Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-06-11 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przejęcia upc przez play i aktualizacji strony przez nich strona i aplikacja działa z opóźnieniem i się zacina
    Zaletynie ma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~peny / 2022-01-17 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    DZIĘKUJĘ Wszystkim za opinie dzięki temu ominęło mnie to szczęście 4K! DORADCY UPC WCISKAJĄ go na siłę. Nie jestem fachowcem, ale sam wygląd tego ustrojstwa budzi zastrzeżenia i chyba słusznie bowiem TYLE NEGATYWNYCH OPINII trudno znaleźć dla jednego produktu!
    Zaletyw ocenach prawie nie ma!
    Wadyz ocen chyba I miejsce wśród innych!
    MiejscowośćNaklo
  • ~peny / 2022-11-21 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Cieszę się, że nie udało im się wcisnąć mnie także tego beznadziejnego dekodera 4K! Złe opinie w tak dużej liczbie mówią za siebie. Horizon jest dużo LEPSZY! UWAGA! ciągle wydzwaniają wciskają go na siłę i opowiadają bajki! NIGDY dla mnie! Swoją drogą UPC mogłoby oferować coś NOWEGO I NA CZASIE!
    Zaletywielkość
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Piotr / 2018-07-18 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubogo i byle jako oferta, a drogo i się psuje. Dekoder Horizon wiesza się często, wymaga restartów. Ile lat to będziecie poprawiać? UPC szanuje bardziej interesy nadawców tv niż komfort klientów. Kiedyś zadzwoniłem do takiego nadawcy, podyskutowaliśmy z dyr. programowym i.... i odblokowali wobec UPC przewijanie w replay tv. Ale obsługa UPC twierdziła, że to niemożliwe jak prosiłem ich o pomoc. WSTYD! Problemy z kiepską, zawierającą monopolistyczne podszycie regulaminowe aplikacją HBO GO, dopiero po 2 miesiącach zorientowali się (bo im powiedziałem), że to UPC powinno przyjmować zgłoszenia (taka umowa UPC - HBO), rozwiązanie problemu trwało 3 miesiące. Ogromne problemy z rezygnacją z usług, które nie działają prawidłowo (HBO GO traktuje cię jak złodzieja, szczególnie jak masz tani telefon (albo czasem zrootowany fabrycznie) - nie zadziała, a aplikacja to jakaś węgierska wypocina niedouka, niczym nie przypomina prawdziwej apki jak w USA. Jak są wichury to internet/tv tygodniami nie działały (nawet kiepski orange ogarniał, było wolniej, ale było, a w UPC zero nawet info kiedy naprawią). UPC ma lepszą obsługę klienta niż w orange, ale tylko o 10% :) Oferta programowa to jakaś żenada, może 30min dziennie ciekawego materiału, a reszta to powtórki do porzygania. Nie jest to tyle warte ile chcą inkasować. UPC zawsze będzie trzymało stronę nadawców a nie klientów, z których żyją. Nieładnie! Komunistyczny amerykański dziad.
    ZaletyPotrafią naprawić niektóre swoje błędy, ale niechętnie. W orange zawsze palą reklamacjami w piecu, a tu tylko czasami.
