Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~manik90 / 2015-07-21 10:54
    ja mam horizona w sumie bylo roznie, ale i tak lepiej niz to co mialem jakis zacofany totalnie, a teraz moze i trzeba go resetowac ale ma wiecej opcji
  • ~Jasia / 2015-07-17 15:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy to możliwe że taki operator ma tak marny sprzęt. Mam na myśli telewizję - w tym roku trzeci raz wymieniam dekoder, bo go systematycznie coś trafia , najprawdopodobniej jego jakość. Wszystkie nagrania oczywiście trafia szlag. Są w stanie zaoferować lepszej jakości, ale trzeba płacić więcej- tego też nie rozumiem, bo mam pełny pakiet, z którego korzystam w 80 procentach. Jak tak dalej pójdzie zmuszą mnie do zmiany operatora.
    Zaletyinternet jest ok
    Wadymarnej jakości dekoder, ciągle się psuje, a ja z niego dużo korzystam
    całe lata
  • ~Mandari / 2015-07-13 07:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja na jakość usług nie narzekam jestem zadowolony.
    Ale płatność to porażka , rachunek zapłacony 9 dnia miesiąca (termin mam do 23-25) (płatność internet) a w systemie wisi ze nie opłacone (mija tak 7 dni ) notoryczne upominają przez telefon ze mają brak wpłaty oczywiście automat , wtedy muszę dzwonić i co miesiąc wyjaśniać sytuacje
  • ~plinki / 2015-06-01 13:31
    ja korzystam z horizona i jestem zadowolony z jego funkcjonowania i ilosci opcji ktore posiada. w porownaniu co mozna bylo dostac od innych jest to dobra propozycja.
  • ~Paweł / 2015-05-28 11:45
    Wszystkim, którzy rozmyślają nad platformą HORIZON mówię jednoznacznie: NIGDY TEGO NIE BIERZCIE!!!!! Mam go od pażdzienika 2014, ciągłe awarie, już 3 dekoder, bezczelne ignorowanie reklamacji, ciągłe prace nad modernizacją systemu, ogólnie BUBEL
  • ~Zdegustowany / 2015-05-04 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy dekoder HORIZON to jedna wielka ściema. Wyciąganie kasy za produkt niewspółmiernie niskiej jakości.
  • ~Ja / 2015-04-29 10:06
    Ostrzegam! Przy rezygnacji z ich usług i oddawaniu sprzętu żądajcie pokwitowania tzw protokołu zdawczo odbiorczego.Oddawałam sprzęt Pani w BOK nie chciała wydac mi pokwitowania mówiąc, że nie stosują takich praktyk!!!, ale sie uparłam. Po miesiącu przyszło obciążenie 35 zł kary za nieoddanie sprzętu. Gdybym nie miała pokwitowania nic bym nie załatwiła, Po prostu wyłudzają haracz licząc, że nie ma się pokwitowania. Po interwencji odzyskałam 35 zł. Myślę, ze specjalnie nie dają prokotołów zdania sprzęu żeby naliczać kary.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja i liczenie na głupotę klienta, podstępne wyłudzanie pieniędzy
    3 lata
  • ~Mieczysław / 2015-04-13 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu 2014 roku zgłosiłem rezygnację z HBO. Mimo wyrażonej zgody
    (DO KOŃCA 03.2015 r), przez UPC do tej pory nie wykonano blokady.W to miejsce W DRODZE tak WYMUSZONEGO ,,PRODUKTU" dalej przesyłany jest
    rachunek z opłatą za HBO!
    ZaletyDuże
    Wadyj.w.
    6 miesięcy
  • ~Joasia / 2015-04-08 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!!uważajcie na nowy dekoder HORIZON wielka porażka, nie wiem co pisać co jest złe bo generalnie wszystko jest nie do przyjęcia. Zawiesza się nie działa wiele rzeczy a miało być lepiej nowocześniej niż przy starym dekoderze a jest tylko drożej a reszta to wielkie oszustwo, nie dajcie się na to namówić. Wciąż dzwonimy do obsługi a ich odpowiedź to że wprowadzą poprawki to jest śmiechu warte.
    Zaletynie ma
    WadyHorizon do śmieci
  • ~jhjhjsd / 2015-04-03 16:05
    wzialem oferte z horizonem i ucieklem z vectry jak najdalej bo przeciez po co po paru latach dawac cos dobrego.w upc chociaz z dobra propozycja wyszli.
  • ~wkurzona / 2015-03-31 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawdzajcie wszyscy uzytkownicy upc faktury. Naliczaja abonament,dodaja kanaly jakie im sie podoba i nawet o tym nie poinformuja. Dlatego zalecam sprawdzac co miesiac za co biora kase i prawidlowo naliczaja.ja za pozno sprawdzilam i stracilam prawie 200 zl bo za pozno zlozylam reklamacje. Zrezygnowalam z tv z upc a nadal dostaje do zaplaty za abonament. Nie polecam upc. Odbior tv,internetu i telefonu okropny. Skonczy mi sie z upc umowa i zmieniam operatora.
    Zaletynic
    Wadykiepski odbior lub wcale nie dziala. technicy nie wiele sie znaja, moze nie wszyscy. jeden madrzejszy od drugiego.
    za dlugo. zalezy co na fakturze wymysla. ciezko pozniej o odbior swoich pieniedzy. lub wcale bo za pozno zgloszona reklamacja. po to zatrunili ksiegowe, zeby pilnowaly naliczen.
