A teraz kilka uwag na temat ich świadczonych usług. Nie było tygodnia żeby z jakimś kanałem nie był problem. A to brakowało dźwięku, a to brakowało obrazu albo w ogóle nie było i jednego i drugiego. Dzwonienie na infolinie i działo technicznego wymaga anielskiej cierpliwości. 10-15 a czasem 20 minut czekając na to żeby ktoś łaskawie odebrał a licznik i koszty oczywiście się naliczają.
UPC żeby ułatwic klientom kontakt umożliwiło komunikację za pomocą live chatu ale tylko dla osób które chcą zamówić nowe usługi. Starzy klienci muszą płacić. Żadna osoba z UPC nie zadzwoni do klienta - niech sami dzwoni i płaci. Dla porównania gdy zgłaszałem problem w firmie Sony z moja PS3 pamietam ze konsultant załatwil za mnie wszystko dzwonil do mnie na koszt firmy i na bierząco mnie o wszystkim informował. UPC nie rozumie że klient jest najwazniejszy.
Przez 6 miesiecy kilkukrotnie zgłaszałem problem z eurosportem. Obraz był powiekszony przez nadawce i nawet znaczek z nazwa kanału nie miescil sie na ekranie TV - wyobrazcie sobie mecz tenisa gdzie zawodnik biegnie w jedna lub druga strone i znika z pola widzenia... paranoja.
Na koniec wypowiedzenie umowy wysłane jeszcze tylko miesiac i nagle telefony z UPC sie urywaja ze moga mi obnizyc abonament o 20zł !!! Wow padłem z wrazenia. Opamietali sie po tylu miesiacach jak zobaczyli ze miarka sie przebrała i straca klienta. Powiedziałem gdzie moga sobie wsadzic te 20zł i ze nie zycze sobie nigdy wiecej tel z ich strony. Wszystkim serdecznie odradzam tę firmę bo jak juz podpiszecie umowe bedziecie dla nich płacacymi, nic nie wartymi smieciami.
Zaletybrak
Wadywysoka cena, obsługa klienta rodem z prl, problemy techniczne, uboga oferta programowa
10