    WadyŻle traktują stałych klientów, więc trzeba na ciotkę, brata itp brać zamiast przedłużać. Miałem u nich zakupioną usługę od 2006 (jako Aster) aż do 2016. Zaoferowali mi promocyjnie, że abonament 320pln. Wziąłem na mamę i wyszło 190 za opcję full wypas, multiroom, 180mbit, 2 dekodery z nagrywarką ...... Nieładnie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2021-02-02 01:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4k od UPC Apollo ciągle się zawiesza. Dodatkowo jak już się to ogarnie to migoczą na dole ekrany paski szare. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJak, wyzej
  • ~PiotrW / 2016-09-14 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    chodzi o dekoder Horizon, jego działania, a szczególnie obsługę menu i funkcji. Do głowy przychodzą mi tylko następujące określenia: katastrofa, porażka, nieustanna irytacja, zmęczenie, głupota etc. Ale do rzeczy oto lista funkcji delikatnie mówiąc spie.... ch w porównaniu do poprzedniego dekodera cyfrowego Mediabox hd z nagrywarką, a więc od początku w Horizon:
    - nie działa wyświetlacz i nie pokazuje godziny ani jaki to program etc (podobno jest tam jakiś wyświetlacz ale nieaktywny)
    - nie można wyjść z menu jednym przyciskiem do oglądanego programu tak jak to było w poprzednim dekoderze naciskając klawisz upc, czasami trzeba kilka razy nacisnąć back i czekać bo toto nie reaguje z prędkością błyskawicy
    - przełączanie na inny kanał to prawdziwa męczarnia, najpierw czarne tło potem tło grafiki horizon, potem jakieś obrazki i dopiero jak sobie ustawisz na 2s wyświetlanie menu znika to i pokazuje się cały obraz programu, zapomnij o płynnym przełączaniu programów
    - grafika horizon zajmuje 2/3 ekranu i nie da się tego ominąć zmieniając kanały zawsze się pojawi tak jak w poprzednim belka z informacją na dole ekranu
    - na podglądzie kanału wyświetla tylko informacje o jednym programie na przód
    - ulubione w prawdzie da się "ustawić" ale na podglądzie funkcji "programtv" nie filtruje programów tylko dodaje gwiazdkę przy ulubionym, pozostawiając dalej wszystkie kanały na liście, funkcja bez sensu w takim układzie, przewijanie tego wszystkiego po prostu nie ma sensu
    - po wyświetleniu tzw info o programie dość ładny opis filmu/programu tylko bez daty produkcji, nie dowiesz się z jakiego roku jest dany film/program
    - ustawienie tzw memo i nagrywania to jakiś koszmar, poprzednio wystarczyło nacisnąć ok i już dany program był zaznaczony, czyli memo wymagało naciśnięcia 3 razy przycisków na pilocie tu naliczyłem 8 razy żeby ustawić memo i wyjść z tego, czy ktoś myśli że mnie to bawi?
    - żeby zobaczyć co aktualnie się nagrywa trzeba wejść głębiej do menu i później cofać się przyciskiem back bo przecież tu nie można jednym przyciskiem wrócić do programu
    - cała ta grafika wyświetlana przy okazji wyświetlania menu etc zajmuje czas reakcji, powoduje to, że ten sprzęt jest przeznaczony dla emerytów którzy mają czas żeby czekać aż coś się pojawi
    - zamiast jeszcze bardziej ułatwić poruszanie się po menu i jego funkcjach zostało to skomplikowane i wydłużone do granic możliwości
    - wczoraj drugi dzień użytkowania i już się zaczął zawieszać
    Pewnie jest jeszcze sporo "kwiatków" ale mnie już to nie interesuje.
    W zasadzie czego się nie dotkniesz, jakiejkolwiek funkcji musisz stracić na to więcej czasu niż w poprzedniku. Po dwóch dniach odstępuję od umowy, nikomu tego nie polecam, chyba, że ktoś jest masochistą.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~POP / 2020-03-23 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    dno i dwa metry mułu, 6 godzin usiłuję się zalogować do horizon go! pomoc dramat. 15 razy już resetowałem hasło! dramat
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Radal / 2021-04-08 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem dekoder z horizona na 4K i będę musiał im go oddać. Tragedia obraz jest ta słaby jak analogowy .Mam telewizor oled philips 935 za 14000 zł a tu analog .Na horizonie był lepszy jeszcze dodzwonić się do nich to już wogule masakra .Jutro zawożę te gowno do salonu wraz z umowa i niech się bujają.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Rafal / 2018-11-18 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z upc. Zawsze mogłem zamówić film i zapłacić. Teraz wchodzę w filmy. I nie mogę zamówić. Dzwonię na infolinię i okazuje się że.to filmy na jakieś pakiety i nie mogę ich oglądać nawet gdy chce zapłacić. Bzdura. Nie chcecie zarobić? To Nie zarobicie. Nie wezmę nic.
