Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2015-02-24 21:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli masz taki kaprys dać się "wydymać" przez bank zapraszam do Deutsche Banku! Zrobią to z kurtuazją, a ból odczujesz na koncie. Zasada jest prosta: najpierw pobiorą środki, a potem uniemożliwią ci jakiekolwiek operacje! Oczywiście, towarzyszy temu język wyszkolonych kretynek, nierozumiejących tekstu pisanego! Zatem internaucie: chcecie się dać "wydymać" i stracić pieniądze Deutsche Bank z siedzibą (niestety!) w Warszawie ZAPRASZA!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe!
    trzy miesiące
  • ~Jason / 2021-09-08 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Mimo że płacę ratę kredytu bez najmniejszych opóźnień potraktowano mnie jak kogoś kto wziął od nich pieniądze i uciekł gdzieś na Karaiby.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~joanna / 2015-12-17 08:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Żałuję, że wcześniej nie dotarłam na tą stronę... Im więcej czytam wpisów tym szerzej otwierają mi się oczy ze zdumienia - jakbym czytała o sobie. Mam na myśli sposób w jaki jestem obsługiwana w DB. Nasze starania o kredyt hipoteczny w tym "banku" trwały 4 miesiące... Kiedy dostarczyliśmy wszystkie wymagane dokumenty i myśleliśmy, że już za chwilę kredyt będzie można podpisywać, okazywało się, że analityk potrzebuje jeszcze dodatkowych informacji, pism (na niektóre trzeba było czekać 2 tygodnie), itp., niektóre z wcześniej dostarczonych dokumentów traciły ważność itd. a budowa stała w miejscu... Gdy kredyt podpisaliśmy zaczęły się kolejne schody... Od momentu zgłoszenia dyspozycji o wypłatę kolejnej transzy kredytu do chwili kiedy pieniądze są przelane trzeba czekać ok. 3-4 tygodni... A budowa stoi w miejscu... Mieliśmy taką sytuację - zgłosiłam mejlowo (bo dodzwonić się to cud) 2 tygodnie wcześniej dysp. o wypł kolejnej transzy i czekałam. Przyzwyczajona do tego, iż "się czeka" po 2 tygodniach zadzwoniłam do opiekuna żeby spr na jakim etapie jest sprawa i kiedy przyjedzie inspektor. Po 4 dniach prób kontaktu mąż poprzez infolinię uzyskał kontakt z dyrektorem placówki banku i dowiedział się, że nasz opiekun już nie pracuje w DB... I nikt nas o tym nie poinformował. Jest ustalona nowa Pani opiekun (od tygodnia) i powinna się kontaktować. Po kolejnych 2 dniach ciszy mąż zadzwonił na infolinię z prośbą, aby nowa opiekun raczyła wreszcie się do nas zgłosić. Ostatecznie dyrektor placówki monitorował czas wypłaty transzy (dzięki temu tylko o tydzień wydłużył się czas wypłaty pieniędzy w stosunku do tego co obiecywał Pan dyrektor...). W tej chwili jesteśmy 10 dni po zgłoszeniu nowej pani opiekun dysp. wypł. transzy i nadal nie mamy inf. zwrotnej kiedy przyjedzie inspektor, chociaż Pani obiecywała, że umówi inspekcję nA następny dzień. Zero inf zwrotnej, mimo iż 3 dni temu miała "oddzwonić po południu bo jest na spotkaniu" telefon nadal milczy... NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
  • ~Kolo / 2015-12-21 13:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli nie kwalifikujecie się do obsługi w ramach "private banking", uprzedzam przed inwestowaniem z tym bankiem w cokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
    Jako "zwykły klient" będziecie skazani wyłącznie na własne siły. W takim przypadku bank nie poczuwa się do przesyłania żadnych rekomendacji, czy nawet bieżących wycen jednostek. W moim przypadku zaczęło się od zaproponowania funduszu, którego już w momencie zakupu nie powinni byli zaproponować ze względu na jego sytuację, o czym dowiedziałem się (od banku, a jakże), ale dopiero w momencie gdy moje straty osiągnęły poziom 10 tys. zł. Straciłem i nie ma pretensji do samego funduszu czy własnej decyzji, znam zasady i wiem że inwestowanie to droga dwukierunkowa, ale bierność banku i jego kompletny brak zainteresowania inwestycją od momentu skasowania prowizji uważam ze zachowanie dyskwalifikujące.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    8 lat
  • ~Krzysztof / 2017-05-31 09:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam kredyt w db.
    Do czasu zawarcia umowy obsługa dobra,potem jest coraz gorzej.
    Kontakt z bankiem fatalny, co chwilę trzeba dostarczać kolejne dokumenty średnio 1-2 na 3 miesiące.Mimo terminowego dostarczania dokumentów i regularnej spłaty regularnie przychodzą pisma ponaglające. Dokumenty trzeba dostarczać w formie oryginalnej do banku nie można niczego przesłać mailem. Nie można nawet uzyskać nr telefonu lub choćby maila do osoby która zajmuje się naszą obsługą. Kontakt tylko przez teleserwis i ewentualnie łaskawie mogą oddzwonić. Miałem już kilka kredytów w różnych bankach wszystkie dawno spłacone terminowo,ale ten oceniam jako najbardziej upierdliwy.
    Zaletynic mi nie przychodzi do głowy
    Wadykontakt, obsługa posprzedażowa,bardzo duża ilość dokumentów które trzeba dostarczać przez cały okres kredytu.
  • ~kubush / 2017-09-03 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    trzeci miesiac nie moge zalatwic prostej sprawy /zalozenie rachunku maklerskiego/ ,tak niekompetentnej obslugi nie spotkalam w zadnym innym banku
    Zaletybrak
    Wadyopieszalosc i niekompetencja pracownikow
  • ~Marcin / 2015-03-03 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Przysłano mi kartę kredytową z pay pass. Mimo, że zgłaszałem iż pay pass nie chcę. Otrzymałem odpowiedź, że owa karta jest z tą opcją, ale można ją wyłączyć. NIc bardziej mylnego. Trzeba zablokować kartę kredytową i czekać, aż wydadzą nową z możliwością blokady usługi pay pass. Wszystkie karty wydane przed 23.02.2015 nie mają możliwości blokady pay pass. Błąd banku, a nie klienta, a i tak ten ostatni traci, bo nie ma możliwości używania karty kredytowej. Banda baranów i ch chorych procedur.
    Zaletybrak
    Wadystawianie klienta przed faktem dokonanym
  • ~meganiezadowolony / 2012-02-04 19:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Skandal!!! Niedawno założyłem tam konto, ale jak najszybciej uciekam gdzie indziej! Obsługa przez internet skandaliczna, dokładnie jak ze średniowiecza. Uwaga na płatności np.przez Allegro, nie mają możliwości zrobienia płatności internetowej, jedynie zwykły przelew, który może się realizować kilka dni (np jak zrobisz w piątek po 17-stej, to może łaskawie w poniedziałek odbiorca dostanie kasę) ale tez niekoniecznie, bo może to trwać do trzech dni roboczych! Jak zadzwoniłem na infolinię odwołać przelew który automatycznie zapisał się w tzw "przelewach odroczonych" to po kilku minutach mocno denerwującego słuchania przymusowej wku......cej muzyczki zgłosił się łaskawie miły cyniczny pan i poinformował mnie, że nie ma możliwości cofnięcia przelewu, który i tak się dokona i mogę złożyć reklamację, która będzie rozpatrywana - UWAGA!! - 30 dni !!! SKANDAL!!! Do tego w bankowości elektronicznej wszystko skomplikowane, niejasno poukładane i ogólnie na opak, zupełnie odwrotnie niż w innych bankach. Konto dla lubiących się denerwować, nic nie wymagających i baaaaardzo cierpliwych. Skrót DB - debilny. Ogólnie szkoda nerwów. Odradzam ten szczerze wszystkim ten hitlerowski bank!
    Zaletyjuz teraz nie widzę
    Wadywiele - czytaj tekst powyżej...
    tydzien - czyli za długo...
  • ~mirek68 / 2017-06-06 08:07
    Ocena: 1.33 / 5
    w banku panuje niesamowity bałagan , opiekunowie klientów nie spełniają żadnych norm
    , ale najgorsze chyb jest to że bank jest "bezosobowy " nie ma nikogo odpowiedzialnego za jakiekolwiek błędy czy uchybienia , Wszystkim niezadowolonym pozostaje kontakt mailowy . , gdybym miał taką wiedzę 10 lat temu kiedy brałem kredyt w tym banku ( nie pozsiadam żadnych zaległych spłat i wszystkie raty były spłacone w terminie ) na pewno bym tego nie zrobił , ale dzisiaj mogę tylko ostrzec ewentualnych przyszłych klientów
  • ~młody / 2013-03-09 16:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam DB-NET,myślałem że w niemieckim banku będzie wszystko oki ale zawiodłem się. Jest problem z doładowaniem telefonu przez stronę operatora, szczególnie w wekendy, święta i dni wolne, to samo z przelewami-NIEWYPAŁ, PORAŻKA, podali jakieś godziny graniczne i myślą że sprawa załatwiona, to ma chodzić na okrągło 24 na dobę.System mnie co chwilę wylogowuje nie można się nawet chwili zastanowić bo od razu wywala, strona konta skomplikowana, trudno się połapać ciężko wydrukować dokument, jak sie loguję na swoje konto to aż mnie telepie z nerwów. Jak zakładałem to konto 10.2011 r mieli 2-gie urodziny, proponowali drobny prezent za wpłacenie 1500 zł na 2 tyg. więc ile juz zarobili na obrocie tej forsy ? Chętnych było b. dużo bo to była wtedy najlepsza oferta.
    Zaletypodobno darmowa wypłata ze wszystkich bankomatów w Polsce, ale w całej Polsce nie sprawdzałem
    Wady1 zaleta j.w. reszta to same wady
    1,5 roku, 1500 wpłaty na 2 tyg
  • ~thomas / 2009-04-07 14:56
    Ocena: 1.33 / 5
    nie wiem jak mogłem dać się wkręcić w ten bank, niestety troszkę potrwa zanim się z tego szamba wyplącze. Bank zmienia warunki z dnia na dzień w sposób drastyczny np. zmiana cennika na podpisanie aneksu ze 150 na 250zł, bo akurat było dużo klientów na tego rodzaj usługi, alebo zmiana spreadu o 50% wzwyż, tak żeby kredytobiorcom żyło się lepiej. 5 bankomatów na krzyż a wypłata w innym to ogromne opłaty. Naprawdę nie dajcie się skusić na ten bank, bo kiepsko na tym wyjdziecie. Nie mówię tego dlatego, że doprowadzili mnie do bankructwa, bo stać mnie na drożyznę, ale jak sobie ostatnio w chwili wolnej podliczyłem ile ja płacę dodatkowo na ten bank to mi włosy dęba stanęły, bo nawet u mafii chyba nie zapłaciłbym takich kwot.
    Zalety- miła obsługa
    Wadydrogo, nieprzewidywalnie, niestabilnie, nieprofesjonalnie nazwałbym to wprost złodziejstwo i oszustwo
    4-5 lat
  • ~Tomasz / 2015-05-05 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa po sprzedaży kredytu we frankach jest skandaliczna. Opiekun nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Na infolinii nie udzielają informacji o wziętych kredytach i to po mimo weryfikacji danych i odsyłają do opiekuna, który... nie oddzwania. Cynizm na maxa i niska etyka zawodowa zagościła w DB. Odradzam zdecydowanie!
    Zalety???
    Wadydrastycznie spadła jakość obsługi, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, kręcą
    ponad 5 lat
  • ~Tomasz / 2016-07-20 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank nastawiony na łupienie klienta.

    Instytucja, która czyha na klienta wykorzystując wszelkie kruczki w umowach aby narzucić dodatkowe prowizje czy opłaty. Zero kontaktu, opieki (jestem klientem sektora "private banking"). Odpowiedź na reklamację przyszła po 45 dniach.

    Czytajcie uważnie wszyskie zapisy umowy i wszystkie klauzule Ogólnych Warunków. Jeżeli jest tam coś niekorzystne dla Was to na pewno zostanie wykorzystane!
    Zaletybrak
    WadyBank nastawiony na karanie klienta.
    Klient od roku w Warszawie.
  • ~ADAM / 2015-07-09 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Warunkiem uzyskaniu kredytu w DB było otwarcie konta osobistego, walutowego itd. Szczęśliwie udało mi sie spłacić zobowiązanie wobec DB. Obsługa kredytu poniżej wszelkiej krytyki, po prostu dranat! Cesja z polisy ubezpieczniowej - coroczna gehenna!! Pomimo dostarczania wymaganych dokumentów do oddziału ciagle pojawiały sie ponaglenia z centrali.
    Obsługa konta osobistego I walutowego? Obsługa? Nie to zwykłe, ustawiczne przekazywanie wszystkiego do akceptacji centrali! Moja rada: dobrze sie zastanówcie zanim dacie się skusić korzystną ofertą z tego banku!
    Zaletynie ma!!!!!
    Wadyskostniała, nieelastyczna, żenująca struktura obsługi
    5lat
  • ~Aleksandra / 2015-06-11 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej upierdliwy bank, z jakim miałam do czynienia. 2 lata temu wzięłam kredyt inwestycyjny na firmę. Spłacam regularnie, bez żadnych opóźnień. Po roku przyszło pismo, że bank prosi o PIT za zeszły rok (przegląd firmy). Wysłałam, ale to nie wystarcza analitykowi banku. Żądają już po raz trzeci co raz to nowych, kolejnych zaświadczeń - jeszcze KPiR za każdy miesiąc, 3 załączniki (jak do wniosku kredytowego)o danych finansowych firmy, trzy stronicowy załącznik o danych firmowych i o osobie fizycznej.
    Zaletynie widzę
    Wadybiurokracja
    2013
  • ~andrzejb / 2015-01-16 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia niedość, ze ciagle biara pieniadze co miesiac gdzie inne banki juz nic nie bora albo po 1 zl to jeszcze nigdy sie nie zdarzylo zeby przelew przyszedl tego samego dnia !!!! Zdecydowanie odradzam kazdemu ten srediowieczny bank
    Zaletyzadne
    Wadywszystko
    3 lata
  • ~Ant / 2016-11-15 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były klient, nie polecam. Kilkanaście prób zmiany hasła-nadania nowego hasła przez system telefoniczny zakończyło się niepowodzeniem. Różne telefony komórkowe, różne sieci- zawsze to samo. Za każdym razem ta sama weryfikacja, za każdym razem całkowita bezradność konsultanta na występujący problem w postaci stwierdzenia przez telesystem, że wprowadzone hasła nie pokrywają się, choć oczywiście się pokrywały. Standardowa spychologia przez ludzi dzwoniących z DB w innych sprawach na wieść o problemach. Z całą przyjemnością opchną ci dodatkowe produkty... a że nie masz dostępu do swojego konta? Drobnostka. Do najbliższej placówki miałem w najlepszym razie kilkadziesiąt kilometrów a konto było alternatywne, więc odpuściłem temat.

    Nadmienię, iż w ciągu kilku lat DB w najmniejszym stopniu nie zainteresowało się sprawą, mimo tych wszystkich telefonów, skarg i reklamacji pisanej. Nie zapomnieli rzecz jasna wysyłać mi listów o jak się okazało wprowadzaniu kolejnych opłat i podwyżek wprowadzonych opłat. W tym byli szatańsko niezawodni.

    Po powrocie do kraju i wizycie w oddziale okazało się, że konto zakładane jako całkowicie darmowe, naliczyło sobie kilkaset zł opłat. Debet-dług latami sobie puchł, nawet choćby śladowo nie informując o swoim istnieniu wesołego sponsora.

    Zapłaciłem bez szemrania przy okazji rzucenia kwitu o likwidacji konta- niska cena za szybkie chirurgiczne odcięcie się od tak żałosnej instytucji finansowej.

    Reasumując DB to typowy krajowy bieda-oddział nastawiony na produkt pt. kredyty hipoteczne. Całą resztę mają w głębokim poważaniu, utrzymując niedoinwestowane zaplecze kadrowe i technologiczne w stanie częściowo kontrolowanego rozkładu, zmierzającego sukcesywnie do likwidacji. Której wypada im życzyć.
    ZaletyNie dane mi było poznać.. no może tyle, że wniosek o likwidacje rachunku bez problemu do znalezienia przez google na ich stronie.
    WadyWszystko co dane mi było poznać.
    Były "klient" od 4 lat do niedawna.
  • ~basia / 2010-05-12 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    proponuję, by pracownicy tegoż banku zapoznali się ze słowem "kultura osobista" w słowniku wyrazów obcych. Sposób kontaktu z klientem jest żenujący. Już parodniowe opóźnienie w spłacie kredytu powoduje tzw. twardą windykację i nieustanne telefony i SMS-y. Dodam tylko, że było to AŻ 66 zł... i zalegałam 4 dni z wpłatą i wynikało jedynie z nieświadomości. Z takim nagabywaniem spotkałam się tylko ze strony pseudo Sygma Banku.
  • ~Da / 2014-11-27 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat , mimo, że stopy procentowe spadły, nie otrzymałam żadnej informacji, że oprocentowanie kredytu obniżono, zero reakcji ze strony banku, cisza....
    ZaletyNie widzę
    WadyBrak reakcji, bank jak pijawka
    Drogo
  • ~dobrapolisa / 2016-12-14 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na konto firmowe. Przy składaniu wniosku przez internet jest informacja że następny krok to telefon od kuriera który umówi się na dostarczenie umowy proszą o przygotowanie ksero dowodu osobistego. Jednak procedura jest inna.
    Dzwonią z info lini przeprowadzają dokładny wywiad w sprawie profilu działalności firmy a na koniec zażyczyli sobie przygotować ksero książki przychodów i rozchodów. Zaznaczam że nie starałem sie o limit kredytowy więc nie rozumiem po co im to. Domyślam się że chca odrazu przygotować ofertę kredytową ale ja nie lubie jak mi się coś wciska na siłe.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 908
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807