Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2018-11-18 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z upc. Zawsze mogłem zamówić film i zapłacić. Teraz wchodzę w filmy. I nie mogę zamówić. Dzwonię na infolinię i okazuje się że.to filmy na jakieś pakiety i nie mogę ich oglądać nawet gdy chce zapłacić. Bzdura. Nie chcecie zarobić? To Nie zarobicie. Nie wezmę nic.
    MiejscowośćGdansk
  • ~BARBARA / 2018-11-07 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed firma UPC. Sa niedoinformowani i robia co chca. Po raz trzeci dałam sie nabrac. Zabieraja programy , które ogladam , i np. poprzednio zabrali jkanał 113 Street i jeszcze jeden . Ja byłam chora i nie mogłam sie juz wykłocac. Ostatnio zawarłam umowe na dany pakiet i po 4 m-cach bez powiadomienia zabrano mi kanał Epic Drama gdzie jeszcze sa dla mnie firmy . Reklamowałam i okazało sie ,ze nie mam opłacone pozostałych r-ków z poprzednich umów / nie wiem skad takie kwoty/ Mieli mi właczyc ten kanał za opłata oczywiście i dowiedziałam sie ,ze nie jest to mozliwe. Nigdy nie mozecie byc pewni kiedy jaki kanał TV zabiora . I gdyby uczciwie powiedzieli ,ze dany kanał jest w promocji to wiadomo,ze wziełabym inny pakiet. NIKT UCZCIWIE MNIE NIE POWIADOMIŁ O TYM,ZE PO KILKU M-CACH ZABIORA TENA KANAŁ . JEST TO WIELKA GRANDA!!! nIGDY NIE JESTESCIE PEWNI CO WYMYSLI upc
    .
    ZaletyNIE WIDZE ZALET
    WadyJEST ICH ZA DUZO , NIEUCZCIWOSC W PODPISYWANIU UMOWY, NIEUCTWO , I KŁAMSTWA
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Marcin / 2018-11-04 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem byłej Aster.W 2012 przełączono mnie do UPC.Mam telewizje,internet i telefon,dekoder Horizon.Jestem bardzo zadowolony.Wszystko działa bez zarzutu.Bardzo dobry internet,duzy wybór kanałów.Praktycznie nie ma awari.Od 2012 roku zdarzyły się tylko góra dwie awarie.Dekoder działa bardzo dobrze.W ciągu trzech lat tylko pare razy sie zawiesił.A tak to działa wszystko dobrze.
    ZaletyWysokiej jakosci usługi.Dobra oferta programowa.
    WadyPoza dublującymi się kanałami żadnych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beata / 2018-11-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że klient musi czekać ponad 25 minut żeby połączyć się z działem technicznym i jeszcze się nie dodzwonić żenada coraz gorsze to wasze UPC ponad 300 zł miesięcznie za usługi ok mam bo chciałam mieć ale klientów traktujecie jak śmierci
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~kol / 2018-10-22 12:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadałem kablówkę w Vectrze. Ponieważ nie negocjowali ceny po dwóch latach umowy i spadku cen na rynku,spróbowałem UPC. Cena nieco niższa, ale oferta gorsza. Dekodery ociężałe, zawieszają się. Małe dyski, z kiepsko działającym nagrywaniem i cofaniem. Brak możliwości swobodnego ustawienia listy kanałów, co jest skandalem światowym. Wiem już, że za dwa lata wracam do Vectry, chyba, że UPC wymieni dekodery.
    ZaletyObecna cena
    WadyEwidentnie kiepskie dekodery.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ursynów-byłyaster / 2018-10-16 11:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry,
    Należę do klientów dawnego "Aster" które przejęło UPC. Większość klientów (sąsiadów) za czasów Aster była zadowolona. Często podnoszone parametry bez podnoszenia opłat abonamentowych. Przyszło UPC i pierwsze wrażenie: Po spóźnionej płatności o 3 dni (długi weekend) Wiadomości sms i na mail z informacją iż Wzywają do zapłaty i straszą windykacją. W bardzo nieprzyjemnym tonie wyrażone myśli. Przez pewien okres od strony jakości było wszystko ok! Minęło parę lat i internet zwalnia. Programów ubywa na sygnale analogowym z 49 kanałów do 12. Awarie zaczynając się gromadzić kilka w ciągu roku. Dłuższy czas broniłem się przed zmianą warunków umowy. Klicka dni po zmianie umowy wystąpiła awaria. Zapewniano mnie że w ramach umowy mam opłacony pakiet ekspresowej naprawy. Zgłoszenie rozpatrywano 2 tygodnie. Zgłosiłem reklamacje. Dostałem informację że ktoś zapomniał o moim zgłoszeniu i pewnie stąd nic się nie zmieniło. Wnioskowałem o rabat który pomniejszy abonament o 2 tygodnie bo nie miałem dostępu do usług. Dostałem 5 zł rabatu a abonament wynosi 104 zł. Nie oddano mi za pakiet ekspresowych napraw - nadal mi go doliczają do faktur.
    Awarie globalne miały być komunikowane na stronie internetowej. Oczywiście nie dział to. Sprawdzałem przy awariach komunikaty mojej okolicy. Nic nie było. Jak udało się dodzwonić do UPC to mówili że to awaria globalna i pracują nad usterką. Więc wydane pieniądze na telefon do nich niepotrzebnie i szkoda czasu. Do usterkowości dodają podwyżki. Do 3 miesiące dodaję sobie sami 7 zł do rachunku. Pozycja nazywa się "PODWYŻKA". To nie sa opłaty za dodatkowe usługi. To zwyczajnie PREMIA którą SOBIE UPC sama PRZYZNAJE. Już mam dość internetu z prędkością LTE i tych awarii. UPC musi sympatyzować z PIS. Dodają nowe programy pisowskie. A z sygnału analogowego usuwają wszystkie programy komercyjne i zostawiają TVP i swój kanał reklamowy. By propaganda mogła trafiać do klientów. Na telewizji cyfrowej 45 kanałów to ich reklamowe kanały. 20 kanałów to te same kanały powtórzone. Czyli duble. Czyli pogrywają sobie oferując dużo kanałów ale nie mówią że to powtórzone kanały - (jeszcze rozumiem gdyby był podział na wersje normalną i HD).
    ZaletyNie znajduje zalet :(
    WadyAWARIE, ZŁY KONTAKT Z OBSŁUGĄ, PODWYŻKI, OGRANICZANIE PROGRAMÓW TV, WOLNY INTERNET, KŁAMSTWA BOK...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman / 2018-10-15 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiej nieporozumienie. Zarowno net jak i tv w kiepskiej ofercie. Jakosc uslug oraz kontakt z bok tragedia. Tylko czekam az umowa dobiegnie konca i juz mnie tam nie ma. Wole juz tv naziemna niz to g..no.
    ZaletyBrak
    WadyCala firma to jedna wielka wada
    MiejscowośćGliwice
  • ~luki / 2018-09-21 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz piszę jakąkolwiek opinię ale już dawno nikt nie wyprowadził mnie tak z równowagi jak konsultanci tej pożal się Boże telewizji. Umówiłem się telefonicznie na instalację, czekałem kilka dni i w dniu umówionej instalacji szanowny pan instalator zadzwonił i odwołał instalację z powodu przeciągającego się montażu gdzie indziej. Od tej pory zaczęła się jazda. Dzwoniłem kilkukrotnie próbując się ponownie umówić i za każdym razem jestem zbywany. Ta firma to jakieś nieporozumienie
    ZaletyŻadnych
    WadySame
    MiejscowośćTychy
  • ~Andrzej / 2018-09-18 08:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Najlepsza oferta na rynku w porównaniu do innych . Duży wybór kanałów, zwłaszcza HD. Dobry internet.
    ZaletyKanały HD
    Wady Awarie oprogramowania. Kontakt z BOK.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2018-07-18 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubogo i byle jako oferta, a drogo i się psuje. Dekoder Horizon wiesza się często, wymaga restartów. Ile lat to będziecie poprawiać? UPC szanuje bardziej interesy nadawców tv niż komfort klientów. Kiedyś zadzwoniłem do takiego nadawcy, podyskutowaliśmy z dyr. programowym i.... i odblokowali wobec UPC przewijanie w replay tv. Ale obsługa UPC twierdziła, że to niemożliwe jak prosiłem ich o pomoc. WSTYD! Problemy z kiepską, zawierającą monopolistyczne podszycie regulaminowe aplikacją HBO GO, dopiero po 2 miesiącach zorientowali się (bo im powiedziałem), że to UPC powinno przyjmować zgłoszenia (taka umowa UPC - HBO), rozwiązanie problemu trwało 3 miesiące. Ogromne problemy z rezygnacją z usług, które nie działają prawidłowo (HBO GO traktuje cię jak złodzieja, szczególnie jak masz tani telefon (albo czasem zrootowany fabrycznie) - nie zadziała, a aplikacja to jakaś węgierska wypocina niedouka, niczym nie przypomina prawdziwej apki jak w USA. Jak są wichury to internet/tv tygodniami nie działały (nawet kiepski orange ogarniał, było wolniej, ale było, a w UPC zero nawet info kiedy naprawią). UPC ma lepszą obsługę klienta niż w orange, ale tylko o 10% :) Oferta programowa to jakaś żenada, może 30min dziennie ciekawego materiału, a reszta to powtórki do porzygania. Nie jest to tyle warte ile chcą inkasować. UPC zawsze będzie trzymało stronę nadawców a nie klientów, z których żyją. Nieładnie! Komunistyczny amerykański dziad.