    MiejscowośćGdansk
  • ~Rob / 2017-05-12 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam u nich internet i tv od lat, do tego niestety telefon stacjonarny bo innej możliwości nie było. Internet ciągle zrywa, tv na wielu programach pokazuje się w kwadratach pikselowych. Wielokrotne resety tv i netu to jedyna rada z pomocy technicznej. Dekoder Horizon go to porażka z softem, który nie działa tak jak powinien. Brak realnej możliwości nagrywania. Mimo deklaracji programu i czasu nagrywanie się nie włącza, a w przypadku próby próby nagrania info usługa nie może być zrealizowana. Nadmieniam, że mam pakiet max.
    ZaletyŻadnych
    WadyZrywający internet, niestabilna praca, słaby i wieszający się soft, problemy z nagywaniem, złej jakości odbiór tv
  • ~Robert / 2016-11-23 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder dramat - nigdy nie miałem w ręku urządzenia które tak często zawodzi. Resety po kilka razy w tygodniu. Najbardziej irytująca jest chyba pauza, po której dekoder zawiesza się i zostaje samo tło horizon. Trzeba wrócić do telewizji na żywo, czym traci się pauzę. Porażka! ale oczywiście w upc twierdzą że działa bez problemu.

    Obsługa chamska, bezczelna i z tupetem. Raz nawet złożyłem skargę na pana który na mnie nakrzyczał... a jak mu powiedziałem że dla mnie rozmowa skończona po czym się rozłączyłem, skurczybyk oddzwonił kontynuując swoją tyradę. Niestety zwrotki na skargę nie otrzymałem, a po pół roku jak zadzwonili kolejny raz żebym dobrał dodatkowe usługi poinformowałem ich, że jak tylko umowa dobiegnie końca to rezygnuje, na co usłyszałem, że skoro mam pół roku to mogę sobie dobrać jeszcze coś na pół roku. Heh niesamowite! nawet nie wiedziałem, że takie absurdy są możliwe.

    Dodatkowo, po zakończeniu okresu obowiązkowego trzeba przedłużyć umowę, bo w przeciwnym razie po jej rozwiązaniu dostaje się 3-miesięcznego BANA i nie można z nimi podpisać umowy. Myślę, że powinień się już nimi zająć uokik, bo to co wyprawiają przechodzi ludzkie pojęcie.
    ZaletyInternet, bo chodzi dobrze w krk.
    Wadycała reszta
    8 lat
  • ~Robert / 2021-04-05 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC chyba nie boi się dalszych kar za naciąganie klientów...i jeszcze jedno...TELEFON KTÓREGO NIE CHCIAŁEM DOPISANY DO ABANAMENTU ZA 94 ZŁ...nie mam telefonu i nie zanam numeru(zresztą go nie chciałem)..LUDZIE...ZOBACZCIE SWOJE UMOWY....
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKIE
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Robert / 2024-01-08 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia na dzień coraz gorzej UPC to porażka, Nie da się oglądać bez usterek i Bikseli tv w weekend i pod wieczór porażka
  • ~Roman / 2018-10-15 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiej nieporozumienie. Zarowno net jak i tv w kiepskiej ofercie. Jakosc uslug oraz kontakt z bok tragedia. Tylko czekam az umowa dobiegnie konca i juz mnie tam nie ma. Wole juz tv naziemna niz to g..no.
    ZaletyBrak
    WadyCala firma to jedna wielka wada
    MiejscowośćGliwice
  • ~Romanek / 2019-06-25 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Co powiecie na to od lutego monterzy nie mogą podłączyć mi kablówki non stop jakieś wymówki
  • ~rysiek / 2015-03-17 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. KŁAMIĄ celowo wprowadzając w błąd na każdym kroku, żeby wydoić jak najwięcej od klienta. Nie tylko nie szanują klientów- z taką cyniczną bezczelnością nie spotkałem się nigdy w żadnej firmie.
