Obsługi klienta brak- nie mogą niczego oprócz sprzedania Ci pakietów.
Umówiony montaż nie odbył się, mimo umówionej dokładnej daty i przedziału czasowego.
Zaletybrak
Wadywszystkie
MiejscowośćWarszawa
~Karolina / 2020-12-21 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie. Nowy dekoder działa beznadziejnie. Ciągle buforuje, zawiesza obraz, przepustowość w stanie krytycznym jak poinformował konsultant. Jak zakładali wszystko przedstawiali w samych superlatywach. Horizon działał swietnie w porownaniu z tym dziadostwem
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele żeby wszystkie wymienić
MiejscowośćKraków
~Katarzyna / 2020-10-26 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Wszyscy polecali mi ta tv jednak mam inne zdanie czekam na tv i internet od wakacji mniej więcej ok najpierw okazało się że muszę mieć zgodę z ADM panie trzy!!!! Zadzwoń powiedziały ze one wszystko załatwia ok czekałam w MIĘDZY CZASIE WYSZŁO ZE ZGODA JEST I BYŁY TERMINY INSTALACJI Z 3-4jednak przed przybyciem Pana instalującego dostawałam meila z nowym terminem instalacji i tak do 4razy moje nerwy już puściły zadzwoniłam i dowiedziałam się ze ZGODY NIE MA. ZAŁATWIŁAM JA SAMA. TERMINY BYŁY 2 KOLEJNE. AŻ ZADZONIL PAN POWIEDZIAŁ ZE ON SIĘ TYM ZAJMIE. SAMA ODEBRAŁ PAPIER JAK JUZ MIAŁAM GO W RĘKU PAN POWIEDZIAŁ ZE WSZYSTKO PÓJDZIE PEZ PROBLEMU. TERMIN BYŁ NA DZIŚ umówiony 2-3tyh temu nagle dzwoni Pan od instalacji że CHCE UMÓWIĆ TERMIN BO DZIS SIĘ DOWIEDZIAŁ O TYM ZE MA KOMUS ZAŁOŻYĆ TV I NETA. moje nerwy dosięgły zenitu. Ustaliłam nowy termin żądz żeby zapytać Czemu tak postępują z ludźmi po raz trzeci!!!!! Po rozmowie była GŁUCHA CISZA. 2 RAZY PO PROSTU SIĘ PANOWIE Z INFOLINI Rozłączyli!!!! To już nawet nie jest śmieszne. A mam DUŻE POCZUCIE HUMORU
~Kinga / 2018-06-08 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia doliczaja sobie wszystko co mogą faktury nie z kwotą nie są wysyłane a potem mówią że nie płacisz. Żałuję że podpisała z nimi umowę jedno wielkie oszustwo.
WadyWszystko co mozliwe
MiejscowośćWarszawa
~KL / 2023-06-20 10:09
Ocena: 1.00 / 5
NIE ODPISUJĄ NA LISTOWNE REKLAMACJE, NALICZAJĄ BEZPODSTAWNE DODATKOWE OPŁATY, NA INFOLINII CZY CZACIE UDAJĄ ALBO SĄ MALO ROZUMNYMI LUDZMI, KTORZY NIC NIE WIEDZA, NIE WIEDZA DLACZWGO TAK SIE DZIEJE ANI NIE POTRAFIĄ NIC WYJASNIC CZY POMOC TYLKO ODSYLAJA OD SASA DO LASA ;/
MiejscowośćKRAKÓW
~Kowal / 2022-08-24 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Zanim Play przejęło UPC nie było większych problemów z internetem. Obecnie w małym mieszkaniu zasięg WiFi podczas pomiaru 1Mb/s.Dramat taki ze nie można przeglądać stron a co dopiero oglądać Netflixa. Wcześniej na WiFi transfer bezproblemowy na WiFi do 160Mb/s.Dno i jeszcze raz dno, nie wiem za co place. Wg umowy mam mieć transfer do 700Mb/s
ZaletyBrak
WadyDno dno dno internet i wifi
MiejscowośćKatowice
~Kris / 2022-12-25 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem do UPC ponad rok temu. Telewizja nie działała dobrze ani jednego dnia. Program składa się z buforowania, buforowania i buforowania. Spadam stąd.
ZaletyBrak
WadyNie działa i tyle
MiejscowośćWarszawa
~Krzysiek / 2020-12-29 16:57
Ocena: 1.00 / 5
W większości nagranych programów występuje brak możliwości przewijania, bardzo uboga oferta programów 4k (dokładnie 4)
MiejscowośćGdańsk
~Krzysztof / 2021-12-21 00:22
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś masakra kupiłem dekoder wraz z multiroom główny dekoder odbiera multiroom nie odpala główny dekoder odpala na normmalnym internecie a multiroom musi mieć swiadłowood dziwne chcę wrócić do starego dekodera działał do końca EVOBOX PVR niezastąpiony 4 K sobie wymyślili to jest jedna wielka pomyłka
ZaletyBrak
Wadywszystko do dupy
MiejscowośćChełmża
~Kuba / 2022-05-29 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, unikajcie. Wieczne buforowanie, wieczne zrywanie połączenia i ten zasrany gołąb z urwanym kablem w paszczy, śni mi się po nocach.Po telefonie na infolinie i odsłuchaniu Prokopa, pan z wielką łaską przeprasza, mówi, że to nie jego wina i, że od rachunku odejmie 1,6zł. Poważnie. Umowa mi się kończy za 6 miesięcy, więc jakoś przeżyje, ale ogólnie spierniczam.
