Dziś 24.4.2024. odwiedziłem Oddział 5 banku PKOBP przy ul. Zakładowa 11B we Wrocławiu. Jestem zachwycony wysoką jakości obsługi. Wszedłem, nie zdążyłem usiąść Pani Ewe.... z uśmiechem zaprosiła mnie do okienka. Grymasiłem trochę bo zależało mi o wypłatę waluty USD potem PLN w oczekiwanych nominałach. Nie było żadnego problemu pani E. przeprosiła udała się po sugerowane banknoty USD potem przy wypłacie PLN wspomogła panią E. koleżanka z sąsiedztwa pani B. z uśmiechem i do koleżanki E. i też trochę do mnie. Podsumowanie: zostałem szybko tj. bez zbędnej zwłoki obsłużony Personel po obu stronach uśmiechnięty chętny do współpracy, otrzymałem wypłatę dokładnie taką jaką oczekiwałem. Na pożegnanie przekazałem, ze jakby był przy okienku klawisz do potwierdzenia satysfakcji klienta to nacisnąłbym najlepszy.
ZaletyPodsumowanie: zostałem szybko tj. bez zbędnej zwłoki obsłużony Personel po obu stronach uśmiechnięty chętny do współpracy, otrzymałem wypłatę USD i PLN dokładnie taką jaką oczekiwałem.
Wadybrak
~....... / 2024-04-19 17:06
Ocena: 5.00 / 5
Byłem w oddziale banku PKO RADZIONKÓW...Zawsze profesjonalne , rzeczowe potraktowanie tematu...istnieje także wzajemne uzupełnianie się personelu w rozwiązywaniu trudniejszych sytuacji operacyjnych Banku . Klient ma w tedy poczucie komfortu że zostanie potraktowany od początku do końca optymalnie pozytywnie. .Cały personel wyróżnia się wysokim kunsztem zawodowym i kulturą osobistą !.. Polecam
Zaletyprofesjonalizm
Wadybrak
~Beti / 2024-04-19 12:22
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy bank w Polsce,profesjonalna obsługa ,szeroki zakres usług,oferta ubezpieczen w pełnym zakresie
Zaletycałokształt
Wadybrak
~Paweł / 2024-04-15 13:31
Ocena: 2.67 / 5
Próbuję założyć konto przez aplikację IKO, a konkretnie przez SELFI. Porażka, ponad 10 prób i wykonanie ok. 40 zdjęć i na wpisywaniu adresu połączenie zostaje przerwane z uwagi na błąd aplikacji i wszystko od początku. Chyba za te miliony, które dostaje Pan Prezes można dołożyć większych starań żeby aplikacja działała poprawnie.
Zaletynie dostrzegam
Wadynie działająca aplikacja Selfi na IKO
~Władysław / 2024-04-11 23:38
Ocena: 1.00 / 5
Dla starszych ludzi będzie lepszy Santander , bo wszystkie wpłaty są darmowe na wszystkie konta bez ograniczeń. Tam od kwietnia jest promocja na 6% na koncie Multioszczędnościowym(ale musicie nalegać na podpisanie osobnego papieru na promocję przy otwieraniu konta), kiedy promocja się skończy po 29 czerwca jest na 1% z powrotem jak w PKO ,ale możecie za darmo przelać na 3% lokatę trzymiesięczna odnawialną (wszystko w oddziale bez internetu). PKO przestań wykorzystywać nieporadność internetową seniorów .
~Jadwiga / 2024-04-11 21:56
Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj byłam ponownie w banku PKO BP w Kluczborku. Obsługiwała mnie inna Pani. Obsługa za każdym razem jest na wysokim poziomie. Dzisiaj załatwiałam pełnomocnictwo przy okazji uzyskałam wiele innych ciekawych informacji. Zawsze kiedy jestem w banku widzę Pana Dyrektora, który jest obecny przez chwilę na sali obsługi myślę, że interesuje go co się dzieje w jego obiekcie. Brawo
Bardzo miła obsługa . Pomocna. Zawsze super rozwiązania i oferty . Jestem bardzo zadowolona z tej placówki
~Andrzej / 2024-04-11 09:45
Ocena: 1.67 / 5
Bank jak każdy inny , po jakimś czasie ma dosłownie w d... klienta .Nie pojawiają się sms aby potwierdzić transakcję , nie można się zalogować na e-puap , a w reklamacji odpisują że na taką sprawę maja miesiąc czasu !! To jak mam funkcjonować bez w/w sms ?
~Wojtek / 2024-04-10 11:35
Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat jestem obsługiwany przez 3 oddział PKO BP S.A. w Kielcach i jestem bardzo zadowolony z obsługi i doradztwa . Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także często profesjonalne doradztwo pomaga mi w podejmowaniu decyzji .
ZaletyBrak
~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna
ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
WadyBrak
~Sławomir / 2024-04-09 14:19
Ocena: 4.33 / 5
Zaskoczony jestem bardzo wysokim poziomem obsługi przez telefon. Zamówiłem sobie kontakt z konsultantką panią Magdaleną M. z oddziału w Pszczynie. Z dokładnością co do minuty Pani nawiązała ze mną kontakt, poprowadziła step by step i w 5 minut sprawa załatwiona pozytywnie. Poziom godny XXI wieku. Naprawdę gdy czytam niektóre opinie, to nie wiem, czy to ja takim szczęśliwcwm jestem, że jako klient PKO BP od 30 lat zawsze byłe dobrze i fachowo obsłużony, czy dziwnym trafem inni mają takie przeboje. Aż się boję napisać, że to jakieś porachunki czy...?