  • ~scorpio / 2014-06-27 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPC i ich "tzw" usług. Po pierwsze jestem klientem UPC 10 lat. Niestety do dnia dzisiejszego mamy sygnał analogowy. Ponad rok temu rozważałem rezygnację z kablówki z uwagi na lepszą ofertę, choćby Polsatu - cenową, programową i jakościową. Ale Konsultanci UPC zapewniali że będziemy mieli sygnał cyfrowy. W kwietniu okazało się że dostaliśmy informację że będziemy mieli dalej sygnał analogowy i jak się komuś nie podoba może wypowiedzieć umowę... Po miesiącu firma UPC poszła na całość i podwyższyła abonament z 55zł na 65zł nie zmieniając ani jakości sygnału ani oferty programowej. Konsultant uświadomił mi że UPC dopłaca do sygnału analogowego i musieli podnieść cenę. Pytam się a co mnie to obchodzi?!? Skoro dla nich jest drogo i nieopłacalnie niech zmienią na sygnał cyfrowy. Logiczne. Tak właśnie firma UPC traktuje wieloletnich klientów. Płać i milcz.
    A teraz kilka uwag na temat ich świadczonych usług. Nie było tygodnia żeby z jakimś kanałem nie był problem. A to brakowało dźwięku, a to brakowało obrazu albo w ogóle nie było i jednego i drugiego. Dzwonienie na infolinie i działo technicznego wymaga anielskiej cierpliwości. 10-15 a czasem 20 minut czekając na to żeby ktoś łaskawie odebrał a licznik i koszty oczywiście się naliczają.
    UPC żeby ułatwic klientom kontakt umożliwiło komunikację za pomocą live chatu ale tylko dla osób które chcą zamówić nowe usługi. Starzy klienci muszą płacić. Żadna osoba z UPC nie zadzwoni do klienta - niech sami dzwoni i płaci. Dla porównania gdy zgłaszałem problem w firmie Sony z moja PS3 pamietam ze konsultant załatwil za mnie wszystko dzwonil do mnie na koszt firmy i na bierząco mnie o wszystkim informował. UPC nie rozumie że klient jest najwazniejszy.
    Przez 6 miesiecy kilkukrotnie zgłaszałem problem z eurosportem. Obraz był powiekszony przez nadawce i nawet znaczek z nazwa kanału nie miescil sie na ekranie TV - wyobrazcie sobie mecz tenisa gdzie zawodnik biegnie w jedna lub druga strone i znika z pola widzenia... paranoja.
    Na koniec wypowiedzenie umowy wysłane jeszcze tylko miesiac i nagle telefony z UPC sie urywaja ze moga mi obnizyc abonament o 20zł !!! Wow padłem z wrazenia. Opamietali sie po tylu miesiacach jak zobaczyli ze miarka sie przebrała i straca klienta. Powiedziałem gdzie moga sobie wsadzic te 20zł i ze nie zycze sobie nigdy wiecej tel z ich strony. Wszystkim serdecznie odradzam tę firmę bo jak juz podpiszecie umowe bedziecie dla nich płacacymi, nic nie wartymi smieciami.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, obsługa klienta rodem z prl, problemy techniczne, uboga oferta programowa
    10
  • ~Sebastian / 2020-01-04 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dodam już nic więcej właściwie. Z pełną odpowiedzialnością mogę napisać że nie radze tego horizona nikomu. Nawet za darmo. Bardzo żałuję że zamieniłem z multiboxa .
    ZaletyNic
    WadyZa dużo
    MiejscowośćLublin
  • ~Sebastian / 2020-12-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnośnie horizon. Nie bierzcie nie kupujcie zawiesza się non stop trzeba restartowac
    ZaletyNie ma
    WadyDuzo
    MiejscowośćLublin
  • ~Sławomir Rutkowski / 2017-02-21 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!

    Posiadam w UPC pakiet Select.Wydawało się oczywiste,ze nowe bezpłatne telewizje stacji naziemnej będą dołączane do oferty.
    Okazuje się,że dołączane są testowo,a po jakimś czasie znikają.Jeśli chcesz mieć te nowe darmowe stacje musisz przejść na najwyżej płatny pakiet.
    Taka jest filozofia działania UPC.Przestrzegam kto o tym nie wie !!!
    WadyNowe bezpłatne stacje telewizji naziemnej nie są dodawane do oferty stacji !!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960