Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2014-09-02 08:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedynie internetowe konto dbNET nie jest dotychczas obciążone większymi kosztami obsługi. Pozostałe, w coraz większym stopniu, czyszczą nasze oszczędności, wskutek wprowadzanych zmian w obsłudze prowadzonych rachunków. Choćby wprowadzona od 1.08.2014 nowa Tabela Prowizji i Opłat dla osób fizycznych. Bank żeruje na nieświadomych klientach i pobiera prowizje (2% lecz nie mniej niż 8zł) za wypłaty z bankomatów innych sieci niż Deutsche Banku i EURONET'u.
    Również dotychczasowe przelewy internetowe (dotychczas zwykłe i bezpłatne ) kwalifikuje jako ELIXIR i pobiera za nie opłaty.
    Warto zatem dokładnie przemyśleć swoją decyzję o założeniu konta w tym banku i wcześniej zapoznać się z aktualnymi warunkami korzystania z niego.
    ZaletyKonto internetowe dbNET dotychczas w miarę dobre
    WadyWprowadzane zmiany na niekorzyść klienta
    4 lata
  • ~felis / 2013-02-11 14:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Bank byłby godny polecenia gdyby nie ich system bankowości internetowej. Częste przestoje serwisu. Zdarza się, że przelew wewnętrzny, a nawet miedzy własnymi rachunkami zlecony w piątek około 18.00 jest realizowany dopiero w poniedziałek około 15.00!!! I miałem tak już kilka razy.
    Dlatego nie POLECAM nikomu, komu zależny na szybkich płatnościach internetowych. Szybkich co ja piszę, szybko to oni tego nie robią nawet gdy ich system jest w "szczytowej formie".
    ZaletyO z za prowadzenie konta
    Wadyczęste awarie systemu, nie realizowanie przelewów nawet w ramach banku i własnego konta w dni wolne, słaby kontakt
    3 lata, 0 zł
  • ~Gosia / 2013-07-03 14:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety ale przelewy bardzo pozno ksiegują, przetrzymuja pieniadze.
    przelewy wykonane po godzinie 12 dochodzą dopiero nastepnego dnia ok 15....codziennie mam przelewy i jest to irytujące...Niema przelewow ekspresowych jak w innych bankach... mysle nad zmiana banku...
    Zaletyhmmm ciezko stwierdzic wiecej minusow
    Wadyprzetrzymywanie pieniedzy, brak szybkich przeklewow ekspresowych
    6 miesiecy
  • ~Magda / 2015-05-22 08:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Do założenia konta firmowego w DB skłoniła mnie atrakcyjna oferta.
    Niestety, działanie serwisu internetowego jest skandaliczne - do dokonywania wpłat do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego służą osobne formularze, które regularnie się zacinają. Nie mogąc kolejny dzień z rzędu dokonać wpłaty do skarbówki zadzwoniłam do Obsługi Klienta, gdzie usłyszałam, że serwis działa poprawnie tylko w przeglądarce Internet Explorer (!) a na Mac-u (wspomniałam, że korzystam z takiego komputera) to już w ogóle nie będzie działało. Pani, z którą rozmawiałam wspomniała między wierszami, że nie pierwszy klient dzwoni w tej sprawie.

    Co do obsługi klienta - w moim mieście już na etapie zakładania konta musiałam trzy razy pojawiać się w placówce gdyż zarówno w okresie przed, jak i po świętach wielkanocnych za każdym razem brakowało tej jednej, jedynej pani, która zajmuje się zakładaniem kont firmowych.

    Podsumowując - atrakcyjne warunki proponowane przez DB przypłaca się później zbędnymi nerwami, korzystaniem z archaicznego serwisu internetowego i nieprofesjonalną obsługą. Niestety, odradzam.

