Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3199 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-09-11 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat jesteśmy zadowoleni z usług Netii. Nie mamy problemu z uzyskaniem odpowiedzi na zapytania - świetny kontakt telefoniczny i każdorazowa, szybka pomoc w razie bardzo rzadkich problemów z działaniem Internetu. Dla nas Netia jest bardzo dobrym dostawcą i nie zamierzamy rezygnować z usług firmy.
    MiejscowośćStrzelce Opolskie
  • ~Andrzej / 2023-09-11 08:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet światłowodowy po kablu był absolutnie bez zarzutów, wifi ze sporadycznymi zerwaniami natomiast fakt, że przedłużając umowę zostało mi do niej dodane, że nie będzie na rok tylko już na dwa po czym gdy po roku się wyprowadzałem zostałem obciążony kosztami 900 zł za usługę, której nigdy nie dostanę sprawia, że nie da się poważnie traktować tej firmy. Pod względem prawnym wszystko mają pokryte ale w moich oczach stracili całą godność, zaufanie i przyzwoitość. Nikomu nie polecam
    ZaletyStabilny internet po kablu światłowodowym
    WadyFatalna obsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Wkurwionyklient / 2023-09-08 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień kolejny problem! Znowu brak połączenia.... Koniec z tym ! Najgorszy operator.... omijać i się nie wiązać z nimi !
    ZaletySzybki internet , który posiada każdy inny operator.
    WadyCała Netia jest jedną dużą wadą. Porażka!!!!!
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anna / 2023-09-07 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo Neti. Jest to jeden wielki syf. Na infolinii pracują jakieś kocopały, które nie potrafią rozwiązać podstawowego problemu. Wiecznie nie ma Internetu i telewizji bo mają jakieś awarie. Dno i wodorosty...
    ZaletyZero zalet
    WadyNiewyszkoleni pracownicy infolinii, wieczny brak Internetu i telewizji.
    MiejscowośćKraków
  • ~Artur / 2023-09-05 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, w każdym względzie. Od kontaktu do naprawy.
    ZaletyZłe
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojt / 2023-09-05 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakichkolwiek informacji o awari 3 dni bez internetu i tv. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyAwarie słaby sygnał
    MiejscowośćRybnik
  • ~Sebastian / 2023-09-04 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa to totalne dno....
    Wprowadzają ludzi w błąd że zasięg jest dostępny pod wskazanym adresem, wysyłają sprzęt, umowę.. po czym twierdzą że nie da sie zamontować urządzenia bo nie ma zasięgu, że monterzy byli pod budynkiem i sprawdzili, bo nawet nie było łaska przyjść do mieszkania, później wystawiają fakturę za 2 miesiące które trzeba było zapłacić bo przecież umowa była podpisana i karzą zwrócić sprzęt na swój koszt. No totalne jaja powiem szczerze, pierwszy raz się z takim czymś spotykam ale na prawdę uważajcie na tą firmę, serdecznie odradzam bo tak samo żeby coś załatwić na infolinii , graniczy z cudem, ściągnęli ode mnie należności za które nie powinienem płacić. NIGDY W ZYCIU, ŻADNEJ WSPÓŁPRACY Z NETIĄ.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Marianek88 / 2023-09-03 18:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to jest jakiś nieśmieszny żart.
    Bardzo odradzam tego dostawcę
    ZaletyCena. I chyba tylko tyle.
    WadyBardzo często zrywa się połączenie, nie wywiązują się z umowy nie gwarantują umówionej prędkości. Infolinia to jakiś żart, pomoc techniczna również.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksander / 2023-09-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo bardzo wolny Internet. Obsługa klienta nie pomocna, wysyłają techników, którzy nic nie zmieniają.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wolny internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Meccla / 2023-09-02 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    No Internet nie praca nfjshzghsjwh svvsjsjddj
    It's really shit not working
    Worst internet
    No internet
    ZaletyNo internet access
    WadyNo internet
    MiejscowośćKraków
  • ~Ryszard / 2023-09-02 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
    Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
    MiejscowośćLublin
  • ~Forgelek / 2023-09-02 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
    MiejscowośćKraków
  • ~Klakier / 2023-09-01 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podłączyłem netię bo zajmuję się programowaniem. Testuję ssytemy operacyjne (głównie Android oraz Linux). Pobieram od około 1 do około 2TB miesięcznie. Dziś pobierałem z Netią obraz BigSur z serwerów Appla.
    16,998 GB zajeło - UWAGA!!!! - 30 minut 8 sekund.
    Tak, tak, nie ma pomyłki.
    Średnia prędkość około 9,433 MB/SEK co daje około 75 Mb/s!
    W duuuuuuuuuupy sobie wsadźcie ten pseudo światłowów. Mobilny T-Mobile radiowo szybciej dane pobiera.
    Brak mi słów!
    A klnę, bo np. jeden testowany ROM do telefonu może mieć nawet 3GB a czasami trzeba pobrać na już wiele odmian i wersji stockowych, wiec net musi pobrać w godzinę nawet i 60GB. Z Netią jest to wykluczone!

