strona 6 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Luca / 2024-06-07 12:47
Banda złodzieji i oszustów. Posiadają jakieś przynajmniej dwa rodzaje internetu za który się płaci, internet lepszej i gorszej jakości. Jeden dostaje się za doładowanie telefonu i ten działa najlepiej drugi to jest pakiet który się wykupuje i tutaj już działa jak chce. Typiary na infolinii o tym otwarcie mówią. Co chwile jesteś szczuty przez te ku**y jakimś smsem ze kończy Ci się internet, co nie jest prawdą. Smsy są niekonkretne i służą tylko temu żeby Cię wystraszyć i żebyś wykupił kolejny pakiet internetu gorszej jakości. Gdzieś mają potrzeby klienta, gościu z którym podpisywałem abonament przez telefon miał wywalone na mnie leciał skryptem i proponował mi to co jemu się najbardziej opłacało. Finalnie dostałem telefon obsługujący 5g ale oferta już tego nie obejmowała wiec spora część potencjału telefonu pozostaje nadal niewykorzystana. Umowa przedłuża się samoczynnie nikt o tym nie informuje. Kiedyś dzwonili żeby przedłużyć dzisiaj są dziadami co żerują na tym ze ludzie żyją w pędzie i nikt nie zastanawia się kiedy mu się abonament kończy i c y trzeba coś robić u tych kur*w żeby nie dać się naciągnąć dodatkowo. Miałem mieć pakiet internetu z drugiej karty która służyła tylko do internetu. Pakiet, ktory mogłem sobie przenieść na swoją kartę na abonament , z której dzwoniłem i korzystałem w telefonie. Pozniej nikt na infolini o tym nic nie wiedział czyli zostałem oszukany, No i finalnie oczywiście nie korzystałem z tego niby dodatkowego internetu.
Banda oszustów, warto się od tych ku**w trzymać z daleka. Hitlerowcy skoro mają w ofercie lepszy i gorszy internet, za który się płaci, bo koncepcja lepszej i gorszej klasy jest hitlerowską
Nie polecam, nie pozdrawiam, szkoda nerwów na tych dziadów.
Szukam dalej innych stron na zamieszczenie opinii, ludzie muszą się dowiedzieć jakimi dziadami jest Orange i ze nie warto tych dziadów wspierać podpisując z nimi umowy -
-
~Fsem / 2024-06-03 23:24
Płacę za coś czego nie mam. Obsługa fatalna. Wciskają kit, że naprawili tylko mam sobie kolejny raz jechać wymienić urządzenie i może będzie działać,nie działa- ale płacić musisz. WadyJakość/cena/obsługa -
~Franciszek / 2024-06-03 17:08
Internet działa powiedzmy na ok 50% deklarpwanej prędkości, ale serwis i obsługa w razie awari to dno. Najlepiej jak samemu zdiagnozujesz i naprawisz bo na serwis czy salon nie można liczyć. Wady serwis, obsługa klienta -
~Łukasz / 2024-06-03 12:28
Nie zła akcja
Dzwonię przedłużam Orange Love
Dla nowych użytkowników 4 m za 0
Dla starych nie ma możliwości
Po 3 rozmowach z różnymi doradcami
Okazuje się że znalazła się dla mnie oferta 4m za 0
To jest ok 500 zł mniej niż pierwotnie
Pozdrawiam Orange dzięki za rabaty następnym razem zadzwonię 5 razy ???? -
~Czarny / 2024-06-02 13:46
Jestem wieloletnim klientem Orange a oni blokują telefon ,internet powód leży po ich stronie , oczywiści nie ma kto wyjaśnić sprawę .