    ZaletyKorzystna oferta (darmowe przelewy, praktycznie 0 zł za prowadzenie konta)
    WadyArchaiczny serwis internetowy, praktycznie uniemożliwiający poprawne korzystanie; nieprofesjonalne podejście do klienta
  • ~Nieszczęśliwy Krdytobiorca / 2022-02-11 08:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultant banku dzwoni po godzienie 8:00 rano, dokładnie 8:18 - porażka. Wytłumaczenie, bo on juz pracuje. Niestety jesli chcecie dzwonic do Klienta, to dzwońcie w przyzwoitych porach po 9 tej. Na litosc boska co za nachalnośc!!
  • ~odlatklientdb / 2016-03-09 23:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak konto za 0 w DB nagle po cichu zmieniło się w konto za 120 zł!


    Deutsche Bank znalazł sobie sposób na wykradnięcie z konto za zero 120 zł rocznie.
    Nie informując w czytelny sposób klientów, to znaczy nie wysyałając żadnego pisma ani maila o tym, że zamierza wprowadzić opłatę za obsługę karty 120 zł rocznie (w rozbiciu na miesiące), zaczął sam wykradać po 10 zł konta. Tłumaczy się, że w serwisie transakcyjnym zamieszczał informację w dziale informacje, że zmianie uległ regulamin i tabela opłat. Przemnożyć to przez liczbę osób, które nie śledzą każdej jednej zmiany w regulaminie to już jest wykradnięcie nieświadomym użytkownikom z konta przypuszczalnie setek tysięcy złotych rocznie. Tak istotna zmiana zawsze powinna być skutecznie zakomunikowana i zatwierdzona przez zaakceptowana przez klienta. A to oznacza, że powinien klient otrzymać informację, zaczynamy panu naliczać 120 zł rocznie za obsługę karty. Czerwona kartka dla tego banku, wiem ,że będzie się zasłaniał, że zmienił tabelę opłat i wywiesił na stronie i że można było sobie wejść i sprawdzić, że Cię będzie nieświadomie okradał. Jeszcze dziś wypowiedziałem umowę i dziękuję za takie ciche wykradanie kasy setką tysięcy Polaków.
    Zaletybrak
    WadyBank nie informuje SKUTECZNIE o wprowadzeniu naliczonych opłat i zaczyna sam sobie je pobierać
    6 lat
  • ~sebgas / 2011-11-08 10:58
    Ocena: 2.33 / 5
    dnia 04.11.11 poinformowano mnie w deutsche banku w Kedzierzynie Kozlu ze przy wybieraniu pieniedzy z bankomatu przelicznik euro (poniewaz posiadam zagraniczna karte)bedzie wynosil 4.23zl(sredni kurs NBP wynosil ok4.33zl),a okazalo sie ze wymieniono mi za niecale 4zlote!Zenada !na 500euro stracilem ponad 100zlotych.Nigdy wiecej w tym banku nie skorzystam z bankomatu a wszystkim swoim znajomym bede odradzal korzystanie z tego banku,ktory tak traktuje klientow(oczywiscie zgodnie z prawem)
    Zaletybrak
    Wadyobsluga banku
    nigdy nie bede posiadal nic z tego banku
  • ~teomnich / 2015-03-26 20:36
    Ocena: 2.33 / 5
    czekalem na otwarcie konta ponad dwa tygodnie i dostalem odmowe
    niegdy nie bylem zadluzony i jestem pozytwny w BIK
    a taka tresc dostalem
    Dziękujemy za wypełnienie wniosku o otwarcie internetowego konta dbNET w Deutsche Bank Polska S.A. oraz dostępu do Funduszy Inwestycyjnych. Z przykrością informujemy jednak, iż Pani/a wniosek został odrzucony*. Tym samym konto nie zostanie uruchomione.




    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku.




