oddziale wysokich standardów jakości obsługi klienta.
ZaletyWysoki profesjonalizm i ogromna życzliwość oraz indywidualne podejście do klienta i jego sprawy
WadyJedyna wada, krępująco bliska odległość od kolejnego klienta.
~Grażyna / 2025-03-26 14:51
Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym serdecznie podziękować Pani Agnieszce Wałachowskiej, opiekun bankowy z Oddziału 4 w Słupsku, za profesjonalną i niezwykle życzliwą obsługę. Wykazała się ogromnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, dzięki temu udało się wszystko pomyślnie załatwić. To osoba, która naprawdę dba o klienta, dlatego z pełnym przekonaniem polecam współpracę z tak kompetentną a zarazem uprzejmą osobą. Dzięki Pani Agnieszce wizyta w Banku była przyjemna i pozbawiona stresu.
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.
Zaletypozytywnie
Wadybrak
~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy.
ZaletyBrak!!!!
~Agnieszka / 2025-03-20 15:31
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie polecam II oddział w Gdańsku zawsze profesjonalna i bardzo dobra obsługa!
Zalety100% satysfakcji obsługa P. iIwony B.
WadyBrak
~Jolanta / 2025-03-18 15:00
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona korzystam od wielu lat z tego banku zawsze miła i kompetentna obsługa czternasty oddział w gdańsku Kartuska
ZaletyWspaniała obsługa
~Edy H / 2025-03-17 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję !