Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 108 opinii

2.02 / 5

  • Cena
    2.44
  • Parametry
    2.10
  • Niezawodność
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2024-03-22 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w miesiącu 6 zgłoszenie reklamacyjne.
    ZaletyUmowa ma swój koniec i można przejść do innego operatora
    WadyJeśli coś nie działa to nie ma z kim się kontaktować, przyjmują zgłoszenie i czekaj człowieku nie wiadomo jak długo, a że dzień po naprawie znowu awaria to nikogo to w Netii nie interesuje.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Warszawa / 2024-01-30 22:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Giganagrywarka to ściema. Nie można nagrywać połowy kanałów. Szkoda kasy. Oczywiście wcześniej o tym nie wspomnieli
    ZaletyInternet 1GB
    WadyNagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Warszawa / 2024-01-30 22:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Giganagrywarka to ściema. Nie można nagrywać połowy kanałów. Szkoda kasy. Oczywiście wcześniej o tym nie wspomnieli
    ZaletyInternet 1GB
    WadyNagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~GG / 2023-12-12 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 600 mb/s a w rzeczywistości jest około 48 mb/s ,po prostu świetny światłowód!!!!!
  • ~Ghost / 2023-11-28 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Skur*****y własnego klienta kasują za połączenia do swojej infolinii 50gr za minutę.
    WŁASNEGO ABONENTA!!!
    MiejscowośćBąkowo
  • ~Maria / 2023-11-05 15:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalne dno
    Ciągle masowe awarie zwłaszcza przez sobotę i niedzielę
    Infolinia wmawia ze naprawiająi a to guzik prawda
    Zaczynają w poniedziałek a ty durniu zdalnie pracujący płac kary
    Czas na odliczanie kasy za brak internetu
    Ja mam i internet i telewizję, czyli nie mam nic
    MiejscowośćKatowice
  • ~klient / 2023-11-02 15:57
    Ocena: 2.50 / 5
    przestrzegam przed pracownikiem Netii w Gliwicach Pan D.G. jest niewiarygodną osobą, kłamcą i oszustem na jednym z osiedli dewelopera oferował klientom tv i Internet w promocji które miało również obejmować 3 m-ce bez kosztów i pełnym pakietem kanałów co się okazało że kanały zostały wyłączone w 30 dniu a fvy sa wyższe o 35 zł od proponowanej promocji. Czy tak postępuje uczciwy i lojalny pracownik!! NIE tak postępuje naciągacz, oszust i kłamca
    ZaletyBRAK
    Wadyokłamywanie oszukiwanie klientów
    MiejscowośćGliwice
  • ~brak / 2023-10-30 20:10
    Ocena: 4.25 / 5
    Od ponad dwóch bo prawie trzech lat dostarczany jest mi internet technologia światłowodowa i jest ok .Prędkość na umówionym poziomie ,montaż instalacji super szybki i łatwy, mam tylko zastrzeżenia do działania WiFi gdyż mój telefon trochę muli , gorzej jest z telefonem komórkowym i oferta mobilna (telefon) gdyż działa ona na stacjach plusa .I tu jakość przesyłu danych znacznie się pogorszył .Mogę domyślać się ze przybyło nowych użytkowników którym internet mobilny był udostępniany za friko niemalże, mam tu na myśli Amerykanów zza wschodniej granicy.Poza tym pakiet tv jest ok więc ja nie mogę narzekać.
    ZaletyNiezawodnosc
    WadyZasięgi w usłudze mobilnej
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~woj / 2023-10-05 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta zanaczona na 1 gwiazdkę. Tylko dlatego że gorszej opinii tutaj wystawić nie można. Niekompetencja, ignorowanie klienta, rozłączanie się podczas rozmowy. Zapis 30 minutowej rozmowy z której nic nie wynikło powinienem gdzieś opublikować. 30 minut - 3 tzw. konsultantki i ostatnia, która się po prostu rozłączyła w dziale podtrzymywania klienta. No to nie podtrzymała!!! Oferty dla stałych klientow (od ponad 10 lat) zdecydowanie gorsze jak dla nowych. To jest jakiś absurd. Konkurencja już dawno zrozumiała, że stary klient to najlepszy klient i należy o niego dbać.
    Jeszcze słowo odnośnie "konsultantów": po to firma nagrywa rozmowy aby później móc wyciągać wnioski. Z tego co czytam na różnych forach w tej materii nie ma kompletnie żadnego nadzoru od lat.
    Nie polecam i życzę trwałej nierentowności w drodze ku upadkowi.
    ZaletyAby było sprawiedliwie. Internet działa ok. Nie tnie i jest dostatecznie szybki zgodnie z warunkami umowy.
    WadyPoza tym co powyżej?? Mnóstwo
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anonymus / 2023-10-01 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, unikać jak ognia. Wieczne problemy z dostępem do internetu, jak chciałam z tego powodu zerwać umowę to mnie straszyli karą, pod koniec umowy jak dostali zgłoszenie że nie będę przedłużać z nimi umowy to usługę wyłączyli miesiąc przed końcem ale oczywiście fakturę do opłacenia przysłali, a jak zadzwoniłam na infolinię po pomoc techniczna to usłyszałam że jako iż nie przedłużamy umowy to pomoc techniczna się nie należy ! Skandal ! Oszuści !
    MiejscowośćPoznań
  • ~zbych / 2023-09-29 11:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu dużo pisać - złodzieje i cwaniaki.
    Jak mają awarię to klientów mają gdzieś. Nawet nie oddadzą pieniędzy za 2 domowy brak internetu.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Minia / 2023-09-21 15:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia . Ciągle są jakieś problemy z łącznością z dekoderami telewizji . Częsty brak internetu lub brak możliwości połączenia się z siecią . A najgorszy jest brak pomocy ze strony producenta. Panie na infolinii jakby siedziały za kare i zero chęci pomocy . Nie kodują co się do nich mówi i później że wina klienta bo u nich jest okej , chociaż była prośba wysłania technika na miejsce . Czekam tylko do końca umowy ..
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza infolinia i słaba łączność .
    MiejscowośćPrzedecz
  • ~Krystyna / 2023-09-21 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
    WadyBrak realizacji warunków umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~anonimous / 2023-09-08 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    nie wiem za co netia pobiera pieniądze. zrezygnowałam z usług, zapłaciłam za przyszły miesiąc naprzód bo nie chcieli rozerwać ze mną umowy, chociaż na infolinii zapewniali mnie iz mogę rozwiązać umowę z dnia na dzień. korzystałam z usług netii ponad 4 lata, ostatecznie zrezygnowałam z powodu przeprowadzki do innego kraju. pracownik powiedział mi ze wszystko jest uregulowane, zapłacone. po 3 miesiącach dostaje maile ze muszę zapłacić. za co???? żenada. zapłaciłam aby się odczepili, ale wstyd jest pobierać pieniadze nie wiadomo za co.
    MiejscowośćKraków
  • ~Karbidowy Józef / 2023-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
    ZaletyŚwietnie technicy.
    WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
    MiejscowośćKraków
  • ~A / 2023-08-26 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Internet wieczorami wiecznie nie działa, zero wyjaśnień ze strony Netii. A kasę wiedzą jak brać
  • ~WW / 2023-08-18 16:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Takiej sprawy "skomplikowanej" z Netia to jeszcze nikt nie miał!!. Posiadam w Netii telefon stacjonarny oraz internet. Dwa tygodnie temu dałem sie namówić na przeniesienie numeru komórkowego z Playa do Netii. Zaznaczam że numer komórkowy był zarejestrowany na mnie natomiast konto w Netii na mnie i na żonę. Netia przysłała umowe i wniosek o przeniesieni numeru kurierem przy którym ja podpisałem. Jak wszyscy wiedze kurier nie bedzie czekał aż zapoznasz sie z całym regulaminem. Podpisałem umowę i wniosek o przeniesienie numeru lecz nie sprawdziłem na kogo został on wypełniony tj czy tylko na mnie, okazało sie że we wniosku wpisano tez moja żonę!!!!. Otrzymałem tzw. numer tymczasowy do momentu przeniesienia numeru. Po dwóch tygodniach kiedy numer nadal nie został przeniesiony zadzwoniłem na infolinie gdzie dowiedziałem sie że numer nie zostanie przeniesiony ponieważ dane we wniosku są złe lecz umowa ...nadal obowiązuje!!!Kilkukrotne tłumaczenie na infolinii że nastąpił bład we wniosku z ich strony nic nie daje!!!! A sprawa jest naprawde prosta ,przecież wystarczy że prześlą ponowny wniosek ja podpisze i sprawa załatwiona. Nie wiem kto pracuje na tej infolinii jak i dziale reklamacji .
    Jak mówił mój ojciec : najpierw do szkoły a póżniej do pracy!!1 Coraz bardziej jestem przekonany że program na YT Matura to bzdura jest kręcony bez podstawionych uczestników.
    ZaletyCzytać umowy dokładnie, zwracac uwagę na najmniejsze szczegóły które później wykorzystują instytucje.
    MiejscowośćKraków
  • ~Nie / 2023-08-09 16:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Prędkość w większości przypadków jest w porządku, czasem bywa niestabilna. Od jakiegoś czasu doświadczam problemów z brakiem internetu w okolicach godziny 23. Po kontakcie z obsługą klienta otrzymałem informację, że "na chwilę obecną przecież działa"... Żenada.
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Ewa / 2023-08-01 21:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada to pierwsze słowo, które mi się nasuwa. Oprócz totalnego bałaganu w komunikacji z klientem, zauważam absolutne lekceważenie tegoż klienta. Od tygodnia nie mogę się doczekać usunięcia awarii. Mimo wielu wykonanych do operatora telefonów, sytuacją nie uległa zmianie. Nadal nie wiem, na czym polega awaria i kiedy zostanie usunięta. Teoretycznie mają 48h na usunięcie awarii, w praktyce wygląda to na kpinę z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWiele: fatalny odbiór, wymiana wadliwych dekoderów, brak kontaktu, informacji ze strony operatora, lekceważenie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katarzyna / 2023-07-18 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia dotyczy rozwiązania umowy z operatorem Netii. Od miesiąca próbuje zrezygnować z usług złożyłam wypowiedzenie trzech konsultantów zapewnia przeprasza że naprawią swój błąd. Usługi ciągle działają i naliczane są opłaty. Dziś po czwartej rozmowie stwierdzili że jednak muszę ponownie złożyć wypowiedzenie a naliczone opłaty uregulować. walka z wiatrakami. Brak punktów żeby podjechać porozmawiać...
    ZaletyNa ten moment brak
    WadyZwodzenie klienta , niekompetencja, utrudnianie odejścia od nich
    MiejscowośćWolanów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227