    ZaletyPotrafią naprawić niektóre swoje błędy, ale niechętnie. W orange zawsze palą reklamacjami w piecu, a tu tylko czasami.
    WadyŻle traktują stałych klientów, więc trzeba na ciotkę, brata itp brać zamiast przedłużać. Miałem u nich zakupioną usługę od 2006 (jako Aster) aż do 2016. Zaoferowali mi promocyjnie, że abonament 320pln. Wziąłem na mamę i wyszło 190 za opcję full wypas, multiroom, 180mbit, 2 dekodery z nagrywarką ...... Nieładnie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2018-07-12 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy z operatorem UPC...jeszcze tylko kilka miesięcy. Wieczne problemy z kanałami, reatartowanie dekodera, dwa programy działają reszta czarny obraz, a do tego ogromna drożyzna. Internet również szwankuje ale znacznie rzadziej nie raz próbowałem się dodzwonić po 20 minutach zrezygnowalem... Nie polecam... jakaś alternatywa kochani?
    ZaletyW miarę dobry internet
    WadyWłaściwie wszystko oprócz internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Cyrkidno / 2018-06-25 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda kasy i nerwów na tych złodziei. Wyczynem graniczącym z niemożliwością
    jest dodzwonienie się do tej ich centrali w Warszawce, czy gdzie tam oni się mieszczą.
    Co chwila ginie TVP INFO, co chwila coś majdrują, oczywiście bez uprzedniego
    poinformowania klientów o przeprowadzanych pracach serwisowych. Obsługa klienta - fatalna.
    Jak się już człowiek do nich dodzwoni po wielu próbach (koszta), nic nie można
    praktycznie załatwić. Kretynizmem jest scentralizowanie całej obsługi klienta
    jak w jakimś banku. Kiedyś dzwoniło się do konsultantki z lokalnego Astera
    (wykupiony przez UPC parę lat temu) i problem był przeważnie załatwiany od ręki.
    Poza tym ten cały UPC ma fatalną, nie zmienianą od lat, marną ofertę.
    Nie wiem co oni jeszcze robią na rynku. To wszystko chyba tam działa z rozpędu.
    O Internecie się nie wypowiadam - nie miałem, nie mam i mieć nie zamierzam.
    Firma zbiurokratyzowana do granic możliwości. Serdecznie odradzam wszystkim TV w UPC.
    Zaletylokalny provider
    WadyJakość obsługi, jakość serwisu, słaba oferta, nieczytelna, przekombinowana strona www
    dla analfabetów stworzona za pomocą pisma obrazkowego dla dzieci z przedszkola,
    niepoważne traktowanie stałych klientów, wysokie ceny w porównaniu do do jakości i oferty.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marek / 2018-06-09 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamieniłem dekoder na horizon z nową umową i jak się okazało to naciąłem się na minę miał być mega porządny a okazało się totalnym złomem. Średnio 2 x dziennie trzeba resetować bo się wiesza tv i internet. UPC olewa zgłoszenia tłumacząc że umowy nie można cofnąć. Jednym słowem wciskają badziewny złom o nazwie horizon aby tylko zapewnić sobie większe pieniądze a że się wiesza to klienta problem chciał i dał się naciągnąć to ma. Średnio przez dwa lata 130 zgłoszeń ani jedna nie rozwiązana tylko jedno co umieją powiedzieć trzeba zresetować i nic nie poradzą na to ale sprzęt nie kwalifikuje się do wymiany. Totalna porażka naciągneli mnie na dwa lata płacenia za złom.
    Nie polecam nikomu dekodera Horizon od UPC chyba że ktoś chce mieć problemy i płacić za psełdo super mega dekoder który nadaje się tylko na doniczkę do kwiatków.
    ZaletyJedyna zaleta można nagrywać 4 programy na raz ale czy się je odtworzy tego nie wie nikt.
    WadySame wady dekoder który nie powinien trafić na rynek.