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2023-09-01 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W Warszawie max. jaki udało mi się wycisnąć z ich pseudo światłowodu to było coś koło 450 Mb/s i to tylko raz. Średnia prędkość gania między 180 a 250. Awarii jest tyle, że się płakać chce. Rozłączają celowo internet nocami, aby ludzie nic nie pobierali. Trzeba wstać, odłączyć modem od prądu, podłączyć i startuje od nowa. Jest na to trik, trzeba zaopatrzyć się w elektroniczny timer z gniazdkiem. Usytawiamy czas aktywnego gniazdka na 58 minut, reset i ponownie 58 minut i tak na całą noc. Wtedy, Netia już internetu nie rozłącza.
    A teraz siedzę we Wiedniu. Kupiłem małe M po sprzedaży M3 w Warszawie. Mam też światłowód. Najniższa prędkość jaką wylukałem to było 1.06Gb/s. Cały czas mam przedział od 1,30 do około 1.60. Można? Można, ale nie w kraju urfysynów urffiarzy sssłodzeii pijoków nieuków bruttasów cffaniaczków wysssykiwaczy pedalców.
    Polska to dno pod każdym względem, każda technologia wali się aż miło.
    Dla przykładu, w A1 (sieć komórkowa) Lte mam cały czas na poziomie około 280 mega a 5G działa około 880-900 mega. A w Warszawfffce w Play miałem Lte do 20-30 mega, buhahahahahahahaahah!

    ZaletySUPER ŻE MIESZKAM W AUSTRII BO TUTAJ ŚWIATŁOWODY HULAJĄ OKOŁO 1.50Gb/s
    WadyPOLSKA TO KRAJ DNA TECHNOLOGICZNEGO
  • ~Anna / 2023-08-31 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Pierwsza rozmowa telefoniczna z konsultantem była dla mnie wyjątkowo nieprzyjemnym doświadczeniem (a jestem osobą, która dąży do porozumienia; klientka jednej sieci komórkowej od 22 lat). Nie rekompensuje go cena usług i szybkość światłowodu (1 Gb/s), bo i ten nie zapewnił nie zrywania się połączenia. Żałuję przejścia po latach z UPC do tego dostawcy.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~B / 2023-08-31 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę drugą opinie, po ponad miesięcznym czekaniu na samo podłączenie korzystałem przez 3 miesiące w spokoju, jakiś czas temu nagła awaria brak internetu, oczywiście kompletny brak kompetencji pracowników na infolinii sprawił to że została nie trafna diagnoza stwierdzona i padło na router, po dwóch dniach czekania na nowy router okazało się jednak że firma podwykonawcza spartaczyła montaż samego kabla do domu i kabel się przerwał, czas oczekiwania na serwisanta 48h czyli przyjmując realia ten firmy mogę się go spodziewać od tygodnia do dwóch. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJak jakimś cudem działa to jest w miarę git
    Wadymontaż
    obłsuga
    firmy podwykonawcze
    MiejscowośćOstrowiec
  • ~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Piotr / 2023-08-31 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W dalszym ciągu oczekuję montera w celu usunięcia usterki. Brak reakcji. Wczoraj zepsuł grzebiąc w przyłączu, dzisiaj się jeszcze nie pojawił. Przyczyną usterki nie jest awaria tylko bezmyślność montera, który podłączając innego klienta odłączył mi neta. Moim zdaniem powinien tu przybiedz w podskokach i naprawić to co zepsuł.
    WadyBrak reakcji opeeatora na zgłoszenie
  • ~Piotr / 2023-08-30 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadowska obsługa. Oo zgłoszeniu awarii trzeba czekać w nieskończoność. Nie wiem czy opreator wie, że częste przerwy i usterki to nic innego jak niezgodność usługi z umową. Kasy oczywiście nie zwracają a, klienta mają głęboko w d""". Niektórzy pracują przez internet a każda przerwa to narażantna straty. W moim przypadku awaria spowodowana z winy montera, który grzebał w przyłączu i najprawdopodobniej odłączył mi dostęp do neta ale za to sąsiad zyskał dostęp, prawdopodobnie na moim łączu. Ciekawe czy netia zwróci mi kasę za poniesione straty.
    WadyCzęste awarie i dziadowska obsługa klienta
    MiejscowośćOPOLE
  • ~djsidor / 2023-08-29 10:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Dla tych może trochę mniej doświadczonych. Internet od NETIA wcale nie jest zły, tylko ich urządzenia są do niczego... Możliwości konfiguracji są znikome. Jednak da się z tym poradzić. Po pierwsze router standardowo ma włączone WiFi na obu pasmach 2.4GHz i 5GHz, przez co ich router nie daje rady, a dekoder od TV, ciągle gubi zasięg i się rozłącza mimo że ma bardzo blisko do routera. Inteligentne przełączanie częstotliwości i wykrywanie obciążenia pasma praktycznie nie działa. Jednym ze sposobów jest wyłączenie opcji 2.4Ghz, wtedy router zaczyna żyć i połączenie jest stabilne, natomiast wadą jest to że wtedy urządzania bez 5GHz WiFi po prostu nie mają internetu.

    Najlepszym rozwiązaniem jest zakup własnego routera i kontakt z konsultantem NETIA, aby przełączyli router w tryb mostu (Bridge), wtedy wszystko konfigurujemy po swojemu na własnym routerze, jednak sami musimy dbać o bezpieczeństwo (NAT, Firewall itd...), dlatego zalecam konfigurację przez kogoś doświadczonego. Najważniejsze żeby podłączyć odpowiednio routery kablem, ten od Netii na 1 porcie(chyba że konsultant powie że na innym), a w swoim routerze do portu WAN. Nawet taki router z marketu za 150zł będzie lepiej działać niż ten od Netii.

    Plusem jest że u niektórych (w tym u znajomego) na wsi, gdzie światłowód jest po słupach, często prędkość wysyłania nie jest ograniczana. U znajomego przy Internecie 600mb, ma wysyłanie na poziomie 500mb.
    Zaletycena
    Wadysłaby sprzęt
    MiejscowośćŚwidnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2525
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227