Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2013-10-19 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Klientem banku jestem od maja. Wzięliśmy kredyt hipoteczny, w pakiecie konto, karta kredytowa etc. Do tej pory przerabiałem konta i inne usługi w BGZ,ING, Inteligo oraz PKO BP.
    DB to najgorszy z banków. Długi czas oczekiwania na przelew, brak rzetelnej informacji (przykłady - brak informacji o opłacie za sprawdzenie salda konta w bankomacie, brak informacji o kosztach ubezpieczeń KK - sympatyczny Pan na infolinii powiedział cytuje - kolega zapomniał powiedzieć). Sytuacja z dziś - zarówno z karty żony jak i mojej nie możemy wypłacić pieniedzy z żadnego bankomatu - na koncie są oczywiście pieniądze. Pani z infolini mówi, że ona rozumie naszą sytuację, ale mamy awarię i nic nie może na to poradzić. Sobota - oddziały zamknięte, dziecku trzeba zrealizować recepte, przelew na konto zaskórniak w innym banku wejdzie dopiero w poniedziałek. XIX wiek, zero profesjonalizmu. O problemach z informacją na temat kredytu hipotecznego zmilcze z litości. Pani w oddziele mówi ( z nieskrywaną dumą w głosie), że oni nie rozmawiają z tymi co zarabiają 1 tys zł, tylko że Ci co zarabiaja więcej przy tym poziomie obsługi nie beda rozmawiać z DB
    Zaletywszystkie bankowamty bez opłat, świetna oferta kredytów hipotecznych
    Wadycała reszta
    pół roku
  • ~Maciej / 2017-11-30 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłem wniosek na konto firmowe przez internet, czekałem tydzień na kuriera z umowa do podpisu. Nie dotarł. Złożyłem reklamacje przez internet. Bez odpowiedzi. Wysłałem maila z zapytaniem co sie dzieje. Tez bez odpowiedzi. Złożyłem reklamacje telefonicznie, miał sie ktoś skontaktować w ciagu 48 godzin i znaku nic. Zrezygnowalemz oczekiwań. Moze kiedyś zadzwonią lub odpowiedzą. Ale mnie juz to nie interesuje. Nie polecam.
  • ~Michał / 2017-12-20 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadybrak aplikacji online!!!!
    TRAGICZNY system online...
  • ~Nana / 2014-07-10 12:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Od jakiegoś czasu posiadam kredyt w tym banku i szczerze mówiąc jestem przerażona...i to nie na żarty. Cały proces trwał kilka miesięcy, strasznie się wlekli ze wszystkim, unikali kontaktu mailowego i telefonicznego ale tłumaczyła sobie że to musi trwać. Najgorsze były błędy jakie popełniali pracownicy - wszystko działo się za zgodą kierownika placówki w Krakowie przy placu Szczepańskim. Przez jeden z takich błędów nie byłam wstanie podpisać pierwszej umowy, DB uznał moją reklamację - rekompensując mi ją jakimś śmiesznym podarunkiem. To że uznali reklamację przyznając mi rację i informacje które uzyskałam od pracownika tamtej placówki (zadzwoniła do mnie Pani i opowiedziała o ilości błędów i zaniedbań jakich się dopuszczają pracownicy - zrobiła to bo ją sumienie tknęło - dodam tylko że nie znam tej kobiety i nigdy jej nawet na oczy nie widziałam!!!) uświadomiło mi że oszukują ludzi na każdym kroku. To naprawdę przerażające. Proceder dotyczy najwyższych szczebli- tak było w moim przypadku. Ja na początku myślałam że miałam po prostu pecha i trafiłam na pracownika, który nie ma bladego pojęcia o tym co robi- nie umiał się nawet wysłowić i mylił podstawowe pojęcia. Sama skończyłam ekonomię i całkiem nieźle się orientuje w tematyce bankowości tzn. bardzo dużo się nauczyłam wytykając błędy i nieudolność nawet samemu kierownikowi ów placówki! Daleka jestem od koloryzowania i oczerniania kogokolwiek bo to nie o to chodzi. Chciałam po prostu dostać kredyt na dobrych warunkach a teraz wychodzą nowe tematy i problemów ciąg dalszy. PRZESTRZEGAM - NAPRAWDĘ JESTEM PRZERAŻONA.
    ZaletyBrak
    WadyNieudolność pracowników
  • ~Paweł B. / 2014-04-13 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit - zwiększyli mi go, ale gratis zablokowali kartę. Reklamacja trawa już ponad miesiąc - bo to wielki problem wydać nową kartę.
    Na żadne pisma nie ma odpowiedzi.
    Zresztą powyższenie limitu cudem się udało - bo z reguły by coś takiego w DB zrobić trzeba wpierw zamknąć kartę i wystąpić o nową!!