    MiejscowośćLubin
  • ~Elżbieta / 2018-06-08 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam 2 miesiące dekoder horizon i niestety już kilkakrotnie zawieszał się.Muszę więc wtedy resetować dekoder, ale nie jest to powód do wymiany na nowy sprzęt. Jestem skazana na częste resetowanie dekodera. Dowiedziałam się również, że nowy dekoder otrzymuje się tylko raz przy pierwszej instalacji.Jeśli zachodzi potrzeba to wymieniają na używany sprawny. Bardzo zawiodłam się na UPC. Muszę porozmawiać z kimś o tej sprawie,czy mam się na to godzić.
    Zalety sam się wyłącza po zaplanowanym czasie
    Wadybardzo wolny dekoder, opcja przypomnienie to nie jest żadne ulepszenia - w dekoderze Kaon była wspaniała ta opcja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kinga / 2018-06-08 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia doliczaja sobie wszystko co mogą faktury nie z kwotą nie są wysyłane a potem mówią że nie płacisz. Żałuję że podpisała z nimi umowę jedno wielkie oszustwo.
    WadyWszystko co mozliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zakrom@ / 2018-05-23 17:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Mnie interesuje to, co za kretyn opisuje programy na Eurosporcie.Widza interesuje ,kto z kim gra i o co,ewentualnie gdzie.Cymbał się sili na mądry opis, a nie ma o sporcie zielonego pojęcia.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Monika / 2018-03-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC....TRAGEDIA...JEDNA WIELKA PORAŻKA.. Od kilku miesięcy nie mam żadnych kanałów. Wyskakuje mi,niebieski ekran z napisami,brak sygnału sprawdz czy kable są odpowiednio podłączone do dekodera UPC Mediabox....Zgłaszałam reklamacje trzy razy.Pan/Monter,który u Mnie był ( trzy) razy, żeby naprawić te błędy stwierdził że zrobił wszystko w jego mocy i nic więcej nie da się zrobić...MASAKRA .Ja co miesiąc płace za tV i internet a nie mogę w ogóle z tego korzystać.....Jedna wielka porażka...Postanowiłam więc,że się wybiorę do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA,niech mi doradzą co mam zrobić w takim przypadku,skoro żaden z monterów nie potrafi tego naprawić.....
    MiejscowośćLublin
  • ~Tomekk / 2018-03-03 11:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Drugi dzień brak upc. Ciągle zmieniają czas usunięcia awarii. Ciekawe czy rachunek będzie niższy.
    WadyTel . Kontaktowy tylko muzyczka
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Anna / 2018-02-22 12:22
    Ocena: 2.33 / 5
    I ja wrzucę kamyk do ogródka po kilku latach z upc. Niestety...tragedia. W drogim pakiecie zdublowane kanały, brak moźliwości ustawienia ich wg siebie,zawieszanie audio i wizji, totalna szmira programowa!!! Co roku wychodzi multum dobrych filmów - a tu starocie z przed 15-tu i więcej lat,do znudzenia powtarzane te same programy i filmy.Wypożyczalnia filmów dla biznesmenów..18 zł za film to przesada. Dojrzewam do rezygnacji z tv. Jedynie do internetu na kablu možna się nie przyczepić.
    ZaletyInternet na kablu...
    WadyZa drogo, szmira programowa,brak doboru pakietów programowych według swoich preferencji,wypożyczalnia vod za droga,a bonament wysoki,a w zamian NIC!
    MiejscowośćKraków
  • ~Droid / 2018-01-25 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Problemu ze zwrotem ( ustawowo do 14 ) zwróciłem po 8 dniach - dostałem telefon że się spóźniłem o 4 dni i muszę mieć umowę na 2 lata...

    BRAK MOŻLIWOŚCI USTAWIANIA KANAŁÓW - DUUŻA WADA .. + puste pozycje np polsat na kanale typu 250 ja wolę np na 3 albo przynajmniej do 10 i tego typu ciężko się przyzwyczaić i aż dziwne że nie można tego poukładać.

    Na ulotce wszystko super w domu technik twierdzi że niestety tu nie ma takiej opcji.

    ** DODATKOWE pakiety PŁATNE ! - które trzeba wypowiedzieć od razu bo rachunek wzrośnie po 1 miesiącu inaczej dopłata za bezpieczny internet 5zł filmy kolejne 5zł ( same ponad 5-10 letnie niestety brak nowosci choć 5zł to nie dużo ale za nic płacić ? bez sensu

    Na plus :
    Bogato wyposażone menu , epg , przejrzyste
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960