ZaletyJakie k...wa zalety ?
WadyCała osługa
MiejscowośćWarszawa
~Lol / 2022-12-07 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Oferta- jak wszędzie
Obsługa klienta koszmar, dane osoby nic nie wiedzą, każdy mówi co innego, ile pracowników z obsługi klienta czy infolinii tyle różnych informacji, zero pomocy!
Jakość tragedia
Dotyczy to TV jak i Internetu
ZaletyBrak
WadyWiele
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~luki / 2018-09-21 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz piszę jakąkolwiek opinię ale już dawno nikt nie wyprowadził mnie tak z równowagi jak konsultanci tej pożal się Boże telewizji. Umówiłem się telefonicznie na instalację, czekałem kilka dni i w dniu umówionej instalacji szanowny pan instalator zadzwonił i odwołał instalację z powodu przeciągającego się montażu gdzie indziej. Od tej pory zaczęła się jazda. Dzwoniłem kilkukrotnie próbując się ponownie umówić i za każdym razem jestem zbywany. Ta firma to jakieś nieporozumienie
ZaletyŻadnych
WadySame
MiejscowośćTychy
~Łukasz / 2021-10-13 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Właściciele Amber Gold mogliby się uczyć od upc jak okradać ludzi.
upc jest gorszy niż podatki, nawet po śmierci ciężko jest się go pozbyć.
Zaletymoże
WadyWypić krew do ostatniej kropli
MiejscowośćWarszawa
~Majeś / 2022-06-25 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Będąc klientem upc go nie możesz oglądać to co chcesz a wyszukiwarką ich aplikacji szuka nie tego co chcesz tylko tv PiS zawsze , woec bulisz a i tak nic z tego masz
ZaletyŻadne
WadyWszędzie
MiejscowośćBydgoszcz
~Maniek / 2019-01-30 12:24
Ocena: 1.00 / 5
jak sie u nich zamawia najlepiej jak najwięcej szybko uaktywniają natomiast z rezygnacją z usług to już wielka filozofia wysyłanie pisem które i tak nie odbierają tylko avizo. Co jest dziwne gdyż listonosz biorąc list do doreczenia był juz u nich po 5 minutach i niestety zostawił avizo. Jak dla mnie to zlewanie i naciąganie ludzi.
ZaletyBrak
WadyZlewanie na klienta
MiejscowośćSzczecin
~Marcin / 2019-08-01 21:05
Ocena: 1.00 / 5
jak coś się sprzedaje to uczciwe jest powiedzenie jak działa. Horizon go to fikcja. często jestem poza domem i nic nie mogę obejrzec. Np sportu. Sciema do kwadratu, nie polecam oszustów.
Zaletyhehehe
Wadyhorizon go
MiejscowośćWrocław
~Marcin / 2023-09-24 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Nie było dnia, żeby nie zgłaszałem problem z internetem. Pracy techniczne non stop. A teraz jak się połączyli z playem to płakać się chce. W piątek wyłączyli internet, naprawiać przyjdą w poniedziałek o godz. 21. Kończy się umowa i powodzenia. Nie możecie zatrudnić techników? W czym jest wasz problem, ze sam naprawiłem modem, bo wy zdalna nie potraficie? Mam nadzieje że zbankrutujecie.
MiejscowośćWarszawa
~Marcz / 2021-02-02 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Mam montaż umówiony w piątek ale po lekturze opini nie zdecyduję się.
~Marek / 2018-06-09 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Zamieniłem dekoder na horizon z nową umową i jak się okazało to naciąłem się na minę miał być mega porządny a okazało się totalnym złomem. Średnio 2 x dziennie trzeba resetować bo się wiesza tv i internet. UPC olewa zgłoszenia tłumacząc że umowy nie można cofnąć. Jednym słowem wciskają badziewny złom o nazwie horizon aby tylko zapewnić sobie większe pieniądze a że się wiesza to klienta problem chciał i dał się naciągnąć to ma. Średnio przez dwa lata 130 zgłoszeń ani jedna nie rozwiązana tylko jedno co umieją powiedzieć trzeba zresetować i nic nie poradzą na to ale sprzęt nie kwalifikuje się do wymiany. Totalna porażka naciągneli mnie na dwa lata płacenia za złom.
Nie polecam nikomu dekodera Horizon od UPC chyba że ktoś chce mieć problemy i płacić za psełdo super mega dekoder który nadaje się tylko na doniczkę do kwiatków.
ZaletyJedyna zaleta można nagrywać 4 programy na raz ale czy się je odtworzy tego nie wie nikt.
WadySame wady dekoder który nie powinien trafić na rynek.
MiejscowośćLubin
~Marek / 2021-03-31 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości przewijania nagranych programów. Dlaczego nikt i tym nie uprzedzał przy oferowaniu nowej usługi. Gorszy niż Horizon.
ZaletyBrak
WadyNajwiększa to brak możliwości przewijania nagranych programów.