-
~manik90 / 2015-07-21 10:54
ja mam horizona w sumie bylo roznie, ale i tak lepiej niz to co mialem jakis zacofany totalnie, a teraz moze i trzeba go resetowac ale ma wiecej opcji -
-
~Paweł / 2015-05-28 11:45
Wszystkim, którzy rozmyślają nad platformą HORIZON mówię jednoznacznie: NIGDY TEGO NIE BIERZCIE!!!!! Mam go od pażdzienika 2014, ciągłe awarie, już 3 dekoder, bezczelne ignorowanie reklamacji, ciągłe prace nad modernizacją systemu, ogólnie BUBEL -
~plinki / 2015-06-01 13:31
ja korzystam z horizona i jestem zadowolony z jego funkcjonowania i ilosci opcji ktore posiada. w porownaniu co mozna bylo dostac od innych jest to dobra propozycja. -
~SN / 2015-02-21 16:06
Ta firma nie powinna świadczyć usług jakichkolwiek. Pracownicy firmy nie są przygotowani do obsługi klienta. Umowa to kawałek papieru zobowiązujący klienta do płacenia. Kontakt telefoniczny czy czat - tragedia intelektualna. Wystawienie faktury to zadanie zbyt trudne dla pracowników tej firmy. Nie polecam, korzystając z UPC będziecie czuć się jak śmiecie, a nie jak klienci. ZaletybrakWadyniekompetentna obsługa, nieumiejętność opanowania fakturowania i płatności, obsługa płatności przez najbardziej powolny bank, arogancja pracowników i ich totalna niekompetencja, konieczność przyjęcia postawy żebraka żeby odzyskać swoje pieniądze10 mcy, stanowczo za drogo -
~Waldemar / 2015-12-02 17:04
Witam! Nie jestem zachwycony nowym dekoderem Horizon. Jest to niewypał. Często trzeba go resetować by, funkcjonował jak należy. Ostrzegam innych użytkowników przed błędem nabycia owego urządzenia. Będziecie żałować! ZaletybrakWadypatrz wyzejrok,dopłata wyniosła około 40 zł