  • ~rysiek / 2015-03-17 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. KŁAMIĄ celowo wprowadzając w błąd na każdym kroku, żeby wydoić jak najwięcej od klienta. Nie tylko nie szanują klientów- z taką cyniczną bezczelnością nie spotkałem się nigdy w żadnej firmie.
  • ~ryszard / 2015-03-16 18:50
    Ocena: 1.50 / 5
    TV upc. Jednym słowem, koszmar.
    Zaletynie znam
    Wadynieuczciwosc, mijanie sie z prawda bardzo utrudniony kontakt .
    3 lata
  • ~Iwona W. / 2015-03-07 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    w grudniu 17 roku 2014 mój narzeczony chciał skorzystać z promocji na HBO którą reklamowało w tv UPC. Umowa roczna już dawno nam się skończyła, byliśmy na tzw umowie na czas nieokreślony. Okazało się że konsultant uruchamiając nam dodatkowy pakiet HBO przedłużył nam umowę na 2 lata (nie informując nas o takich konsekwencjach przyłączenia nowego pakietu kanałów). 2iego stycznia złożyliśmy reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy oraz rozwiązanie zawartej nielegalnie umowy. Mamy obecnie 7 marca, a nasza skarga nadal nie jest rozpatrzona! Umowę na 2 lata mamy nadal, rachunek miesięczny wynosi 170zł, a UPC umywa ręce ciągle zbywając nas że nie są w stanie nic nam odpowiedzieć bo reklamacja nie jest rozpatrzona. To jedna wielka kpina i żenada! Jakiś pajac chciał dorobić sobie do targetu, a my idioci musimy teraz płacić! NIE POLECAM TYCH OSZUSTÓW! Infolinia w której pracują naciągacze!
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia pełna naciągaczy!!!
    ponad rok za 123zł (internet,tv, telefon)
  • ~SN / 2015-02-21 16:06
    Ta firma nie powinna świadczyć usług jakichkolwiek. Pracownicy firmy nie są przygotowani do obsługi klienta. Umowa to kawałek papieru zobowiązujący klienta do płacenia. Kontakt telefoniczny czy czat - tragedia intelektualna. Wystawienie faktury to zadanie zbyt trudne dla pracowników tej firmy. Nie polecam, korzystając z UPC będziecie czuć się jak śmiecie, a nie jak klienci.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna obsługa, nieumiejętność opanowania fakturowania i płatności, obsługa płatności przez najbardziej powolny bank, arogancja pracowników i ich totalna niekompetencja, konieczność przyjęcia postawy żebraka żeby odzyskać swoje pieniądze
    10 mcy, stanowczo za drogo
  • ~bd 53 / 2015-02-20 08:38
    Ocena: 2.00 / 5
    uważać na tą firmę.zrezygnowałem z jej usług po 2 latach,zwróciłem sprzęt w dniu 26.01.2015 a oni przysłali mi rachunek/rozliczenie/ z dnia 5.02.2015 za m-c luty.To jest chore.Ta firma w przyszłości upadnie,mam taką nadzieję.
    Zaletybrak
    Wadybzdurne pakiety,z idiotycznymi kanałami
    2 lata miałem
  • ~piotr / 2015-02-19 23:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Niestety, oferta UPC jest coraz gorsza. Niby wiele kanałów, ale większość to te same, tylko HD. Ciągłe powtórki - dziesiątki razy te same filmy, seriale w kółko. Nowości czasem są, ale tylko, gdy się dopłaci za ekstra kanały.
    ZaletyCałkiem ok Internet.
    parę lat, już nie pamiętam, ile
  • ~jrDaily / 2015-02-16 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Od 6 miesięcy problemy techniczne!!! Od 3 miesięcy mam dekoder Horizon. Mam z nim problemy KAŻDEGO dnia. Codziennie, zawiesza sie, uniemozliwia nagrywanie/odtwarzanie. Czegoś podobnego jeszcze nigdy nie doswiadczyłem. Zdecydowanie odradzam!
    Zaletybrak
    Wadyniestabilność urządzenia horizon, brak skutecznej pomocy ze strony UPC, przymus pozostania z UPC mimo ze nie usługi nie działają!!!! Sprawę kieruje do Urzędu Ochrony Konsumenta
    3 miesiace (dekoder horizon)
  • ~UPC / 2014-11-16 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Składam od trzech miesięcy reklamację na działanie nagrywarki. Nie mogę się doprosić o zmianę na działający sprzęt.Raz nagrywa raz nie. Infolinia wmawia mi że mają problem z softem. Osoba od utrzymania klienta powiedziała mi że muszę zmienić usługę na droższą to dostanę działający sprzęt jakiś mediaboks. A ja chcę tylko aby sprzęt działał. Proszę o pomoc co mogę zrobić napisać do UOKIK czy co... ile czasu mają na odpowiedź na reklamację.
    Zaletybrak
    WadyDają stary popsuty sprzęt od klientów którzy rezygnują z ich usług.
    2lata
  • ~as / 2014-10-16 00:28
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem już klientką od ponad 5 lat i ogólnie nie narzekam. Oczywiście jak wszędzie bywają awarie, ale generalnie szybko są usuwane, a reklamacje uznawane. Trochę kłopot jest dodzwonić się do BOK ale są tez inne kanały łączności - np. maile, na które o dziwo dość szybko odpowiadają (najczęściej następny dzień roboczy. Ostatnio przedłużałam umowę - są trochę oporni na krótkie związki :) i z reguły trzeba się uwiązać na 2 lata by dostać ciekawa ofertę. Generalnie ja jestem jednak usatysfakcjonowana.
    Zaletymało awarii, dobra oferta
    Wadykontakt z BOK
    5lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960