    Z poważaniem,
  • ~ww / 2011-03-18 23:43
    Ocena: 2.33 / 5
    oferta - przystępnie i dość tanio (hipoteczny i dbNET)
    obsluga - fatalna, przewlekłe procedury, biurokracja, nieprzewidywalne terminy
    prostota - dbNET daleko w tyle za iPKO, ale działa, 6-cio cyfrowe hasło do konta!
  • ~ADAM STEFAN / 2017-09-28 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Serwie beznadziejny. Ludzie nie wiedzą co robią, każdy mówi co innego.
    Założenie konta w Deutsche Bank zajęto mi ok 3 godzin w ciągu dwóch wizyt. Miałem otrzymać kartę bankową w ciągu 3 tygodni. Minęło dwa miesiące i dalej jej nie mam. Natomiast dostałem list z banku o konieczności złożenia oświadczenia o statusie rezydencji podatkowej w USA (FACTA)
    Oświadczenie takie zostało złożone przy zakładaniu konta. Muszę znowu pojechać do banku ponieważ moje wysiłki aby to załatwić telefonicznie lub przez internet nie dały rezultatu.
    Wycofam pieniądze i zmienię bank.
    WadyBardzo niekompetentna obsługa.
  • ~Agnieszka / 2015-11-06 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zacznę od tego, że chcieliśmy wziąć kredyt na mieszkanie - Ja i mój Partner. Pan z Deutsche Bank zapewniał, że jak najbardziej mimo wielu czynników niesprzyjających taki kredyt dostaniemy. Po prawie dwóch miesiącach starania się - okazało się jednak, że takiego kredytu nie dostaniemy.
    Zaczęło się od "bujania się" z coraz to nowymi papierami "niezbędnymi" do decyzji kredytowej, a często wręcz niemożliwymi do zdobycia (np. dokumenty wewnętrzne innego banku), często wydawanymi za opłatą skarbową (wypisy z rejestru lokali i budynków), potwierdzanie dokumentów urzędowych innymi dokumentami (potwierdzenie ww. wypisów z rejestru lokali i budynków kopią podatku za nieruchomość). Innymi słowy tony papierów.
    Pan, u którego wnioskowaliśmy był miły, ale czasami ciężko było się z nim skontaktować. Jak już ze mną rozmawiał, to przekonywał mnie, że czasu mamy mało, że trzeba to wszystko jak najszybciej załatwić. Jednak ciężko było szybko załatwiać cokolwiek, bo albo on gdzieś wyjeżdżał, albo był chory (jeden dzień), albo po prostu nieosiągalny.
    Kiedy umówiliśmy się z nim na spotkanie, w ostatniej chwili zadzwonił, że jego nie będzie, ale w zastępstwie będzie koleżanka. Okazało się, że koleżanka nie zajmuje się kredytami hipotecznymi, a we wniosku kredytowym zrobiliśmy błąd właśnie przez tą panią, która nie była w temacie. Próby umówienia się na poprawki były kolejną męką. Ja już miałam dosyć. Gdyby nie inny bank, to stracilibyśmy zadatek, który daliśmy przy podpisaniu umowy przedwstępnej i prowizję dla agencji nieruchomości.
    Dodam jeszcze, że nie potrafił wprowadzić wniosku do systemu i chciał, żebym dowiadywała się jak inny bank, w którym złożyliśmy wniosek to zrobił. Chciał od nas otrzymać dokument wewnętrzny tego banku, tłumacząc się, że centrala tego wymaga i że my jak najbardziej taki dokument powinniśmy uzyskać. Informację, o którą prosił zdobyłam, niestety nie mogłam potwierdzić jej na piśmie. W związku z tym pan z DB nie odzywał się do mnie ponad tydzień. Nie informując mnie co dalej - czy mam czekać, czy już sobie darować. Czy złożył wniosek czy nie. Odezwał się dopiero po ponad tygodniu informując, że decyzja jest negatywna, bo mój partner pracuje za krótko na danym stanowisku (śmieszne, bo wcześniej cały czas zapewniał, że nie ma to znaczenia). Jednak zaproponował mi, że da mi namiar na swoją koleżankę w innym banku...
    W związku z powyższym ja nawet nie wiem do końca, czy on faktycznie ten wniosek wprowadził do tego systemu, czy jakakolwiek decyzja kredytowa faktycznie była?
    Jedyne co sprawiło, że zainteresowaliśmy się tym bankiem to "bardzo dobra oferta" i fakt, że kredyt dostaniemy mimo różnych niekorzystnych czynników. "Bardzo dobra oferta" obwarowana jednak była różnymi wymogami: tj. trzeba założyć konto w DB, trzeba ubezpieczyć się na życie w firmie współpracującej z tym bankiem, to wszystko razem po podliczeniu dawało niestety mniej korzystne warunki niż warunki drugiego banku.
    Zaletymiła choć niekompetentna obsługa
    Wadyniekompetentna choć miła obsługa
  • ~Andrzej / 2010-03-22 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    stanowczo nie polecam, mam wrażenie że aplikacja internetowa robiona jest przez zespół nieudaczników składający się z osób bez doświadczenie w bankowości internetowej. Nieudolnie skopiowane funkcjonalności świadczą o bardzo niskim poziomie tego konta internetowego - nie wiem na jakiej zasadzie konto to zostało nagradzane - na pewno wiedzieli w jakich rankingach startować, żeby wiedzieć że na pewno się wygra - ale na pewno się z tym nie zgodzę.
    Zalety1% plusów
    Wady99% minusy
    1
  • ~anwa / 2016-06-16 13:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdyby nie to, że mam u nich kredyt hipoteczny, to omijałabym ich szerokim łukiem. A może tylko mój oddział (przy rondzie ONZ w Warszawie) jest tak niekompetentny?

