Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2019-08-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można uzyskać żadnej informacji telefonicznie. Dzwonię od trzech godzin do salonu w Opolu i cały czas słyszę że konsultanci zajęci i trzeba dzwonić na infolinię. Dwa razy dzisiaj dzwoniłam na infolinię i zaspany Pan przełączył mnie na inny numer gdzie odsłuchalam przerażającej muzyki i rozłączyło mnie. To samo z czatem. Od trzech godzin konsultanci na czacie są cały czas zajęci. Szok!!!
    MiejscowośćOpole
  • ~Wkurzony / 2019-08-07 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    YouTube nie działa już drugi miesiąc reklamacji nie chcą przyjąć bo YouTube jest za darmo niby internet przerywa cały czas bardzo słaby telewizja non stop usterki ostatnio była usterka niby nie miałem 3dni telewizji internetu telefonu i za to dostałem 5zl reklamacji za 3 dni bez niczego a place 130mc porażka oby zbanktutowali
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~12345678910 / 2019-08-06 22:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Zrywa łacze kilka razy w ciągu dnia. Sam internet działa bardzo wolno. Obsługa klienta nie widzi problemu. Technicy to już szkoda pisać. Nigdy więcej UPC.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adrian7382 / 2019-08-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet słaby raz pobierało mi grę 7godzin ...dziś wywaliło mi go 4 razy nie działał dobre 2 h za każdym razem cały czas pisało "połączono ,brak internetu " jest tak co kilka dni internet jest wolny ,słaby ,i podatny na rozłączenia NIE POLECAM GO już lepiej pogadać z sąsiadem i podłączyć się pod jego internet niż płacić za tak niską jakość internetu
    ZaletyNiema wogóle
    WadyPołączenie słabe
    Internet słaby
    Rozłączenia kilka razy dziennie
    Wszystko słabe
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~abc / 2019-08-05 22:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnie miesiące to ciągłe resety rootera i nie wiele dające wizyty serwisantów. Porażka.
    Wadyjakość usługi
    MiejscowośćW-wa Ursus.
  • ~MMM / 2019-08-05 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Często zrywa internet, strasznie niestabilny, jeżeli Chcesz zgłosić problem zawsze próbują cię naciągnąć na "szybszą" ofertę zamiast pomóc oczywiście przyśpieszenie nic nie daje... Sam dałem się namówić.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny, często nie działa, obsługa zawsze nadciąga na przyspieszenie internetu zamiast rozwiązac problem
  • ~Marcin / 2019-08-01 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak, w cenie jest niby horizon go ale jak chcę coś obejrzeć to jest tak okrojony ze kląć można na nich. Napis "kanał nożna obejrzeć tylko UPC" się pojawia. Czyli meczu Lechii nie zobaczyłem a płacę ponad 200 m-c bo mi światłowód doprowadzili do chaty. NO MORE UPC bo są haczyki.
    MiejscowośćWrocław
  • ~PAWEŁ SEO / 2019-08-01 19:22
    Ocena: 1.25 / 5
    @UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyZaczęło się od montera alkoholika... a teraz reklamacje na poziomie żenującym
    MiejscowośćPruszków
  • ~Ania / 2019-07-31 17:10
    Ocena: 4.25 / 5
    Chciałam zamówić nową usługę przez internet. Pojawił się komunikat czy chcę, aby ktoś do mnie zadzwonił. Napisałam, że tak i w ciągu 50 sekund zadzwonił konsultant i zamówiłam usługę. Pan był miły i instalację zamówiłam już na następny dzień. Mam ju wieloletnie doświadczenie z firmą UPC i mam o nich całkiem dobre zdanie. Niestety po rozmowie chciałam kliknąć 5 gwiazdek, a tu już po naciśnięciu pierwszej, gwiazdki znikły.. a Pan był naprawdę kompetentny.
    MiejscowośćKatowice
  • ~ex-uzytkownik / 2019-07-29 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza obsluga klienta, pomijajac kwestie dlugiego oczekiwania na linii, konsultanci z dzialu warunków umów są nieuprzejmi. Proces zmiany warunkow umowy w przypadku wygaśnięcia poprzedniej umowy jest nieprzejrzysty, przedstawiciele handlowi wciskaja produkt w taki sposob, ze człowiek jest nieświadomy, że "podpisuje" nową umowę tak naprawdę w trakcie rozmowy telefonicznej, a brak potwierdzenia zmian warunkow mailowo i sms-owo juz się nie liczy.
    z uwag technicznych - niestabilne polaczenie inetrnetu mimo "najlepszego" i najszybszego pakietu, co sprawia ogromne niedogodnosci w przypadku na przyklad platnosci online. Obsluga dzialu technicznego nie jest w stanie nic zrobic
    Wadyniestabilne polaczenie, dzial obslugi klienta
    MiejscowośćKrakow
  • ~jb / 2019-07-26 23:26
    Ocena: 1.75 / 5
    tragedia , zrywa notorycznie, przy przesyle 200 w umowie, wykręca 18- potwierdzone przez obsługe ktora ma jeszcze czelność zaproponowac dopłatę na 300 w rozmowie, że nie działa ,notoruczne przezucanie ofpowiedzialnosci na klijenta , moze pan dłubał uszkodził mechanicznie itd.. i wtedy serwisant płatny , bez zająkniecia, ze dociera ułamek sygnału
    Zaletybyl jedyny w okolicy
    Wadynigdy więcej tego g... i jego podejscia do klijenta,
    Miejscowośćwarszawa
  • ~KTOŚ NAPEWNO / 2019-07-26 13:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągle ścina internet. Tak się reklamują jaki to cudowny internet. Reklamy dają.
    GÓWNO PRAWDA. Chcesz pooglądać yt. W dobrej jakości, normalnie pograć w gry. Możesz sobie pomarzyć, bo jakość słaba lagi nawet w brawl stars gdzie powinny się praktycznie nie zdarzać. Dzwonisz że problem. Włącz wyłącz. Restartuj. Nic to nieda. Obsługa miła ale mają formułki które muszą mówić czyli zasady opisane powyżej. Technika trzeba czekać bardzo długo co pokazuje ile skarg mają. Jeśli ktoś z upc to czyta to powiem tak. Hipokryzja. Mówić nr jeden w polsce. Kto tak powiedział. Opłaceni przez was ludzie. To Interner od operatorów jest lepszy. Jeśli chcecie abyście serio byli nr1 to się postarajcie. Bo wasze oferty biorą ludzie którzy w reklamie coś słyszeli i potem żałują
    ZaletyMiła obsługa
    WadyJest ich tak dużo że niechce mi się dalej rozpisywać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Arv / 2019-07-25 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    W zasadzie wieczne problemy z łączem. Chcesz obejrzeć w spokoju youtube'a? proszę bardzo! w jakości 720p masz taką szansę, aczkolwiek zależy czy akurat twój internet nie ma na ciebie focha. Chcesz pograć w grę MMO? zapomnij! Opóźnienia rzędu 2s to norma (gdy w grze liczą się milisekundy to naprawdę dużo wbrew pozorom). Po dokładnym opisaniu problemu gdy jakimś cudem udało mi się połączyć z konsultantem to wyłączyli i włączyli internet (nie wiem czy naprawdę myślą że to pomaga czy to już jakaś stała zasada - jak nie działa, to zrestartować... A MOŻE ZADZIAŁA). Sama obsługa bardzo miła, ale niestety co nam po tym skoro ich metody nie rozwiązują problemu.