    Wg mnie to raczej chiński bank - bo za Chiny nie wiadomo o co w niej chodzi.
    Zaletycash back
    Wadynikt nic nie wie, nic się nie da załatwić - ani telefonicznie ani w oddziale....
    4 lata
  • ~Paweł K. / 2014-05-08 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    żenada, masakra, dno!!!!
    zerowe opłaty sa spowodowane zerowymi umiejętnościami ich informatyków. Serwis internetowy jest kilka do kilkunastu razy w roku nieczynny. Kilka razy zdarzyły się awarie akurat w dniach płatności ZUS lub VAT. WIECZNE problemy z działaniem serwisu na przeglądarkach innych niz eksplorer! KOSZMAR!!!! obsługa nie wie kiedy naprawią kolejną awarie
    NIE POLECAM, ODRADZAM!
    ja już nie daję rady, co chwilę nerwy, nerwy, nerwy... już założyłem firmowe konto w innym banku a tu REZYGNUJĘ!!!!
    Zaletynie znajduję...
    Wadyawarie najczęściej ze wszystkich banków, nie potrafią skutecznie napisać systemu, który działa bezawaryjnie pod wszystkimi przeglądarkami
    kilkanaście miesięcy
  • ~Piotr / 2015-06-22 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystna (swego czasu) oferta kredytów hipotecznych. Ale konieczność utrzymywania drogiego (początkowo 24zł miesięcznie znegocjowałem do 12 zł) konta osobistego. Dodatkowo wysokie opłaty za karty - zmniejszane do 1pln w przypadku wykonania płatności na kwotę nie mniejszą niż 700 zł miesięcznie na każdą kartę.
    Słaba obsługa bankowości online - płatności spływają po kilku dniach, w dni wolne od pracy nie ma w ogóle informacji o zmianach w saldzie konta - znacznie poniżej standardów rynkowych.
    Zaletydobra oferta kredytowa (w 2010)
    Wadywysokie opłaty za prowadzenie rachunku, wysokie opłaty za posiadanie kart płatniczych, słaba bankowość internetowa
  • ~poszkodowany / 2013-03-08 12:33
    Ocena: 2.00 / 5
    odradzam!! przeklinam!! potępiam!! ostrzegam!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie o jakich tylko świat słyszał!!
    za drogo
  • ~Wojtek / 2015-07-09 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    W ciągu całego czasu od kiedy posiadam konto w tym "banku"? (ok. rok) kilkanaście razy moje konto było obciążone podwójnie tą samą transakcją dokonywaną kartą: raz kwota zaksięgowana i odjęta od salda a drugi w tym samym czasie na blokadzie i też odjęta od salda. "Bank"? pobierał sobie kredyt z moich pieniędzy nie pytając mnie o zgodę!!!!!!!!!!!!!!! Infolinia nic nie może bo to SYSTEM i nie ma dostępu do nikogo kto coś może.
    Zalety-
    Wady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~AStar / 2014-10-08 13:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam kredyt hipoteczny w DB.
    Kontakt słaby- jak dzwonię do opiekuna to często jest wyłączony telefon, na maile brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Od 4 miesięcy załatwiam kartę kredytową i bez skutku.
    W samym oddziale nie wszystko da się załatwić- mówią aby dzwonić na infolinię i samemu w sumie sobie radzić.
    Nie polecam!
    Zaletynie widzę zalet. aaaa chyba, że: mili jak mamy wziąść u nich kredyt- cwaniaki
    Wadydrogie konto, słaby kontakt a nawet brak kontaktu
    3 lata
  • ~bunio14 / 2010-06-09 23:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Podejscie do klienta - chamstwo i olewka, mimo ze kredyt wzialem na niemala kase..
    Opoznienia, problemy i oszukiwanie klienta. Do tego konto online - totalny badziew. Wymieka w porownaniu z mBank, ING czy Alliorem.
    Jak tylko minie okres karencji, uciekam od nich daaaaleko.

    NIE POLECAM!!!
    Zaletybezplatne bankomaty PL
    Wadykonto online, obsluga klienta
    2 lata
  • ~Ela / 2018-06-15 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nieprzygotowane młode panie do obsługi klientów.Odszukanie w komputerze konta klienta zajmuje 25 minut,przy podanej przez klienta tzw.ściągawce z danymi.Dlaczego Bank zatrudnia niewyszkolone osoby.Przydałby się profesjonalny kurs.Dobrze by było aby Bank nauczył panie mówić "dzień dobry" i "dowidzenia".
