Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2016-07-08 08:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam ten bank. Czekam już blisko 6 tygodni, tj. od 27.05.2016r. do 08.07.2016r., na zwrot części składki na ubezpieczenie niskiego wkładu. Zapłaciłem kredyt w sporej części przed czasem, dzięki czemu pozostały okres nie powinien był być objęty ubezpieczeniem. W tej części bank powinien był sam zwrócić składkę, zamiast tego, musiałem bank wezwać do zwrotu, ale jak widać i to nie pomaga, gdyż mimo uznania długu, pieniędzy nie dostałem. Centrala udzieliła lakonicznej odpowiedzi, a pracownik Oddziału przy al. Wojska Polskiego w Szczecinie, nie potrafi podać daty zwrotu pieniędzy.
    Zaletybrak,
    Wadypowolność i niekompetencja
  • ~magnat / 2013-12-31 18:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Deutsche Bank PBC S.A. - jedno wielkie dno. Albo i gorzej. Wziąłem z żoną kredyt w DB - na początku wszystko pięknie, miła obsługa, sympatycznie - super. Biorąc kredyt musieliśmy też otworzyć konto - koszt 25zł miesięcznie. W zamian bezpłatne wypłaty z bankomatów, przelewy etc. Pierwszy zgrzyt nastąpił przy przekazaniu kart. Okazało się że w kopercie z kartą żony jest karta na dane kogoś innego. Szybko dokonaliśmy wpisu do KW i z kompletem pojechałem do banku złożyć odpisy. Dobrze, że poprosiłem o potwierdzenie wpływu. Po ROKU towarzystwo przysłało mi monit, że nie złożyłem KW. Lekko zdziwiony pojechałem do banku, a tu że to moja wina bo nie złożyłem. Napisałem reklamację, dołączyłem potwierdzenie wpływu. Na odpowiedź czekałem 4 miesiące - reklamacja uznana, ale nawet słowa przepraszam. Zaraz za to dostałem kolejne wezwanie, że nie zapłaciłem ubezpieczenia - okazało się że w terminie wymówiłem i zawarłem inne, z cesją na bank, przesłałem kolorowe kserokopie etc - wyjaśnienie zajęło 2 miesiące. Dziś dostałem wezwanie ostrzegawcze - rzekomo nie udostępniłem lokalu po zakończeniu remontu. Problem polega na tym, że druczek złożyłem, zdjęcia przesłałem mailem (mam na szczęście potwierdzenie) + przyjechał dodatkowo klient z banku robić zdjęcia. Mimo że mamy sylwestra siadam pisać kolejną reklamację. Oczywiście po każdej akcji okazywało się, że podnosili mi koszt kredytu, a potem walka o zwrot nadpłaty. Jednym słowem dramat.
    ZaletyMili przy pozyskiwaniu klienta.
    WadyNiekompetentni, chaotyczni, gubią dokumenty, na każdą rozmowę z nimi trzeba mieć "podkładkę"
    3 lata
  • ~Maria / 2014-07-17 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z jakim się spotkałam. Skorzystałam z usług DB ze względu na najlepszą ofertę kredytu hipotecznego w okresie w którym występowałam o kredyt.

    Do tej pory ze strony banku dotknęły mnie następujące problemy:
    - brak zaksięgowania przelewu na moim koncie (dopiero po kontakcie telefonicznym z infolinią pieniążki zostały zaksięgowane. Konsultant wyjaśnił że system widocznie "nie zauważył" jednej sesji eliksirowej)
    - niemożliwość wypłacenie pieniędzy kartą debetową w jakimkolwiek bankomacie przez 2 dni (próbowałam w dwóch miastach i 6 bankomatach). Konsultant na infolinie poinformował mnie że widocznie jest błąd w komunikacji bankomatów z bankiem i mam próbować do skutku aż się uda... Po 10 razie w ostatnim bankomacie zrezygnowałam.
