strona 6 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~KL / 2025-09-07 14:10Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, czekam tylko do końca umowy. Po podpisaniu pojawiła się przymusowa usługa "serwisant" którą wcześniej odrzuciłem i nie da się tego usunąć. Wymuszony haracz za darmo. Np elektryk płaci innemu za to co sam naprawi. To jest firma telefoniczna czy budowlana ? Powinien się tym zająć rzecznik praw konsumenta. A co do światłowodu dekoder TV programuje ....... (zegar w kilku miejscach i brak nr kanału - jeden z wielu problemów ). Zabawa z klikaniem na pilocie - wcześniej jeden przycisk załatwiał sprawę. -
-
~KK / 2025-09-05 22:36Ocena: 1.00 / 5
Od roku przeciążony przekaźnik, problem z wykonywaniem polaczen głosowych. Do masztu zaledwie 600 metrów. Gdy zgłasza sę problem to orange olewa sprawę i każe sobie wlaczyc w telefonie wifi Colin. Porażka, tylko kasę brać co miesiąc. ZaletyBtak -
~Jurek / 2025-09-05 15:24Ocena: 1.00 / 5
Próbuję odzyskać zapomniane hasło lub zmienić hasło ale mimo wielu prób nie przychodzi żaden mail( jak pisze w instrukcji } orange tylko sprzedać czytaj wcisnąć swoją ofertę ale już w razie problemów mają klienta w głębokim poważaniu. Nigdy więcej Orange -
~Sko / 2025-09-04 22:04Ocena: 1.00 / 5
Internet działa jak chce, zwalniają przesył danych, aby zgodzić się oczywiście za dopłatą na światłowód, gdzie 5 lat bez tego chodziło bardzo dobrze. Jestem zawiedziony, nigdy nie wrócę do tego operatora. -
~Dorotea / 2025-09-04 11:09Ocena: 3.00 / 5
Dziwne praktyki osoby przedstawiającej ofertę. Straszenie ze już więcej nie zadzwoni jeśli nie podejmę decyzji tu i teraz jest mocno nie na miejscu. Brak możliwości przesłania oferty na maila, brak możliwości dłuższego zastanowienia się nad propozycją niż czas trwania rozmowy telefonicznej. Żałosne podejście do wieloletniego klienta. -
~Wiola / 2025-09-04 09:29Ocena: 4.67 / 5
Z całego serca polecam wszystkim, pełen profesjonalizm , miła obsługa. ZaletyKonkretna pomoc, miła obslugaWadyBrak -
~Janisz / 2025-09-03 19:03Ocena: 1.00 / 5
Orange światłowód na umowie 600 Mb/s w rzeczywistości dochodzi do max.10 ZaletyNie maWadySporo -
~Mario / 2025-09-03 14:13Ocena: 2.33 / 5
Ceny telefonów w salonach są bardzo wysokie , ten sam telefon w innym sklepie można kupić dużo taniej tak samo dają na raty , przy kupnie telefonu przepłacamy dużo ZaletyMiła obsługa -
-
~Oskar / 2025-09-03 13:39Ocena: 1.00 / 5
Internet działa bardzo słabo, prędkość cały czas jest poniżej 1 MBPS czyli praktycznie nic się nie da zrobić Nie polecam. -
~Tatiana / 2025-09-02 17:22Ocena: 5.00 / 5
26.08.2025 ZADZWONIŁAM NA INFOLINIĘ, PO KRÓTKIEJ ROZMOWIE Z PANEM MAKSEM POŁĄCZONO MNIE Z KONSULTANTEM PANIĄ JULIĄ JAGIELNIK. CHCĘ PODZIEKOWAĆ ZA BARDZO DOBRĄ, FACHOWĄ I UPRZEJMĄ OBSŁUGĘ. DZIĘKI TAKIEJ OBSŁUDZE ZAŁATWIŁAM BEZ PROBLEMU SWOJĄ SPRAWĘ, ZA CO BARDZO DZIĘKUJĘ.
-
~Koka / 2025-09-02 09:01Ocena: 1.00 / 5
Nieuregulowane zasady opłat, nr rozliczony i zlikwidowany firma dalej nalicza jakies odsetki ,po czym sprzedaje dlug do windykacji która nęka klientów. ZaletyBrakWadyOszukują klientów -
~Patryk / 2025-09-01 20:15Ocena: 1.00 / 5
Najgirsze ścierwo jakie może być złodzieje i naciągacze i tyle w temacie ZaletyO każdą fakturę się uponąWadyNic z tym nie robią tylko naciągają nowych klientów a obecnych daleko w d***ę mają -
~Karolina / 2025-09-01 19:40Ocena: 1.67 / 5
To jest jakaś masakra poza domem mam zasięg i internet w momencie którym wchodzę do mieszkania internet i zasięg się gubi …. ZaletyNie maWadyBrak zasięgu i internet w momencie wejścia do domu -
~Tapon / 2025-08-29 18:23Ocena: 1.00 / 5
Dopisywanie paczek do umowy to stala praktyka
Nic nie wartajace tearetycNe uslugi za ktore trzrba placic. Uwazajcie na tych zlodziei.ZaletyNie widzeWadyNiejasne umowy. Dopisywanie uslug. -
~mecenassławek / 2025-08-28 13:29Ocena: 2.33 / 5
Oferta jest tylko na papierze. Orange to firma złodziejska, z komunistycznym rodowodem, przchrzszczona Telekomunikacja.