    Po około 10 miesiącach nadal nic się nie zmieniło - czas przenieść się gdzieś indziej :)
    ZaletyCzasami jest dobry internet (gdy wszystkie planety Proximy centauri ułożą się w linii prostej z planetami krążącymi wokół słońca)
    WadyCiągłe zrywanie łącza
    Rzeczywista prędkość internetu mająca się nijak do umowy
    Totalnie beznadziejnie stworzona strona obsługi klienta (chyba tylko po to żeby tych ticketów nie pisać)
    Oglądanie youtube w jakości 1080p może stwarzać problemy o pograniu w jakąkolwiek grę MMO już nie wspominając
    "Próbował pan wyłączyć i włączyć?"
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Martyna / 2019-07-25 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak częste zanikanie zasięgu w Lubinie, że jest to żenujące. Po kilkanaście połączeń na infolinię w miesiącu, żeby usłyszeć, że akurat w tym rejonie jest awaria. Nie mam najtańszej oferty. Wzięłam też droższą ofertę niż miałam poprzednio w Vectrze, żeby nie "wychodzić z siebie". Poziom usługi to dno i wodorosty łącznie z załączonym sprzętem. Nie polecam. Czekam do ewidencji umowy i wynoszę się z tego paskudztwa.
    ZaletyBrak
    WadyTyle awarii świat nie widział
    MiejscowośćLubin
  • ~Dominika / 2019-07-24 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE polecam!! Żałuję, że na początku w moim bloku nie było innego dostawcy, więc nie miałam wyboru. Rozwiązanie umowy przez moje UPC jest niemożliwe. Dzwoniłam 3 razy z prośbą o udostępnienie formularza rezygnacji i za każdym razem dostałam informację, że zostanie udostępniony. Niestety tak nie było. Gdy zadzwoniłam ostatni raz z tą prośbą Pan zapytał mnie o powód i gdy nie dałam się namówić na przedłużenie to zwyczajnie się rozłączył. Zadzwoniłam więc na dział sprzedaży, gdzie odbierają błyskawicznie. Tam Pani mi wytłumaczyła, że mogę sobie tam dzwonić godzinami i wcale nie muszą odebrać. A jeśli uda mi się dodzwonić to i tak nie udostępnią mi formularza, bo ich zadaniem jest namawianie do przedłużenia. Im dłużej zwlekają, tym bardziej prawdopodobne, że umowa sama się przedłuży, bo czas na wypowiedzenie się skończy. Jedyna możliwa opcja to pismo wysłane pocztą... NIGDY WIĘCEJ UPC!!!
    MiejscowośćLublin
  • ~KAZDAN63 / 2019-07-23 07:12
    Ocena: 4.00 / 5
    300/20 Mb/s za 49,99 zł . Aplikacja SPEEDTEST pokazuje niezmiennie 307/21 Mb/s, 10 ms (średnio). Przeglądarka pokazuje nieznacznie mniej (https://www.speedtest.net/pl). Kabel RJ-45 CAT6 certyfikowany, karta INTEL I218-V (wszystkie "oszczędności" wyłączone). DHCP - czas dzierżawy 31536000 s (1 rok) . Smartfon XIAOMI REDMI NOTE 5 (WI-FI 433 Mb/s) pokazuje 300/20 Mb/s , 12 ms (z odległości 5 m , urządzenia widzą się bez przeszkód , router na wysokości 2 m) . Część urządzeń ma na stałe przypisane adresy IP (MAC).

