Firma oparta o kodeks "złodziejski" (wszystkie chwyty w celu wyłudzenia pieniędzy i oszukania klienta dozwolone). Całkowity brak wsparcia technicznego. Jeśli coś nie działa to jest TWÓJ (kliencie) problem. Klient z podpisaną umową jest dla nich niczym - dla tych którzy chcą kupić usługę to nawet specjalne okienka bez kolejki i kontakt telefoniczny bez czekania się znajdzie. Gdy chcesz reklamować lub zgłosić awarię - okazuje się wówczas, że nawet znalezienie informacji o tym jak to zrobić jest BARDZO utrudnione. Podobnie, gdy chcesz wymówić umowę. Wówczas proces jest znakomicie utrudniony i schowany przed użytkownikiem.
Banda oszustów - i doprawdy ciekawe jak to jest, że nikt się tym nie zajął. (prokuratura, urząd antymonopolowy czy tym podobne instytucje).
Na marginesie: jakość internetu słabiutka. Te ich promocje na 60Mb, 120Mb itp to jedna wielka lipa. Miałem internet u innego providera (przepływność 6Mb) i było lepiej niż teraz gdy mam 60Mb UPCZaletybrak - albo inaczej: nic specjalnego. Mają duży zasięg
WadyMają zbyt duży zasięg (pozycja prawie monopoistyczna), cena za usługę wygórowana, oszukańcze metody konstruowania Umów, całkowity brak wsparcia technicznego i brak poszanowania klienta
13 miesięcy. 150zł - ale "zrobiło się" 169zl (bo okazuje się, że włączone "na okres próóbny darmowe" kanały hd trzeba było specjalną procedurą "wymówić". To przykład oszukańczych praktyk UPC