    - zawieszania się systemy dbeasy net (system bankowości elektronicznej) przy przelewach i innych operacjach
    - zgubienie dokumentów z informacją o zakończeniu inwestycji przez opiekuna klienta. W konsekwencji otrzymałam monit (za który bank pobrał opłatę). Na szczęście posiadałam kopie złożonych dokumentów podbite przez pracownika banku z datą ich złożenia. Reklamacja została uznana, pieniążki za monit zwrócone ale.. w wyniku złej komunikacji między działami banku i tak podwyższoną mi marże kredytu i ratę. Po kolejnej interwencji/reklamacji marża zostały obniżona, pieniążki zwrócone przy kolejnej racie, ale zamiast zmniejszyć ratę do poprzedniego poziomu bank skrócił okres spłaty kredytu.
    - Mój Opiekun/Doradca klienta z reguły nie odpowiada na maile przez kilka dni lub w ogóle i niepoważnie traktuje klientów (także klientów ze statusem "zamożnych"). Tylko bezpośrednie zwrócenie się do Dyrektora Oddziału powoduje jakąkolwiek reakcje.

    Reasumując - czasami warto zapłacić trochę większa ratę. Kolejny kredyt biorę w innym banku
    Zaletydobra oferta kredytowa (przynajmniej w okresie 08-09.2013)
    Wadywadliwy system bankowości elektronicznej (db easynet), słaba obsługa klienta, gubienie dokumentów, czasowe uniemożliwienie wypłaty z bankomatów, brak komunikacji między działami banków, której konsekwencje ponoszą klienci
    od 09.2013
  • ~Marianos / 2016-05-07 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto osobiste miało być darmowe jak i przelewy, jednak okazało się ze jest płatne 5zl miesięcznie i 50Gr za przelew, otrzymałem kartę do rachunki mimo tego ze jej nie zamawiałem, gdybym ja aktywował to prowizja 10zl miesięcznie !!! Wciskają na silę to z czego maja prowizje. Działanie obsługi konta przez internet: praktycznie co weekend nie można zapłacić online za zakupy bo ciągle jakieś błędy !!! Żałosne !!! NIE POLECAM
    ZaletyA są jakieś ?
    WadyCzęste problemy z funkcjonowaniem systemu internetowego !!!
    2 lata
  • ~marikas2 / 2014-02-28 15:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir powinienem pięniądze mieć max o godzinie 10.00. Jest już godzina 15 i niestety przelewy nie dotarły nawet w drugiej sesji. Bank przetrzymuje pieniądze / przelewy.
  • ~michal / 2014-05-10 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    system nie działa mi od czwartku, to jest nie do pomyślenia. Ile będą to naprawiać? Chyba nie ma co czekać, tylko zmienic bank. Brak informacji ze strony banku. Gdzie tu profesjonalizm?
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    4 lata
  • ~Mocno zawiedziona / 2014-10-30 18:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Otworzyłam konto w Deutsche Bank bez opłat za kartę i bez opłat za prowadzenie rachunku, po kilku latach też nie było żadnych opłat, aż tu nagle naliczyli niebotyczne koszty za nic. Nie dostałam żadnego powiadomienia o zmianie opłat i prowizji (co jest mocno podejrzane!), nie korzystałam z konta ponad rok i naliczyli mi 190 zł za kartę! A od sierpnia 2014 naliczyli mi za kilka miesięcy opłaty za konto w walucie po ok. 5 USD i 5 EURO!

    W historii transakcji nie widać naliczeń, są schowane, nie są podświetlone nawet innym kolorem, nic!

    OSZUŚCI!

    Nie polecam. To czyste oszustwo. Czuje się skrzywdzona i oszukana.

    Jutro z samego rana zamykam konto i będę starać się opowiedzieć o tym co zrobili każdemu znajomemu, aby ostrzec przed takim wręcz wyłudzaniem pieniędzy.
    WadyOSZUŚCI! Ukrywają podwyżki opłat. Brak rzetelnej informacji.
  • ~Nirvana / 2016-09-09 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wziałem u nich kredyt gotówkowy - najwiekszy bład jaki do tej pory zrobiłem. Odstąpiłem od kredytu po dwóch dniach i musialem zaplacic 1400 zl za uruchomienie kredytu. Co do samego kredytu wg. mnie to lichwa XXI wieku i jedno wielkie oszustwo. Kredyt na 20 000 zl a do splaty ponad 31 000 to ponad 50% przecież!!!
    ZaletyŻadnych, dałbym 0 gwiazdek jakby było można.
    Wady-Ukryte opłaty
    -kolesiostwo i zalatwianie kredytu byle szybciej, żeby klient przeoczyl istotne rzeczy w umowie.
    Nigdy więcej kontaktów z tym Bankiem
  • ~Rafal / 2018-11-13 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankrutujacy bank chyba. Calosc polskich kont sprzedal Santanderowi, przy czym sa bledy w migracji kont. Totalna porazka. Konta zaginely.
    Gowniany niemiechi szajs.
  • ~seb / 2016-03-16 22:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, czyli jak szybko pozbyć się klientów.. wprowadzić opłatę 10 złotych miesięcznie za kartę i warunek zwalniający operacje za 700,-PLN ha ha chyba się pomyliły kraje
    Wadyobecnie brak zalet no chyba że to ma być jedyna karta do jedynego konta
    około 4 lat
  • ~seba w / 2015-01-13 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie jestem zaskoczony negatywnymi opiniami na temat banku. Również zaliczam się do ich klientów tylko dlatego, że mam u nich kredyt mieszkaniowy. Proste sprawy - a trzeba uzbroić się w cierpliwość (a najlepiej to załatwiać w oddziale, choć nie zawsze). Konto drogie, brak możliwości przelewów wewnętrznych w weekend czy święta (tj. z Oszczęd na ROR (sic!). Nie pisząc już o wysokim stopniu skomplikowania procedur odblokowania hasła
    Zaletybrak
    WadyTen bank chyba żyje z kredytów mieszkaniowych
    5
  • ~wolny / 2014-01-08 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w oddziale trzeba było dodatkowo egzekwować dzwoniąc na infolinię, bo towarzystwo nie jest w stanie wykonać tak prostej operacji w ciągu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Bank niby niemiecki, ale czekaj ruski miesiąc na reakcję.
    ZaletyDobrze wyćwiczone uśmiechy przy zdobywaniu klienta.
    WadyBrak możliwości wykonywania operacji na rachunkach w ramach banku w dni wolne i robocze po 18:00.
    10 lat
  • ~Łukasz - prawnik / 2013-03-27 15:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Szybkość załatwienia formalności z uruchomieniem kredytu woła o pomstę do nieba. Już po skompletowaniu dokumentów, zakończeniu negocjacji, - tego czasu już nie liczę - bank jeszcze przez dwa tygodnie "mielił" wszystko, choć miało to trwać 6 dni robocze, aby w końcu dokonać wypłaty środków. Bank ma czas na wszystko, opóźnienia, czy długie czas oczekiwania na załatwienie czegokolwiek, jest tłumaczone centralizacją decyzji. Dotyczy to także wystawienia zaświadczenie dla notariusza, celem zgłoszenia wniosku o wpis hipoteki (tydzień, a po wykłóceniu się , czas oczekiwania na dokument skrócił mi się o 2 dni). Co z tego, że bank przelał środki deweloperowi, skoro do tego czasu i potem, podnosi mi się ciśnienie. Odradzam taki bank. Piękne słówka, ale jak przychodzi co do czego, to tylko nerwy.