Szkoda dalej pisać jest tylko jedno określenie (sieć do dupy)porą na rezygnacjęZaletyBrakWadyW dupie mają klienta -
~Niezadowolony klient / 2024-05-31 16:37
Bezpodstawne wyłączenie internetu światłowodowego miesiąc przed końcem umowy,brak zasiegu w telefonie,staszenie karami umownymi za zerwanie umowy mimo, że sami ją zerwali miesiąc przed terminem.FIRMA DNO.OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM ZaletyBrak -
~Krystian / 2024-05-31 07:26
Internet opłacony brak awarii a internetu brak już 3 dzień . Na infolinii wszystko jest ok nie wywiązują się z umowy . Nie polecam -
~Łukasz Puszczykowski / 2024-05-25 11:43
Oszuści . Naciągnęli mnie na internet mobilny ktory miał być za darmo a przylo płacić za niego 120 zł miiesiecznie ZaletyBrakWadyKlamstwo -
-
~Krzysztof / 2024-05-20 08:35
Nie polecam tej sieci bo mnie okradli przez pół roku po 289.90 zł miesięcznie dwa razy tyle samo płaciłem a jak nie zapłaciłem drugi raz to mi upomnienie przysłali ZaletyMaszynka do zarabiania pieniędzyWadyOszuści -
~Krzysztof / 2024-05-20 08:25
Zauważyłem że tu ktoś pisze o telewizji to mi 2 lata temu do umowy zawierałem tylko za teleton a okazało że ja płaciłem również telewizję czyli cyfrowy Polsat to ja nie zawierałem umowy o telewizję i były inne usługi płaciłem które nie były potrzebne tak to robią wciskają klientowi wszystko co możliwe aby tylko interes był A w sieci Orange płaciłem przez pół roku podwójnie po 289,90 czyli płaciłem prawie 600 zł miesięcznie tak mnie okradli z pieniędzy ale co ja zrobić teraz mam jak nie mam dowodu wpłaty a kasa z konta zniknęła dwa razy po 300 zł A raz zapłaciłem to jeszcze raz to samo mi przysłali a jak nie zapłaciłem drugi raz w miesiącu to mi upomnienie o niezapłacenie przysłali co ja już im zaplacile tak to oni okradają jak się da
LUDZIE TAK BARDZO SĄ ZADOWOLENI A JA NIE BO CO TO ZA UMOWA ZA INTERNET JAK NIE DZIAŁA NIE MOGE Z NIEGO KORZYSTAC A PODRUGIE INTERNET JEST POZNIEJ ZWOLNONY TO PO CO TAKA UMOWAZaletyZłodziejeWadyOszuści -
~jebac_orange / 2024-05-19 00:36
najmniej stabilny internet jaki sie da mieć to jest totalny syf ZaletybrakWadyniestabilny i nie warty swojej ceny -
~Kacper / 2024-05-18 15:45
Orange to jest największy syw jeszcze z 3 lata temu wszystko w porządku obecnie mój Ping (ms) skacze od 49 do 999 i ciągle się utrzymuje powyżej 200ms nie polecam tego dostawcy ZaletyBrak na lini sami idiociWadyBez komentarza -
~Victor / 2024-05-17 23:21
Orange, to firma oszust. Orange nie obchodzi klient liczy się tylko kasa. Obsługa to bagno najpierw gadasz z maszyną która doprowadza do szału pytaniami które nic nie mają wspólnego z problemem. Konsultan to niższy poziom. Oszustwo i przewlaszczenie to polityka Orange. Jak może zabraknąć 40 zł doładowania karty alarmowej po 16 dniach? To absurd i rzeczywistości Orange. Paskudna firma. -
~ks / 2024-05-16 07:42
dziadostwo i syf
usługa na poziomie dna i 3 metrów mułuZaletybrakWadynawet zasięg w centrum miasta jest wyzwaniem dla tej sieci -
~ks / 2024-05-16 07:41
dziadostwo i syf
usługa na poziomie dna i 3 metrów mułuZaletybrakWadynawet zasięg w centrum miasta jest wyzwaniem dla tej sieci -
~Yebacorange / 2024-05-08 15:39
Beznadziejny dostawca. Internet działa bardzo wolno -
-
~Jaw91 / 2024-05-07 16:36
Nie polecam ani trochę, tym bardziej dla graczy którzy nie chcą się denerwować. ;)
Internet co chwile przerwa i nie chce się nic ładować.ZaletyBrakWadyWszystko -
~NotAnOrange / 2024-05-05 20:18
Obsługa klienta online: okropna - jest tylko bot/robot na czacie, który powtarza: tej sprawy nie można rozwiązać online.