Pozdrawiam serdecznie cały personel PKO BP oddz.Pszczyna
~P. / 2024-04-08 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Porażka jednym słowem.. nie dość, że 3 razy próbowałam zamknąć konto, Panie nie potrafiły tego zrobić... A do tego zostałam wprowadzona w błąd. Panie w oddziale zamiast pracować to dzwonią do swoich bliskich, zamiast zająć się klientem przy stanowisku, rozglądają się, błądzą myślami - jest to tak bardzo mało kompetentne, że aż brakuje słów.
Dzisiaj mimo, że konto już jest zamknięte - wysłali, że mam zaległą opłatę za konto, które już nie istnieje... Najgorszy bank w jakim miałam konto - jeżeli chcecie mieć święty spokój, radzę poszukać innego banku.
ZaletyBrak
WadyDługi czas oczekiwania na obsługę, wiecznie niezadowolone panie, brak kompetencji w zamykaniu kont, zero pomocy od pań pracujących - ciągłe odsyłanie do kogoś innego...
~Karina / 2024-04-07 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa nie bank. Blokują kartę kiedy chcą aplikację tak samo. Zostawiają cię z zablokowanymi pieniędzmi i masz se iść do banku odblokować, nie ważne że niedziela. Odradzam zakładać konto w tym banku
~Emilia / 2024-04-01 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Dziaderski bank PKO nie szanuje stałego klienta , nie stara się go nawet zatrzymać. W banku PKO ( jak na kwiecień 2024) na trochę wyższym oprocentowaniu 4,5 % jest tylko lokata mobilna 3 miesięczna. W Santander (lokata wiosenna) i ING (lokata terminowa Plus) takie lokaty są także do bankowania na komputer, a nie na bzdurny smartphone ,który że względów bezpieczeństwa powinien służyć tylko jako narzędzie do otrzymywania kodów,dodatkowo są to lokaty dla stałych klientów( a nie na żadne bzdurne nowe środki) z opcją do przelewu po wygaśnięciu na rachunek oszczędnościowy a nie osobisty. Na dzień dzisiejszy PKO to bank nieruchawych życiowo emerytów i ludzi (sądząc po wizycie w oddziale) z krajów byłego bloku ZSSR. A jak już zakutym łbom z kierownictwa odbije to w ramach "unowocześniania" chcą rezygnować z kart płatniczych na rzecz aplikacji na androidzie, który jest łatwy do hakowania.
ZaletyBrak
~Mariusz / 2024-03-29 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Imbecylna postawa obsługi wobec klienta,jeśli chodzi o transfer pieniędzy z zagranicy na konto walutowe przed świętami, bo pracownikom już się nie chce zaksięgować tych pieniędzy i zostajesz na święta bez grosza przy dupie.
~DS / 2024-03-28 10:00
Ocena: 1.00 / 5
To raczej mafia niż bank. Mój doradca finansowy przedstawił ich ofertę kredytu hipotecznego jako najkorzystniejszą dla mnie w tamtym momencie. Wtedy zaczęły się moje problemy. Aby otrzymać ofertę (8% kredytu hipotecznego) musiałem otworzyć u nich konto i ustawić je jako moje główne konto do przelewów wynagrodzeń, kupić ich kartę kredytową, otworzyć kredyt debetowy na koncie i opłacić szereg ubezpieczeń. Ostatecznie dostałem kredyt hipoteczny (500 tys. zł i muszę spłacić milion zł w ciągu 25 lat). Kilka lat później z powodu mandatu za parkowanie zablokowali całe moje konto na 7 dni, co jest nielegalne. Nie potrafią podać ku temu żadnej podstawy prawnej. Nie polecam ich usług, chyba że chcesz stracić dostęp do swoich pieniędzy, wtedy tak, zrób z nimi interesy, wszystko będzie dobrze.
~Piotr / 2024-03-27 19:57
Ocena: 4.33 / 5
Chcę wyrazić opinię na temat banku PKO bp oddział w Rymanowie . Mimo iż jest to jeden z największych banków w Polsce
jako klient jesteś traktowany z uwagą i zrozumieniem i zawsze ( jeśli tylko jest to możliwe ) wyjdziesz z banku zadowolone , że załatwiłeś sprawę z którą przyszedłeś . Pracownicy wszyscy bardzo uprzejmi i podchodzący do każdego klienta indywidualnie . Sam byłem świadkiem rozmowy zwłaszcza ze starszymi ludzmi którzy potrzebują więcej wytłumaczenia czy to obsługi konta , czy karty czy innej rzeczy i tak się tutaj dzieje . Gorąco polecam ten bank a zwłaszcza ten oddział
~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
Ocena: 3.50 / 5
fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy
Zaletyfajne
Wadynie intuicyjny pamrl
~Justyna / 2024-03-25 22:20
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani Dorota Swajdo z oddziału w Skarżysku Kamienna za profesjonalną i miłą obsługę. Pani Dorota to osoba z dużą wiedzą, przy tym niezwykle sympatyczna i otwarta na klienta .Z czystym sercem polecam współpracę z tą panią. Klient naprawdę czuje się zaopiekowany.
~Zofia / 2024-03-25 21:58
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani Agnieszce Giec z II Oddziału Banku PKO BP w Koszalinie za bardzo miła i profesjonalną obsługę, ogromną kulturę i cierpliwe wyjaśnianie zawiłości. Polecam korzystanie z tego Oddziału Banku PKO BP.