Kiedy wreszcie usunięcie awarie z zeszlego tygodnia. UPC to dziadostwo. U mnie internet "pada" średnio raz w tygodniu a telewizja 2 razy w miesiącu. Jak chcesz sobie podnieść ciśnienie proponuje kontakt z infolinia. Po ostatnim "padzie" panienka z infolinii zaproponowała mi kontakt z producentem telewizora w Korei. buahaha. Dno i metr mułu - dobrze że, jeszcze tyłko dwa miesiące będę w tym dziadostwo
ZaletyDno
WadyPad za padem internetu i telewizji kablowej.
~staszek657 / 2017-01-29 09:04
Ocena: 1.00 / 5
wszystko bylo ok poki nie zaczela sie robic pikselizacja na ekranie owszem wysylano serwisantow robili co mogli lecz polegli nie dali rady , po 2 miesiacach po prostu upc zaczelo mnie splawiac kiedy dzwonilem odwieszali rozmowy na 15min mowili ze wysla sewisantow lub oddzwonia , w sumie minely ponad 2 miesiace a telewizji nadal nie da sie ogladac .
Zaletybrak
Wadymacie klienta w dupie
~Tomek / 2022-02-02 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!
Dekoder 4K to urządzenie o bardzo ograniczonej funkcjonalności.
ZaletyGabaryty
Wady-Brak możliwości przewijania zapisanych programów
-Problematyczny pilot (brak współpracy z nowymi telewizorami Samsung)
MiejscowośćKraków
~Tomy / 2022-11-20 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Mistrzostwa świata 2022 Katar tvp w 4k darmowy kanał w naziemnej - tylko nie w upc!!!
Jeszcze kilka miesięcy i wracam do konkurencji
MiejscowośćWarszawa
~UPC / 2014-11-16 00:10
Ocena: 1.00 / 5
Składam od trzech miesięcy reklamację na działanie nagrywarki. Nie mogę się doprosić o zmianę na działający sprzęt.Raz nagrywa raz nie. Infolinia wmawia mi że mają problem z softem. Osoba od utrzymania klienta powiedziała mi że muszę zmienić usługę na droższą to dostanę działający sprzęt jakiś mediaboks. A ja chcę tylko aby sprzęt działał. Proszę o pomoc co mogę zrobić napisać do UOKIK czy co... ile czasu mają na odpowiedź na reklamację.
Zaletybrak
WadyDają stary popsuty sprzęt od klientów którzy rezygnują z ich usług.
2lata
~virgo / 2021-02-05 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Dno i kupa mułu. Czuję się oszukany na maksa. Pieprzyli bzdury, że można nagrywać 10 programów jednocześnie, że wszystko jest w chmurze. Bzdury! Nie można przewijać reklam i muszę oglądać wszystko jak leci. TO NIE SĄ NAGRANE PROGRAMY!!! One są ściągane z serwerów UPC, czyli ta sama usługa, która była dostępna już od dawna. Ale pieprzeni oszuści!
Zaletybrak
WadyBrak przewijania programów nagranych (bo nie są nagrywane)
MiejscowośćWarszawa
~waltur / 2022-05-24 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Paranoja z dekoderem 4k - niemożliwość przewijania reklam nagranych programów. Nigdy więcej.
Obsługa UPC coraz gorsza. Jakieś głupawe automaty, trudno skontaktować się z konsultantem.
MiejscowośćWarszawa
~Widmo / 2019-04-28 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Nowy dekoder horizOn to tragedia. Tnie sie, zawiesza, traci lacznosc,ciagle sa problemy. Zdecydowanie nie polecam. Stare dekodery bez zastrzezen 3 lata umowy nie pamietam zebym stracil internet lub tv sie zaciela. W horizonie dzieje sie tak od dnia podlaczenia.
ZaletyNie zauwazylem
WadyDekoder horizon
MiejscowośćWarszawa
~Wienio20 / 2022-11-21 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają dekoder 4k. Kanałów 4k bardzo mało. Reszta w zauwazalnie gorszej jakości niż na horizonie. Wszędzie TVP 4k jest dostępny tylko nie w UPS. Żałuję że nie wziąłem Vectry
MiejscowośćWarszawa
~wkurzona / 2015-03-31 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Sprawdzajcie wszyscy uzytkownicy upc faktury. Naliczaja abonament,dodaja kanaly jakie im sie podoba i nawet o tym nie poinformuja. Dlatego zalecam sprawdzac co miesiac za co biora kase i prawidlowo naliczaja.ja za pozno sprawdzilam i stracilam prawie 200 zl bo za pozno zlozylam reklamacje. Zrezygnowalam z tv z upc a nadal dostaje do zaplaty za abonament. Nie polecam upc. Odbior tv,internetu i telefonu okropny. Skonczy mi sie z upc umowa i zmieniam operatora.
Zaletynic
Wadykiepski odbior lub wcale nie dziala. technicy nie wiele sie znaja, moze nie wszyscy. jeden madrzejszy od drugiego.
za dlugo. zalezy co na fakturze wymysla. ciezko pozniej o odbior swoich pieniedzy. lub wcale bo za pozno zgloszona reklamacja. po to zatrunili ksiegowe, zeby pilnowaly naliczen.
~Xxx / 2021-03-10 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Obiecanki cacanki, a głupiemu stoi. Nie dotrzymują słowa. Telewizja i internet działa, owszem, ale ilość kanałów i jakość to wielka ściema.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWrocław
~ZakM / 2021-02-21 23:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie tego badziewia, najgorsza tv jaką do tej pory miałem. Jakość i dekodery to porażka.
ZaletyBRak
~Zbigniew / 2022-09-25 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Ups dopóki nie weszło w spółkę z pley było ok. Teraz nikomu nie polecam. Porażka jednym słowem
ZaletyBrak
WadyNa każdy etapie obecnego oglądania
MiejscowośćKraków
~Zdegustowany / 2015-05-04 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Nowy dekoder HORIZON to jedna wielka ściema. Wyciąganie kasy za produkt niewspółmiernie niskiej jakości.
~Zorba / 2022-10-29 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Wielka żenada jaką firmą naprawdę wstyd cztery odwołany wizyty bo nie przyszli technicy nigdy bym się tego nie spodziewał bardzo mi przykro ale nie polecam wręcz odradzam podpisania jakiegokolwiek kontraktu z tą firmą będziecie państwo mieli na pewno problemu Przestrzegam
ZaletyNie
WadyMnóstwo
MiejscowośćWarszawa
~Zorba / 2022-11-02 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Hej kolejny dzień czekałem na Pajaca technika ale się nie pojawił faje jak nie ma co nie wiem kiedy przyjdzie także odradzam tej telewizji z całego serca nie w plącze się w to gówno
ZaletyNie
WadyWszystkie
MiejscowośćWarszawa
~Franek / 2017-11-05 21:09
nic nie działa jak powinno
ping 19ms
prędkość 70% deklarowanej
tv przycina się,
a usługi interaktywne czy filmy na żądanie
- ciągłe krzaczenie się , resetowanie i kwadratowe obrazki
jakbym powiększył obraz z komórki byłby lepszy niż to niby ich hd czy cyfrowa jakość.
Z utęsknieniem czekam końca umowy.
Zaletybrak
Wadywszystko
kilka miesięcy
~Hania / 2016-02-08 15:41
Jestem rozgoryczona zachowaniem na infolinii.Nie jestem już ich klientem , chciałam zwrócić sprzęt.Na infolinii nie podano mi numeru do placówki, tajemnica.Nie są pewni gdzie mogę go oddać, Pan był nieprzyjemny, wręcz chamski.Byłam ich klientem ponad 10 lat.A jak nie to "poszła won"
~Ja / 2015-04-29 10:06
Ostrzegam! Przy rezygnacji z ich usług i oddawaniu sprzętu żądajcie pokwitowania tzw protokołu zdawczo odbiorczego.Oddawałam sprzęt Pani w BOK nie chciała wydac mi pokwitowania mówiąc, że nie stosują takich praktyk!!!, ale sie uparłam. Po miesiącu przyszło obciążenie 35 zł kary za nieoddanie sprzętu. Gdybym nie miała pokwitowania nic bym nie załatwiła, Po prostu wyłudzają haracz licząc, że nie ma się pokwitowania. Po interwencji odzyskałam 35 zł. Myślę, ze specjalnie nie dają prokotołów zdania sprzęu żeby naliczać kary.
Zaletybrak
Wadyarogancja i liczenie na głupotę klienta, podstępne wyłudzanie pieniędzy
3 lata
~jhjhjsd / 2015-04-03 16:05
wzialem oferte z horizonem i ucieklem z vectry jak najdalej bo przeciez po co po paru latach dawac cos dobrego.w upc chociaz z dobra propozycja wyszli.