Sklep fizyczny: okropnie - klientowi przekazywana jest błędna informacja - z różnicą kilku godzin podawane są różne informacje na temat tego samego problemu.
Instalacja internetowa: okropna — usługa nie jest zainstalowana i jest rozliczana tak, jakby była zainstalowana.
Jakość sieci: okropna - słaby sygnał.Zaletyuciekaj od tego operatora.Wadyuciekaj od tego operatora. -
~Zdzisław P. / 2024-05-04 16:03
Odwiedziłem w dniu 04.05.24 ten salon oczekując pomocy w wyjaśnieniu braku dostępu do internetu z danych komórkowych. "Szefowa sali", czy coś podobnego, która była jedyną obsługującą osobą w dzisiejszym dniu, traktowała mnie w sposób, który nie przystoi przedstawicielowi "Orange", ale i każdemu innemu przedstawicielowi operatorowi sieci komórkowej. Zwracała się do mnie ciągle podniesionym głosem. Jestem osobą w podeszłym wieku i idąc do salonu operatora sieci , w której mam abonament sądziłem, że mam prawo oczekiwać zrozumienia i wyjaśnienia sprawy , z którą się zwracam. Poza zachowaniem ( który już powyżej zwięźle określiłem) że strony tej Pani otrzymałem informację, że powinienem się zwrócić do punktu "napraw telefonów" z prośbą o rozwiązanie problemu. Jak Państwo oceniacie, czy ta Pani profesjonalnie się zachowała, bo być może moje oczekiwania były wygórowane. Moja opinia dotyczy salonu Orage w Bielawie - Galeria Bielawską.
ZaletyNie odnalazłem żadnych zalet tej wizyty.WadyOsoba mnie obsługującą zwracała się do mnie ( delikatnie mówiąc) podniesionym głosem, mimo iż nie dawałem jej do tego powodów. -
~Klient / 2024-05-02 14:13
moja opinia dotyczy punktu obsługi Kraków galeria Bronowice
1. nie tak dawno chciałem zablokować nr jakiejś wróżki nękającej mnie wróżbami. panienka z obsługi: "tego nie da się
zrobić". W punkcie obsługi na Piłsudzkiego zrobiono to w 3 min.
2. Dzisiaj ok godz 10 chciałem przedłużyć umowę "Orange frie na kartę' (panienka siędząca po prawej stronie patrząc od
wejścia) NIE MOŻNA bo umowa kończy się 4.05 więc przedłużyć można dopiero po jej zakończeniu tzn 6.05 w
poniedziałek. LOGICZNIE JAK MOŻNA PRZEDŁUŻYĆ COŚ CO SIĘ SKOŃCZYŁO) Korzystając ze strony internetowej (miła
dziewczyna oddzwoniła rzeczywiście jak napisano w ciągu 30 sek). I w ciągu następnych 30 przedłużyła umowę.
Więc pytanie kogo zatrudniacie w tym punkcie to nieuki nie umiejące nic, czy nieroby którym się nic nie chce, czy złośliwe babska działające na niekorzyść klienta. Od znajomych słyszłem też opinią że nie ma tam po co iść bo nic się nie załatwi!!!
GRATULUJĘ TAK PROFESJONALNEJ OBSŁUGI
KlientZaletyBRAKWadyBrak umiejętności i chęci do pracy obsługi
strona 6 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »