Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robbinhood / 2013-04-10 23:21
    Ocena: 3.33 / 5
    Przelew wykonany w piatek docieral na rachunek oszczednosciowy dopiero w poniedzialek. co sie dzialo z pieniedzmi przez 3 dni w obrebie jednego banku? parodia. na szczescie nie bylo problemow z rezygnacja z konta
    Zaletydarmowe, tania karta debetowa
    Wadybrak natychmiastowych przelewow w obrebie banku
    1,5 roku
  • ~asc / 2014-05-09 11:54
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja dołożę informację, że przynajmniej od 7.05 (wtedy próbowałem się zalogować) nie działa system dbeasy dla klientów indywidualnych, zatem nie można się zalogować, nie wspominając o wykonaniu przelewu, brak jest też informacji kiedy zadziała. Oczywiście można zadzwonić i złozyc dyspozycję tel - teoretycznie za darmo, ale za połaczenie zapłacisz i to słono. Sam bank informuje, że niestety trzeba być cierpliwym ze względu na ilość petentów.
    1 rok
  • ~jacek / 2011-06-03 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Na każdym etapie załatwiania kredytu tworzą atmosferę niepewności nawet u wymarzonego klienta. Klient prawie do końca nie wie czy posiada w opinii banku zdolność kredytową i czy jego nieruchomość spodoba się jego analitykom. Zmuszają klienta, w przeciwieństwie do wielu banków na przeprowadzenie kosztownego operatu szacunkowego, by później się z nim w ogóle nie liczyć, ponieważ najważniejsza jest opinia analityka zupełnie różna od opinii rzeczoznawcy (z listy DB), na której ten pierwszy się opiera. Z oferty zrezygnowałem, ponieważ mając wysoką zdolność kredytową bank próbował mnie skłonić (brak dialogu) do zadłużenia się w nim na 120% większą sumę niż wnioskowałem. Na stronach reklamujących DB inormuje się, że ich doradcy mają pewne kompetencje do negocjacji kredytu. Zaprzeczam, ponieważ ten tzw. "doradca" tylko pośredniczy między klientem a tajemniczymi decydentami nieuchwytnymi nawet przy pomocy telefonu komórkowego. Pamiątką przygody z DB pozostały mi tylko reklamy przychodzące na moją pocztę elektroniczną, którą byłem zobowiązany im podac w trakcie załatwiania kredytu.
  • ~Janusz / 2016-06-05 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Poprawili doładowania telefonów, reszta po staremu
    Zaletymożna już doładować telefon przez 24godz
    WadyDROGI
  • ~Karolina / 2012-11-04 22:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Zacznę może od tego, że w chwili obecnej serwis internetowy po prostu NIE DZIAŁA. Mam trochę płatności do wykonania, więc jest to lekka porażka. Przelewy trwają niesamowicie długo, nawet pomiędzy dwoma rachunkami tej samej osoby! Wyciągam kasę z oszczędnościowego na ROR, kasa znika, ale na RORze się nie pojawia do następnej sesji. Kretynizm! W drugą stronę wygląda tak samo, jak również przy spłacaniu karty kredytowej. Czy bank przetrzymuje te pieniądze i operuje nimi w międzyczasie?? Jeśli tak, to bardzo nieładna praktyka.

    Wystąpiły również komplikacje z moim kredytem w początkowej fazie. Doradca, z którym zawierałam umowę, odszedł z pracy. Jego następca, z którym kontaktowałam się w sprawie podbicia dokumentów nt 100% wykończenia mieszkania, również zniknął. Dokumentów nie przekazał. Dostałam bardzo nieprzyjemne pismo o złamaniu warunków umowy kredytowej, bo nie została dotrzymana formalność z ich strony. Passion to perform? Jakoś słabo.
    ZaletyNARESZCIE zlikwidowali karty-zdrapki na rzecz haseł SMSowych.
    WadyTragicznie mało sesji eliksirowych albo w nieużytecznych godzinach. Bankowość internetowa trwa okropnie długo!
    Kredyt hipoteczny, 2 lata. W pakiecie obowiązkowe konto osobiste i karta kredytowa.
  • ~Łukasz - prawnik / 2016-06-01 11:06
    Ocena: 3.00 / 5
    I. Spłacam kredyt hipoteczny w PLN, od 3 lat, terminowo i bezproblemowo. Bank zatem też mi nie stwarza kłopotów z faktu, że wpłacana pensja okresowo jest ciut niższa od wymaganej. II. Po odejściu jednej pani, która zajmowała się moim kredytem, nie dostałem jednak drugiej osoby, z którą mógłbym kontaktować się w razie pytań i wątpliwości. Widocznie, nie ma takiej praktyki albo potrzeby. III. Systematycznie otrzymuję zawiadomienia o ratach kredytu wysokości. IV. W miarę potrzeby otrzymuję oferty pożyczki w ramach karty kredytowej (jakieś 6 % w skali roku). W tych okolicznościach oceny są uśrednione a zatem w porządku.
    ZaletyBezproblemowo
    WadyNie mam z kim z oddziału kontaktować się, gdyby zachodziła taka potrzeba.
    3 lata
  • ~Majka / 2016-03-02 11:54
    Ocena: 3.00 / 5
    bank jak bank,ale drogi jak cholera za wszystko trzeba płacić nie ma nic darmo.Aby tam wziąć pożyczke dochód netto musi przekraczać 2000 zł netto to tak samo z Aliorem bank Dwa banki złączyć razem DB+AB=0,mam dobra historie kredytowa jak i zarobki i co w DB odmowa w Aliorze również a w innych bankach po za bankiem bez ale żadnego mogłam skorzystać z propozycji pożyczek. DB bank nie jest przyjaznym bankiem miałam tam otwarte konto, ale go postanowiłam zamknąć, bo opłaty były duże za cokolwiek prowadzenie konta, korzystanie z karty do bankomatu za przelewy, prowizje i inne opłaty. A obsługa banku przeciętna nie za specjalna.Poważni ludzie tam pracują z podniesionymi głowami jak jacyś pańszczyźniani tego banku i tej placówki, gdzie miałam konto i przyjemność współpracować z nimi. Czy polecam i tak i nie nic do nich nie mam, nic się nie wydarzyło co mogło mnie wkurzyć i wyprowadzić z równowagi. Ale czytając opinie bank nie cieszy się dobra opinia, żadko kto pochwala współpracę z tym bankiem a ktoś stracił 10 tys przez inwestowanie, co jest ryzykowne zarabiasz, albo tracisz tak się gra na giełdach, dziś ma się farsę a jutro czczy za tydzień za miesiąc fiasko klapa 10 tys. stracić uff bym tego nie przeżyła.Ja systematycznie oszczędzam, odkładam co miesiąc sporą kwotę,by mieć gdyby coś się w życiu wydarzyło różnie to bywa w tych czasach to pod ręką są zapasy, niż to ,aby lecieć do banku po pożyczkę, czy kredyt, gdyby mi z konta ubyło 10 tyś. przez bezmyślność swoja, czy z winy banku bym chyba zwariowała z wściekłości. Choć banki są nie święte również okradają swoich klientów wiem, bo widzę codziennie w bankowości elektronicznej, ile sobie ot tak pobierają za co na co, po co w jakim celu, to co jest pobrane jest w wyciąg,a kiedyś patrzę na kwotę moje konto w necie i w momencie hyc nie ma 50 zł. Ja mam konto w banku, który połączył się z BGŻ kto wie co to za bank niech sobie sprawdzi na różnych stronach internetowych. Jestem z nimi od 6 lat i nigdy nie miałam problemów z obsługa banku, z otrzymaniem pożyczki, wszystko jest niby w porządku tylko jak wspomniałam lubią skubnąć z konta drobną kwotę od czasu do czasu, bardzo rzadko, ale jednak, drobne niby kwoty,aby nie do patrzyć się, a ja mam oko dobre i na oczach w necie w bankowości elekronicznej myk nie ma 50 zł, potem było 94 zł dwa razy pobrali, była reklamacja, spór i oddali z nawiązką i przeprosili listownie za taki stan rzeczy. Ale co jedna pracownica stołek straciła w pracy w bankowości przez jej pazerność. Nie warto zabrać nawet 3 zł,10 zł, aby potem wstydu się najeść przed koleżankami w pracy czy przed szefostwem. Przypał okropny musi być, aby się tłumaczyć po co tak zrobiła przed dyrekcją. Tak jest we wszystkich bankach, gdzie pracownicy do siebie kasę nabijają na konto, ale to się wyda tak, po co ta pazerność, wstyd, upokorzenie, dyscyplinarka,która dyskwalifikuje podjęcie innej pracy z takimi papierami z negatywna opinia pracownika przez dyrekcje. To wszystko z mojej strony. Nie dajcie się Polacy robić w bambuko tego Wam życzę.
    Zaletyokey
    Wadydrogo,obsługa klienta banku DB nie miła nadufane panienki zza biurka jak gbury.
    bardzo krótko,dużo zapłaciłam za prowadzenie konta przez 1 rok.
  • ~Mateusz / 2016-01-13 21:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Brałem kredyt w MDM na 300 tys. Czekałem równe 3 mce na decyzje i podpisanie umowy. Jeśli kogoś goni czas to gwarantuje, że w Deutsche na decyzję czeka się najdluzej. Łącznie 4 razy po złożeniu wniosku cos donosiłem. Analityk potrzebowal zaświadczenia z innego banku o tym ze spłaciłem kredyt mimo iż w BIK była ta informacja, musiałem się tłumaczyć czemu 7 lat temu miałem małe opóźnienie w spłata itd. Generalnie traktuja klienta z 0 zaufaniem, kompletny beton i ciągle pomyłki w dokumentach wypelnianych przez bank.
    Zaletydóbra
  • ~mkrk / 2017-08-09 22:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zbulwersowana poziomem obsługi klienta biznesowego, w banku w którym mam konto od blisko czterech lat nie mogę dostać linii kredytowej bo rzekomo nie mam zdolności. Dodam, że w tym samym czasie odezwał się do mnie inny bank który zaproponował mi 500000 zł (jutro podpisuję umowę) na podstawie tych samych dokumentów:) Efekt - przenoszę swoje konto do innego banku, a Panu M.K. gratuluję utraty klienta poprzez spuszczenie po brzytwie (pewnie nie chciało mu się weryfikować dokumentów). Długo zastanawiałam się czy nie zgłosić przełożonemu tego Pana moich obaw względem prawidłowej weryfikacji ale stwierdziłam, że szkoda mojego cennego czasu. Pozdrawiam wszystkich cierpliwych posiadających konto w db
  • ~Obcokrajowiec / 2016-07-19 02:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałem założyć konto. Na stronie internetowej brak opcji dla zakładania konta jeśli jesteś cudzoziemcem. Udałem się do banku, poproszono mnie o dokument tożsamości, i ponieważ jestem cudzoziemcem, to potrzebują zgłosić mnie do centrali, po góra trzech dniach miała być odpowiedź i telefon do mnie z placówki. Minęło 2 mieś. jak nikt nie odezwał się. Dwa razy do nich dzwoniłem sam, 3 razy pisałem maili i nadal zero kontaktu.

    Tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta nie widziałem jeszcze nigdzie!
  • ~Poznanianka / 2017-11-26 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank tworza jego pracownicy, niestety pracownicy DB w Polsce to zadufane w sobie osoby, paniusie, ktore malo co wiedza, obsluga jest niesympatyczna 80%. Mezczyzni-obsluga klaniaja sie tylko tym z wielkimi kontami i super samochodami. Nie znaja przepisow, wszystko idzie wolno, nie ma slowa przepraszam za ich pomylki. Patrza na czlowieka z gory. Niemiecki wlasciciel powinien zbadac o co to chodzi dlaczego w tych bankach obsluga jest 80% niesympatyczna. Personel jest dla nas klientow a nie my dla nich ! Musze powiedziec, ze taki stan rzeczy jest tylko w Polsce !!! Zalozylam tam konto bo mam blisko od domu ale zadowolenia nie mam z kontaktow z personelem. Choc ostatnio zaczela mnie obslugiwac inna kobieta i ta jest mila.....ale to jest wlasnie te jedyne 20% dobrych pracownikow, reszta powinna isc na szkolenia jak rozmawiac z klientem i co miec na twarzy - naburmuszenie czy usmiech. Te 80% zwolnilabym bez namyslu. Dodatkowo gubia dokumenty przez co wydluza sie czas oczekiwania na decyzje. Odejmowali mi miesiecznie wiecej pieniedzy niz powinni, dopiero po 4 miesiacach sprawa sie wyjasnila i zwrocili to co niesluszne odciagali. Moze mysleli, ze sie nie pokapuje bo to byla niewielka suma ale w rocznym zestawieniu to juz cos.
    Zaletyblisko domu
  • ~CentrumBW / 2014-05-07 19:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Dałem się skusić atrakcyjną finansowo ofertą prowadzenia konta firmowego. Niestety dzisiaj bank "zafundował" nam kolejną awarię systemu dostępu do konta przez internet. Na stronie banku ukazała się jedynie lakoniczna informacja, że że w chwili obecnej system db easyNET nie jest dostępny. Nawet słowa o tym = kiedy będziemy mogli mieć na powrót mieć dostęp do naszych pieniędzy.ZGROZA i komplety brak wyobraźni i profesjonalizmu ! Wierzyc się również nie chce, że tak duży bank nie posiada na naszym rynku aplikacji na Androida.
    ZaletyNiskie opłaty
    WadyJak w opinii
    Ok. 4 m-ce
  • ~chautz / 2013-11-29 16:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła wypłata z bankomatu jest odnotowana dopiero po dwóch dniach na rachunku (w międzyczasie ujęta jest w blokadach), do tego dochodzi archaiczny system przelewów oczekujących. Aby sprawdzić faktyczny stan rach. trzeba klikać, sumować, odejmować. Dla wytrwałych.
    Zaletybezprowizyjna wypłata ze wszystkich bankomatów
    Wady- archaiczny system bankowości internetowej, brak wpłatomatów, brak opcji karty zbliżeniowej
    5 miesięcy
  • ~klient DB / 2013-03-17 20:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Oceńcie sami, po czterech miesiącach mam kilka upomnień za niezapłacone rachunki i zablokowany telefon. Płatność odhaczona jako zrealizowana, konto zmniejszone o zleconą kwotę, tylko nic nie poszło.
    Zaletyznany Bank
    WadyŻe jeszcze istnieje
    od listopada 2012
  • ~Magda / 2015-06-30 10:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Postanowiłam założyć konto firmowe w DB ponieważ w różnych rankingach było na 1 miejscu. Złożyłam wniosek przez internet. Miałam oczekiwać na kuriera z umową. Po prawie 2 tygodniach ciszy, aby przyspieszyć założenie konta udałam się do banku osobiście, gdzie uzyskałam informację, że jeśli złożyłam wniosek internetowo nie mam możliwości założenia konta osobiście i muszę dalej oczekiwać. Po kilku interwencjach przez tel kurier i tak nie dotarł. Anulowałam wniosek intern., aby udać się znów osobiście do banku. Na miejscu uzyskałam info, że czas potrzebny na założenie rachunku to ok 4 h gdzie i tak następnego dnia trzeba znów przyjść, aby coś podpisać. Jak na dzisiejsze czasy i konkurencję to żenujące! Poszłam do konkurencji i w 15 minut mam konto! Ze względu na organizację nie polecam tego banku.
    Zaletydobra oferta firmowa
    Wadybrak organizacji NIc nie można załatwić
  • ~Mimi / 2013-01-03 20:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Polityka Banku polega na tym, iż najważniejsi są nie klienci ale ich pieniądze. Ciągle mam jakieś problemy z tym bankiem.
    Dzisiaj chciałam odblokować konto (zablokowane przez bank) poświęciłam 5 godzin i 25 zł w połączeniach telefonicznych (około 50 połączeń). Nic nie załatwiłam. W banku powiedzieli że mam dzwonić na infolinię otwartą przez 24h - nie dodzwoniłam się (nikt nie odbiera). Nie mogę zrobić przelewów za rachunki. Pewnie jutro też się nie dodzwonię a w banku odeślą znowu na infolinię.
    ZaletyKiedyś pierwszy bank z możliwością wypłat ze wszystkich bankomatów bez prowizji.
    WadyCiągłe problemy z załatwianiem najprostrzych spraw
    kilka lat
  • ~mk / 2011-10-25 21:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Klientom którzy podpisali umowę przysłaną przez kuriera polecam obejrzenie podpisu pracownika banku przed wpłaceniem pieniędzy, gdyż jest on po prostu wydrukowany. I jak teraz udowodnić, że nie wydrukowaliście sobie umowy skanując wcześniej podpis od kolegi???
  • ~tom / 2013-02-13 10:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli chcesz osiwieć - złóż wniosek o kredyt hipoteczny w DB. Straciłem 2 miesiące na użeranie się z tym bankiem, mimo że mam zdolność kredytową kilkukrotnie wyższą od wnioskowanego kredytu. Analitycy DB to biurokraci z klapkami na oczach, którzy potrafią rozwodzić się nad zupełnie absurdalnymi sprawami zamiast skupić się nad tak podstawowymi sprawami jak konstrukcja umowy kredytowej. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
    Zaletypotencjalnie niska marża
    Wadybiurokracja i niekompetencja
  • ~wkur....ony / 2012-11-11 19:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie mogę dokonać przelewu przez Internet.
    Wszystko jest ok, cały proces przebiega poprawnie i bez błędu, ale kwota nie jest zdejmowana z rachunku. Przelew nie jest realizowany. Napisałem komunikat do banku o problemie. Brak odpowiedzi.

    DB zawsze miało olewczy stosunek do klientów.
    Wiedza że mają najkorzystniejszą ofertę więc już niczym się nie przejmują.
    ZaletyNajkorzystniejsza oferta konta osobistego
    WadyObsługa ma w dupie klienta
    6 lat
  • ~Zawiedziony / 2016-03-11 10:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Niekorzystne obciążenie rachunku osobistego opłatami za korzystanie z karty bankomatowej
    w wysokości 10zł miesięcznie, w przypadku braku obrotów kartą na kwotę 700zł.
    Bank, który początkowo był prawie darmowy, wprowadził również dodatkowe opłaty (wprawdzie niskie) za przelewy internetowe, dla kont innych niż e-konto. Ponadto znacznie obniżył oprocentowanie naszych lokat. Jedyną zaletą jest internetowa forma zarządzania swoimi rachunkami. W sumie niewielkie korzyści,(a raczej straty) dlatego też zamierzam zlikwidować swoje konto w tym banku.
    ZaletyDobra forma zarządzania swoim środkami w systemie internetowym.
    WadyNiskie oprocentowania lokat i duże koszty obsługi konta osobistego
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796