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~ele mele / 2014-09-11 20:16
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam . Przelewy idą za długo, trudno się połapać w ich rozliczeniach ostatnio.środki dostepne 18 zł , po wykonaniu przelewu na 16 zł środków dostępnych zostało 0!!! żadnych dodatkowych info . Dziwne . Dodatkowo zablokowali nam pieniądze na koncie , bo mąż będąc na delegacji za granicą wykonywał według nich podejrzane transakcje ( kupował bilet lotniczy :)) . Pani niesympatyczna z banku mimo , że dzwoniła na mój numer telefonu , który jest podany powiedziała , że ze mną rozmawiać nie będzie ( telefon o 3 rano). Jutro mija tydzień od blokady a ja pożyczam od znajomych na jedzenie . Wstyd i żenada dla nich .
    Zaletybrak
    Wadydla mnie same
  • ~Irek / 2015-06-30 21:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli ktoś chce się poczuć lekceważony to polecam DB
    mam konto life od 4 lat

    Złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny konsolidacyjny.
    Po tygodniu zbywania mnie informacjami o procesowaniu kredytu przez centralę, zadzwoniła do mnie Pani informując:
    a) Pracownik banku wypisał ze mną i współkredytobiorcą nieaktualny wniosek kredytowy i jeśli chcę aby w ogóle analityk zajrzał do tego wniosku muszę wypełnić go ponownie
    b) Pracownik banku zapomniał zrobić ksera jednej z umów konsolidowanych (mimo że mu ją przedłożyłem)
    c) w związku z powyższym nie uda się zakończyć wniosku przed spłatą kolejnej raty kredytów konsolidowanych i w związku z tym mam przedstawić zaświadczenia o aktualnych saldach kredytów (oczywiście każde płatne)

    Zdecydowałem zapłacić 1% marży więcej w Eurobank ale nie być traktowany jak śmieć...
    konto 5 lat
  • ~Kinia T / 2013-02-21 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Robią sobie żarty z klienta. Jeśli bankomat nie wypłacił CI pieniędzy to poczekasz na nie do 90 dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak opłat
    WadySłaba obsługa klienta
    2
  • ~klientka / 2020-10-15 20:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2009 jestem klientem Deutsche Bank ze względu na kredyt mieszkaniowy ale teraz to jakaś tragikomedia!!! Jak to jest możliwe,że klient nie może się skontaktować bezpośrednio z oddziałem banku żeby uzyskać wiarygodne informacje w sprawie swoich produktów w DB??? Dzwoniłam na numer infolinii podany jako DB w Poznaniu i odpowiadało mi, że ta infolinia już nie istnieje. Dzwoniłam 2 razy na infolinię w Warszawie ale połączenia z konsultantem się nie doczekałam. Dowiedziałam się jedynie z puszczanego nagrania, że aktualnie ze względu na covid, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu w oddziale banku i sprawy trzeba załatwiać przez infolinię lub e-mailowo. To chyba jakiś żart!!! Od 30 lat jestem też klientem PKO BP i taka sytuacja jest niewyobrażalna...zawsze miła obsługa, udzielanie dokładnych wyjaśnień. W dobie covid PKO też obsługuje normalnie klientów, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego.Zdecydowanie PKO BP...nigdy więcej Deutsche Bank!!!
    Zaletyaktualnie nie widzę
    Wadyaktualnie same wady
  • ~klik / 2017-01-31 18:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Tam wciąż coś nie działa!!!!
    Przez kilka dni nie mogłem zrobić operacji na koncie!!
    To szokujące że z oddziału odsyłają na infolinię a ta kieruje do doradcy - oddziału.
    Masakra
    Zaletybrak
    Wadysystem
    za długo
  • ~klops / 2012-07-16 15:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank- tragedia, załatwianie formalności to co najmniej 3 miesiące.
    reklamacja mimi 4krotnego zglaszania tego samego problemu po 7 miesiącach nadal bez odpowiedzi.
    mimo ubezpieczenia kredytu nieuzasadnione sciągnięcie z konta kasy za brak ubezpieczenia.
    bank ten to jeden wielki bajzel, z bandą zastraszonych i nieudolnych pracowników.
    Zaletybrak
    Wadysame
    5
  • ~Kredytobiorca / 2016-02-01 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli ktoś ma ofertę z innego banku nawet gorszą to brać. DB to największe ścierwo z jakim miałem do czynienia chyba dorównują Aliorowi pod względem traktowania i okłamywania ludzi. Gdybym mógł cofnąć czas nigdy nie wziąłbym u nich kredytu (nie jestem frankowiczem...) a tak niestety 30 lat w czarnej du..ie
    Zaletyżadnych
    WadyKłamliwe skurwy..ny, oszuści, złodzieje
    mam rok kupiłem za 420.000 zł..
  • ~krk / 2014-05-24 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze system nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyprowizje bardzo wysokie za wpływy EUR dodatkowo opłaty za rachunek
    3lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796