    * Po 2 latach od zaciągnięcia kredytu wciąż nie mam swojego Opiekuna w banku. Aby czegoś się dowiedzieć muszę dzwonić na infolinię. Infolinia umawia telefon z oddziału. Mają dzwonić zazwyczaj na następny dzień. Natępnego dnia znów tel na infolinię, bo nikt z oddziału nie myślał się skontaktować ze mną. Wtedy ktoś łaskawie dzwoni

    *potrzebowałam zaświadczenia do notariusza żeby wpisać hipotekę do aktu notarialnego. Na to pisemko czekałam 3 tygodnie. w tym czasie 4 razy dzwoniłam na infolinię, dwa razy byłam w oddziale. Pani zajmująca się moją sprawą poszła na urlop, a kolejna osoba została do tego przydzielona po moich licznych próbach kontaktu.

    * zaniosłam do oddziału akt notarialny. Pan przyjmujący dokumenty najpierw kazał czekać na dokumenty, które mam wysłać do sądu. Dokumenty dotyczące wpisu hipoteki do ksiąg wieczystych. Pokazałam palcem, że to już jest w akcie. Pan z prekąsem powiedział "ciekawe skąd notariusz wiedział jaką kwotę trzeba wpisać". No... przecież o ten dokument walczyłam miesiąc wcześniej i mi go dali.

    * kazali donosić dokumenty, o których wcześniej nie było mowy. Z ich działu zabezpieczeń przychodzą listy. W jednym napisane było aby przynieść akt notarialny, w drugim polisę mieszkania. Na miejscu okazało się, że oprócz aktu trzeba przynieść wyciągi z ksiąg wieczystych (dobrze ze akurat miałam). A oprócz polisy trzeba mieć ze sobą dodatkowe dokumenty od ubezpieczyciela i potwierdzenie opłaty polisy. Niby rzeczy logiczne, ale nie można było o tym poinformować w listach, które wysyłają?

    Ogólnie było jeszcze kilka takich sytuacji, gdzie oddział wykazał się niekompetencją i brakiem szacunku do klienta. Nie było wizyty w odddziale po której wyszłabym spokojnie.

    Przepraszam jeśli coś niezrozumiale napisałam. Ale właśnie wróciłam z tego banku. I znów jestem cała w nerwach.
    Zaletydali mi kredyt
    infolinia
    Wadybrak szacunku do klienta
    brak organizacji, marny przepływ informacji pomiędzy pracownikami
    brak opiekuna klienta
    ogólny rozgardiasz, żeby nie napisać jakoś dosadniej
    jestem klientem od 2 lat
  • ~Beata / 2012-06-20 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra, czekam już 5 tydzień na decyzję z banku w sprawie kredytu hipotecznego. Ciągle jakieś wymówki, że awaria systemu, że muszę dostarczyc aneks itp. Brak kontaktu. Musiałam iść do innego banku złozyć papiery bo obawiam się, że na koniec mi odmówią i taki będzie finał tej nerwówki. Minął mi juz termin płatności za mieszkanie. Jestem zrozpaczona. Na szczęście w innym banku powiedzieli, że kredyt dostanę, ale znów sie wszystko przedłuży. Omijajcie ten bank.
  • ~coffeek / 2010-09-07 13:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie odradzam z korzystania z usług tej instytucji. Po pozyskaniu klienta obsługa jest tragiczna i niekompetentna. Ani jeden termin realizacji usług nie został dotrzymany, co dziwne, bo bank sam sobie te terminy wyznacza. Co więcej tzw. opiekun nie odbiera telefonów, podaje coraz to bardziej egzotyczne wytłumaczenia, które często stoją ze sobą w sprzeczności - w normalnym świecie nazywa się to oszukiwaniem Klientów.
    Szczerze mówiąc nigdzie do tej pory nie było mi dane przeżyć tak żenującego dopraszania się o wyegzekwowanie tego co mi się należy i jest obowiązkiem banku!!!

