Byłem klientem Netlook.pl od bardzo wielu (ponad 10 lat) i zawsze to była rzetelna i atrakcyjna cenowo firma. Odkąd zaczęli podawać się jako O12.pl - masakryczny spadek jakości. Niekompetentny support. Przy zgłaszaniu sprawy trzy e-maile od trzech różnych pracowników i każdy poprzedni mówi, że odezwie się następny.
Dodatkowo bardzo nieprzyzwoita zagrywka - przez wiele lat płaciłem za serwer 65 złotych i nagle, zupełnie znienacka otrzymałem fakture proforma na... 492 ZŁOTE!
Fatalny support, awaryjność i opóźnienia. Celowe oporne zagrywki typu przesyłanie weryfikacji TRADYCYJNĄ POCZTĄ w nadziei, że klient machnie ręką i zgodzi się na wyższe stawki. Wszystkie poniższe komentarze mówią chyba same za siebie.
Osobom, które z przyzwyczajenia trzymają tam od lat pliki, polecam czym prędzej się ewakuować.Zaletyobecnie brak
Wadysłaby i powolny support, biurokracja, podwyższanie cen o kilkaset procent bez uprzedniego informowania klienta, próby zatrzymywania na siłę przez przestarzałe metody weryfikacji