sam a umowa jest złodzieska i perfidna. Jeżeli kupujesz od nich pakiet 600 mb dostaniesz 150 maksymalnie i wynika to bezpośrednio z treści umowy. Najprawdopodobniej mają ludzi w UOKiK i nikt ich nie ściga, wyłącznie pozwy cywilne co odstrasza jeżeli chodzi o odszkodowania. Do meritum. mam umowę na 600 Mba dostaję 80 MBa bez prawa do reklamacji. Na infolini nie ma konsultantów!!! Jest tylko bot z którym rozmawiasz. Sprawy techniczne obsługują w tej firmie nastolatkowie pracujący na czarno. Jak pokazuję znajomym, nagranie kto przyszedł montować dekoder to myślą że sobie żartuję. To było dziecko 15 lat max! Narobił mi bałaganu i poszedł. Jest do brze przez dwa tygodnie, potem wszystko siada, pikseloza w telewizji. Bot na infolini każe wam zresetować dekoder, i na tym kończy się ich obsługa. Owszem bot może Wam przysłać technika ale dostajecie jak mój szwagier fakturę grozy. Omijać szerokim łukiem! To bankrut!!Zaletyładne reklamy i ulotki, kusząceWadykompletne olewanie klienta, rozmowa wyłącznie z botem, do punktu stacjonarnego nie ma mozliwości dodzwonić się, sprawdżcie sami, po odczekaniu w kolejce w punkcie , nastoletnia dziewczyna stwierdza że w systemi ejest OK, i wina leży po Waszej stronie oferuje odpłatną wizytę ich pracownika -
~M. / 2025-08-27 14:33Ocena: 2.00 / 5
Właśnie zakończyliśmy przygodę z Orange, zanim ją zaczęliśmy. Rzecz ma się w okolicach Nowego Sącza. Na zakupionej przez nas działce stoi słup, na którym mamy skrzynkę światłowodową Orange z zapasem światłowodu. Mieliśmy zamiar skorzystać z usługi światłowodowej/internetowej. W lutym 2025 złożyliśmy zapytanie o możliwość podłączenia do istniejącej sieci. Jest koniec sierpnia, a panowie z Orange nadal szukają działki. Nie mamy jeszcze nadanego numeru budynku, ale mądrzy panowie nie potrafią odczytać aktualnych map i nie znajdują wskazanego przez nas numeru działki. Z jakiegoś powodu posługują się numeracją sprzed kilku lat, zanim działka została podzielona na działki mniejsze, spośród których jedną kupiliśmy. Dzisiaj, po niekończących się rozmowach z kolejnymi konsultantami i próbach wyjaśnienia o którą działkę chodzi, zrezygnowaliśmy z oferty Orange, decydując się na ofertę mobilnego internetu z sieci Play. Oby tak dalej panowie, to klientela wykruszy wam się sama. ZaletyNie maWadyWszelkie mozliwe -
-
~Xyz / 2025-08-27 00:28Ocena: 1.67 / 5
Orange energia przestrzegam faktury nie wiadomo jak naliczane mimo że nie ma prognozy tylko faktyczne zużycie rachunek na 4400 a zużycie niby 8000 kWh co jest nie możliwe efekt skarga do urzędu Energetyki ale tam pracują uśmiechnięci i sami nie umieją policzyć ich rachunków od pół roku .efekt wyłączony prąd i konieczność przejścia do innego operatora.. cóż brak elementarnego poszanowania klienta więc Fuck off Orange -
~Jarek / 2025-08-26 22:38Ocena: 1.00 / 5
To francuskie badziewie powinno zniknąć z Polski i to natychmiast!! Oni totalnie olewają klienta jeśli chodzi o reklamację odnośnie zaniedbanej infrastruktury do nich należącej. ZaletyBrakWadyOkłamywanie klienta, podawanie nieprawdziwych informacji -
~Ewa / 2025-08-26 22:24Ocena: 2.33 / 5
Niestety człowiek wciąż odbija się od AI nikt nie dzwoni by zająć się sprawa trzeba się przebija przez bardzo upierdliwy system weryfikacji by się dobić do obsługi. Kilka dni temu telefonicznie umówiłam usługę - czysty montaż, do teraz nikt nie zadzwonił. Wcześniej pisałam na czacie również bezowocnie. MIMO ZE DWULROTNIE POWIEDZIANO MI ZE TECHNIK ZADZWONI W CIAGU 3 DNI BY UMOWIC TERMIN..abonament sobie place a technika brak. -
~BaranStanisław / 2025-08-26 19:53Ocena: 1.00 / 5
Drożej niż było w uomwie, za wszystko chceta pieniądze... Zaletynie ma zalet, zero zaletWadydrogo, wolno, nieciekawie
strona 6 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