    Totalna porazka!
    Wadyobsługa klienta
    ponad rok
  • ~Dziadek / 2017-07-31 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy rowenierz macie problem z dostepnem do konta o pieniedzy?
    Nikt nie odbiera na infolini/obsludze klienta ani w KR ani w Waw.
    ZaletyBrak
    WadySporo
    Klient od 2 lat
  • ~Grzegorz / 2015-06-26 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Poziom biurokracji w tym banku przekracza wszelkie granice absurdu. Pracownicy z DB doszli do tego, że zaczęli nawet kwestionować ważność dokumentów sądowych. Np: kwestionują wysokość opłaty (przyjętej normalnie przez sąd), albo nie wierzą, że dostarczyłem z wnioskiem wymagane załączniki i chcą dodatkowego potwierdzenia, że wraz z wnioskiem złożyłęm załącznik (choć na wniosku jest list załączników...). A wszystko to sztuka dla sztuki, gdyż żaden z tych dokumentów nic bankowi nie daje: tak czy siak ubezpieczenie pomostowe "zabezpiecza" kredyt do czasu ustanowienia hipoteki a koniecznośc raportowania każdego kroku procesu ustanowienia hipoteki bankowi to czysta biurokracja nie wnosząca nic do rzeczy.
    ZaletyW miarę dobra oferta
    WadyBiurokracja, konieczność zakupu dodatkowych produktów
  • ~Gustaw_s / 2017-04-14 22:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Tu mogę opisać moją współpracę w jednostce w Lublinie na ZANA - nie polecam !!
    nie mają za grosz szacunku do klienta z innego oddziału BD, gubią dokumenty itd., nie spinają dokumentów - które rozszyli do xera, nie dają koszulek a już nie ma co mówić o teczce na dokumenty które sie podpisuje w banku - (jak byłem w banku to padał deszcz i musiałem dokumenty chować pod kurtką). Jak bym wiedział że tak będzie wyglądała obsługa to na ten bank bym się nie zdecydował.
    ZaletyBrak
    Wady- gubią dokumenty
    - brak kontaktu z opiekunem kredytu
    - bardzo długo idą przelewy z db do innych banków
  • ~hanka / 2015-11-05 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    po zamknięciu rachunku 3 razy przychodziły monity do zapłaty na różne drobne kwoty, pomimo że natychmiast po pierwszym monicie przesłałam pieniądze, których żądano.
    Dopiero wysmarowanie pisma do centrali z żądaniem rzetelnego zamknięcia rachunku odniosło skutek.
    Zaletycałkowity brak zalet
    Wadynie wie prawica co czyni lewica, ciągłe zmiany opiekunów i warunków oprocentowania
    1 rok
  • ~Jakub / 2012-06-14 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa fatalna. Ilekroć muszę coś załatwić dostaję wysypki. Bardzo długi czas oczekiwania, mimo "kolejki" z 2 osób, klienta traktują jak śmiecia (np. obrażona pracownica z powodu nie posegregowanych banknotów przy wpłacie, odsyłanie do innych pracowników z drobniejszymi sprawami (prawdopodobnie załatwienie przelewu przez obsługującego mnie kasjera było poniżej jego godności, takie odniosłem wrażenie). Mam również konto w banku w Niemczech i poziom obsługi jest bez porównania lepszy.
    ZaletyNie stwierdzono
    WadyObsługa dramatyczna!
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796