    https://photos.app.goo.gl/bRiprjbHipXSmJKq5

    https://photos.app.goo.gl/eeyTsUZ1VB89N45M6

    https://photos.app.goo.gl/A9uyBPF418RCLmHW9

    https://photos.app.goo.gl/TAzB7ptGpafnUiwB6
    ZaletyRzeczywistość zgodna z ofertą.
    WadyGdyby to było 300/150 Mb/s za 59 zł, to byłaby to oferta prawie "idealna".
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Nomad / 2019-07-22 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma! Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka od tego bubla. 2 miesiące nie potrafią usunąć awarii na mojej ulicy. 2 MIESIĄCE!
    WadyUPC to wada.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Mira / 2019-07-21 10:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Trudny kontakt. Zmiany umów bez informowania użytkownika.
    ZaletyInternet jest.
    WadyZerowy kontakt z klientem. Brak wiedzy konsultantów na dane tematy. Ignorancja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~nienawidze UPC / 2019-07-20 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam za żadne skarby. Niedość że częste przerwy w dostawach internetu to jeszcze nigdy nie są zapowiadane. Wiem wydaje sie ze to nic 1 godzina bez internetu ale raz na przywrocenie usług musialem czekać tydzień. Oprócz tego prędkość internetu w umowie nijak się ma do realnej prędkości przesyłu. Jeżeli chodzi o dekoder Horizon to często się zacina i aby odtworzyć coś z nagranych przez siebie filmów trzeba go restartować. Zdecydowanie odradzam!!!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~Kedarxzipx / 2019-07-19 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie zrywa internet. Jak nie łączę to router dostarczany przez upc. Jak kac8e wybór to wszystko tylko nie upc.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGliwice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320