  • ~Aleksy / 2015-04-20 08:52
    Ocena: 1.33 / 5
    namówili mnie na zmianę kredytu z innego banku dadzą niższe oprocentowanie ale obowiązkowo ubezpieczenie, zgodziłem się było niższe o około 0,8 punkta procentowego w umowie było że zmian stóp o 0,5 punkta powoduje zmianę oprocentowania w X/14 obniżono stopy wiec napisałem do nich odpisali się że mam się cieszyć bo mam niskie oprocentowanie w lutym znowu obniżyli stopy o 0,5 a oprocentowanie kredytu ciągle jest takie same
    Zaletybrak
    Wadybrak obniżek oprocentowania mimo obniżek stóp procentowych
    8 miesiecy 156 000,00
  • ~Alina / 2015-12-10 14:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie jestem zadowolona z tego banku. Z czymkolwiek się tam zwracam, nie uzyskuję odpowiedzi, tylko Panie (co chwile inna) dzwonią do centrali, żeby się dowiedzieć co robić albo wprawdzają w błąd. Potrzebowalam pilnie wydruk ze swojego konta z pieczątką banku, na miejscu tego nie mogą zrobić, musze czekać kilka dni :/ Nie mówiąc o tym że każda informacja na papierze uzyskana od tego banku kosztuje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, niewykwalifikowany personel w placówce
    Kilka lat
  • ~anita / 2011-04-11 15:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Z całego serca odradzam korzystanie z usług DB. Po krótce opiszę moją "przygodę z bankiem": W 2009 roku wzięłam w owym banku kredyt na kwotę 80 tys. Spłacałam comiesięczne (niemałe zresztą około 1.800/mies.) raty. W 2010 roku zdecydowałam się spłacić pozostałą kwotę kredytu - w całości. Zadzwoniłam więc na infolinię DB i dowiedziałam się, iż muszę wpłacić 72.120 zł, aby zamknąć kredyt. ponieważ wpłacałam na drugi dzień popołudniu - wpłaciłam 72.400 zł.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy w lutym 2011 roku dostałam pisemko z informacją i blankietami, że muszę wpłacić jeszcze 12 rat po ponad 1800 zł! Udałam się do oddziału banku i... okazało się, że 20 tys. (!) zniknęło, ponieważ Bank z wpłaconej kwoty pobierał sobie comiesięczne raty, obracając jednocześnie moimi pieniędzmi. Tak więc pozostało niewiele ponad 50.000 zł. Kwotę tę natychmiast kazałam wpłacić na poczet kredytu, zaś i tak muszę płacić comiesięczne raty.
    Podsumowując - zero informacji, nierzetelność, a przede wszystkim świadome działanie na szkodę klienta. ODRADZAM!!!
    P.S. Zastanawiam się nad złożeniem wniosku do Urzędu Praw Konsumenta. Co byście zrobili na moim miejscu??
    Pozdrawiam
    WadyOszustwo konsumenta
    2 lata
  • ~Antoni / 2016-02-16 17:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Oddział DB Warszawa Jerozolimskie 117 - oddział nie wiadomo po co. Nie mogą zamknąć konta, bo nie są podpięci. W ogóle nie są stąd...???!
    ZaletyBrak
    WadyOddział widmo nic nie może
    2-3 lata
  • ~Darek R / 2011-06-07 15:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie chce mi się rozpisywać, najgorszy bank, poza może citibankiem, jaki dotąd spotkałem, traktują stałego klienta jak śmiecia, rozpatrzenie wniosku o mały kredyt, 3 tygodnie, 5 wizyt w oddziale donosząc co chwile nowe dokumenty (jakby raz nie mogli powiedzieć czego chcą), że w końcu po 3 tygodniach powiedzieli że... jednak nie dadzą. Klientowi co 8 lat odprowadza tam 6000zl pensji co miesiąc nie udzielili kredytu wpływy x 3.. :)
    Zaletynie ma
    Wadyo czym tylko pomyslisz
    8 lat współpracy
  • ~Didi / 2016-10-13 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo długo wszystko się załatwia w tym banku.Nie uzyskuje się prawdziwych informacji od pracowników.Bank wysyła informację poczta o spłacie kredytu mimo iż wyraźnie zastrzegła w umowie iż żadna korespondencja ma nie przychodzić.Zdecydowanie odradzam usługi tego banku.
    WadyNieprofesjonalne podejście do klienta
    Korzystałem parę lat ale co najmniej za dlugo
  • ~figa / 2014-11-29 13:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy DB uważa, że jego potencjalni klienci nie korzystają z internetu i nie dowiedzą się, że to co obiecują nowym (wszystko za darmo!) szybko stanie się przeszłościa, dołączą do "starych" klientów, którzy pewnego dnia obudzili się z ręką w nocniku, i tak, jak oni zaczną płacić kosmiczne sumy za wszystkie operacje?? To zwykłe nabijanie w butelkę, zwyczajne oszustwo!
    Zaletyzalety były, ale już ich nie ma
    Wadyoszukiwnie klientów
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1435
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796